پوزیشن های زناشویی برای شرایط گوناگون (لذت، حاملگی،پیشگیری و…)

حالات و پوزیشن‌ های گوناگون در ارتباط زن و شوهری (زناشویی)

در این نوشتار به پوزیشن‌های مختلف ارتباط جنسی برای بوجود آمدن اوج لذت جنسی (ارگاسم) در خانم، پیشگیری از حاملگی، پوزیشن‌های زناشویی ویژه برای حامله (باردار) نمودن همسرتان، پوزیشن های زناشویی ویژه خانمهای حامله و غیره می‌پردازیم.

وضعیت و پوزیشن ‌های زناشویی متنوع برای هر یک از شرایط محتمل، وضعیت‌های مختلف رابطه جنسی بسیار مهم است.

گاهی آمیزش با قواعد همیشگی ممکن نیست و یا این که با دشواری همگام است. موقعیت‌های اضطراری، ارتباط جنسی مخصوصی را مطالبه میکند که میتوان با بکارگیری پوزیشن‌های مناسب هر یک از آن موقعیت‌های ویژه (خاص)، از ارتباط جنسی موفق، شاد و فرحبخش برخوردار شد.

در این نوشته به بعضی از پوزیشن های زناشویی اشاره میکنیم.

پوزیشن های زناشویی برای بوجود آمدن اوج لذت جنسی (ارگاسم) در خانم

آمیزش دهانی لیسیدن
پوزیشن اورال برای افزایش تحریک خانم

این حالت از نزدیکی، برای همه افرادعلی الخصوص برای بانوانی که دیر به شور شهوانی (ارگاسم) می‌رسند، پیشنهاد میگردد.

در این پوزیشن زناشویی، مرد روی زمین میخوابد و زن در بالا قرار میگیرد، دستان مرد بطور کامل آزاد است و میتواند نواحی گوناگون بدن زن را لمس کرده، مشت و مال (ماساژ) جنسی داده و یا فشار دهد.

خیلی از خانم‌ها موقع ارتباط جنسی، از مکیده شدن و یا از فشردن نوک پستان‌ها که درد شیرینی برایشان بهمراه دارد، حس خوبی دارند.

به همین منظور، پسندیده‌تر است مرد، با دستان خود یکی و یا هر دو پستان زن را بمالد و یا لبها و زبان او را بمکد و ببوسد و یا آنکه انگشت‌ها خود را در اختیار زن گذاشته تا با لمس کردن و یا مکیدن آن‌ها حس شیرین و لذت بخشی در همسرش بوجود بیاید.

از سمت دیگر، مرد با قرار دادن دستان خود بر روی باسن زن و با باز کردن شیار باسن نه فقط میتواند با قدرتی بیشتر دخول را انجام بدهد و نفوذ را عمیق‌تر نماید شاید که در کنترل شور شهوانی (ارگاسم) نیز کمک میکند.

در این وضعیت، زن نیز میتواند با حرکات مواج کمر خویش، سبب جنبش آسان آلت در درون مهبل خود شده و نقطه جی را تحت اثر قرار دهد؛ بدین صورت وصول به شور شهوانی (ارگاسم) برایش آسان‌تر و تندتر میشود.

برای دلپذیری بیشتر این حالت و یاری به زن برای رساندن او به حداکثر شور و لذت جنسی ، مرد می‌تواند مضاف بر تحریک و نوازش نقطه‌های حساس بدن زن، از کلمات و عبارات خوشایند، فرحبخش و جذابی چون «خوشگل من»، «زیباروی من»، «خوش اندام»، «خیلی دوست دارم»، «سکس با تو را خیلی دوست دارم» و… میشود.

این حالت از آمیزش ویژه زوجینی است که گرایش به حاملگی (بارداری) ندارند و وظیفه جلوگیری بر عهده مرد است. زن سطح زمین به پشت دراز می‌کشد و یکی از پاهای خود را با زاویه ۹۰ درجه سطح زمین قرارداده و دیگر پایش را نیز تقریبا با همان زاویه در اختیار مرد قرار میدهد.

پوزیشن های زناشویی برای پیشگیری از حاملگی

این حالت از آمیزش ویژه زوجینی است که گرایش به حاملگی (بارداری) ندارند و وظیفه جلوگیری بر عهده مرد است.

زن سطح زمین به پشت دراز می‌کشد و یکی از پاهای خود را با زاویه ۹۰ درجه سطح زمین قرارداده و دیگر پایش را نیز تقریبا با همان زاویه در اختیار مرد قرار میدهد.

مرد با بکارگیری بازوان خود می‌تواند پای زن را در همون وضعیت نگاه دارد و یا آنکه با عنایت به انعطاف کمر و بدن، زن می‌تواند پای طرف (سمت) موافق را بطور کامل باز کرده و آنرا به روی شانه مرد قرار بگذارد..

در این وضعیت، زن تکاپو (فعالیت) شدیدی ندارد ولی می‌تواند بهنگام کورس جنسی، با بکارگیری دستان خود، کمر مرد را نوازش داده و احساس لذت و خوشایندی را به او القاء نماید.

هم چنین زن می‌تواند دست آزاد و رهای خود را به روی ناحیه ران یا باسن مرد قرارداده و با ضربه زدن و یا با فشار و وول دادن آن، همگام با کلام و یا بی هیچ رابطه کلامی، ارتباط جنسی را کنترل کرده و به مرد بفهماند که میزان سرعت و نفوذ او در چه حدی است و در چه حدی می‌تواند باشد.

در این وضعیت، مرد نیز میتواند با جنبش رفت و برگشتنی (تلمبه زدن) و هم چنین جنبش موجی کمر خود، آلت خویش را موازی با ساختارهای تناسلی خانم تنظیم کرده و نفوذ عمیق‌تر و نیکوتری داشته باشد.

کیفیت معاشقه و عشق بازی در این وضعیت، حداکثر است و مرد به درصد بالایی از نقطه‌های حساس بدن زن و اندام جنسی او دسترسی دارد.

صورت، سینه‌ها و بخش بالایی بدن زن بطور کامل در اختیار مرد است، بطوری که میتواند به راحتی آن‌ها را تحریک کند و در لحظه شور شهوانی (ارگاسم) نیز بدون قطع شدن ریتم، زن را در بغل گرفته و شور شهوانی (ارگاسم) برای او شیرین‌تر نماید.

آقایانی که وظیفه پیشگیری از حاملگی به شیوه «خروج آلت از مهبل، پیش از انزال» را برعهده دارند، توانایی دارند از این شیوه بهره ببرند چون در این شرایط، درست در لحظه بحرانی، به آسانی میتوان از همسر جدا شد.

پوزیشن های زناشویی ویژه برای حامله (باردار) نمودن همسرتان

در این گونه آمیزش، زن به پشت می‌خوابد، پاهایش را بطور آزاد باز میکند، مرد نیز به شیوه‌ای که بدنش با بدن زن، زاویه‌ای ۶۰ درجه تشکیل دهد، به پهلو می‌خوابد.

بعد زن پایی را که نزدیک مرد است بلند کرده و بر روی رانهای مرد تکیه می‌دهد، در این وضعیت، مرد نیز خود را به زن نزدیک‌تر کرده و پای دیگرش را به طرف دو ران خود می‌کشد و به آهستگی عمل نزدیکی را شروع میکند.

در هربار رفت و برگشت با همان ریتم آهسته تلاش میکند دخول را عمیق‌تر کند.

در این وضعیت، به دلیل تماس خیلی زیاد اعضای شرمگاهی (تناسلی) و ران‌ها با همدیگر، عمل دخول ژرف و کامل است و احتمال حاملگی زن افزایش میابد.

پوزیشن‌ های زناشویی ویژه خانمهای حامله

چگونگی انجام ارتباط جنسی در زمان حاملگی (بارداری) بسیار دارای اهمیت و ارزش است، کوچکترین فشار بر شکم نه فقط برای مادر ناراحت کنندست. بلکه برای رویان (جنین) مضراتی نیز بهمراه دارد.

بهترین روش نزدیکی در وقت حاملگی (بارداری) این چنین است که زن به پشت بخوابد و مرد بگونه‌ای معکوس بر روی زن قرار گیرد بدین صورت که پاهای مرد در مجاور صورت زن و برعکس پاهای زن در مجاور صورت مرد قرار گیرد.

خانم‌ها پاهای خود رابه مقدار که برایش مقدور است باز میکند و مرد آلتش را درون مهبل نموده و با حرکات مواج کمر آن را هدایت میکند.

حرکات باید بسیار آرام و با مراقبت و محتاطانه انجام پذیرد و با حس کوچکترین درد و رنجش از جانب زن خاتمه یابد.

نزدیکی به این شیوه نه فقط فشاری به شکم زن وارد نمی‌کند بلکه همسران میتوانند با مشت و مال (ماساژ)، لمس، بوسیدن و یا مکیدن ساق و انگشت‌ها پا یکدیگر را تحریک کنند.

پوزیشن ها ویژه مردان با کمردرد یا سایر مشکلات جسمانی

این شیوه برای آقایان فرد بیمار بالخص آقایانی که در منطقه کمر و لگن گرفتار مشکل هستند، کاربرد بسیاری دارد.

در این پوزیشن زناشویی ، مرد بر روی کمر می‌خوابد و زن با پاهای باز بطوریکه کف پاها بطور کامل بر سطح زمین و ساق‌ها چسبیده به ران مرد است، روی مرد قرار میگیرد تا عمل دخول انجام گیرد.

در این وضعیت، مرد و زن با بکارگیری انگشتهای دست و پا که بر سطح زمین ساپورت کرده اند آنقدر باسن و کمر خود را بطرف بالا و پایین جنبش میدهند که به شور شهوانی (ارگاسم) برسند.

به مانند معایب این جنبش میتوان به پایین بودن سطح معاشقه و فقدان دستیابی به نقطه‌های حساس بدن مرد و زن و تحریک آن بخش‌ها اشاره نمود.

مرد صرفا می‌تواند کمر زن را نوازش داده و یا در صورت گرایش، هر چند وقت یکبار، با روی دست ضربه‌ای به ران یا باسن زن وارد نماید.

شوک و سوز شهوت انگیز و فرحبخش متعاقب از ضربه، سبب اجتماع باسن و ساختارهای تناسلی خانم شده، تهییج و تحریک جنسی او را نیز بیشتر مینماید که این حالت، عموما بسیار مورد پسند و مطلوب آقایان است.

شور شهوانی (ارگاسم) در این شرایط آمیزشی برای خانم‌ها بسیار فرحبخش است ولی شور شهوانی (ارگاسم) در این وضعیت، برای آقایانی که از روش «خروج و انزال» برای پیشگیری از حاملگی استفاده میکنند، بهیچوجه توصیه نمیشود.

پوزیشن های زناشویی ویژه خانمهای با اضافه وزن

در این وضعیت آمیزشی، زن با قرار دادن یک بالش بزرگ در زیر باسن خود، به پشت می‌خوابد؛ پاها را از هم جدا و دور کرده و مرد در میان پاهای زن خود را جای می‌دهد.

بعد زن پاهای خود را دور کمر یا ران مرد حلقه کرده و یا آنکه با کف پایش، ساق‌های مرد را لمس و نوازش میکند.

مرد نیز بر روی زن قرار میگیرد و ساعدهای خود را در اطراف بدن زن، سطح زمین قرارداده و از اونها به عنوان ساپورت استفاده میکند تا تمام وزنش را بطور کامل بر روی زن قرار ندهد و به آسانی قادر باشد عمل دخول را انجام بدهد.

در این شرایط آمیزشی، مضاف بر آن که دخول از طریق واژن به آسانی امکان پذیرست، مرد به آسانی قادر است به قسمت حساس و تحریکی زن (لاله گوش، سینه‌ها، و…) دست یافته و انها را بوسیده، مالش داده و یا گاز بگیرد؛ بدین طریق است که زن تحریک شده و به حداکثر لذت و شور شهوانی (ارگاسم) کامل می‌رسد زیرا به هنگام آمیزش، تمامی نواحی بدن و حتی اعصاب زن متوجه لذتی است که بوسیله مرد اعمال میشود.

در این وضعیت، میزان لذت جنسی پنجاه پنجاه بنفع هر دو جنس است.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *