تغذیه طبیعی راز بهتر زیستن

امروزه دانشمندان با آزمایش های گوناگون پی برده اند که غذاهای طبیعی ، یا همان میوه ها وسبزی ها ی خوراکی ، کاهو ، هویج ، سیب ، موز ، خرما وهر آنچه که حاصل درخت وگیاه است بیشترین نقش را در سلامت انسان دارد.

در روده بزرگ دونوع باکتری یکی مفید ، ودیگری مضر وجود دارد وسرعت تکثیر آنها به تغذیه انسان مربوط است میتواند هم باعث تندرستی باشد وهم در به وجود آمدن  ، مواد آنتی اکسیدان ، و آنزیم های حیاتی در بدن انسان دارند .

 .بعضی از افراد گیاه وهم تخم مرغ وهم شیر وماست وکمی ماهی در سفره غذائی روزانه شان قرار دارد ولی میوه ها وغلات وحبوبات وگیاهان وسبزیجات پایه اصلی غذای انها است ودر ردیف آدم هائی با تندرستی بالا قرار دارند.

اما اگر کسی فقط گوشت قرمز ، ماهی ، مرغ وبوقلمون و سوسیس و کالباس وفراورده هائی از این قبیل بخورد ، همه مواد حیاتی مورد نیاز بدن خود را تامین نمی کند وخیلی زود بیمار می شود  اما برعکس کسی که پایه غذاهایش سبزی ومیوه است همه مواد مورد نیاز بدنش را تامین می شود .برخی کمبود B12 را با غذاهای دیگر با جوانه گندم برآورده می سازند ولیپید ها وچربی ها را با دانه های روغنی همچون آفتاب گردان و میوه هائی چون زیتون وگردو تامین می نمایند .

از مواد دیگرمورد نیاز بدن نمک ومواد معدنی ، سدیم  ، پتاسیم ، کلر ، کلسیم ، فسفر وگوگرد است که این مواد نیز از میوه ها وسبزی های ریشه دار تازه مانند هویج ، کرفس ، آب های معدنی به دست می آید .

از مواد دیگر پروتئین ها هستند که میتوان از سویا تهیه نمود در حالی که عده ای معتقدند پروتئین را تنها از طریق گوشت باید بدست آورد اما گوشت قرمز زیاد به بدن انسان سازگار نیست وباید مصرف آن را به حد اقل رساند .

غذاهارا می توان به دو دسته تقسیم کرد :

غذاهای گیاهی وطبیعی  وزنده .

وغذاهای فرآوری شده کنسروی ویا بسیار پخته شده وسرخ شده وسوخته و به اصطلاح مرده  .

اکثر بیماریها از دسته دوم است که از حالت طبیعی واورگانیک خارج شده است . وگفته می شود انسان ها برای بیمار شدن پول می پردازند.

دو نکته را همیشه رعایت کنید و به عیچ وجه از یاد نبرید ….1- سحر خیزی و تلاش برای روزی پاک 2- عبادت و به خود فکر کردن ( بزرگی می گوید اگر با خود و رویاهای خود تنها شدید و دیدید که استرس دارید و نگران هستید بدانید که در فکر آینده سیر می کنید و در آینده زندگی می کنید اگر عصبانی هستید و کینه ای شده اید  بدانید که در افکار مربوط به گذشته سیر می کنید و در گذشته زندگی می کنید و اگر در تنهایی خود آرامید و آرامش دارید و خنده بر لبان شماست یهنی که شما در لحظه زندگی می کنید و جز زندگی در لحظه به چیز دیگری نمی اندیشید پس از همین لحظه یاد بگیرید که در لحظه زندگی کنید زندگی در لحظه یعنی زندگی در آرامش و همین آرامش برای انسان و فلسفه زندگی او کافیست .)..


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *