بهترین مرکز زوج درمانی و سکستراپی در کشور!

بهترین سکس تراپیست و سکس تراپی در تهران

 

کلینیک سکس تراپی
سکستراپی

سکس تراپی نوعی روان درمانی است – یک اصطلاح رایج برای درمان مشکلات روحی و روانی از طریق صحبت کردن با یک روان درمانگر حرفه ای. در جلسه سکستراپی نگرانی های مربوط به عملکردهای جنسی، احساسات جنسی و صمیمیت به صورت فردی یا با حضور پارتنر فرد انجام می گیرد. سکستراپی برای هر فردی در هر سنی و هر جنسیتی موثر است.

سکستراپی چیست؟

سکس تراپی درست مانند دیگر مشاوره های روانی است. شما در این جلسات مشکل خود را با صحبت کردن در مورد تجربیات، نگرانی ها و احساساتتان برطرف می کنید.

در سکستراپی بیمار به همراه تراپیست و سپس به تنهایی مکانیسم هایی را یاد می گیرد که واکنش هایش در آینده را بهبود می بخشند تا بتواند زندگی جنسی بهتری با همسرش داشته باشد.

در جلسات اولیه، تراپیست یا به تنهایی با شما صحبت می کند، یا همسرتان هم در جلسات حضور خواهد داشت. یادتان باشد که تراپیست آنجاست تا شما را راهنمایی کند و به شما کمک نماید تا چالش پیش رو را حل نمایید. اما بهتر است نکات زیر را در مورد جلسات سکس تراپی بدانید:

  • قرار نیست تراپیست طرف کسی را بگیرد و تلاش کند تا نفر دیگر را قانع کند.
  • همچنین قرار نیست هیچ برخورد فیزیکی یا جنسی بین بیمار و تراپیست به وجود بیاید. متخصص سکس تراپی ابداً قرار نیست با یکی از طرفین رابطه جنسی برقرار کند تا بخواهد راه و روش درست این کار را به طرف دیگر نشان دهد. لذا این تصور ابتدایی کاملاً غلط را از ذهن بیرون کنید.

در هر جلسه، تراپیست  به هر دو طرف فشار می Hورد تا راحت تر رابطه خود را مدیریت کنند و نگرانی های خود را بپذیرند. نگرانی هایی که موجب ناتوانی در برقراری رابطه جنسی شده است. تمام درمان های گفتگو محور، از جمله سکس تراپی، محیطی حمایتگر و آموزنده برای بیمار فراهم می کنند.

هدف این جلسات این است که آرامش ایجاد کند و مشوق تغییر باشد. شما به احتمال زیاد جلسات تراپی را با تکالیف و تمریناتی ترک می کنید که باید تا قبل از جلسه آتی آنها را انجام دهید.

اگر تراپیست شک کند که ناتوانی شما به خاطر یک مشکل فیزیکی است، ممکن است شما را به یک پزشک درمانگر ارجاع دهد.

 

سپس تراپیست و پزشک معالج می توانند در مورد علائم و نشانه های شما با هم مشورت کنند تا با هم بهترین راهکار برای حل کردن مشکلات فیزیکی که موجب مشکلات جنسی شده اند را برطرف نمایند.

سکس تراپیست کیست؟

سکستراپی معمولا توسط روانشناس، مدد کار اجتماعی، پزشک یا درمانگرهای دارای مجوز انجام می شود که در مورد مسائل جنسی و روابط آموزش ویژه دیده اند. سکستراپ ها دارای مدرک دانشگاهی در این زمینه هستند.

درمانگر سکستراپی با بیمار خود رابطه جنسی یا فیزیکی برقرار نمی کند، بلکه از طریق بررسی مشکل به وجود آمده، معاینات لازم، صحبت با بیمار و تجویز دارو به حل مشکل به وجود آمده کمک می کند.

سکستراپی معمولا کوتاه مدت است و طی چند جلسه کوتاه انجام می شود. برنامه درمانی بستگی به نگرانی ها و مشکلات به وجود آمده دارد.

قبل از مطالعه ادامه مقاله با بهترین مرکز زوج درمانی و سکستراپی آشنا شوید

بنابراین مراجعه به سکستراپی یا زوج درمانی مشابه مراجعه به متخصص زنان برای رفع مشکلات زنان و زایمان است. هر دو دارای تخصصی در این زمینه هستند. به هرحال نمی توان گفت نمی توان از یک درمانگر غیر جنسی برای مشکلات جنسی کمک مناسب دریافت کرد، بلکه احتمال موفقیت درمان در این مورد کمتر خواهد بود.

این درمانگرها یک آگاهی ویژه نسبت به تمایلات جنسی که ورای تجربیات فرد است، دارند. آنها معمولا روش های مختلفی برای درمان مشکل یک بیمار دارند. روش کار به اینگونه است که ابتدا روش درمانی خود را برای مراجعه کننده توضیح می دهند. قرار نیست کسی را که تمایلات جنسی کمتری دارد به اجبار به برقراری روابط جنسی وادار کرد، بلکه روشی برای درمان مشکل وجود دارد. در صورتی که مشکلات به وجود امده روحی و روانی باشند، مبنای کار بیشتر با صحبت انجام می شود.

به علاوه سکستراپ ها دانش زیادی در مورد فرایندهای فیزیولوژیک دارند که بخشی از تمایلات جنسی انسان هستند. آنها با همکاری با پزشکان به طور کامل مشکلات و نگرانی های جنسی به وجود آمده را برطرف می کنند.

مطمئنا تمایلات جنسی تاثیر مثبت بر روی زندگی انسان و در نتیجه جهان به طور کل، دارند. بیماری و مشکل در این روابط و تمایلات پیامدهای فردی و اجتماعی ناخوشایندی در پی دارد. در سکستراپی سعی می شود با روش های علمی این مشکلا مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرند.

دکتر سکس
سکسولوژیست در تهران

چرا سکستراپی و سکس تراپ کیست؟

 

جلسه های سکستراپی به حل مشکلات جنسی بین زن و شوهرها کمک می کند، از نگرانی های مربوط به عملکردهای جنسی تا احساسات به وجود آمده بین دو نفر نسبت به یکدیگر. در جلسات سکستراپی بر مشکلاتی تمرکز می شود که عبارتند از:

  • نگرانی های مربوط به تمایلات یا تحریک های جنسی
  • نگرانی های مربوط به گرایشات جنسی
  • رفتارهای جنسی مخرب
  • اختلال در نعوظ
  • انزال زودرس
  • مشکل در تحریک جنسی
  • مشکل در رسیدن به ارگاسم (آنورگاسمی)
  • مقاربت دردناک
  • مشکلات مربوط به صمیمیت، ناتوانی در برقراری رابطه صمیمی یا شرایط مزمن
  • نگرانی در مورد تجربه های ناخواسته گذشته

چطور برای جلسات سکستراپی آماده شوید؟

 

قبل از برنامه ریزی برای جلسات سکستراپی لازم است برخی نکات را مد نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که درمانگر مورد نظر شما مناسب شماست و توانایی برطرف کردن مشکلتان را دارد. به این منظور می توانید سوالات زیر را از خود بپرسید:

سکستراپی
سکستراپی
  • تحصیلات و تجربه. پیشینه آموزشی و تجربی درمانگر چگونه است؟
  • دسترسی و امکانات. مطب درمانگر مورد نظر شما کجاست؟ ساعات کاری وی چگونه است؟ با این موارد مشکلی ندارید؟
  • برنامه درمانی. هر جلسه چقدر طول می کشد؟ جلسات هر چند وقت یک بار برگزار می شوند؟ برنامه درمانی چند وقت طول می کشد؟

قبل از مراجعه به دکتر سکس تراپ

 

بهتر است خود را برای هر جلسه آماده کنید و نکات زیر را برای این آکادگی در نظر بگیرید:

  • جزئیات مشکل خود را آمده سازید، از جمله این مشکل چه زمانی شروع شده است، آیا این مشکل دائمی است یا به شکل منقطع بروز می کند، تا کنون به پزشک و متخصص دیگری هم مراجعه کرده اید، روش های درمانی ارائه شده توسط آنها و نتایج حاصل چه بوده است.
  • اطلاعات شخصی مهم خود را بیان کنید، از جمله شرایط پزشکی خود و هر گونه استرسی که دارید و همچنین تغییراتی که اخیرا در زندگی شما رخ داده است.
  • تمام داروهایی که در حال مصرف آنها هستید، از جمله داروهای بدون نسخه، ویتامین ها، مکمل ها یا داروهای گیاهی و میزان مصرف آنها.
  • سوالات خود را آماده کنید تا از درمانگر بپرسید.

انتظارات شما از سکستراپی

 

جلسات سکس تراپی احتمالا با توصیف های شما از مشکل به وجود امده آغاز می شود. مشکلات جنسی ممکن است پیچیده باشند و درمانگر از شما می خواهد مشکل را به طور واضح برای وی بیان کنید. زمانی که درمانگر متوجه مشکل شد در مورد روش های برای رفع نگرانی و بهبود روابط و حل مشکل ارائه می دهد.

صحبت در مورد مشکلات جنسی ممکن است در ابتدا کمی سخت باشد، اما متخصصین سکستراپی این توانایی را دارند که فضایی راحت برای بیمار آماده کنند تا مسائل و نگرانی های خود را بیان کند.

 

معمولا بهتر است که جلسات با حضور پارتنر برگزار شود. پس از هر جلسه ممکن است تکالیف و تمرین هایی به هر دو نفر محول شود، از جمله:

  • تمرین برقراری روابط با پارتنر
  • تمرین تکنیک های ذهن آگاهی (mindfulness)
  • مطالعه کردن یا مشاهده فیلم هایی در مورد سلامت روابط جنسی
  • تغییر تعاملات جنسی و غیر جنسی خود با پارتنر

سکستراپی معمولا کوتاه مدت است و برخی منگرانی ها به سرعت و طی چند جلسه برطرف می شود. اما گاهی چندین جلسه مشاوره برای رفع برخی مشکلات لازم خواهد بود. با پیشروی جلسه های سکستراپی می توانید از تجربه های خود در خانه استفاده کنید تا مشکلات را بهتر تشخیص داده و به حل آنها اقدام کنید.

 

دیگر مشکلات مربوط به روابط زناشویی

 

به یاد داشته باشید که نگرانی در مورد مشکلات جنسی و صمیمیت اغلب با مشکلات دیگری در ارتباط است، از جمله اضطراب یا افسردگی. در برخی موارد نیز عملکردهای جنسی تحت تاثیر بیماری های مزمن، عوارض برخی داروها، جراحی و بالا رفتن سن قرار می گیرند.

بسته به نوع مشکل به وجود امده ممکن است مراجعه به سکستراپی کافی باشد، در صورت نیاز درمانگر شما را به متخصصین دیگر معرفی خواهد کرد.

سکستراپی
سکستراپی

نتایج سکستراپی

 

از طریق سکستراپی می توانید مشکلات خود را واضح تر و بهتر بیان کنید، نیازهای خود را بشناسید و همچنین نیازهای جنسی پارتنر خود را بهتر درک کنید.

بهتر است بدانید سکستراپی زمانی نتیجه خوبی خواهد داشت که به درمانگر خود اعتماد کرده و سعی کنید ارتباط خوبی با وی برقرار کنید.

 


تیم تحقیقاتی نگارنده این مقاله و معرفی بهترین زوج درمانگران تهران در جایروس

روانپزشک و روان درمانگر اختلالات جنسی ( مشکلات میل جنسی، واژینیسموس و مشکلات روابط زناشویی)

دکتر سینا قاسمی

روانپزشک و روان درمانگر، متخصص زوج درمانی و اختلالات جنسی

 

 

روانپزشک و سکس تراپیست

دکتر ضحی ابریشمی

روانپزشک و رواندرمانگر

 

دکتر فرشاد شیبانی

متخصص روانشناس بالینی، زوج درمانگر و مدرس دانشگاه

مریم عبداللهی

مریم عبداللهی 

روانشناس ،نوروتراپیست،رفتاردرمانگر بهداشت و رفتار جنسی

 


منبع شماره 1

منبع شماره 2


مرکز ویژه زوج درمانی و سکس تراپی تهران

 

 تهران,خیابان دکتر شریعتی, روبروی خیابان دولت,کوچه امامزاده, نبش فروشگاه جامبو, پلاک 14, طبقه دوم واحد 8 (پذیرش فقط با وقت قبلی) برای مشاهده مسیر دسترسی از طریق waze ویز و برای دریافت نشانی دقیق اینجا کلیک کنید.

021-22636863

021-22648627

ساعات تماس:همه روزه غیر از تعطیلات رسمی  9 صبح الی 7 شب


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

151 دیدگاه دربارهٔ «بهترین مرکز زوج درمانی و سکستراپی در کشور!»

  1. لطفا دکترخوب درزمینه سکس تراپی دراصفهان معرفی کنین ۶ماهه پیش دکتردیگه ای رفیتم که فایده ای نداشته اصلا

  2. سلام
    پارتنر بنده بتازگی از من درخواست داره که با شخص دیگری بدون حضور خودش رابطه داشته باشم و فیلم یا صدای ضبط شده ی مارو ببینه یا بشنوه. میگه خیلی براش لذتبخش هست. ولی من اصلا همجین فانتزی ای نداشتم تاحالا و حتی الان هم نمیتونم حتی بهش فکر کنم. تعجب من ازاین هست که ایشون بسیار حساس بود رو من اینکه الان خودش ازم میخواد همچین کاری کنم واقعا برام قابل هضم نیست. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      توصیه می شود حتما در این خصوص با سکس تراپیست صحبت نمایید. در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  3. سلام من 29سالم و همسرم 33و سه سال ازدواج کردیم و همسرم 5سال ترمادول مصرف میکنه که در برقراری رابطه جنسیمون ب مشکل خوردیم و2ماه هست ک رابطه ای نداریم ب کدوم پزشک باید مراجعه کنیم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      در این خصوص باید با سکس تراپیست صحبت نمایید. با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  4. سلام من ۲۳ سالمه و تا حالا تجربه رابطه جنسی نداشتم ولی موقع خودارضایی کمتر از یه دقیقه ارضا میشم میخواستم ببینم زود انزالی رو میشه از رو خود ارضایی فهمید؟؟

  5. من از بچگی خودم خبر نداشتم و خود ارضایی می‌کردم و الان چند وقت هست که برای مشکلات زناشویی میخام ترک کنم
    و قبلا خیلی دفعاتش زیاد بود
    اما الان ۱یا۲هفته شاید۱بار انجام بدم
    که بعدش واقعا عذاب وجدان دارم و ناراحتم
    ایا ازدواج میتونه راهکار ترک این عمل باشه؟

  6. سلام من نامزد کردم
    و احساس میکنم که نامزدم به رابطه جنسی حساس هست
    و من از این موضوع استرس گرفتم و میترسم نتونم نیاز هاشو برطرف کنم

  7. سارا دهکردی

    سلام نامزد من با دیدن خانومها در خیابان و حتی دیدن کوچکترین صحنه ها در فیلم تحریک میشه و قبل از این هر شب با دیدن فیلم های پورن و سکس چت خودارضایی بسیاااااار زیادی داشته.گاها در روز دو یا سه بار. این مسئله منو خیلی نگران میکنه. اینکه با دیدن یک خانوم با لباس معمولی تحریک جنسی بشن در حدی که نگاهشون رو پس میکشن چون میدونن که نمیتونن خودشون رو کنترل کنن آیا طبیعیه؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      میزان و نوع تمایلات جنسی در افراد مختلف متفاوت می باشد. اما در خصوص وابستگی فرد به برخی رفتارهای جنسی مانند تماشای مداوم فیلم پورن، خودارضایی مکرر به طوری که فعالیت روزانه وی مختل گردد و … باید توسط سکس تراپیست بررسی گردد. چنانچه این حالت در روند فعالیت روزانه وی، ارتباط وی با افراد و همین طور روابط بین شما اختلال ایجاد می کند توصیه می شود حتما با سکس تراپیست صحبت نمایید.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  8. سلام وقت بخیر من آذر روزبهانی یک زن متأهل هستم در زندگی زناشوییم با همسرم در روابط جنسی و زناشویی بخاطر درخواست هایی که من دوست ندارم به مشکل برخوردیم.
    ممنون میشم اگر راهی برای حل این طور و مشکلات هست راهنماییم کنید؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      توصیه می شود در این زمینه با سکس تراپیست صحبت نمایید.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  9. سلام ، من موقع رابطه همان ابتدای هنگام دخول دچار انزال میشم، و بعد دیگه نعوظ رو از دست میدم و الت تناسلیم دیگه دچار نعوظ نمیشه قرص هایی نظیر داپوکستین هم روم اثر نکرده ، اما سیلدنافیل تا حدودی بعداز انزال تونسته کمک بخش به نعوظ باشه اما مشکل زود انزالی مشکل خیلی بزرگیه و بیشتر همسرم قربانی این مشکل بنده ست ، تورو خدا برای نجات زندگی یه جوون هم شده کمکم کنید، دکتر های شهرستان هم داروی ضد افسردگی فقط بلدن تجویز کنن که بخدا هیچ تاثیری نداشته، تهران هم به دلیل مشکلات مالی نمیتونم بیام و به سکس تراپ مربوطه مراجعه کنم لطفا کمک کنید لطفا

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      علل متعدد جسمی یا روحی می تواند موجب بروز این حالت گردد. جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.
      جهت کنترل و درمان این موضوع باید تحت نظر سکس تراپیست باشید.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان میکنند.

  10. سلام افراد خارج از کشور هم میتونند وقت بگیرند برای مشاوره انلاین اگر بله شماره واتس اپ یا راه ارتباطی دیگری موجود هست؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بله امکان مشاوره و ویزیت آنلاین در مجموعه جایروس کلینیک فراهم می باشد.
      با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  11. سلام خسته نباشید من یه دوماهی میشه نامزد کردم ونامزدم مگن که باید رابطه داشته باشیم ویکبارهم بزورمنو مجبورکرد من اصن دلم نمخواد چکارکنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بهتر است در این خصوص از مشاور کمک بگیرید.
      با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  12. سلام،میخواستم بدونم میتونم جلسات سکس تراپی رو به صورت آنلاین انجام بدم،چون ایران نیستم و نمیتونم حضوری شرکت کنم.
    ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      این امکان وجود دارد. با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  13. سلام وقت بخیر بنده مجرد هستم و اختلال نعوذ دارم اگر به مرکز شما مراجعه کنم درمان هست.ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعدد روحی و یا جسمی می تواند موجب بروز این حالت گردد.
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به ارزیابی بالینی می باشد.
      توصیه می شود با سکس تراپیست صحبت نمایید، چنانچه علت جسمی باشد به اورولوژیست ارجاع داده خواهید شد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  14. سلام
    هفت ساله ازدواج کردم روابط جنسی با همسرم تا یک سال قبل ازین خوب بود ولی به گفته خودشون در یک سال اخیر مخصوصا چند ماه اخیر که باردار هم شدند هیچ تمایلی به رابطه جنسی ندارند و از نظرشون کار من نوعی آزار و تجاوز تلقی میشه احوالات افسردگی و اجتناب و اضطرابشون رو میفهمم ولی بحدی نیست که اطرافیان بفهمند
    بنظرتون مشکل رو باید با سکس تراپ حل کرد یا ریشه مشکل افسردگی هست و اینکه از ساری پیام میزارم و بخاطر بارداری امکان مراجعه حضوری نداریم
    ممنون از لطفتون و وقت ارزشمندی که میزارید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد. توصیه می شود با روانشناس صحبت نمایید.
      متناسب با علت، راهکارهای متعدد و موثری وجود دارد.
      امکان مشاوره آنلاین نیز در مجموعه جایروس کلینیک وجود دارد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  15. سلام من ۲۸ سالمه و دوسال پیش عمل کجی آلت انجام دادم ولی بعد از عمل بازم حدود ۴۵ درجه یا کمتر انحنا داره، دکتر گفت بعد از ازدواج اگه تو نزدیکی مشکل داشتی باز عمل کن، خواستم بدونم که قبل ازدواج باید این موضوع (انحنای آلت) رو به طرفم. بگم یا نه؟ یا ممکنه این موضوع باعث اختلاف یا طلاق بشه؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      اختلال کجی آلت تناسلی عوامل متعددی دارد مانند: کجی آلت تناسلی مادرزادی، کجی آلت تناسلی اکتسابی، بیماری پیرونی، شکستگی آلت تناسلی و …
      شدت این اختلال نیز در افراد مختلف متفاوت می باشد.
      در خصوص مطرج کردن این موضوع به پارتنر نیز بستگی زیادی به شدت اختلال و میزان تاثیر آن در روابط جنسی نرمال دارد.
      بطور کلی بهتر است این موضوع با طرف مقابل مطرح گردد تا طی زمان و پس از ازدواج مشکلی ایجا نشود.
      توصیه می شود در این خصوص از سکس تراپیست راهنمایی بگیرید.
      در صورت تمایل با مرکز شماره ی یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  16. با عرض سلام و خداقوت . من ۲۵ سالمه و بنده متاسفانه دچار خودارضایی هستم به شکلی که برای چندین سال روزی حدود ۱۰بار انزال بیشتر یا کمتر انزال داشتم و الان هم با کلی کنترل رسوندمش به هر ۲ یا ۳ روز یکبار با حدود۸ بار انزال که تازه دفعه های آخر یه کمی خسته میشم . آیا من بیماری خاصی دارم که اینقدر میل و توان جنسی بالا یی دارم . یا چون نسبت بهش دارم منع میشم اینقدر حریص شدم ؟
    آیا با ازدواج درست میشه ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      میزان تمایلات جنسی در افراد مختلف متفاوت می باشد.
      در خصوص میل زیاد به مسائل جنسی چنانچه خللی در فعالیت های روزانه و ارتباط با پارتنر ایجاد نکند هیچ نکته منفی ندارد.
      اما چنانچه مجرد هستید و این میزان میل منجر به خودارضایی زیاد می شود بهتر است راهکارهایی مانند موارد زیر را جهت کنترل این شرایط اتخاذ نمایید.
      چنانچه با راهکارهای زیر نیز باز این شرایط بهبود نیافت بهتر است با سکس تراپیست صحبت نمایید.
      ورزش
      تغییر رژیم غذایی
      دور شدن از محرک های جنسی مانند فیلم ها، تصاویر و شرایط تحریک کننده
      داشتن فعالیت های سرگرم کننده

  17. با سلام
    در رابطه فانتزی های جنسی که بازگو نمیشوند مانع رابطه صمیمانه و عمیق در سکس می‌شود نیاز به درمان دارد؟ ممکن است موجب دیرانزالی یا بی میلی شود؟ منجر به خیانت چطور؟
    در صورت نیاز به درمان، سکس‌تراپ مناسبتر است یا رواندرمانگر؟
    ممنونم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به اینکه ارتباط جنسی بین زوجین یکی از نیازهای مهم در ارتباط می باشد بهترین حالت این می باشد که تمابلات و علاقه مندی های این حوزه با رعایت احترام و ارتباطی صمیمی با وی در میان گذاشته شود، به خصوص که اگر مطرح کردن این موضوع برای یکی از طرفین حائز اهمیت باشد و عدم در میان گذاشتن این مسائل موجب مشکلات ارتباطی گردد.
      چنانچه در مطرح کردن ابن مسائل دچار مشکل شده اید بهتر است با سکس تراپیست مشورت نمایید.
      در صورت تمایل می توانید با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  18. سلام.من ۳۵ ساله هستم.باکره هستم وچند روزه عقد کردم به همسرم از چندماه قبل از عقد گفته بودم که هیچ میل جنسی بهشون ندارم اما ایشون مطمئن بودن که بعد ازعقد حل میشه الان ۱۵ روز از عقدمون گذشته و من حتی برای یه بوسیدن ساده هم هم هیچ میلی ندارم و واقعا هیچ میل جنسی نسبت بهشون ندارم.البته افسردگی دارم و قرص خواب زوپیدم ۱۰ هم مصرف میکنم.الان که بهشون میگم هیچ حسی ندارم برای سکس خیلی بد برخورد میکنن و میگن یعنی چی این حرف.خواهش میکنم راهنماییم کنین که چیکار کنم.ممنونم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به مواردی که ذکر کردید توصیه می شود در این خصوص با سکس تراپیست صحبت نمایید.
      علل متعددی می تواند موجب این حالت گردد که افسردگی می تواند بخشی از آن باشد.
      قطعا با راهکارهایی که توسط درمانگر ارائه می گردد این شرایط بهبود می یابد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  19. سلام من ۳ ساله با همسرم عروسی کردیم اما خانمه من اجازه نداده ک من سکس از جلو با اون داشته باشم و همش میگه من میترسم ومنم بخاطر عشق و علاقمون دووم اوردم چیکار کنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی جسمی و یا روحی می تواند موجب بروز این حالت گردد.
      احتمالا می تواند مساله واژینیسموس مطرح باشد، توصیه می شود حتما در این خصوص با سکس تراپیست صحبت نمایید.
      راهکارهای متعدد و موثری در این زمینه وجود دارد که متناسب با علت اتخاذ می گردد و این حالت برطرف می گردد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرد تا همکاران راهنماییتان کنند.

  20. سلام من درشرایط های مختلفی ی سکس داشتم و امتجان کردم اما حس میکنم هیچ احساس خاصی به داشتن رابطه ندارم و حس میکنم آسکشوالم
    نیاز دارم با یک دکتر سکس تراپیست صحبت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      می توانید با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی و سایر درمانگران سکس تراپ تایم ویزیت اخذ نمایید.

  21. سلام خانم ۳۳ساله هستم ده ساله ازدواج کردم اصلا ارگاسم نشدم تا حالا همسرم هم زود انزالی داره راهنمایی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعدد جسمی یا روحی می تواند موجب زود انزالی گردد. متناسب با علت، راهکار مناسب درمانی از سوی درمانگر پیشنهاد می گردد. در این خصوص توصیه میشود به سکس تراپیست مراجعه نمایید.
      در مورد موضوع ارگاسم نیز سکس تراپیست راهکار و تکنیک های موثر در این خصوص را به شما ارائه می دهد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  22. “سلام ۲۴ سالمه، مدت خیلی زیادیه دچار مرض خود ارضایی شدم تقریبا روزی یکبار. متاسفانه دچار مشکلاتی شدم مثل زود انزالی. الان در شرف ازدواجم و ب شدت ازین مساله زود انزالی واهمه دارم و میترسم تو رابطم با همسرم دچار مشکل بشم از طرفی ترک این عادت بشدت برام سخت شده. لطفا راهنماییم کنید با تشکر”

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بله اویلش سخت است و بهتراست از سیستم تنبیه و پاداش برای خود استفاده کرده و به مرور کاهش دهید مثلا روزهای ابتدایی یک روز درمیان انجام داده در صورتی که موفق به ناجام شدید برای خود پاداشی را در نظر بگیرید اگر با این روش ساده بهتر نشدید نیاز به مراجعه حضوری و ببرسی های بالینی است .
      مریم عبداللهی ( روانشناس و سکس تراپیست)

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به اینکه علل متعدد جسمی یا روحی موجب این حالت می گردد توصیه میشود توسط سکس تراپیست بررسی لازم صورت گیرد تا متناسب با علت و شدت اختلال، راهکار مناسب اتخاذ گردد.
      چنانچه تهران هستید می توانید با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  23. سلام وخسته نباشید
    من دنبال یک دکتر متخصص سکسولژیستم
    ونیدونم ایا به مشکلات اخیرم باید به کدوم دکتری برم اروژلیست یا…راهنمایی بفرمایید ممنون

  24. سلام ،من و همسرم ۸ ساله ازدواج کردیم و حدودا 9 ماهه که درگیر ماجرا جدایی شده بودیم حالا بعد از ۹ ماه دوباره داریم با هم زندگی می کنیم اما تو رابطه جنسی هر دو به مشکل خوردیم من خیلی چیزی حس نمیکنم و ایشونم میگن که واژن خیلی گشاد شده و ایشون هم ارضا نمیشن یا بشن هم خیلی دیر یعنی نه تنها با دخول ارضا نمیشن با دست هم خیلی دیر و به سختی
    راهی برای درست شدن این مشکلات وجود داره؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      خدا روشکر که وصلت منجر به جدایی نشد.بله با تمرین های جسمی و آموزش های رفتاری جنسی این مشکلات هم به امید خدا و تلاش شما عزیزان به راحتی رفع خواهد شد.جهت جلسه مشاوره جنسی به صورت حضوری در کلینیک شعبه شریعتی در خدمتتان هستم.
      مریم عبداللهی-روانشناس ومشاور بهداشت ورفتار جنسی

  25. سلام
    ببخشید من گرایش جنسی آسکشوال دارم .. شما می‌تونید در این زمینه راهنماییم کنید؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر قاسمی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  26. با سلام من و همسرم حدودا یک سال و نیم ک ازدواج کردیم و من بعد از چند ماهی متوجه شدم ک ایشون خودارضایی دارن البته خودش از این قضیه ناراحته و میگه بعد از ازدواج خیلی کمتر شده شاید ماهی یک بار ولی همین موضوع منو خیلی ناراحت میکنه چطوری میتونم بهش کمک کنم؟و ب چ پزشکی باید مراجعه کنیم ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب این رفتار همسرتان باشد، بهترین کار این است که بدون سرزنش یا برخورد منفی، دوستانه با وی راجب این موضوع صحبت کنید و برای کنترل و بهبود این شرایط با سکس تراپیست صحبت نمایید. در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه شناختی نسبت به مراکز سکس تراپی در تبریز نداریم و بدون اطلاعات کافی نمی توانیم مرکز خاصی را معرفی نماییم.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بیشتر از 50 درصد مردان مبتلا به دیابت، اختلال نعوظ پیدا می‌کنند که شیوع آن در دیابت نوع دو بیشتر از دیابت نوع یک است.
      بهتر است با کنترل قند خونتان این مشکل را برطرف کنید هم چنین طیف گسترده و متنوعی از درمان‌های دارویی خوراکی، تزریقی و حتی وسایل کمکی وجود دارد که می توانید با مراجعه به درمانگران اختلالات جنسی و سکس تراپیست ها از این درمان‌ها و نیز مشاوره‌ها و تمریناتی که برای بهبود سلامت جنسی وجود دارد بهره‌مند شوید.
      در صورت تمایل می توانید با مرکز شماره یک تهران، تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  27. سلام من ۳۳ سالمه الان یکساله ازدواج کردم متاسفانه مشکل زود انزالی دارم و همسرم از این موضوع خیلی نگرانه بنظر شما چکار کنم.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      ابتدا باید برای بررسی های بالینی با متخصص ارولوژی ملاقات کنید در صورتی که مشکل جسمی نباشد برای جناب دکتر قاسمی در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید و از دکتر ضحی ابریشمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  28. با سلام
    من ۹ سال است ازدواج کرده ام و فرزندی ندارم.
    همسرم نسبت به من سرد بوده و الان بیان میدارد که از ابتدا به من هیچ حس همسری نداشته و مثل خواهر و مادرش به من نگاه کرده است. برای همین نتوانسته با من رابطه برقرار کند.
    باید به کدام دکتر مراجعه نمایم؟؟
    با تشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست همراه با همسرتان برای جناب دکتر قاسمی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  29. سلام خسته نباشید ببخشید من میخواستم بپرسم آیا موقع رابطه جنسی اگر زن توسط مالش کلیتوریس که با دست شوهرانجام شده ارضا شود نوعی خودارضایی به حساب میاد و برای زن مشکل جسمی ایجاد نمیکنه؟؟؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه اطلاعات دقیقی در این خصوص نداریم. در صورت تمایل می توانید با مرکز سکس تراپی تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  30. سلام و قت بخیر
    آیا مشکل نعوظ یا عدم نعوظ با منشاء روانی درمان دارد یا خیر ؟ حقیقت روانپزشکهای زیادی مراجعه کردم قرص هم خوردم بی فایده بوده … شما می تونید کاری برام بکنید ؟ 38 ساله و متاهل هستم…ممنون می شم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      اختلالات نعوذ میتواند منشا روحی و یا جسمی داشته باشد.
      توصیه می شود ابتدا توسط اورولوژیست معاینات و بررسی های لازم صورت گیرد و در صورت عدم مشکل جسمی، تحت نظر روانپزشک قرار گیرید.
      در صورت تمایل با مرکز سکس تراپی تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  31. سلام خسته نباشین
    من حدود ۱ ساله ازدواج کردم خودم خیلی گرمم خانومم خیلی سرده .
    الان نزدیک ۱ماه و نیم رابطه نداریم . شاید تو ماه ۲ بار رابطه داشته باشیم . خودمم نمیدونم زود انزالیم بخاطر این سکس دیر به دیره یا دارم . واقعا خسته شدم . راهی هست بشه درستش کرد

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به مواردی که ذکر کردید باید به سکس تراپیست مراجعه فرمایید. بله فاصله طولانی در برقراری رابطه جنسی می تواند موجب زودانزالی گردد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی یا دکتر ضحی ابریشمی (روانپزشکان و درمانگران حیطه سکس تراپی) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  32. سلام من ۱۰ ساله ازدواج کردم و دو تا بچه دارم اما متاسفانه از دبیرستان تا به امروز با اینکه ازدواج کردم خود ارضایی میکنم و تمایل زیادی به دیدن فیلم دارم و تو رابطه با همسرم زود انزالی دارم و همسرم هم دیر به ارگاسم میرسه
    خیلی سعی کردم اما نتونستم ترک کنم احساس میکنم اعتیاد پیدا کردم چطور میتونم مشاوره بگیرم و باید از کجا شروع کنم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جهت درمان برای جناب دکتر قاسمی (روانپزشک – سکس تراپیست ) با شعبه شریعتی تماس حاصل فرمائید

  33. سلام خسته نباشید من نزدیک ب 4 سال هس ک دچار مرض خود ارضایی شدم و در رابطه با شوهرم با دخول ارضا نمیشم هر کاری میکنم برای ترک فایده نداره دیگه کلافه و عصبی شدم کمکم کنید بتونم خود ارضایی رو ترک کنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      در این خصوص باید به سکس تراپیست مراجعه نمایید.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی یا دکتر ضحی ابریشمی (روانپزشکان و درمانگران حیطه سکس تراپی) تایم ویزیت احذ نمایید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      سوالتان واضح نمی باشد. در مورد موارد این چنینی باید به سکس تراپیست مراجعه فرمایید تا متناسب با نوع اختلال و اینکه علل روحی دارد یا جسمی، راهکار مناسب درمانی اتخاذ گردد.

  34. فاطمه سالاری

    سلام خسته نباشین من 2ساله ازدواج کردم و اصلا میلی به رابطه ندارم از همون اول ازدواج اینجوری بودم شوهرم هر کاری میکنه که من خوشم بیاد ولی من هیچ حسی ندارم واقعا خیلی از این بی میلی ناراحتم خواهش میکنم کمکم کنین.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعدد جسمی یا روحی موجب بروز این حالت می گردد، برای نظر قطعی در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی می باشد.
      توصیه می شود در این خصوص با سکس تراپیست صحبت نمایید تا متناسب با علت، راهکار مناسب درمانی اتخاذ گردد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی یا ضحی ابریشمی (روانپزشک و سکس تزاپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  35. سلام دوست عزیز!
    برای ما که خارج کشور هستیم چی ؟
    میتونیم از طریق تماس تصویری مشاوره بگیریم ؟ ممنون میشم جواب بدین .

  36. سلام من خیلی وابسته به خود ارضای هستم انزال زود رس هم دارم چیکار کنم از شر این زود انزالی خلاص بشم لطفا راهنمایی بفرمایید به خدا خیلی اذیت میشم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      در این خصوص باید با سکس تراپیست صحبت نمایید.
      با مرکز شماره یک جایروس کلینیک تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با مرکز شماره یک تهران جایروس کلینیک تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  37. سلام ،من در سن ٣٧ سالگي يائسگي زودرس گرفتم،ازدواج دومم هم چند ماهي هست شروع كردم،ولي متاسفانه ميل جنسيم خيلي كم شده،و همسرم خيلي ميل جنسيش زياده،اين من و اذيت ميكنه،براي افزايش ميل جنسي كجا بايد برم؟لطفا كمكم كنيد.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      توصیه می شود در این خصوص با سکس تراپیست مشورت نمایید تا متناسب با شرایط شما، راهکار مناسب اتخاذ گردد.
      در صورت تمایل با دپارتمان روانپزشکی جایروس کلینیک تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی یا دکتر ضحی ابریشمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  38. من و همسرم ٣ ساله ازدواج كرديم. با وجود ميل زياد من به رابطه، همسرم از ابتدا تمايل كمى نشون ميدادن. رابطه ى ما به ماه ميكشه. ميشه لطفا راهنمايى كنيد كه از كدوم متخصص خانم ميتونم مشاوره بگيرم. ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با شعبه شریعتی تماس بگیرید و از خانم دکتر ضحی ابریشمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  39. سلام. خسته نباشین. من راجع به بیماری اسلیو و میسترس کمک میخواستم. آقایی هستن که بیماری اسلیو دارن میخواستم بدونم در حوزه کاری شما هست؟؟ و آیا درمان داره این بیماری؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بله نیاز به مشاوره و روانکاوی می باشد. با دپارتمان روانپزشکی جایروس کلینیک تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، از طریق صفحه تماس با مراکز با مرکز اهواز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  40. سلام و عرض ادب
    همسر من خیلی تمایل ب رابط ..ندارن شاید یک ماه شده ک رابطه ایی نداشتیم و چهار ماه میشه ک عروسی کردیم میشه راهنمایی کنید کجا باید مراجعه کتیم ایا ب دکتر ارولوژی مربوط میشه،چون بما متخصص ارولوژی رو پیشنهاد دادن ؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعدد روحی و جسمی موجب بروز این حالت می گردد. توصیه می شود ابتدا به روانپزشک و سکس تراپیست مراجعه فرمایید. در صورت نیاز به اورولوژیست ارجاع داده خواهید شد.
      در صورت تمایل می توانید با دپارتمان روانپزشکی جایروس کلینیک تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  41. سلام من میخوام از طریق ایمیل و یا چت مشاوره سکستراپیست بگیرم به هیچ عنوان نمیتونم تماس تلفنی بگیرم یا حضوری بیام لطفا راهنماییم کنید با هزینه ش مشکلی ندارم فقط شرایطم طوریه که نمیتونم تماس بگیرم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با دپارتمان روانپزشکی جایروس کلینیک (مرکز شماره 2) تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  42. سلام من ۳۲ سالمه دو ساله ازدواج کردم قبل از ازدواج خود ارضایی میکردم و ارگاسم‌ داشتم اما بعد از ازدواج حتی یک بار هم از تماس جنسی با همسرم به ارگاسم نرسیدم و نمیدونم راه حل چیه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی موجب بروز این حالت می گردد که نیاز به بررسی می باشد. متناسب با علت راهکار مناسب درمانی، اتخاذ می گردد.
      در صورت تمایل با دپارتمان روانپزشکی جایروس کلینیک (مرکز شماره 2) تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  43. من ١٣ سال ازدواج كردم و فقط يكسال عقد سكس مرتبي داشتم وبعد از اون كم كمتر شد جوري كه الان سالي يك الي دوبار و همسرم اوايل ميگفت چون تو گريه ميكني و ناراحتي من نميتونم بعدها قبول كرد كه مشكل داره ولي باز پيش دكتر نميره لطفا يه دكتر به من معرفي كنيز كه تلفني به من كمك كنه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      توصیه می شود در این خصوص با سکس تراپیست صحبت نمایید تا متناسب با علت این موضوع، راهکار مناسب درمانی اتخاذ گردد. علل متعدد جسمی یا روحی موجب بروز این حالت می گردد.
      در حال حاضر امکان مشاوره تلفنی وجود ندارد. در صورت تمایل با مرکز شماره یک جایروس کلینیک تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  44. سلام من ده ساله ازدواج کردم و با همسرم در تمامی مسایل دچار مشکل هستم که سکس یکی از اون هاست.پیش کدوم دکتر برم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با مرکز شماره یک جایروس کلینیک (بخش رواندرمانی) تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.
      با آرزوی سالی خوش برای شما

  45. سلام. من فکر می کنم به هر دو جنس تمایل دارم. برای این مساله باید کجا رجوع کنم تا بفهمم این یک اختلال هست که باید درمان بشم یا بای سکشوال هستم؟ آیا آزمایشی هست که تشخیص بده این رو؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر قاسمی روانپزشک و سکس تراپیست در شعبه شریعتی

  46. سلام خسته نباشید من ۲۲ سالمه ۱ سالی میشه بدون هیچ دلیل خاصی میل جنسیم قطع شده و مطلقا میل جنسی ندارم پیش دکتر غدد رفتم ۳ تا آزمایش دادم گفته مشکل هورمونی ندارم مشکل از اعصابه !! سابقه مصرف داروهای افسردگی هم دارم میخواستم بدونم من که مجردم میتونم ویزیت بشم ؟؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      باید توسط سکس تراپیست ویزیت شوید.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک جایروس کلینیک تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  47. سلام ۲۳ ساله هستم و مشکل crossed leg orgasm دارم، یعنی برای رسیدن به ارگاسم حتما باید پاهامو ( ران) به صورت کاملا صاف شدیدا منقبض کنم و به هم فشار بد ، فهمیدم که این به دلیل شیوه ی غلط خود ارضایی بوده، این مشکل باعث شده نتونم هنگاه سکس با همسرم ارضا بشم.
    ایا مشکل قابل حل هست؟ به کدام متخصص شما مراجعه کنم؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر قاسمی ( روانپزشک و سکس تراپیست)

  48. با سلام
    35 سالمه . پنچ ساله دچار بیماری ام اس هستم .
    اصلا نعوذ ندارم و میل جنسی ندارم .
    همسرم خیلی به من سرکوفت میزنه با مراجعه به دکتر اورولوژ نتیجه نارسایی شراین عصبی و شریانی مشخص شد .
    آیا میتونم امیدوار باشم ؟؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بله قطعا در این زمینه راهکار متعدد درمانی وجود دارد که متناسب با شدت اختلال اتخاذ می گردد.
      توصیه می شود تحت نظر اورولوژیست باشید تا درمان مناسب تعیین گیرد.

  49. سلام من 35 سالمه پنج ساله دچاری بیماری ام اس هستم و یک فرزند دارم .
    اصلا نعوذ ندارم و به دلیل بد اخلاقی های خانومم میل جنسی ندارم .
    همسرم خیلی به من بی احترامی میکنه و سرکوفت میزنه . میگه هیچ حسی به من نداره .
    آیا میتونم امیدوار باشم ؟؟؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      با سلام
      هیچ جیز غیر ممکن است نیست ولی قبل از هر کاری شما و همسرتان نیاز به جلسات زوج درمانی دارید در این زمینه جناب دکتر شیبانی و یا خانم دکتر بابایی در شعبه شریعتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

  50. سلام من ۲۳ سالمه و خیلی زیاد بهتره بگم بیش از حد خود ارضایی داشتم ک این اواخر 30ثانیه زمان نمیبرد ک ارضا میشدم همچنین در رابطه جنسی هم با حرف زدن پیش منی دارم و چند بار دخول ارضا میشم چکار باید کرد؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      نیاز است تا توسط متخصص ارولوژی معاینه لازم انجام شود و در صورت امکانش افزایش با جراحی امکان پذیر است.

  51. سلام مشکل واژینسموس در چند جلسه برطرف میشه لطفا راهنمایی کنید وبگید با کدام یک از متخصصینتون تماس بگیرم

  52. سلام مشکل من واژینسموس هست ومن الان ۵ ساله ازدواج کردم دخول خیلی کم اتفاق افتاده شاید انگشت شمار خواستم بدونم با مراجعه به مرکز شمادر چند جلسه مشکلم برطرف میشه

  53. سلام ببخشید من ۲۳ سالمه و از کودکی فتیش پای جنس مخالف دارم.میخواستم ببینم به چه کسی با چه تخصصی باید برای رفع مشکلم مراجعه کنم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با مرکز شماره یک جایروس کلینیک تماس بگیرید و از دکر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  54. با سلام
    همسر من واژینیسموس هستند و پس از بیش از یکسال از ازدواج همچنان موفق به برقراری ارتباط نمیشن
    ماما ایشون رو ویزیت کردند و دیلیتور تجویز شد که موفق به انجام اون هم نشدند،ایا در کلینیک شما کمکی به حل این مشکل میشه؟
    با تشکر

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بله قطعا، با مرکز شماره 1 تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند. مجموعه جایروس کلینیک دارای دپارتمان تخصصی و مجزا در خصوص مشکلات جنسی می باشد و درمان های خاص و موثر در خصوص اختلال واژینیسموس وجود دارد.

  55. سلام وقت بخیر . خانومی ۲۸ ساله هستم ۱ سال میشه ک ازدواج کردم ولی حدود ۸ سال هست ک هیچ گونه میل جنسی ندارم و باعث مشکلات زیادی تو زندگیمون شده ، دوست دارم پیش یک سکس تراپ خانوم برم ، پیشنهاد شما چیه ؟؟

      1. ببخشید من همسرم هم باید بیاد ؟؟ رفتم پیش مشاور و گفتن هردو باید برید پیش سکس تراپ، ولی همسرم قبول نمیکنن بیان ، رفتن خودم ب تنهایی پیش سکس تراپ کمکی میکنه ؟؟

        1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

          سلام دوست عزیز
          در صورتیکه برای شروع جلسات مشاوره، همسرتان نظر مثبتی ندارد بهتر است ابتدا خودتان مراجعه نمایید و در این خصوص نیز از روانپزشک کمک بگیرید.
          با آزوی سلامتی و موفقیت شما

  56. سلام
    31 سالمه و 3 سال هست که ازدواج کردم
    رابطه جنسی رو در زندگیم با تاخیر شروع کردم و در این سه سال تا حالا نتونستم مورد معاینه پزشک زنان قرار بگیرم
    چندین باز برایم ازمایش پاپ اسمیر و سونوگرافی واژینال تجویز شده ولی نتوانستم تحمل کنم و انجام ندادم
    به کدوم دکتر باید مراجعه کنم؟

  57. سلام سی و سه سالمه، سه ساله ازدواج کردم تو رابطه با خانومم متاسفانه تپش قلب می گیرم و باعث میشه به نفس تنگی بگیرم و همون هم دلیل کاهش میلم به ادامه رابطه میشه. دقیقا حالت نعوذ ناقص. این مشکلم به شدت عصبی کرده منو و باعث سرخوردگی.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      نیاز به بررسی و معاینه شما می باشد. این حالت گاهی می تواند ناشی از عوامل جسمی و یا روحی باشد. توصیه می شود در این زمینه با سکس تراپیست صحبت نمایید.
      در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  58. سلام ۲۵ سالمه مجردم من خیلی از شهوت شدید اذیت میشم الان ب پسرای کم سن ک میبینم تحریک میشم و خودمو نمیتونم کنترل کنم قبلن اینطوری نبودم و این شهوت باعث شده من وابستگی شدید به هر فردی پیدا کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      نیاز به بررسی می باشد. توصیه می شود در این زمینه با روانپزشک (سکس تراپیست) صحبت نمایید. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  59. سلام در رابطه با مشاوره در مورد خیانت و پیامک های جنسی همسرم با دیگران و پورنوگرافی باید با کدوم دکتر و کلینیک صحبت کنم. پیشنهاد شما چیست

  60. سلام من 32سالمه و تا الان ازدواج نکردم و خیلی از نظر جنسی گرم هستم با توجه به اینکه تا این سن تا کنون ازدواج نکردم آیا خود ارضایی نیاز هست؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      چنانچه این مساله مختل فعالیت روزانه تان می باشد بهتر است با روانشناس یا سکس تراپیست صحبت نمایید.
      به طور کلی راهکارهایی در این زمینه وجود دارد که می تواند این شرایط را قابل کتترل نماید مانند: ورزش، کاهش مصرف غذاهای گرم و محرک مانند: پیاز، فلفل و..، از حضور در محیط های تحریک کننده و یا دیدن تصاویر محرک اجتناب نمایید، برای اوقات فراغت خود برنامه ریزی اشته باشید و….
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  61. سلام. من از شهزستان تماس می گیرم. من متاهل هستم و مشکل بی میلی جنسی دارم . بصورت دوره ای دچار عدم میل شدید جنسی می شوم. تا حالا به چند پزشک مراجعه کرده ام و آزمایشهایی از من بعمل آمده است. قرصهای تقویتی زیادی برایم تجویز شده است ولی بی فایده بوده است. پزشکان اظهار می کردند که مشکل جنسی من جسمی نیست بلکه روانی است. خواهش می کنم یک پزشک مربوطه و خوب از میان پزشکانی که مشناسی به بنده معرفی کنین. سپاسگزارم

    1. مدیر بخش توسعه و تحقیق

      سلام دوست گرامی
      برای دکتر سینا قاسمی در کلینیک قلهک ( سکس تراپی ) نوبت ویزیت بگیرید

  62. سارا احمدوند

    سلام من قبل از ازدواجم با یه آقا به مدت ۲سال رابطه داشتم که با کلک به من نزدیک شد، درحد اینکه من خیلی تحریک میشدم ولی اصلا دخولی نبود الان که ازدواج کردم اصلا درون واژنم هیچ حسی ندارم ومن اصلا تحریک نمیشم میل به سکس ندارم شوهرم دوست داره که من لذت ببرم ولی دست خودم نیست هیچ حسی ندارم خیلی پشیمونم شوهرم از این موضوع باخبره .آیا من درمان میشم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      نیاز به بررسی وجود دارد. علل روحی یا جسمی ممکن است موجب بروز این حالت گردد. در صورت تمایل می توانید با مرکز سکس تراپی جایروس تماس بگیرید و از دکتر ندا فرزانه (روانپزشک) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  63. سلام وقتتون بخیر من مشکل زود انزالی دارم به هر پزشکو دارو گیاهی که بگید مراجعه کردم ولی مشکلمو حل نکردن قرص تاخیری واسپری هم استفاده کردم جوابگو نبوده حتی تریاک وشیره هم استفاده کردم هیچ کاری برام نکرده لطفا منو راهنمایی کنید چیکار کنم

    1. مدیر بخش توسعه و تحقیق

      دوست عزیز، برای درمان زودانزالی باید به سکس تراپ مراجعه کنید میتوانید برای دکتر سینا قاسمی از کلینیک سکس تراپی نوبت بگیرید برای خیلی از مردان اضطراب و استرس نقش خود را ایفا کنند، هرچند هنوز توسط سازمان غذا و دارویی آمریکا ( FDA ) دارویی برای درمان زود انزالی تایید نشده است، با اینحال بعضی از داروهایی که برای درمان افسردگی استفاده می شوند و کرم‌های بیحس کننده نشان داده‌اند که می توانند به درمان انزال زودرس کمک کنند،روانپزشک میتواند با راهکارهای دارویی و غیر دارویی به شما کمک کند . امید است به زودی مشکل حل شود

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست عزیز مرکز سکس تراپی مجموعه جایروس کلینیک در تهران (قلهک) می باشد. در صورت تمایل می توانید با این مرکز تماس بگیرید. در حال حاضر در کرج شعبه ای نداریم.

  64. سلام شما آیا مشاوره تلفنی در زمینه روابط زناشویی هم انجام میدید؟
    لطف می کنید هزینه رو بگید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی از طریق صفحه تماس با ما، با مرکز سکس تراپی قلهک تماس بگیرید تا در این زمینه همکاران راهنماییتان کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *