مدیتیشن جنسی راهی برای افزایش تمایل جنسی

مدیتیشن جنسی چیست؟

مدیتیشن جنسی راهی است تا هوشیاری بدن را بالا برده و این گونه لذت را در طول رابطه جنسی افزایش داد.مدیتیشن جنسی به طور مرتب،کمک می کند تا رابطه جنسی برای شما و شریک جنسی تان لذت بخش تر شود و این گونه رابطه میان شما عیمق تر گردد.در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه مدیتیشن جنسی انجام دهید حتی اگر پیش از این هرگز مدیتیشن نکرده اید.

مدیتیشن جنسی
مدیتیشن جنسی

افزایش میل جنسی با مدیتیشن

یک مکان آرام و بدون از سر و صدا انتخاب کنید- نور اتاق خواب یا نشیمن خود را کم کرده و هرگونه وسیله الکتریکی را از اطراف خود دور نگه دارید(مثل تلفن،تلویزیون و لب تاب).دمای اتاق را متعادل کنید.اگر اتاق خیلی سرد و یا خیلی گرم باشد ممکن است حواس شما را پرت کند.

ممکن است بخواهید چند بالش یا تشک را روی زمین بگذارید و روی آن ها بنشینید.تشک ها را جوری روی زمین بچینید که شما و همسرتان نزدیک هم باشید اما یک فاصله کوچک بین خودتان ایجاد کنید

راحت باشید- پوزیشنی اختیار کنید که شما و شریکتان راحت باشید.می توانید دراز بکشید و یا این که پاهای خود را بالا دهید.هنگامی که شما وهمسرتان مدیتیشن می کنید لباس سبکی بپوشید و یا اگر ترجیح شما این است،می توانید هیچ لباسی نپوشید و برهنه باشید.

کمر خود را صاف نگه دارید و دست های خود را کنار پهلو ها نگه دارید ،چه نشسته باشید و چه دراز بکشید. اگر در حالت نشسته مدیتیشن می کنید بازوهای خود را آزادانه روی دامن لباس خود قرار دهید

اگر در حالت نشسته اید،چانه خود را بالا نگه دارید و سر خود را با ستون فقرات خود تنظیم کنید

مدیتیشن جنسی
مدیتیشن جنسی

چشم های خود را ببندید- هنگامی که آماده شدید،شما و همسرتان باید چشم های خود را بسته و مدیتیشن را شروع کنید.سپس در ابتدا،باید تلاش کنید نسبت به اطرافتان آگاه باشید.به بدن خود توجه کنید،به تنفستان و هرگونه صدایی که می شنوید

سعی کنید افکار مزاحم را از خود دور کرده و بر لحظه کنونی تمرکز داشته باشید.اگر فکری به مغزتان خطور کرد،لحظه ای آن را تایید کرده و اجازه دهید از ذهنتان بیرون برود.به عنوان مثال،اگر به اتفاقی که در محل کار برایتان رخ داده فکر می کنید،اجازه بدهید یک لحظه فکرتان را مشغول کند و سپس این تصویر را در ذهنتان بسازید که آن را دور انداخته اید.

بر روی فضای و تنفس خود تمرکز کنید- همانجور که مدیتیشن می کنید،بر روی فضا و تنفس خود تمرکز کنید.یک نفس عمیق و طولانی بکشید و به هوایی که از بدن شما خارج و به آن وارد می شود توجه کنید.همان گونه که نفس می کشید،هوا را به داخل شکم خود بکشید و همان گونه که آن را بیرون می دهید تصور کنید که تمام استرس ها و فشار ها از بدن شما خارج می شوند.

سعی کنید از خود و احساس خود آگاه باشید.ببنید که هوا در اطراف بدن شما چگونه جریان دارد،احساس تمام نقاط بدن خود،از دست ها گرفته تا پاها را درک کنید.

بدن خود را تصور کنید-همان گونه که مدیتیشن آغاز می شود،بدن خود را در ذهن تصویر کنید.درباره ظاهر داخلی و بیرونی بدن خود فکرکنید،همانگونه انرژی بدن خود را متصور می شود.به شکل،رنگ و صدای احساسات کنونی خود فکر کنید.به عنوان مثال،می توانید تصور کنید که تمایل شما به همسرتان شبیه به یک جسم کروی قرمز رنگ است

بر روی احساسات فیزیکی خود تمرکز کنید.تلاش کنید تا جای ممکن ار بدن خود و احساساتتان آگاه باشید.هدف مدیتیشن جنسی این است که آگاهی شما را بالا برده و به این ترتیب لذت ناشی از رابطه جنسی را افزایش دهد.

بر روی شریک خود تمرکز کنید-هنگامی که بدن خود را تصور کردید،تمرکز خود را بر روی همسرتان قرار دهید.سعی کنید بر بدن همسرتان و احساساتتان در این لحظه تمرکز کنید.

به همسرتان نگاه کنید.می توانید چشم های خود را باز کرده و به چشم های همسرتان نگاه کنید.مطمئن شوید که به تنفس همسرتان نیز دقت می کنید.بدن همسر خود را بر انداز کنید.به عنوان مثال،می توانید به شکم و سینه های همسرتان نگاه کنید که چگونه هوا را به داخل شش های خود کشیده و سپس بیرون می دهد.

بدون کلام با همسرتان ارتباط برقرار کنید.سعی کنید از صورت،دست ها و چشم های خود استفاده کنید تا به همسرتان نشان دهید که چه احساسی دارید.به تجلی احساسات همسرتان نیز نگاه کنید.سعی کنید که احساسات او را نیز ببینید.

رابطه جنسی را آغاز کنید.پس از 20 دقیقه مدیتیشن جنسی،رابطه جنسی را آغاز کنید.اگر این سکس لذت بخش تر از سابق بود،با همسرتان صحبت کنید که به طور مرتب این مدیتیشن را انجام دهید.

مدیتیشن جنسی
مدیتیشن جنسی

صدای طبیعت یا موسیقی آرام بخش پخش کنید-با وجود سر و صدای محیط بیرون ،ممکن است سخت و دشوار باشد.پس بهتر است صدای طبیعت یا موسیقی آرام بخشی پخش کنید تا شما  و همسرتان احساس آرامش کنید.صدای باران یا امواج موسیقی پخش کنید.

مطمئن باشید که چیزی پخش می کنید که به اندازه طول مدت مدیتیشن و رابطه جنسی پخش شود.

درمان کاهش میل جنسی

مدیتیشن جنسی پیچیده را امتحان کنید- هنگامی که مدیتیشن جنسی اولیه را امتحان کردید،شکل های پیچیده تری را نیز تست کنید.مدیتیشن جنسی پیچیده شکلی از مدیتیشن است که تمایلات شما و همسرتان را در هم ادغام می کند.

تنفس هماهنگ-می توانید این کرا را با هماهنگ کردن تنفس خود و همسرتان شروع کنید. به این ترتیب که، سرعت و انعطاف پذیری تنفس شما به گونه ای است که شما و همسرتان در یک زمان در معرض استنشاق و خروج هوا قرار می گیرید

تماس دست ها- تماس نوع دیگری از مدیتیشن جنسی پیچیده است.به آهستگی و مهربانانه دست های همسر خود را باز و بسته کرده یا این که با یک ریتم آهسته آن ها را فشار دهید.شریک تان نیز می تواند دست های شما را فشار دهد.

سکس تانتری راه دیگری برای مدیتیشن است.برخی راه هایی که می توانید استفاده کنید :

 به چشم های یکدیگر خیره شوید-تلاش کنید به هنگام رابطه جنسی به چشم های همسرتان خیره شوید

تنفس هوشیارانه- تلاش کنید تنفس خود را با همسرتان هماهنگ کنید.به عنوان مثال،هنگامی که شریک شما بازدم خود را بیرون می دهد شما آن را تنفس کنید.

لینک منبع

بیشتر بدانید

محقق و مترجم: ندا ناصری


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

0 دیدگاه دربارهٔ «مدیتیشن جنسی راهی برای افزایش تمایل جنسی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *