سفید کردن دندان در خانه

 

دندان

 

دندان جرم دار یکی از بزرگترین نکات نفرت انگیز در تمام دوران است. قدم زدن با دندان های زرد و جرم گرفته از چای و قهوه نه تنها موجب خجالت است بلکه باعث می شود مردم که در ارتباط با شما هستند تصور کنند بهداشت را رعایت نمی کنید . اما شما به تمام محصولات لوکس سفیدکننده نیاز ندارید. شما قطعا به سفید کردن حرفه ای دندان نزد یک دندانپزشک هم نیاز ندارید.

 

هر دوی این روش ها گران قیمت و غیر طبیعی به نظر می رسند. شما می توانید سفید کننده دندان خانگی درست کنیدکه خیلی خوب جوابگو است . (دندان های خود را به دندان های پاک و سفید تبدیل کنید ، به جای اینکه به آنها درخشندگی و سفیدی مصنوعی بدهید)، بدون مواد شیمیایی خطرناک، تنها از دو ماده تشکیل شده و دو دقیقه طول می کشد تا آماده شود.

 

چگونه دندان خود را در خانه در 5 دقیقه سفید کنیم.مواد تشکیل دهنده :5 قطره پراکسید هیدروژن (3٪)1 قاشق غذا خوری جوش شیرین1 قطره عرق نعناع خوراکیمرحله 1 -جوش شیرین، پراکسید هیدروژن و روغن نعناع را با هم در یک ظرف کوچک مخلوط کنید.زمان: 30 ثانیه.مرحله 2دندان های خود را به طور معمول با استفاده از مخلوط مسواک بزنید.

هرگز لثه ها و دندان های خود را بیش از حدو سخت مسواک نزنید. فشار ملایم کافی است.زمان: 1 دقیقه است.مرحله 3اجازه دهید مخلوط بر روی دندان های شما چند دقیقه ای بماند وبعد شروع به مسواک زدن کنید.زمان: 2.5 دقیقهمرحله 4شستشو را با دفت انجام دهید . شما یک تغییر قابل توجه مشاهده می کنید و تمامی لکه های روی دندان ها محو می شود ، حال دندان های شما سفید و پاک است .

 

مجموع مدت زمان لازم برای سفید شدن دندان 4.5 دقیقه . ** این کا ر را هر روز تکرار کنید تا زمانی که متوجه شوید لبخند سفیدتر و روشن تر دارید.** سعی کنید از چای و قهوه دوری کنید چون این نوشیدنی ها دندان های شما را لکه دار و تیره کرده و اثرات سفید کننده دندان ها را کاهش می دهد .ما توصیه می کنیم اسانس رز کوهی را انتخاب کنبد قطعا می توانید گیاهان آلی و روغن های گیاهی را در عطاری ها بیابید.. همچنین می توانید برخی از محلول های گیاهی مراقبت از دهان و دندان را بیابید که به شدت استفاده از آنهارا توصیه می کنیم.

از لبخند پاکیزه وسفید خود لذت ببرید.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *