چطور از شکست عشقی و عاطفی رها شویم ؟ بخش دوم

670px-Let-Go-of-a-Failed-Relationship-Step-6-Version-2

بخش 2: قطع کردن ارتباط

 

1-  ارتباطتان را با عشقتان قطع کنید. به عشقتان اس ام اس نزنید و با او تماس نگیرید. زمانی که رابطه ی شما قطع شده است سعی نکنید به هر عنوانی از جمله بحث درمورد دلایل پایان یافتن رابطه با او تماسی بگیرید. از اینکه به خود بگویید می توانید با عشقتان یک رابطه ی ساده و دوستی معمولی داشته باشید پرهیز کنید زیرا این قبیل ارتباطات آسیب بیشتری به شما می زند و جدا شدن از این رابطه را برای شما سخت تر می کند.

  • اگر فکر می کنید رابطه با دوستانی که در زمان رابطه هر دو با آنها دوست بوده اید آزارتان می دهد. رابطه خود را با این دوستان فعلاً قطع کنید زیرا این برای خودتان بهتر است.
  • اگر در زمانی به عشقتان برخوردید به طور مثال در مهمانی یا مراسمی نیازی نیست که عمداً از او دوری کنید بلکه در این زمان سنگین باشید و سلام کنید اما نیازی نیست که با او صحبت کنید زیرا این صحبت ها برای شما آزارنده است.

 

2- برای مدتی از شبکه های اجتماعی مجازی دوری کنید. اگر وسوسه می شوید که به فیس بوک بروید و عکس های جدید عشقتان را ببینید این را بدانید که این عمل فقط درد و رنج شما را طولانی تر می کند. وهمچنین مزیت این کار این است که اگر عشق شما در فیس بوک برای شما پیامی داد شما دل مشغولی در این مورد که پیام او را بدهید یا نه ندارید.

  • به شبکه های اجتماعی نروید. مگر اینکه آنقدر به خودتان مطمئن باشید که اگر عکس اورا دیدید هیجانات مخرب در شما ایجاد نشود.
  • سعی کنید در شبکه های اجتماعی عشقتان را بلاک کنید. این کار روشی است که به شما یاد آوری می کند که این رابطه تمام شده است.

 

3- از وسایلی که شما را به یاد عشق سابقتان می اندازد خلاص شوید. وسایلی که برای شما خریده است را دور بیندازید. اگر دلتان نمی آید این وسایل را دور بندازید آنها را در یک صندوق قرار دهید و آنها را دور از چشمتان قرار دهید. حتی اگر این وسایل برای شما خیلی ارزشمند است این کار را انجام دهید.

  • اگر وسایلی از عشق سابقتان دست شما است نظیر کتاب، هدفون و . . . آنها را سریع پس بدهید. و برای اینکه دوباره با او روبه رو نشوید می توانید از طریق یک دوست یا پست این کار را انجام دهید.

670px-Let-Go-of-a-Failed-Relationship-Step-8-Version-2

 

4- اتاق خود را تغییر دهید. سعی کنید از وسایلی که شما را به یاد عشق سابقتان می اندازد خلاص شوید و با تغییر دکوراسیون اتاقتان، محیط خود را عوض کنید.

5- سعی کنید به یک مسافرت کوتاه بروید و به دیدن مکانهایی بروید که در زمان رابطه فرصت دیدن آنها را نداشته اید.

مراحل بعدی را در همین سایت دنبال کنید

منبع:

www.wikihow.com

مصطفی رستمی

مصطفی رستمی

کارشناس ارشد روانشناسی و پژوهشگر در زمینه ی روابط زناشویی و زوج درمانی


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *