بی پرواترین و بهترین دوره آنلاین آموزش معاشقه (ویژه زوجین)

آموزش ماساژ جنسی (ماساژ ویژه معاشقه)

 

هیچ چیز بیشتر از یک رابطه جنسی خوب و سالم نمی تواند احساس خوشحالی و سرزندگی را برای ما به همراه بیاورد. چینیان باستان هم همین عقیده را داشتند و می دانستند که چگونه انرژی های جنسی خود را به احساس اراده، خوشبختی، قدرت و …تبدیل کنند.

در دوره ی آموزش آنلاین معاشقه بی نهایت، شما و همسرتان می آموزید که برای بهبود رابطه ی جنسی تان باید چه اقداماتی داشته باشید. در این دوره که توسط بهترین پزشکان و تراپیست های کلینیک جایروس تهیه شده است، می توانید انواع ماساژ جنسی؛ شیوه های لمس بدن و …را یاد بگیرید.

این دوره تلاش کرده است که ارتباطی مجازی میان فرد و تراپیست برقرار کند بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که این دوره کاملا عملی و کاربردی خواهد بود.

در ابتدا شما را با ماساژ جنسی تانتریک، استحاله ی جنسی و دستیابی به شادی از طریق رابطه ی جنسی درست آشنا خواهیم کرد و سپس به سراغ آموزش عملی ماساژ یونی( مخصوص بانوان) و ماساژ لینگام ( مخصوص آقایان) خواهیم رفت.

این دوره تا به حال توانسته است زندگی زوج های زیادی را نجات داده و خوشبختی و احساس لذت و عشق را به زندگی ها برگرداند.
علاوه بر این، برای آن دسته افرادی که به دنبال اندکی تنوع و هیجان در رابطه ی جنسی خود هستند هم می تواند بسیار مفید باشد. ماساژ تانتریک و تمام نکاتی که در این دوره آموزش داده می شود کاملا بر اساس جدیدترین تکنیک های علمی خواهد بود.
در حقیقت در این دوره، ترکیبی از تکنیک های روانشناسی و فیزیکی را برای دست یابی به بالاترین حد از لذت خواهید آموخت.

برای ورود به این دوره، روی تصویر زیر کلیک و وارد دوره ی آنلاین شوید.

آموزش ماساژ جنسی

 

دوره آموزش آنلاین معاشقه جنسی

 

با گذراندن دوره آنلاین آموزش معاشقه ی بی نهایت، تجربه ای را از سر خواهید گذراند که هرگز تا آخر عمر فراموشتان نخواهد شد و تغییر بزرگی در بینش شما نسبت به رابطه ی جنسی ایجاد خواهد کرد.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *