رابطه منطقی میان بیماری دیمنشیا و اضطراب و استرس بیمار گونه

بیماری دیمنشیا = اضطراب و استرس بیمار گونه
بیماری دیمنشیا = اضطراب و استرس بیمار گونه

حتی تصور اینکه به بیماری دیمنشیا ( زوال عقل یا از دست دادن مشاعر) دچار شویم بسیار وحشتناک و آزار دهنده است. این بدترین اتفاقی ست که ممکن است برای هرکسی رخ دهد—زمانی که ذهن تحلیل می رود و تماس آن با محیط خارجی و زندگی واقعی از دست می رود. ما افراد بسیاری را می شناسیم که بر اثر کهولت سن بتدریج مشاعر خود را از دست می دهند و این بیماری هنوز هم به عنوان یکی از موضوعات اصلی است که موجبات ترس و وحشت  را برای افرادی که در حال گذر از میانسالی به پیری و دوران کهنسالی هستند، فراهم می کند.  نکته جالب توجه این است که اضطراب و استرس می تواند باعث بروز این بیماری شود، حتی با وجود آنکه علائم بیماری دیمنشیا در افراد مشاهده نمی شود.

تنها پزشک قادر است که وجود بیماری دیمنشیا را به درستی تشخیص دهد.
تنها پزشک قادر است که وجود بیماری دیمنشیا را به درستی تشخیص دهد.

بیماری دیمنشیا = اضطراب و استرس بیمار گونه

این یک مورد بسیار استثنایی و تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد که فردی بدون داشتن سابقه بیماری یا حتی آسیب های جسمی در سنین پایین و دوران جوانی به بیماری دیمنشیا مبتلا شود. در اینجا تنها فکری که به ذهن فرد می رسد این است که مشکلی در وضعیت سلامتی روحی و روانی او بوجود آمده است. تنها پزشک قادر است که وجود بیماری دیمنشیا را به درستی تشخیص دهد.

بیماری خبر نمی کند مراقب سلامت خود باشیم.
بیماری خبر نمی کند مراقب سلامت خود باشیم.

ترس از بیمار شدن خود باعث بروز اضطراب و هراس بیمارگونه می شود!

یکی از مشکلات اصلی زندگی کردن و کنار آمدن با بیماری اضطراب بیمارگونه این است که بیماری بدون آنکه متوجه شویم و به صورت خودجوش ایجاد می شود و از نشانه های خاصی برای هشدار دادن به ما استفاده می کند. احساس اینکه داریم مشاعر و عقل خود را از دست می دهیم، مثال خوبی از این دست است. اضطراب و استرس بیمارگونه به ذهن یا مغز دستور می دهد که به گونه ای متفاوت فکر کند و این احساس در فرد ایجاد می شود که مشکلی در وضعیت سلامت روانی او بوجود آمده است. در این حالت فرد به کوچکترین تغییرانی که در بدن و سیستم عصبی او رخ می دهد، واکنش نشان می دهد و در واقع ترس از بیمار شدن ذهن او را مشغول خود می کند.

تنها پزشک قادر است که وجود بیماری دیمنشیا را به درستی تشخیص دهد
تنها پزشک قادر است که وجود بیماری دیمنشیا را به درستی تشخیص دهد

اگر شما هم به چنین شرایطی دچار هستید، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید و سلامت جسمی و روحی خود را در اولویت قرار دهید. بسیاری از افرادی که دچار اضطراب و استرس بیمار گونه میشوند، تصور می کنند که دارند مشاعر خود را از دست می دهند. همه آقایان و خانم در هر سنی بدین نتیجه رسیده اند که:

  • در مراحل اولیه بیماری آلزایمر قرار دارند؛
  • تومور مغزی دارند؛
  • دچار بیماری کره هانتینگتون شده اند.

هر کدام از مواردی که در بالا ذکر شد، از بیماری های بسیار خطرناک به شمار می آیند و اگر واقعا فکر می کنید که به یکی از بیماری های فوق الذکر مبتلا هستید، در اولین فرصت به پزشک متخصص مراجعه کنید. نه فقط بیماری دیمنشیا یا از دست دادن مشاعر، بلکه تکانه های عصبی و مشکلات مرتبط با مغز سبب می شود که مردم ترس و هراس از بیمار شدن داشته باشند.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *