درمان گشادی واژن یا اصلی ترین مشکل زنان بعد از زایمان!

درمان گشادی واژن

درمان گشادی واژن
تا به حال به این مسئله فکر کردین که زایمان و بارداری چه سختی ها و مشکلاتی داره؟ احتمالا تا حرف از زایمان وسط میاد، همه به یاد درد شدیدش میفتن و کسی حرفی از مشکلات و مصائب بعدش نمیاره! اما واقعیت این جاست که دردسرهای زایمان طبیعی فقط به همون لحظه و دردش ختم نمیشه. تا حالا به این فکر کردین که یک زن بعد از زایمانش دچار چه تغییراتی در بدن خودش میشه؟ خب احتمالا اولین چیزی که به ذهن همه مون میرسه، بحث ترک های بارداری و اضافه وزنه اما مهم ترین نکته اینه که واژن زن دیگه به حالت سابق خودش برنمی گرده!
زنانی که تجربه ی بیش از یک بار زایمان رو دارن به خوبی میدونن که داریم از چه چیزی حرف میزنیم. منظورمون همون گشادی و شل شدگی واژن هست! این مشکل فقط به زشتی و از فرم افتادن واژن برنمی گرده بلکه مشکلاتی مثل عدم کنترل ادرار و … رو هم به همراه داره!
گشادی واژن یکی از رایج ترین مشکلاتی هست که یک زن بعد از زایمان طبیعی باهاش مواجه خواهد بود. با یک خنده یا عطسه ساده ممکنه ادرار زن به بیرون نشت کنه و صحنه ی خجالت آوری رو برای او بسازه! به همین خاطر خیلی از خانم ها بعد از زایمان به سراغ روش هایی میرن که بتونن جوانی و زیبایی سابق واژن خودشون رو برگردونن! حالا اجازه بدین قبل از هر چیزی راجع به دلایل واقعی گشادی واژن صحبت کنیم و بعدش به سراغ راهکارهای درمان گشادی واژن میریم.

دلایل گشادی واژن

شایعات زیادی در مورد این مسئله وجود داره که دلیل اصلی گشادی واژن رابطه ی جنسی زیاد است. شوخی ها و جوک های توهین آمیز زیادی هم در این رابطه وجود داره. اما آیا تا به حال از خودتون سوال کردین که این مسئله چقدر صحت داره؟ آیا واقعا رابطه جنسی به مرور زمان منجر به گشادی واژن میشه؟
در پاسخ به این سوال باید اول از هر چیزی ساختار لگن و واژن رو بررسی کنیم. واژن زن دارای عضلات و دیواره هایی است که به هنگام رابطه ی جنسی ممکن است اندکی شل شوند اما بلافاصله بعد از اتمام رابطه، به حالت اولیه خود برمی گردند. این عضلات قابلیت انعطاف پذیری خوبی دارند. تنها ممکن است با افزایش سن و تضعیف عضلات کف لگن و دیواره های واژن دچار افتادگی و گشادی واژن شد.
اما زمانی که صحبت از زایمان می کنیم، داریم راجع به یکی از بزرگ ترین تغییرات بدنی زن در طول زندگی اش صحبت می کنیم. زمانی که زن در حال زایمان است، دهانه ی واژن باید به حد معینی باز شود تا سر کودک خارج شود. متاسفانه در خیلی از موارد این باز شدن بسیار زیاد است و دیگر بعید خواهد بود که واژن به حالت اول خود بازگردد.

دلایل گشادی واژن
دلایل گشادی واژن

جوانسازی واژن با مواد طبیعی

اما راهکار درمان گشادی واژن چیست؟ آیا در صورت زایمان طبیعی باید به این وضع عادت کنیم و همیشه خودمان را برای خروج غیر ارادی ادرار، عدم لذت بردن از رابطه جنسی و خیلی چیزهای دیگر آماده کنیم یا این که درمان هایی هم وجود دارد؟ خب قطعا راهکارهای زیادی را می توان به کار برد. مواد طبیعی و دستورالعمل های گیاهی همیشه می توانند چاره ساز باشند به شرطی که بدانید دقیقا باید چگونه از ان ها استفاده کرده و در مصرف آن ها تداوم داشته باشید.
یادتان نرود که تمام داروهای گیاهی در صورتی مفید خواهند بود که شما به طور مداوم آن ها را مصرف کنید و انتظار جوابدهی یک روزه هم از آن ها نداشته باشید. بنابراین برای درمان گشادی واژن می توانید از مواد طبیعی هم استفاده کنید.

جوانسازی واژن با لیزر

اما صرف نظر از درمان های طبیعی، درمان های کلینیکال هم وجود دارند که می توانید آن ها را امتحان کنید. درمان هایی مانند هایفوتراپی، لیزر درمانی و حتی جراحی واژینوپلاستی. اما باید در نظر داشته باشید که این درمان های کلینیکال ممکن است چندین و چند عارضه داشته باشند. به عنوان مثال اگر از لیزر درمانی برای تنگی واژن استفاده می کنید، باید احتمال سوختگی را هم در نظر بگیرید. هایفوتراپی هم همان عوارض را ممکن است داشته باشد.
در صورتی که جراحی هم کرده باشید، باید عارضه هایی مانند سوزش ادرار، جای بخیه و …را نیز در نظر داشته باشید.
حالا سوالی که پاسخ به آن حیاتی است و شاید پرسش شما هم باشد، این است که آیا روش هایی مانند لیزردرمانی در رفع گشادی واژن موثر هستند یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم که بله، این روش ها ممکن است تا مدتی موثر باشند اما به محض زایمان مجدد یا فشار بیش از حد به عضلات واژن ممکن است به حالت اولیه برگردند. باید بدانید که درمان هایی مانند لیزر و هایفو موقتی هستند و بعد از مدتی باید مجدد آن ها را تکرار کنید.

هزینه جوانسازی واژن

روش هایی که در پاراگراف قبلی در مورد جوانسازی واژن ذکر کردیم می توانند گران و هزینه بر باشند. در حال حاضر هزینه های مربوط به هایفوتراپی واژن رقمی بین 2 الی 3 میلیون تومان است و باید در نظر هم داشته باشید که این روش دائمی نیست و بعد از مدتی نیازمند تجدید آن خواهید بود.
به همین خاطر است که خیلی از افراد توانایی انجام چنین پروسیجرهایی را ندارند. به همین دلیل ما می خواهیم روش بسیار ارزان تر و ساده تری را به شما معرفی کنیم:
دوره جوانسازی واژن بدون دارو، بدون جراحی و درمان های کلینیکال با قیمت بسیار ارزانی ارائه شده است تا تمام شمایی که به دنبال راهکاری برای درمان دائمی گشادی واژن هستید و از مشکلات آن رنج می برید، بتوانید از آن استفاده کنید. این دوره ی آموزشی که توسط برترین پزشکان و سکس تراپیست های جایروس کلینیک طراحی و تدوین شده است، می تواند شما را یاری کند تا بدون نیاز به ملاقات پزشک بتوانید این مشکل را در خانه و با استفاده از روش هایی خاص و کاربردی درمان کنید. علاوه بر این باید در نظر داشته باشید که هزینه های مربوط به خریداری این دوره بسیار ارزان تر از هرگونه درمان کلینیکالی است.
کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و اطلاعات بیشتر را به دست آورید و در صورت تمایل این دوره را خریداری کنید.

جوانسازی و تنگ کردن واژن بدون جراحی و دارو!


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *