دوره آموزش مذاکره را از اساتید دانشگاه ییل بیاموزید!

دوره آموزش مذاکره

دوره آموزش مذاکره

حتما شما هم تا به حال با آدم هایی مواجه شدین که به محض باز کردن دهان، انگار که دیگران را مسخ خودشون می کنن و با استفاده از استدلال و منطق باقی افراد جمع رو ناچار به پذیرش نظرات خودشون می کنن! خب فکر نکنین که این آدم ها طلسم یا جادو بلدن، بلکه تنها دلیلش اینه که هنر مذاکره و چانه زنی رو به خوبی یاد گرفتن!

حالا نباید با خودتون فکر کنید که یه عده، به شکل مادرزادی بلد هستن مذاکره کنن و دیگران نمی تونن چنین هنری داشته باشن! مذاکره کردن کاریه که شما می تونین به خوبی یاد بگیرین و مهارت های خودتون رو در آن تقویت کنین!

اجازه بدین مثالی براتون بزنیم:


اگر به دنبالی راهی برای افزایش هوش و حافظه و بهبود عملکرد مغزتان هستید، دوره تقویت هوش و تقویت حافظه دکتر مصطفی امیری را از دست ندهید.

تقویت هوش


 

احتمالا شما هم تا به حال براتون پیش اومده که وارد یک فروشگاه یا مغازه شده باشید و فروشنده با زبانی چرب شما را وادار کرده که جنسی رو بخرید که اصلا تمایلی به خریدش نداشتین! خب واقعیت اینجاست که بیشتر این فروشندگان عزیز، روش های مذاکره رو بلدن! در حقیقت این دسته از عزیزان به خوبی یاد گرفته اند که چگونه باید یک معامله را جوش داد. آیا این مزیت ارثی است یا می توان آن را کسب کرد؟ خب به نظر ما همه می تونن روش های مذاکره و چانه زنی رو یاد بگیرن. تنها راهش هم اینه که به سراغ کسانی برید که به خوبی بلدن این روش ها رو به شما آموزش بدن!

دوره آموزش آنلاین مذاکره که تصمیم داریم در این مقاله براتون معرفیش کنیم، یکی از بهترین دوره هاییه که می تونین به زبان فارسی در کل ایران پیدا کنید. در این دوره به سراغ بهترین اساتید دانشگاه برجسته ی ییل رفته ایم و تئوری های مختلف مذاکره رو با هم بررسی کردیم.

این دوره شامل ساعت ها ویدیوی آموزشی، متن، مصاحبه و آزمون های مختلف است که وقت گذاشتن روی آن می تواند شما را کاملا به نتیجه ای که می خواهید برساند!

در صورت گذراندن این دوره، می توانید ادعا کنید لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه ییل را دارید. چرا که شرح درس این دوره دقیقا مطابق با شرح درس دانشجویان دانشگاه ییل است…

دوره آموزش مذاکره
دوره آموزش مذاکره

اصول و فنون مذاکره

ما در این دوره آموزشی به سراغ چندین نظریه ی معروف مذاکره و چانه زنی رفته ایم. اما این مسئله بدان معنی نیست که شرح درس ما کسل کننده و خسته کننده است. تمام درس ها با انیمیشن های بامزه و توضیحات جالب ارائه شده است و در ضمن همین داستان ها و مثال ها، شما را با اصول و فنون مذاکره هم آشنا خواهیم کرد.

این دوره می تواند یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین دوره هایی باشد که شما در کل زندگی تان تجربه کرده اید. در دوره آموزشی مذاکره از تجربیات آدم های واقعی مثال می آوریم که چگونه در شرایط حساس توانسته اند با یک مذاکره ی درست و دقیق، شرایط را به نفع خود برگردانند و  پیروز مذاکره باشند.

این داستان ها حاوی نکات آموزشی زیادی هستند و تئوری های زیادی را در خود جای داده اند. به همین دلیل است که به هیچ وجه از خواندن و گذراندن این دوره آموزشی مذاکره خسته نخواهید شد.

هنر مذاکره به شیوه ی دانشجویان ییل!

اگر پیگیر دانشگاه های معتبر دنیا باشید، احتمالا نام دانشگاه ییل به گوشتان خورده است.  این دانشگاه که رتبه ی سوم در میان دانشگاه های معتبر دنیا را دارد، شاگردان و دانش آموزان معروفی مانند جرج بوش پدر، دیک چنی، مریل استریپ و بیلی کلینتون را پرورش داده است.

حتما شما هم آقای دیک چنی که معاون اول جرج بوش پسر بود را به یاد دارید که چگونه با مذاکرات و سیاست های خود توانست آمریکا را در طول دو جنگ بزرگ( عراق و افغانستان) هدایت کند. چه احساسی به شما دست خواهد داد اگر متوجه شوید که قرار است همان درس هایی که آقای دیک چنی بزرگ از دانشگاه ییل آموخته است را یاد بگیرید؟

این نکته به هیچ وجه اغراق نیست. برخی از بهترین اساتید رشته ی مدیریت بازرگانی دانشگاه ییل گرد هم آمده اند و دوره ای تهیه کرده اند که واقعا شبیه به جواهر می ماند. شما می آموزید که چگونه کاریزماتیک باشید، چگونه با مهارت فراوان اعداد و ارقام هر مذاکره ای را بیان کنید، چگونه معامله ای منصفانه را جوش دهید و این که چطور پیروز هر معامله ای باشید!!

با این همه مزیت دیگر تعلل جایز نیست. همین الان روی لینک زیر کلیک کنید و توضیحات بیشتر در مورد دوره آموزشی مذاکره دانشگاه ییل را در وبسایت ویکی چرا مطالعه کرده و دوره را خریداری کنید:

آموزش آنلاین مهارت چانه زنی و مذاکره!


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *