مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران

مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران

مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران

سلام خدمت تمام هم شهریان عزیز و گرامی

در این مطلب تصمیم داریم به اختصار به معرفی یکی از بهترین و مجهزترین مراکز فیزیوتراپی تهران بپردازیم و بگوییم که کدام دسته از خدمات فیزیوتراپی در این مرکز ارائه می شود.

مرکز توانبخشی و فیزیوتراپی شایگان مهر با در اختیار داشتن بهترین پزشکان و فیزیوتراپیست ها ،آماده است تا کلیه خدمات فیزیوتراپی بدن را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

در این مرکز درمان انواع عارضه های اسکلتی –استخوانی انجام می شود و تلاش می گردد که در این راستا از بهترین متخصصین و تجهیزات ممکن استفاده شود!

اما در ادامه تصمیم داریم به برخی از شیوه های درمانی که در این مرکز انجام می شود، اشاره ای داشته باشیم

مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران
مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران

گرما درمانی و سرما درمانی

یکی از بهترین روش های تسکین دردهای عضلانی ، استفاده از روش های گرما درمانی و سرما درمانی می باشد.در این روش ، برای کاهش التهاب و درد ،بسته های سرد و گرم بر روی نقاط دردناک گذاشته می شود و به این ترتیب با بی حس کردن عصب های انتقال دهنده پیام درد، در روند ایجاد و بروز آن تداخل ایجاد می کنند.

الکتروتراپی

شاید تا به حال اسم این روش را شنیده باشید اما استفاده از جریان الکتریسیته در این روش درمانی ؛ باعث می شود که افراد بسیاری تصور کنند که الکتروتراپی بسیار دردناک است و ناخودآگاه به یاد اتفاقات و رویدادهای برق گرفتگی در زندگی شان می افتند و گمان می کنند که احساس آن شبیه به همان است.

اما پیش داوری های ما می تواند بسیار کلیشه ای باشد. در روش الکتروتراپی ، پدهای الکترود به ناحیه ای که درد در آن متمرکز است وصل می شود ، و از طریق یک دستگاه کوچک ، جریان ضعیف انرژی در سطح پوست منتشر می شود. این جریان الکتریسیته بر سر راه عصب های منتقل کننده پیام درد قرار می گیرند و مانع از رسیدن آن ها به مغز می شوند.

به این ترتیب موجب تسکین درد می شوند.این جریان ضعیف به هیچ وجه دردناک نیست و تنها احساس سوزن سوزن شدن را در سطح پوست فرد ایجاد می کند.

همان گونه که می بینید ،هیچ گونه شوک حاصل از برق گرفتگی شما را دچار نخواهد کرد و این یکی از بهترین روش های درمان درد است. اما توصیه می شود که برای درمان دائمی عارضه های مانند کمردرد یا زانو درد ، ورزش ها و تمرینات فیزیوتراپی را جدی بگیرید چرا که این روش تنها برای مدت کوتاهی منجر به تسکین درد می شود.

علاوه بر این روش الکتروتراپی برای دردهایی موثر است که دوام آن ها کمتر از 12 هفته بوده اند و به خاطر عارضه های وخیمی مانند آرتروز یا روماتیسم بروز پیدا نکرده باشند.

هم چنین در نظر داشته باشید که این روش در دوره های خاصی از زندگی مانند بارداری توصیه نمی شود.گرچه از آن برای کاهش درد زایمان استفاده می گردد.

مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران
مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران

اتاق مخصوص انجام تمرینات ورزشی

یکی از مزایای بزرگ مجموعه شایگان مهر ، اختصاص دادن اتاقی مخصوص جهت انجام کلیه ورزش ها و تمرینات فیزیوتراپیست است.

در این اتاق تلاش شده است که کلیه تجهیزات ورزشی را فراهم آوریم تا فیزیوتراپیست و بیمار بتوانند با خیالی آسوده از کلیه تجهیزات استفاده کرده و دچار هیچ گونه کمبودی در هنگام ورزش و تمرین نشوند.

وی آر درمانی (درمان با واقعیت مجازی)

و اما سوپرایز بزرگ !! مجموعه شایگان مهر با همکاری پزشکان جایروس موفق به راه اندازی سیستم جدید درمانی برای عارضه هایی از قبیل کمردرد، پارکینسون و فلج مغزی شده اند .

در این سیستم، بیمار یک نوع هدست سه بعدی به چشم خواهد زد و خود را در فضایی سه بعدی خواهد دید.

فیزیوتراپیست نیز به کمک این مزیت تلاش می کند که به شکلی مجازی بیمار را در حالت هایی قرار دهد که در حال حاضر امکان انجام آن ها را ندارد.

به این ترتیب مغز با دریافت چنین تصاویری تحریک می شود که دستورهای حرکتی به اندام ها دهد و این گونه موجب بهبود وضعیت بیماران (به خصوص بیماران مبتلا به پارکینسون و فلج ) شود.

مراکز فیزیوتراپی شمال تهران

با تمام مزایا و منافعی که مرکز شایگان مهر در اختیار بیماران قرار می دهد ، دور از حقیقت نیست که بگوییم مرکز شایگان مهر یکی از بهترین مراکز درمانی در شمال تهران می باشد.

شما می توانید با خیالی آسوده به این مرکز مراجعه کرده و در وهله اول با بهترین متخصصین و پزشکان مشاوره حضوری داشته باشید. پس از تشخیص علت درد ، به فیزیوتراپیست های این مجموعه ارجاع داده می شود و به این ترتیب می توانید تمرینات و روش های درمانی خود را پیگیری نمایید.

مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران
مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران

فیزیوتراپی در منزل

یکی دیگر از خدماتی که در این مرکز ارائه می شود ، خدمات فیزیوتراپی در منزل است. بسیاری از بیماران به علت شرایط خاص بیماری شان قادر به خروج از منزل نیستند و ترجیح می دهند که تمرین ها و روش های فیزیوتراپی را در منزل خود انجام دهند.

 

به همین دلیل امروزه می توان با مراکز فیزیوتراپی تماس گرفت و در صورتی که این خدمات را ارائه می دهند ، درخواست کرد که فیزیوتراپیست یا متخصصی در این زمینه را به منزل بیمار ارسال کنند.

البته باید در نظر داشته باشید که این روش معایب و خطرهای مخصوص به خود را نیز دارد. به عنوان مثال امروزه افراد و مجموعه های بسیاری هستند که به طور غیر قانونی اقدام به ارسال افرادی می کنند که تخصص چندانی در زمینه ی فیزیوتراپی ندارند.

به همین خاطر اولین اقدام شما باید یافتن یک مجموعه معتبر در این زمینه باشد. پس از ارسال فیزیوتراپیست به منزل، حتما درخواست کنید که کارت نظام پزشکی خود را به شما نشان دهد تا شما از صلاحیت وی اطمینان حاصل نمایید.

شما می توانید جهت درخواست فیزیوتراپی در منزل اینجا را کلیک کنید

بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران

ما ادعا نمی کنیم که همیشه می توانیم عارضه های مختلف بیماران را درمان کنیم اما مدعی هستیم که بیشترین تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام خواهیم داد.

روزگار خوش

مترجم و محقق : ندا ناصری


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

2 دیدگاه دربارهٔ «مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *