راهکارهایی برای کاهش ابتلا به سرطان سینه

مراقبت از سینه  برای خانم ها
 
سرطان سینه
 
خانم های جوانی که دچار سرطان سینه هستند هم خبر خوب است هم خبر بد:
 
خبر خوب از ان جهت است که میزان بهبودی انها نسبت به زنان مسن تر بیشتر است و به طور کل خانم های جوان احتمال کمتری برای ابتلا به سرطان سینه نسبت به زنان مسن تر دارند.
 
خبر بد : سرطان میتواند به صورت تهاجمی و پیشرونده باشد.
 
اما داشتن یک شیوه زندگی سالم و ویزیت های به موقع و تشخیص و پیگیری می تواند به خانم های جوان در داشتن سینه های سالم کمک کند.
 
 
در زیر 7 راه کار برای داشتن زندگی بدون سرطان و سینه های سالم ارائه شده است:
 
 ورزش کردن
  • وزن خود را در حالت طبیعی و نرمال نگه دارید، زیرا وزن زیاد خطر ابتلا به سرطان سینه را در زنان افزایش میدهد.
 
  • داشتن برنامه منظم ورزشی حداقل 45 دقیقه هر روز در طول هفته را برای خود تدارک ببینید زیرا ورزش باعث تقویت عملکرد ایمنی و کاهش سطح استروژن و انسولین شده و مانع از پیشرفت بیماری میشود.
 
دم استفاده از نوشیدنی الکلی
  • تحقیقات نشان داده است که مصرف نوشیدنی های الکلی در طول روز تا 21 % خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش میدهد اما به جای آن می توان از آب انگور به خاطر رسوراتول موجود در پوست انگور که منجر به کاهش سطح استروزن میشود استفاده کرد.
 
سبزیجات
  • داشتن رژیم غذایی مناسب و کم چرب ، استفاده از سبزیجات مخصوصا بعضی از کلم ها مانند کلم بروکلی و کلم پیچ می توانند جلوی رشد سلول های سرطانی را گرفته و خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهند.
 
 
سابقه خانواداگی
  • سابقه خانوادگی خود را بررسی کنید و اگر یکی از بستگان درجه 1 دچار سرطان سینه شده است احتمال ابتلا در شما دوبرابر افرادی است که سابقه خانوادگی انها بدون سرطان سینه می باشد.
 
چک آب
  • بهتر است تمامی خانم ها  قبل از 40 سالگی نهایتا هر 3 سال معاینات بالینی پستان را انجام دهند و بعد از شروع 40 سالگی ،هر ساله آزمایشات لازم و ماموگرافی را انجام دهند مخصوصا برای افرادی که دارای سابقه خانواداگی سرطان سینه هستند .
 
آزمایش ژنتیک
  • با داشتن سابقه خانوادگی با سرطان سینه ،بهتر است آزمایشات ژنتیکی انجام شود.

 

 
منبع :
 
http://www.womenshealthmag.com/health/breast-cancer-prevention
 
 
 
 

بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *