ماساژ جنسی (تانتریک) زندگی شما را تغییر می دهد!

ماساژ تانتریک(جنسی) 

ماساژ تانتریک

تقریبا تمام سنت ها و گروه های عرفانی که به تعالی و آرامش روح باور دارند، معتقدند آرامش روحی باید از ملموس ترین بخش زندگی، یعنی بدن آغاز شود. چطور می توانید با بدنی که مدام در معرض استرس، آسیب و تروما قرار دارد به آرامش واقعی دست پیدا کنید؟ بودایی های هند و چین و هر فرقه ی تعالی جوی دیگری که می شناسیم، همگی به این امر باور دارند. اما اندام جنسی ما هم بخشی از فیزیک بدنی ما به حساب می آید  که اتفاقا به جز نقشش در برقراری رابطه جنسی، می تواند نقش بسیار تأثیر گذاری هم در سلامت و آرامش فیزیکی ما ایفا کند.

ماساژ تانتریک یا همان ماساژ جنسی نوع خاصی از ماساژ است که از انرژی و چاکرا های بدن استفاده می کند تا به فرد در راستای رسیدن به آرامش و ریلکس کردن کمک کند. این ماساژ شما را به مرحله ای می رساند که تمام محدودیت ها و غل و زنجیرهای فیزیکی بدنتان از میان برداشته می شود. اگرچه ریشه ی ماساژ تانتریک(جنسی) در آموخته های باستانی مخصوصا از سنت بودایی هند و چین نشأت گرفته، اما تماما با اصول علمی مدرن و البته جدید تطبیق یافته و به روز شده است. در واقع این دانشمندان و پزشکان بودند که آن را به صورت سیستماتیک فعلی در دسترس عموم مردم قرار دادند!

اما این ماساژ جنسی بیشتر از آنکه یک ماساژ ساده بدنی باشد، نوعی از منش رفتاری جنسی است. که نه تنها می تواند رابطه جنسی شما و همسرتان را به شکل فوق العاده ای بهبود ببخشد، بلکه می تواند رفتار های جنسی مناسبی را به شما پیشنهاد کند که به تنهایی می توانید آنها را در پیش گرفته و تعادل روحی و جسمی خود را برپا سازید.

تانترا به عنوان متن مقدس بودایی ها ریشه های روحانی و معنوی قدرتمندی دارد که شامل برقراری تعادل و در هم تنیدگی انرژی بین شما و همسرتان می شود. پس تمرین کردن ماساژ تانتریک می تواند به تقویت ارتباط شما با همسرتان کمک زیادی کرده و موجب درک متقابل بهتر بین شما شود.

ماساژ جنسی چگونه به شما کمک می کند؟

همانطور که اشاره کردیم، ماساژ تانتریک چیزی بیشتر از یک ماساژ جنسی ساده است. اما دقیقا چگونه؟

ماساژ تانتریک به شما و همسرتان کمک می کند تا به جای یک دخول ساده و یک رابطه جنسی تکراری و بی هیجان، در هنگام رابطه جنسی ارتباط روحی و آگاهنه تری داشته باشید. راه و روش ماساژ تانتریک به شما کمک می کند تا آرامش بیشتری داشته باشید و راحت تر بتوانید به سمت مقصد نهایی مورد نظرتان حرکت کنید. اما خوبی این ماساژ جنسی این است که اتفاقا یک راهکار و روش گام به گام نیست که اگر فلان، فلان و فلان کار را بکنید قطعا از آن نتیجه می گیرید! یک دارو نیست که همه را به یک صورت درمان کند. بلکه بیشتر در مورد بودن در لحظه و پذیرفتن خودمان بدون قضاوت کردن خودمان است. این ماساژ تمام چاکراهای بدن شما را درگیر می کند و از تمام جریان انرژی بهره می گیرد. ماساژ تانتریک می تواند برای هر دو طرف یک تجربه ی عمیقا راضی کننده باشد.

تمام پزشکان متخصص اعتقاد دارند که حضور در لحظه و قضاوت نکردن خود، کلید اصلی برای رسیدن فرد به آرامش عمیق و واقعی درونی است.

انرژی جنسی بخش مهمی از نیروی حیات جاری در بدن ماست که با هدایت صحیح آن در چاکراهای انرژی درست می توانید به سطح جدیدی از آرامش در زندگی دست پیدا کنید و در این راه هرچه بیشتر به موفقیت در تمام جنبه های مثبت زندگی نزدیک شوید.

ماساژ تانتریک ماساژی است که کل بدن را درگیر می کند و باعث می شود انرژی جنسی در تمام بدن فرد دریافت کننده بچرخد. استفاده از متد تانتریک برای برقراری رابطه جنسی یک روش بسیار زیباست، چراکه اصلا هدف و نتیجه برایش مهم نیست، بلکه به شما یاد می دهد از لحظه لحظه ی احساستان لذت ببرید. با آموختن ماساژ تانتریک یاد میگیرد که به جای بیرون ریختن انرژی جنسی از این نیروی فوق العاده در تمام سطوح بدن خود استفاده کنید و طعم شیرین یک ارضای جنسی فوق العاده که تا به حال تجربه اش نکرده اید را بچشید. این وعده را هم از ما داشته باشید که وقتی متد تنفس آگاهانه هم به ماساژ اضافه شود سطح انرژی بالاتر رفته و تجربه شما حتی بیشتر لذت بخش می شود.

ماساژ جنسی
ماساژ جنسی

فواید ماساژ تانتریک

علاوه بر اینکه ماساژ تانتریک(جنسی) به شما و همسرتان هردو، فضای کافی برای کشف بدن همدیگر بدون فشار و پیش داوری می دهد، مزایای قدرتمند دیگری هم دارد.

جدای از پیدا کردن صمیمت عمیقتر و جدیدتر با همسرتان، ماساژ تانتریک مزیت های فراوان دیگری برای سلامتی شما دارد. از جمله:

  • تقویت قوای جنسی
  • بالا بردن کیفیت ارضای جنسی
  • کمک به کاهش درد
  • کاهش استرس
  • بالا بردن کیفیت خواب
  • یک گام خوب برای درمان سد های احساسی
  • کمک به بیداری روحی و آرامش ذهنی

انواع ماساژ تانتریک

ماساژ تانتریک(جنسی) هم برای آقایان کاربرد دارد و هم برای خانم ها.

اما با توجه به تفاوت های این دو جنس، روش های این متد برای آقایان و خانم ها کمی متفاوت است.

آموزش ماساژ تانتریک

سایت آموزشی “ویکی چرا” تنها وب سایت رسمی است که دوره کامل آموزش ماساژ جنسی را با کمترین قیمت و البته با بهترین کیفیت در دسترس شما عزیزان قرار داده. اگر مایلید با آموختن ماساژ جنسی سبک تازه ای از زندگی را در پیش بگیرید و تجربه ی متفاوت و فوق العاده از رفتار ها و روابط جنسی خود داشته باشید، همین حالا به وب سایت ویکی چرا مراجعه کرده و این دوره آموزشی مهیج را با تخفیف ویژه خریداری کنید.

با کلیک روی این لینک مستقیما به صفحه ی دوره منتقل می شوید.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

3 دیدگاه دربارهٔ «ماساژ جنسی (تانتریک) زندگی شما را تغییر می دهد!»

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      مراکز معتبر متعددی در این خصوص وجود دارد. نسبت به شهر و موقعیت مکانی خود می توانید در گوگل یا سایر ابزارهای جست و جو سرچ نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *