بهترین جراح استخوان و مفاصل | متخصص ارتوپد در تهران

بهترین جراح استخوان و مفاصل

بهترین جراح استخوان و مفاصل

مجموعه شایگان مهر؛یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی و ارتوپدی در سطح تهران است که بهترین و حرفه ای ترین خدمات درمانی را به بیماران خود ارائه می کند. در صورتی که نیاز به یک جراح و متخصص استخوان و مفاصل داشتید، می توانید بهترین ها را از مجموعه ی شایگان مهر درخواست کنید.

کار بهترین جراح استخوان و مفاصل چیست ؟

همه ی ما در اطرافمان شخصی را می شناسیم که به خاطر درد مفاصل ،استخوان ها و عضلات از کار و زندگی افتاده است و ناچار به خانه نشینی شده.

بهترین جراح استخوان و مفاصل
بهترین جراح استخوان و مفاصل

عارضه های اسکلتی عضلانی و درد می تواند در هر سن و زمانی؛افراد را به خود مبتلا کند،و اشخاصی که به آن مبتلا شده اند را از کار و لذت های زندگی باز دارد.

خبر خوش این است که هر کسی،(از کودکی که اسکولیوز دارد تا افرادی که به آسیب هایی دچار شده اند که نیاز به جراحی دارد) می توانند از کمک هایی که یک جراح ارتوپد و استخوان و مفاصل به آن ها می کند ، بهره مند شوند

گزینه های درمانی مختلفی وجود دارد که می توانند زندگی افراد را شاد تر و کاربردی تر بسازد.

جراح ارتوپد کیست و چه کاری انجام می دهد ؟

 

جراحان ارتوپدی برای پیشگیری، تشخیص و درمان اختلالات استخوان، مفاصل، غضروف، تاندون ها و عضلات آموزش دیده اند و می توانند تمام عارضه هایی که با اختلالات بالا در ارتباط باشند را درمان کنند.

برخی از جراحان ارتوپد عمومی هستند اما برخی دیگر نیز ممکن است در نواحی خاصی از بدن متخصص باشند، مانند :

  • مفصل ران و زانو
  • پاها و قوزک پا
  • شانه و آرنج
  • دست ها
  • ستون فقرات

متخصص و جراح استخوان و مفاصل مجموعه شایگان مهر ، دارای بورد تخصصی نیز می باشد.

شما می توانید با خیالی آسوده ،تمام دردها و عارضه های استخوان و مفاصل خود را به دستان توانمند پزشکان ما بسپارید.

بهترین جراح استخوان و مفاصل
بهترین جراح استخوان و مفاصل

متخصص ما؛بیمارانی از هر سن و سالی را می پذیرد( از بیماران تازه متولد شده گرفته تا سالمندان)..هرگونه عارضه ای که در اثر آسیب های ورزشی به وجود آمده باشد یا پیوند مفاصل یا پارگی و نابه هنجاری های ستون فقرات ،در مرکز ارتوپدی و فیزیوتراپی شایگان مهر قابل درمان است.

نکته ی شگفت انگیزی که در این باره وجود دارد این است که بهترین جراح استخوان و مفاصل ما علاوه بر درک عارضه ی دردناک بیمار،حال وی را نیز خواهند فهمید و تلاش دارند که بیشترین میزان تعامل مثبت و صمیمانه را میان بیمار و پزشک به وجود آورند.

اگر شما می خواهید که به یک جراح متخصص استخوان و مفاصل مراجعه کنید ، توصیه می کنیم به مقاله بهترین ارتوپد در تهران را مطالعه کنید تا بیشتر متوجه شوید چرا ،مرکز شایگان مهر را توصیه می کنیم.

یک جراح ارتوپد پیش از هر چیزی ، گزینه های درمانی ای که بدون جراحی هستند را در نظر خواهد گرفت.مثل داروهای مسکن یا توانبخشی.

علاوه بر این در صورتی که نیاز باشد ، متخصص ارتوپدی می تواند از طریق جراحی آسیب ها را ترمیم کرده و عارضه ها را درمان کند.

 

دردهای اسکلتی عضلانی اولین دلیلی است که افراد در طول سال به پزشک خود مراجعه می کنند.

شاید شما هم در طول زندگی تان به کمردرد یا زانو درد مبتلا شده اید.

به همین خاطر در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره کمردرد و شیوه های درمانی آن به دست آورید ، این مقاله را مطالعه کنید.

افراد بسیاری هستند که می دانند یک جراح ارتوپد استخوان های شکسته شده را درمان می کند، و مفاصل دردناک را جایگزین خواهد کرد اما آیا می دانستید که یک جراح ارتوپد در درمان بیمارانی که به عارضه های زیر دچار هستند نیز تخصص دارد :

  • آسیب های ورزشی
  • کمردرد؛ دیسک کمر و تنگی ستون فقرات
  • تومورهای استخوانی
  • کارپال تونل،آرتروز دست و آسیب های دست ها
  • پای خشک شده،پای پرانتزی و دیسپلازی مفصل ران
  • آسیب های ناشی از ارتوپدی
  • کوتاه بودن دست یا پا
  • اسیب های تاندون آشیل پا،آسیب های مرتبط با پا و قوزک پاها
  • پوکی استخوان
  • آرتروز

متخصص مفاصل و استخوان

همان گونه که در بالا به آن اشاره کردیم؛ یک متخصص مفاصل و استخوان عارضه های بسیاری را می تواند درمان کند. یک جراح و متخصص ارتوپدی که در کار خود بهترین است برای شما تضمین خواهد کرد که نتیجه ی کار فوق العاده خواهد بود و دیگر درد نخواهید کشید.

بهترین فوق تخصص ارتوپدی در تهران

سوالی که به طور مکرر در شبکه های مجازی پرسیده می شود این است که چگونه می توان بهترین ارتوپد، بهترین فیزیوتراپیست و بهترین… را پیدا کرد؟ !

خب همه چیز به این بستگی دارد که بهترین را چگونه تعریف کنید.برخی جراحان هستند که بیشتر زمان خود را بر روی تحقیقات علمی خود می گذرانند و اتفاقا شهرت بسیار خوبی هم در حیطه ی کاری خود دارند.

برخی از جراحان نیز وجود دارند که عملیات های خاص و پیچیده ای که آموزشش را دیده اند ،را انجام خواهند داد.

بهترین جراح استخوان و مفاصل
بهترین جراح استخوان و مفاصل

به همین خاطر معمولا راه مشخصی وجود ندارد که بگوییم بهترین کیست.

اما نکاتی وجود دارد که شاید بتواند در این راه به شما کمک کند.

در ادامه به آن ها اشاره می کنیم :

یک : به هیچ وجه منطقی و درست نیست که برای یافتن بهترین جراح یا متخصص ارتوپد مسیر زیادی را در شهر طی کنید.

در صورتی که تعداد جلسات درمانی شما بیش از یک جلسه است ، باید و لزوما مرکزی را انتخاب کنید که به شما نزدیک باشد تا مجبور نباشید هر بار مسافت زیادی را برای ملاقات با پزشک خود طی کنید.

دو : در صورتی که رزومه فوق تخصص ارتوپدی شما این گونه است که تنها یک نوع خاص از جراحی را به طور مرتب و مکرر انجام داده است ،بدانید که احتمالا بهترین انتخاب ممکن را داشته اید.

چرا که متخصصی که بر یک حوزه از ارتوپدی تمرکز دارد، بهتر می تواند در رابطه با عارضه تان به شما کمک کند.

هیچ مشکلی وجود ندارد که از پزشک ارتوپد خود بپرسید که هرچند وقت یک بار این جراحی را انجام می دهد و با توجه به پاسخ وی می توانید قضاوت درستی درباره میزان تجربه و مهارت وی داشته باشید.

مرکز ارتوپدی شمال تهران

اگر در شمال تهران زندگی می کنید ، یکی از بهترین مراکز تخصصی ارتوپدی ،شایگان مهر است که با در اختیار داشتن بهترین فوق تخصص ارتوپدی می تواند در تمام زمینه های مرتبط خدمات ارزنده ای را به شما ارائه کند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید 

مرکز فیزیوتراپی و ارتوپدی شایگان مهر


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *