نکات فرزندپروری؛مراقبت از کودکان سخت بیمار

نمات فرزندپروری؛ مراقبت از کودکان سخت بیمار

 شاید مراقبت از کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و مزمن یکی از دشوارترین  و انرژی گیر ترین وظایفی است که والدین می‌توانند با آن مواجه شوند. جدا از مقابله با مشکلات فیزیکی و نیازهای پزشکی این کودکان، می‌بایست با نیازهای عاطفی فرزندتان و تاثیر عاطفی که بیماری طولانی‌مدت می تواند بر تمامی اعضای خانواده داشته باشد نیز کنار بیایید.

خوشبختانه، مجبور نیستید این اعمال را به تنهایی به دوش بکشید: گروه‌های پشتیبانی، مددکاران اجتماعی و دوستان و  خانواده می‌توانند کمک‌ خوبی برای شما باشند.

چگونه یک بیماری طولانی مدت را برای کودک شرح دهیم.

ارتباط صادقانه برای کمک به کودک برای کنار آمدن با یک وضعیت پزشکی جدی، حیاتی است. خیلی مهم است که کودک بداند بیمار است و نیاز به مراقبت فراوان دارد. بیمارستان و مصرف داروها ممکن است در او ترس ایجاد کند اما آنهی بخشی از کمک به فرزند شما برایداشتن احساس بهتر، می باشد.

زمانی که بیماری و درمان آن را برای کودک شرح می دهید،به همه ی سوالات کودک  صادقانه و واضح پاسخ بدهید. بعلاوه خیلی مهم است که وضعیت او را به دقت  توضیح دهید و او را برای درمان‌ ( و ناراحتی احتمالی که ممکن است حین درمان‌ها برایش پیش بیاید)  آماده کنید.

از اینکه بخواهید به کودک بگویید هیچ دردی نخواهی کشید اجتناب کنید. درمقابل، با او صادق باشید و توضیح درستی از درد و ناراحتی و فشاری که متحمل خواهد شد ارائه کنید. اما لازم است که به فرزندتان اطمینان‌خاطر بدهید که این درمان‌ها موقتی خواهند بود و بعد از انجام آنها حال او بهتر می‌شود.

بسیاری از بیمارستان‌ها این فرصت را به والدین می‌دهند که به تنهایی یا به همراه پزشک یا کل تیم پزشکی( پزشکان، مددکاران اجتماعی، پرستاران و غیره ) درمورد بیماری فرزندشان با او صحبت کنند. پزشک فرزندتان یا سایر متخصصین می‌توانند به شما برای طریقه توضیح بیماری به فرزندتان کمک کنند.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *