برای سلامتی خود، کدام مواد غذایی را مصرف می کنید؟

مواد غذایی مفید
مواد غذایی سالم برای سلامتی انسان یک ضرورت است، رفع گشنگی،کمک به رشد استخوانها، تقویت اعصاب، التیام زخم ها و … همه با مواد غذایی ممکن است، تا جایی که می توانید داروها را حذف کنید و از پزشک خود برای مصرف مواد غذایی لازم مشورت بگیرید.

شیر: سرشار از کلسیم و فسفر برای ساخت و تراکم استخوانها  و دندان ها می باشد. برای پیشگیری از پوکی استخوان از مصرف شیر را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

نخود: سرشار از فیبر،اسید فولیک،آهن، منیزیم،پتاسیم و پروتئین می باشد، برای کاهش کلسترول بدLDL بسیار مناسب می باشد.

اسفناج: برای درمان یبوست بسیار مفید می باشد، سرشار از آهن و کلسیم می باشد.

آواکادو: سرشار از اسید اولیک،اسید های چرب مفید است، برای قلب مفید می باشد و سطح کلسترول بد را کاهش می دهد. آواکادو داراي رنگدانه ي گياهي زردي به نام “لوتئين” است. لوتئين يک آنتي اکسيدن طبيعي است که به حفظ سلامتي چشم ها در پيري کمک مي کند.

انبه: حاوی مقدار زیادی ویتامین ، مواد معدنی و اسيد گاليك است . بنابراين سيستم هضم را ضد عفوني و تميز مي كند. بسيار مقوي بوده و تقويت كننده بدن است . انبه تقويت كننده قواي جنسي است .

بادام: سطح کلسترول LDL را کاهش می دهد،برای حفاظت از آسیب سلول ها و کاهش بروز بیماری  های قلبی مفید می باشد.

سیر: در مواجهه با بیماری ها مانند یک آنتی بیوتیک عمل می کند. سير، بهترين تقويت كننده پياز مغز است و روي مغز تأثيرخوبی دارد. خوردن سير عضلات قلب را به نشاط مي آورد و به وسيله اين گردش خون منظم مي شود.

پیاز: سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. پياز داراي تركيبات گوگردي ، قند ، كلسيم ، املاح سديم و پتاسيم ، يد ، سيليس ، آهن ، فسفر و ویتامينهاي A.B.C مي باشد.

کلم بروکلی: برای افزایش عملکرد مغز مفید می باشد،برای بهبود سیستم عصبی نیز مناسب می باشد،حاوی مقدار بالایی پتاسیم می باشد.

گوجه فرنگی: مصرف گوجه ‌فرنگی برای مبتلایان به درد مفاصل  توصیه می شود و برای مبتلایان به نقرس  و روماتیسم  مفید است. گوجه فرنگی به علّت دارا بودن ویتامین‌های A  ، B، C، K  و مواد معدنی مانند کلسیم ، فسفر  و آهن در تأمین انرژی و تقویت بدن نقش موثری ایفاء می ‌کند.

منبع:

http://bit.ly/1fYD0qj


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *