پزشک متخصص فیزیوتراپی | مرکز فیزیوتراپی در شمال تهران

پزشک متخصص فیزیوتراپی

پزشک متخصص فیزیوتراپی

عارضه های سخت و دردناکی مانند سکته مغزی ؛پارکینسون، فلج بلز و… تنها به خود بیماری ختم نمی شوند. بلکه این عارضه ها فرد را به طور کامل زمین گیر کرده و قدرت انجام فعالیت های روزمره را از وی خواهند گرفت.

هر خانواده ای که فردی مبتلا به یکی از بیماری های زیر را در خود داشته باشد متوجه خواهد شد که این مشکلات و بیماری ها چقدر دردناک و سهمگین هستند.

پزشک متخصص فیزیوتراپی
پزشک متخصص فیزیوتراپی

شما به عنوان فرزند یا والدین بیمار ناچارید شاهد زوال تدریجی بیمار خود باشید و هیچ چیزی از این مسئله غم انگیز تر نیست.

اما امروزه راه ها و گزینه های درمانی بسیاری وجود دارد که بیمار کمک می کنند تا حد زیادی عملکرد طبیعی بدن خود را مجددا به دست اورند.

یکی از بهترین این روش ، فیزیوتراپی و توانبخشی بیماران است.در گذشته تصور بر این بود که بعد از ابتلا به هرگونه بیماری و عارضه ای بهترین روش مواجهه با آن استراحت و عدم فعالیت است.اما امروزه دیگر نمی توان چنین توصیه هایی را به بیماران داشت.

در حال حاضر فیزیوتراپی یکی از روش هایی است که به بیمار کمک می کند تا با انجام تمرینات و حرکاتی ، بتواند دوباره به زندگی عادی خود بازگشته و استقلال خود را به دست آورد.

اما مراکز درمانی مختلفی در سطح شهر تهران وجود دارند که خدمات فیزیوتراپی را به بیماران ارائه می کنند. در این مطلب تصمیم داریم یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی در شمال تهران را به شما معرفی کنیم.

مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی شایگان مهر با همکاری پزشکان جایروس، یکی از مجهزترین و به روز ترین مراکز فیزیوتراپی در شهر تهران به شمار می رود که با ارائه خدمات به بیماران؛ به آن ها کمک خواهد کرد که سلامت خود را مجددا به دست آورند. شما می توانید جهت مسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

 

دکتر فیزیوتراپی

یکی از بهترین نکاتی که در این مرکز وجود دارد استفاده از ماهرترین و با تجربه ترین پزشکان فیزیوتراپی تهران می باشد.در این مجموعه تلاش کرده ایم که کادری تخصصی از پزشکان و فیزیوتراپیست ها را گرد هم آورده و اطمینان حاصل کنیم که بیمار بهترین خدمات را دریافت خواهد کرد.

پزشک متخصص فیزیوتراپی
پزشک متخصص فیزیوتراپی

در این مرکز تجهیزات به روز و نوینی وجود دارد که با استفاده از آن ها ،بیمار در کمترین جلسات ممکن ،روند درمانی را طی کرده و به نتیجه برساند.

علاوه بر آسیب های مغزی ،عارضه هایی که به درمان فیزیوتراپی احتیاج دارند شامل موارد زیر است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم :

  • درمان غیر جراحی ستون فقرات
  • ضایعات دیسک
  • تنگی کانال
  • درمان غیر جراحی آتروز زانو و بیماری های شانه

دردهای مفصلی و ستون فقرات کمری ؛پشتی و گردن مانند :

  • درمان غیر جراحی فتق دیسک بین مهره ای

مشکلات ناشی از آسیب عضلانی مانند :

  • ضعف و کوتاهی عضلات- آتروفی عضلانی- کوفتگی
  • آتروز و ساییدگی مفصلی؛نرمی غضروف،نرمی استخوان،پوکی استخوان

آسیب های ورزشی : پارگی رباط صلیبی،پیچ خوردگی و در رفتگی مفاصل- آرنج تنیس بازان؛زانوی دوندگان

آسیب های ناشی از صدمات فیزیکی مانند : پارگی مینیسک زانو،شکستگی استخوان ها؛ کشیدگی و پارگی تاندون و رباط

پزشک متخصص فیزیوتراپی
پزشک متخصص فیزیوتراپی

بیماری های روماتیسمی مانند : لوپوس اریتماتوز، آرتریت روماتوئید

انحراف ستون مهره ای و مفاصل مانند :

آسیب رشته عصبی مانند :

در بالا تلاش کرده ایم که بخشی از خدماتی که در این مرکز ارائه می شود را برشمریم. علاوه بر آن ها کلیه خدمات ارتوپدی نیز در این مرکز انجام می شود.از جمله :

 

مراکز فیزیوتراپی شمال تهران

مهم ترین نکته ای که پس از اعتبار و خوش نامی مرکز انتخابی تان وجود دارد این است که در نزدیکی شما باشد. به همین خاطر در صورتی که در شمال تهران زندگی می کنید ، بهتر است به مرکزی مراجعه کنید که در نزدیکی تان باشد چرا که آسیب هایی که به فیزیوتراپی نیاز دارند عموما زمین گیر کننده هستند و بیماران نباید به شکلی غیر اصولی جا به جا شوند.

پزشک متخصص فیزیوتراپی
پزشک متخصص فیزیوتراپی

مرکز فیزیوتراپی شایگان مهر یکی از بهترین مراکز درمانی در شمال تهران می باشد.

اما شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که اصولا چرا این مرکز را توصیه می کنیم . در ادامه تصمیم داریم به برخی دلایل این انتخاب اشاره ای داشته باشیم :

پیش از هر چیزی باید در نظر داشته باشید که این مرکز از اخذ هزینه های اضافی خودداری می کند.پرسنل این مجموعه در ابتدا صادقانه همه چیز را با شما در میان خواهند گذاشت.
تمامی پزشکان این مجموعه فارق التحصیل بهترین دانشگاه های کشور هستند و سال ها تجربه در زمینه های مختلف فیزیوتراپی دارند.علاوه بر این پزشکان جایروس نیز با این مجموعه همکاری کرده و حسن شهرت این مجموعه زبانزد است.
نکته ی قابل ذکر دیگر این است که در این مرکز تلاش می شود که علت آسیب و درد بیمار مشخص شده و با توجه به آن درمان های مقتضی صورت بگیرد.
در نهایت این که می توانید اطمینان حاصل کنید که مرکز فیزیوتراپی شایگان مهر آخرین مرکزی است که جهت درمان به آن مراجعه می کنید.چرا که میزان تعهد و مسئولیت این مرکز نسبت به درمان عارضه های بیماران مثال زدنی است.

 

بهترین دکتر فیزیوتراپی تهران

پزشکان مختلفی در این مجموعه مشغول به کار هستند .اما می توان با اطمینان ذکر کرد که کلیه پرسنل این مرکز در بهترین سطح درمانی هستند و از نوین ترین شیوه های درمانی استفاده خواهند کرد.

پزشکان فیزیوتراپی این مجموعه فارق التحصیلان دانشگاه های معتبر اسپانیا؛آلمان و آمریکا می باشند و تضمین خواهند کرد که پس از پیگیری جلسات درمانی خود،می توانید با درد خداحافظی کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *