جرایم پزشکی و شیوه برخورد با آن ها

جرایم پزشکی

از اشتباه تشخیصی تا اشتباهات جراحی ، اگر به علت سهل انگاری یا بی دقت بودن حرفه ای مراقبت های بهداشتی آسیب دیده اید ، و یک وکیل متخصص در جرایم پزشکی را می شناسید ، بهتر است فوراً به فکر استخدام او باشید .

پیچیدگی موارد غیر قانونی پزشکی باعث می شود تا وکیل شما بتواند بهتر به شما کمک کند . اثبات این که یک متخصص ، مراقبت های غیر استانداردی را ارائه داده است ، گزاره ای دشوار است و در اکثر دادگاه ها اثبات این قبیل اشتباهات و جرایم پزشکی بسیار سخت و دشوار است . اما انتخاب صحیح و درست یک وکیل متخصص در جرایم پزشکی چگونه انجام می شود و ما از کجا شروع کنیم؟

جرایم پزشکی 
جرایم پزشکی

قانون رسیدگی به جرائم پزشکی به دلیل همپوشانی مسائل پزشکی و حقوقی و همچنین چالش های رویه ای منحصر به فرد که اغلب با این نوع پرونده ها همراه است ، یک زمینه تخصصی است .

وکیل جرائم پزشکی

اکثر وکلای متخصص در تخلفات پزشکی موارد زیر را بر عهده می گیرند :

ـ بیمارانی که از مراقبت های پزشکی نادرست دچار آسیب شده اند ، نمایندگی می کنند .

ـ دفاع از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در برابر دعاوی تجدید نظر پزشکی ( به این معنی که آنها نماینده متهم هستند ) .

ـ اگر با یک خطای پزشکی مجروح شدید ، می توانید یک وکیل جرائم پزشکی را استخدام کنید . اما به خاطر داشته باشید که وکلای مدافع پزشکی اغلب موارد بیشتری را نسبت به جرم اصلی قبول می کنند ، بنابراین فرآیند ممکن است کمی طول بکشد .

قطعاً توصیه های شخصی بهترین شروع است ؛ حتی اگر خانواده و دوستان شما هیچ وکیل مدافع پزشکی سراغ نداشته باشند ، احتمالاً کسی هست که می دانید تجربه خوبی با برخی از وکلا داشته است و می تواند شما را با وکیل مورد نظر شما مرتبط کند . شاید این وکیل ارتباط  موثری با وکیل متخصص و با تجربه در زمینه جرائم پزشکی داشته باشد و شما می توانید با وکیل مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید . ممکن است این روش چندان هم موثر نباشد ، اما شروع خوبی است .

جرایم پزشکی 
جرایم پزشکی

اگر شما هیچ توصیه شخصی ندارید و فقط می خواهید یک لیست از وکلای احتمالی در در اختیار داشته باشید ، جای خوبی برای شروع جستجوی شما در سایت های حقوقی مانند Safirsolh.ir  است .

شما می توانید با استفاده از ابزار جستجوی وکیل ؛ یک جستجوی رایگان انجام دهید تا فهرست وکلای محلی را بیابید.

همچنین ؛ یکی از اطرافیانتان ممکن است لیستی از وکلای بالقوه را در اختیار شما قرار دهد ، شما باید در اولین قدم  لیست را به چندین نامزد قانونی بالقوه  تقسیم کنید . در اینجا چیزهایی وجود دارد که باید آن ها در نظر گرفت :

1 ـ به اطلاعات بیوگرافی وکیل نگاه کنید ، از جمله آنچه شما می توانید آنلاین پیدا کنید که مربوط به وکلا و شرکت های حقوقی آنها است . آیا به نظر می رسد که آنها در مورد جرائم پزشکی متخصص هستند ؟ آیا آنها اطلاعاتی در وب سایت موسسه خود دارند که برای شما مفید است ؟ شاید آنها وقت خود را برای نوشتن برخی مقالات ساده فارسی یا پستهای وبلاگ که موکلین بالقوه را جذب می کنند ، به چالش بکشند . اگر این موارد در وب سایت وکیل وجود دارد ، احتمالاً نشانه خوبی است .

2 ـ بررسی کنید که آیا وکیل متعلق به کانون وکلای شهرستان شما است یا خیر ؟ باید در ابتدا بررسی کنید که فرد مورد نظر شما دارای یک پروفایل در وب سایت کانون وکلای محلی است . بعد بررسی کنید که حوزه تخصصی او در چه زمینه ای است .

3 ـ برای بررسی هر آنچه که مد نظر دارید بهتر است به وب سایت وکیل مورد نظر خود مراجعه کنید و نظراتی که پایین پست های وکیل وجود دارد را بخوانید و ببینید که دیگر موکلین ، چه نظراتی در باره وکیل مورد نظر شما دارند و سوابق او را می توانید به این شکل بررسی کنید .

صفحات زرد دایرکتوری تلفن خود را بررسی کنید . آیا وکیل مورد نظر شما تبلیغ می کند ؟ اگر چنین است ، شما آن را قانع کننده می دانید ؟ مفید است؟

4 ـ با برخی مکان ها تماس بگیرید : هنگامی که شما چند کاندید خوب و مناسب برای وکالت در نظر گرفته اید ، وقت آن است که با آنها تماس بگیرید ، یا از طریق ایمیل ، تلفن و یا از طریق وب سایت شرکت ( بسیاری از سایت های حقوقی در حال حاضر ویژگی « چت » را دارند ، جایی که شما می توانید یک پیام را به یک موسسه حقوقی ارسال کرده و منتظر دریافت پاسخ در زمان واقعی بمانید ، و این گونه گفت و گوی صحیحی شکل بگیرد ) با آن ها در تماس باشید .

 

5 ـ بپرسید که چه مقدار از پرونده شرکت برای جرایم

جرایم پزشکی 
جرایم پزشکی

پزشکی اختصاص داده شده است ؛ معمولاً بهتر است این رقم بالا باشد . بخش هایی از این پرونده ها را مطالعه کنید ( در صورتی که وکیل مورد نظر شما این اجازه را بدهد چرا که ممکن است این پرونده ها محرمانه باشند ) یا این که به شرکت های بیمه مراجعه کنید . آن ها می توانند افراد واجد شرایطی را به شما معرفی کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه وکالت و پرداخت هزینه های دادخواست بپرسید . شما باید بتوانید وکیل مدافع پزشکی را بر اساس « هزینه احتمالی » استخدام کنید . این به این معنی است که وکیل چه شیوه هایی را برای پرداخت هزینه های وکالت برای شما در نظر می گیرد و به شما پیشنهاد می دهد . همچنین باید از وکیل خود سوال کنید که هزینه های جاری وکالت ( غیر از حق الوکاله ) چه مقدار است و پرداخت آن بر عهده کدام یک از طرفین است .

6 ـ هر گونه نیاز ویژه ای را که دارید یادداشت کنید . به عنوان مثال ، آیا می خواهید از وکلایی که به زبانی غیر از زبان فارسی صحبت می کنند بهره مند شوید.

 

بیشتر بدانید

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *