تست افسردگی بک

تست تعیین میزان افسردگی بک از معتبرترین تستهای افسردگی در دنیا میباشد که مورد استفاده های مختلف بالینی و دانشگاه را دارا میباشد.
در این پرسشنامه 21 سوال مطرح شده و هر سوال از چهار عبارت تشکیل شده است. هر یک از این عبارت ها در هر سوال بیان کننده حالتی از شخص است. شما باید عبارت های هر گروه را به ترتیب و با دقت بخوانید. سپس در هر گروه عبارتی را انتخاب کنید که بهتر از همه، طرز احساس کنونی شما را بیان می کند. یعنی آنچه را که درست هم اکنون احساس می کنید. پس از انتخاب داخل دایره را تیک بزنید. ا گر در هر سوال بیش از یک عبارت را وصف خود می دانید، سعی کنید عبارتی را که ممکن است بیشتر درباره شما صادق باشد را انتخاب کنید. اگر از بین دو یا چند عبارت مربوطه به یک گروه نتوانستید انتخابی را به عمل آورید به حدس و گمان متوسل شوید در هر صورت هیچ سوالی را بدون پاسخ نگذارید. این آزمون مخصوص افراد بالای 16 سال هست .

برای شروع تست اینجا کلیک کنید


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

516 دیدگاه دربارهٔ «تست افسردگی بک»

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در صورت تمایل به درمان دارویی نیاز است برای خانم دکتر نیوشا محمد و یا آقای دکتر قاسم زاده و درصورت تمایل به درمان غیر دارویی برای خانم دکتر امیری نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      تست ها تعیین کننده دقیقی با قطعی برای ارزیابی و تعیین اختلالی خاص نمی باشند اما می توانند به منزله هشدار و زنگ خطر باشند.
      جهت ارزیابی و بررسی دقیق در زمینه افسردگی توصیه می کنیم جلسه مشاوره و ارزیابی توسط درمانگر را اتخاذ نمایید.
      درمانگران تست های تشخیصی دقیق تری در این زمینه دارند.
      در صورت تمایل می توانید با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای پاسخ قطعی در این خصوص نیاز به بررسی شما می باشد. این تست صرفا جهت ارزیابی اولیه می باشد که همین ارزیابی، نیازمند بررسی حضوری فرد می باشد.

  1. سلام من ۲۸ شدم
    راستش مشکلاتی جدیدا تو خانواده به وجود اومده جدای اون خیلی خستم همش و خواب و کم حوصله و البته به جایی رسیدم که دیگه تحمل دعوا و بحث ندارم و اینکه مداام افکار بد تو ذهنمه از خودکشی البته نه خیلی جدی ولی خب افکار منفی که بعضی وقتا سرم از این همه فکر درد میگیره ۱۹ سالمه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به مواردی که ذکر کردید توصیه می شود با روانپزشک صحبت نمایید.
      در صورت تمایل با یکی از مراکز جایروس کلینیک، تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      نیاز است حتما با یک روانشناس ملاقات داشته باشید دراین خصوص خانم امیری و یا خانم کاشفی در شعبه شریعتی و یا کرج در خدمتتون هستن

  2. 26سالمه مجردم
    جواب 38شد
    حوصله هیچیو ندارم خستم از نقش بازی کردن حالم از این زندگی بهم میخوره هر روز دلم میخواد بخوابم و بیدار نشم
    میلی به درمان ندارم فقط میخوام تموم شه
    دلم واسه خونوادم میسوزه برای همین تا حالا خودمو نکشتم

  3. ازمن ۴۳ شد.من یه دختر ۱۸ ساله ام و سه ساله ک اینطوری شدم.باوجود اینکه من به شدت درسخون هستم دوسالی هست ک نمیتونم درس بخونم.و اینقد مشکلات ذهنیه من مسخرس ک روم نمیشه برای کسی توضیح بدم.از همه چی میترسم از صدا میترسم.اصلا زندگیه خوبی ندارم از نظر روانی.تازگیا به فکر خودکشی افتادم ولی جرئت همچین کاریو به خودم نمیدم.پارسال به خاطر وسواس به مشاوره مراحعه کردم هرسال یه مشکل مسخره وارد زندگیم میشه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست عزیز توصیه میشود با روانپزشک صحبت کنید، قطعا با روانکاوی و راهکارهای پزشک میتوانید با ترس و افکاری مانند خودکشی مقابله کنید. از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر نیوشا محمدی (روانپزشک) تایم ویزت هماهنگ کنند

  4. سلام 18 سال سن دارم جواب تستم شد 36
    به همه بدبينم به كسي اعتماد ندارم با تمام اعضای خانواده ام یا حتی فامیل دعوا میکنم و با حرفی نیشدار و کم محلی هام آزارشون میدم به آینده هیچ امیدی ندارم احساس شادی نمیکنم حتی وقتی مسافرت میرم.
    دلم نمیخواد با خانواده ام زندگی کنم اصرار دارم برم بهزیستی از تلاش کردن و درس خوندن دست کشیدم همش خوابم یا خسته آیا این علائم افسردگی هست یا بیماری دیگری هم دارم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست عزیز برای تشخیص علت حالت هایی که ذکر کردید نیاز به صحبت و انجام تست های دقیق توسط درمانگر است. توصیه میشود با روانپزشک صحبت کنید. در صورت تمایل از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

    1. مدیر بخش توسعه و تحقیق

      دوست گرامی نتایج این تست صد در صد بیان کننده میزان افسردگی و معیار تشخیصی دقیقی نیست میتوانید در صورت تمایل با روانپزشک در این مورد صحبت کنید . زیرا علایم همان علایمی هستند که در تست ذکر شده اند . میزان پیشرفتگی آن بستگی به علایم دارد . امید وارم مشکلی برایتان پیش نیاید

  5. سلام من 20سالمه امتیازم42شد مجردم و مجرد زندگی میکنم چندین بار خودکشی کردم و نجاتم دادن تا سه سال پیش که با مامانم زندگی میکردم به جز خودم میخواستم اونم بکشم که دیگه اینقدر باهام حرف نزنه ولی الان که دیگه نمیبینمش خیلی احساس خوبی دارم باهمه اطرافیانم قهرم و فقط با داداش پنج سالم که سه سال پیش پدرم به خاطر مصرف زیاد مواد کشتش آشتی ام

    1. دوست عزیز شما احتمالا علاوه بر افسردگی شدید دچار مشکلات همراه دیگری نیز هستید ولی تقریبا همه این موارد با درمان طولانی مدت و منظم قابل برطرف کردن هستند.
      توصیه ما اینست که درمان را بصورت جدی و کامل شروع کنید

  6. سلام تورو خدا ازتون خواهش میکنم کمکم کنید.
    برای من شد۲۸
    من دچار یه حس عجیبم
    من ازهمه چیزخیلی زود خسته میشم
    در حدود ۵ماه با پسری بودم عاشقش بودم و الان کاملا هیچ حسی بهش ندارم…
    هیچ حس دوست داشتن و دلتنگی ای نسبت به پدر و مادرمم ندارم و همچنین نسبت به همه اعضای خانوادم…یه وقتایی دوباره حسم برمیگرده دوست داشتنم ولی بیشتر اوقات میره…دلیلش چیه؟؟؟این چه نوع شخصبت و حسیه؟چرا من اینجوزی شدم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام، دوست عزیز برای مشخص شدن میزان درست و دقیق افسردگی تست توسط روانشناس انجام شود. با توجه به مواردی که ذکر کردید توصیه میشود حتما با یک روانشناس صحبت کنید تا طی بررسی دقیق و انجام تست های کامل علت این موضوع مشخص شود و راهکار مناسب اتخاذ گردد.

      1. علتش چی میتونه باشه؟من خیلی حالم بده خیلی.
        من خونم تهرانپارسه
        اونجا کسیو دارید بمن کمک کنه؟

        1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

          سلام، دوست گرامی همان طور که قبلا گفته شد قطعا باید تحت نظر روانپزشک قرار گیرید تا طی بررسی دقیق علت مشخص شود و درمان مناسب اتخاذ گردد. از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      نیاز است که ححضورا با یک روانشناس ملاقات داشته باشید دراین خصوص میتوانید برای خانم امیری در شعبه شریعتی و یا خانم کاشفی در شعبه کرج نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  7. سلام.من امتیازم 42 شد،خودمم کاملا انتظارشو داشتم،از لحاظ روحی خیلی تحت فشارم،کنکور هم دارم،اصلا نمیتونم از تواناییام استفاده کنم،پشت کنکوریم البته،خیلی شرایط برام غیر قابل تحمل شده،حس میکنم دیگه درست بشو نیست،چون الان مهمترین زمان برا ساختن ایندمه و من کاری از دستم برنمیاد،عذاب وجدان منو داره خفه میکنه.نمیدونم چیکار کنم.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      پریای عزیز این تنها مشکل شما نیست و خیلی از دوستان پشت کنکوری نیز مشکل شما را دارند ونیاز است که تحت نظر یک روانشناس بتوانید مشکلات رابا هم حل کرده و آرامش لازم را کسب کنید.

  8. سلام
    من 17 سالمه و امتیازم 49 شده 3 ساله اضطراب شدیدی دارم 1 ساله اقدام به درمان و به روانپزشک مراجعه کرده ام اما چون علاقه ای به روش درمانی پیشنهادیشون نداشتم دکتر گفت مجبوری دارو مصرف کنی اما تاثیری نداره دوز داروها هی بالاتر میرن و روز به روز داره حالم بدتر میشه و حالا هم که افسرده شدم و واقعا روشی که پیشنهاد دادن (اینکه تمرین های مثل موندن تو جمع و….) برایم بسیار رنج آوره و دیگه نمیتونم به وجود راه درمانی اعتماد کنم قبلا خیلی درس میخوندم اماحالا هم اصلا حال و حوصلشو ندارم هم سلامتی جسمی لازم برای مطالعه مفید ندارم اصلا دوست ندارم از خونه بیرون برم دلم میخواد همش بخوابم و کلی غیبت دارم و افت تحصیلی کردم همش تو فکر اینم که خود کشی کنم و البته یکبار اینکارو کردم اما میدونم که منطقی نیست و مشکلاتی که دارم واقعا وجود ندارن و ساخته ذهنمه لطفا راهنماییم کنید چطوری با این افکار مقابله کنم و ازین شرایط نجات پیدا کنم و اینکه آیا واقعا این افسردگی هستش که اینقد بی انگیزم کرده یا اینکه سهل انگاری خودمه؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرامی، برای حفظ نشاط در زندگی هر فرد و مقابله با استرس و افسردگی بخشی از مسیر توسط خودمان باید انجام گیرد. کارهایی مانند تغییر سبک زندگی، ورزش کردن، تغییر در سبک تغذیه، بودن در جمع افراد مثبت و پر انرژی و…. و بخشی نیز کمک و مشورت روانشناس یا روانکاو است که این کمک، بسته به شدت مشکل هر فرد میتواند با راهکار عملی و یا دارو درمانی باشد که در هر صورت باید کامل به آن عمل کرد. دوست گرامی خود شما نقش بسیار مهمی در رفع این مشل دارید. چه در بخش اول و چه در قسمت دوم که توجه به راهکار یا مصرف داروی تجویزی است. پس بهتر است برای تغییر این شرایط، خودتان به خودتان کمک کنید تا بتوانید با نشاط و روحیه ی قوی مسیر زندگی را طی کنید. فراموش نکنید که زندگی زائده ی فکر ماست پس هر چه مثبت به آن فکر کنیم شرایط هموار تر و آسان تر خواهد بود.

        1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

          سلام دوست گرامی، برای بررسی دقیق بهتر است تست، زیر نظر روانشناس و به صورت کامل انجام شود. تا در صورت نیاز و تشخیص افسردگی راهکار مناسب اتخاذ گردد.

  9. سلام من امتیازم 54 شد ب مشاور و روانپزشکم مراجعه کردم موندم چیکار کنم تورو خدا راهنماییم کنین خسته شدم از این وضعم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرامی، صرفا با این عدد نمیتوان از وضعیت روحی نتیجه گیری کرد، اگر با روانپزشک صحبت کردید قاعدتا وی به شما متناسب با شرایط روحی کمک خواهد کرد. در غیر این صورت در صورت تمایل از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  10. خدا بخواد دارم ميميرم از دست همه راحت ميشم از وضعك راضيم دوست ندارم تغييرش بدم امتيازمم٤٢شد

  11. فاطمه سادات

    سلام خسته نباشید من وضع روحیم اول عاالی بود بعد ازدواج کردم خیلی بهم ریختم جدا شدم دوباره وضع روحیم عالی شد حتی بهتر از قبل چون همسرم تعادل رفتاری نداشت
    الان متوجه شدم که ازدواج کرده یکم بهم ریختم تست دادم 22 شد نتیجه
    الان حدودا من در چه وضعیتیم ؟؟
    ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرامی، برای مشخص شدن وضعیت روحی تان باید این تست تحت نظر روانشناس و با بررسی دقیق وی صورت گیرد. در صورت تمایل از طریق صفحه تماس با ما، میتوانید تایم ویزیت از یکی از روانشناسان هماهنگ کنید تا تست به صورت کامل و جامع گرفته شود.

  12. جواب تست من 72% شد البته خودمم میدونستم برام جای تعجبی نداره.شرایط خاصی که دارم باعث میشه نتونم به روان درمانگر هم مراجعه کنم.مطالعه هم در بحثهای روانشناختی زیاد داشتم برنامه های دکتر علی باباییزاد رو هم همیشه دنبال میکردم ولی با وجود اینکه خودمو خوب میشناسم ولی انگار فلج شدم.قبلا قهرمان کشوری و معدل الف دانشگاه هم بودم ولی کاملا باختم.آیا راهی هست که بتونم خودم به خودم کمک بکنم؟هرچند سابقه ی این احوالم طولانیه….ممنون میشم راهی معرفی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرمی، برای حفظ شادابی خود بهتر است کمی تغییر در سبک زندگی خود ایجاد کنید، مانند ورزش کردن، معاشرت با افراد شاد و مثبت، تغییر سبک تغذیه، و ….. ولی قطعا برای پیدا کردن راهکار مناسب، متناسب با شخصیت خود بهتر است از یک روانشناس کمک بگیرید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرامی، صرفا با این تست نمیتوان درباره وضعیت هر فرد نظر قطعی داد. بهتر است برای نظر قطعی و یا تشخیص افسردگی یا هر اختلالی، این تست به صورت کامل تحت نظر روانشناس انجام شود. از طریق صفحه تماس با ما با مرکز اهواز تماس بگیرید تا همکاران تایم ویزیت هماهنگ کنند.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      دوست عزیز، بهتر است حتما به خانواده اطلاع دهید و همراه با آنها به یک متخصص اعصاب و روان مراجعه فرمایید.

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام

      میتوانید به مقالاتی که در سایت در مورد اختلالات افسردگی وجود دارد مراجعه نمایید.نیاز به بررسی روانپزشکی و در صورت نیاز ، درمان داروئی و یا غیرداروئی بنا به شرایط شما وجود دارد.
      میتوانید به دکتر فرزانه روانپزشک در کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه نمائید.

    1. مدیر بخش توسعه و تحقیق

      دوست عزیز نتیجه تست ها مشخص هست چنان چه نتیجه تست به احتمال افسردگی نزدیک هست میتونید با یکی از مشاوران برای درمان اقدام کنید

  13. سلام
    نتیجه تست من 41 شد. خودم هم میدونم وضعم خرابه.
    با اینکه جوان هستم شور زندگی ندارم.
    از طرفی قبلا به دکتر روانشناس مراجعه کردم خیلی پول ویزیتش زیاد بود و من ندارم که هزینه کنم.
    پیشنهاد شما چیه بنظرتون چیکار کنم؟ ضمن اینکه شهرستان هستم .

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      برای بررسی تشخیصی مبتوانبد به خانم دکتر فرزانه در کلینیک آزاری یا شریعتی مراجعه نمایید.

  14. سلام من امتیازم 40 شد خیلی اوضاع روحیم خرابه اخیرا مشکلات زیادی داشتم لطفا آدرس یا شماره تلفن یک مشاور خوب بدید به من

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست با روانشناس ملاقات داشته باشید.

  15. سلام من امتیازم 28 شد مدتیه که دل درد و درد دست و پا دارم به دکتر مراجعه کردم موردی نبود و گفتن که از افسردگیه میشه راهنماییم کنید به چه دکتری مراجعه کنم من مشهد هستم

    1. فاطمه حسنی دپارتمان بررسی و ارجاع تخصصی

      با سلام بله ممکن است به دلیل پیچیده بودن مبحث روانی افسردگی با درد بدن همراه باشد.در سایت به قسمت تماس و تعیین نوبت ویزیت مراجعه فرمایید

  16. سلام من 23سالمه حدوددوماه پیش برای مشکل افسردگیم به یه راونپزشک مراجعه کردم ایشون به مدت یک ماه وده روزبرام داروی سراترالین تجویز کردن حالم خوب شده بودولی دوباره بایه مشکل کوچیک داره حالم بدمیشه به نطرتون بایددوباره دارومصرف کنم

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      توصیه میکنم که دارو را به مدتی که روانپزشکتان ذکر کرده اند برای کسب نتیجه درمانی مصرف نمایید.

  17. سلام، من فقط 20 سالمه، نتیجه آزمون 63 شد، حس میکنم دنیا خیلی بهم سخت میگیره، احساس پوچی میکنم، کاخ آرزو هایی که در کودکی داشتم فروپاشیده، هس میکنم امکان نداره تو کاری موفق بشم، هیچ چیزی رو بدست نمیارم هرچی که بخوام رو از دست ميدم، احساس سرخوردگی و ناکامی شدید دارم، ميشه توی مشهد یا بیرجند يه جا رو بهم معرفی کنید، واقعا از زندگی خسته شدم، فلسفه زندگی درک نمیکنم، اصلا چرا هستم.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      با نمایندگی ما در مشهد تماس حاصل کرده تا شما را راهنمایی کنند.جهت کسب اطلاعات تماس به صفحه تماس با ما مراجعه فرمائید.

  18. سلام ۱۹ سالمه و پشت کنکوریم در حالی که دارم برای هدفم تلاش میکنم اما هیچ امیدی ب آینده ندارم همش فکر میکنم میخوام بمیرم اتفاقات جنایی که میوفته روم خیلی تاثیر میذاره و میترسم برا منم پیش بیاد میترسم خیلی الکی بمیرم بدون اینکه فایده ای رسونده باشم از درد جسمی میترسم از ماورا الطبیعه میترسم از ادمایی که جنون دارن و مشخص نمیشن هم. قتلای خانوادگی روانمو بهم ریخته. از نزدیکترین آدمای زندگیم گاهی میترسمـ همش فکرای بد راجب آینده میکنم و هر ثانیه منتظرم اتفاق بدی بیوفته یا خبر بدی بشنوم . امتیازم ۱۹ شد تهران نیستم نمیدونم میشه مشاوره تلفنی انجام داد تا بعد کنکورم فرصتی پیش بیاد و حضوری بشه ؟

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      دوست عزیز، در هر شهری که هستید بهتر است به یک روانشناس مراجعه فرمایید. اما اگر امکانش و یا وقتش برایتان فراهم نیست، نزد یک روانپزشک حتما مراجعه فرمایید. تا در این دوره حساس از دارو درمانی استفاده کنید تا در نتیجه امتحانتان اثر بدی نگذارد. سپاس.

  19. با تشکر فراوان از شما به خاطر مطالب ارزنده و سازندتون برای من ۳۵بود
    من تازگی ها فهمیدم مشکل کم توجهی و تمرکز در بزرگسالی دارم خواهش می کنم راهنماییم کنید

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام

      کندی یادگیری و یا مواردی از این قبیل میتواند در اختلال افسردگی اساسی رخ دهد که میتواند در روند تمرکز نیز رخ دهد که نیاز به بررسی زروانزشکی میباشد.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. با شعبه ما در اهواز تماس بگیرید تا به شما یک روانشناس بالینی معرفی کنند. سپاس.

  20. سلام من 34سالمه و امتیازم بالای40شد من قلبم ناراحته و به شدت به فکر مرگم انگاری بهم تلقین شده اصلا زندگی ام داره نابود میشه خسته شدم

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام نیاز به بررسی روانپزشکی از لحاظ اختلال افسردکی و یا اختلال خلقی احتمالی یا مسایل دیگر روانشناختی با توجه به نمره بالای آزمون برای تشخیص دقیق میباشد.میتوانید به دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه نمایید.

  21. سلام من یه پسر 17 ساله هستم و رشته ی تجربی درس میخونم ولی میدونم که این رشته به درد من نمیخوره چون حال تلاشش رو ندارم ولی همه همش بهم میگن که تو باید دکتری و … خصوصا معلمام میگن که من فوق العاده با استعدادم ولی خودم این حرفا رو راجع به خودم صدق نمی کنم … من به شدت علاقه مند به کارگردانی هستم و خیلی دوست دارم یه فیلمساز مطرح بشم که درد مردمم رو نشون بدم و خوشحالشون کنم اما الان که مسیرم ازش جداست و رشته ام تجربیه نمیدونم چیکار کنم همش این فکر تو ذهنمه که آینده ام اونطور که میخوام نمیشه امتیازمم 17 شد تو این تست من الان چه مرگمه دقیقا ؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست با دکتر محرمی در شعبه رسالت و یا شریعتی ملاقاتی داشته باشید تا بیشتر مورد بررسی قرار گیرید.

  22. سلام….میدونستم افسردمو هیچ راهی واسه درمانش ندارم:)کسیکه تویه خانواده متشنج بزرگ میشع نتیجش میشه من یا امثال من:)پدرمعتاد.بددهن.کتکار خیلی عالیه…بعدم یه ازدواج واسه فراراز محیط خانواده…والان بی علاقگی به همسر.خیانت.:)چقدخوشبختم مرسی خدابابته اینهمه خوشبختی…امتیاز39

  23. من 16ساله هستم و امتیازم 63 شد علایم افسردگی هم به تدریج در من بوجود اومد یعنی همه چیز داشت خوب پیش میرفت و من به انرژی بیشتری برای پیشبرد کارها نیاز داشتم که اینطوری واقعا همه چی بهم ریحت حالا هم انگار هیچ تمایلی برای رسیدن به اهدافم و ادامه زندگی ندارم

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به نمره بالای آزمون، نیاز به ویزیت روانپزشکی برای تکمیل تشخیص و تعیین روش درمانی وجود دارد.برای بررسی میتوانید به دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه نمایید.

  24. سلام من 27 سالمه 3ساله که ازدواج کردم قبل از ازدواج دختر بسیار موفق و پر از انگیزه ای بودم 4 سال پیش با همسرم آشنا شدم یک سال عقد بودیم انقدر اون روزها از خودش واسه من تعریف کرد بهم قول و وعده داد بعد از ازدواجم همه چی تغییر کرد اون یه آدم دیگه شده با من بد رفتاری میکنه با خانواده ام خیلی بده از همه چی و همه کار من ایراد میگیره بهونه گیر شده دیگه واقعا خسته شدم تمام انرژی و اعتماد به نفسم رو از دست دادم احساس میکنم از همه دوستام پایین ترم بی عرضه و بی هدفم.بهش میگم بیا از هم جدا شیم میگه باید تا آخر عمرت این زندگی رو تحمل کنی من طلاقت نمیدم واقعا نمیدونم باید چیکار کنم

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      برای بررسی و مشاوره میتوتنید به آقای دکتر شیبانی مراجعه کنید.

  25. سلام من یه پسر 18سالم و امتیازم 53 شد میخواستم بدونم مشکل چقدر جدیه و اگه اقدامی نکنم چی میشه

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      نیاز به ویزیت روانپزشکی دارید تا از لحاظ شدت علایم و روند درمان بررسی شوید.هرچه که شروع درمان به تاخیر افتد، سیر درمان پیچیده تر ممکن است بشود.

      1. سلام من سر یه قضیه فراموشی پیدا کردم وحوصله نه خودم را دارم ونه حوصله دیگران از دنیا سیر شدم لطفا کمکم کنید با تشکر

        1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

          سلام
          نیاز است که برای خانم دکتر ندا فرانه جهت درمان دارویی و همچنین درمان غیردارویی در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  26. سلام،راستش من۱۵سالمه،زدم ببینم چی میاره ۳۲اورد.نمیدونم درسته یا نه دیه.راستش من مشکلاتم توی زندگیم خیلی زیاده.من بچه طلاقم.وسط دعوا بزرگ شدم.ترس از تاریکی دارم.روابط اجتماعیم خیلی ضعیفه.عصبی که شدم نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم،برعکس هم سن و سال هام فقط فیلم های اکشن و بکش بکش نگاه میکنم.از همه بدم میاد.از خودمم بدم میاد.از خودم چندشم میشه.این به حدیه که از اسم اصلیم که پریاس هم بدم میاد،نمیخوام خودم باشم،پیش کسیم نمیتونم درد و دل کنم.یه بار پیش مشاور مدرسه رفتم ولی حرفاش روم اثر نذاشت.فقط میخواستم خودم رو گول بزنم که من شادم.نمیدونم چرا میخندم و با همه شوخی میکنم ولی همیشه یه چیزی اذیتم میکنه.یه مدت دستام میلرزید.بخاطر مشکل روابط اجتماعیمم دوست های زیادی ندارم.با دو سه نفریم که دوستم فقط در حد سلام علیک،کاملا خشک.چند ماه پیش توی یه گروه توی مجازی با چندتا دختر دوست شدم.خیلی با هم صمیمی شده بودیم.الان چند روزی میشه باهم دعوا کردیم.چند روزه بدتر شدم.دیه حوصله ی بیرون رفتن و درس خوندنم ندارم،حرفای مشاورم روم تاثیر نداره لطفا بگین چیکار کنم؟

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به اینکه با توجه به شرح حال ذکر شده از دوران بعد از طلاق ،این موارد ایجاد و اخیرا تشدید شده اند نیاز به بررسی روانپزشکی و شاید مصرف دارو باشد.برای بررسی میتوانید به دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی مراجعه کنید.

  27. سلام ميشه لطفا يه روانشناس خوب در بابل يا بابلسر به من معرفي كنيد .من امتيازم ٣٣ شده.ازتون ممنونم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. میتوانید به شعبه ما در آمل مراجعه فرمایید. آقای خزاعی در این زمینه به شما کمک میکنند.

  28. سلام من 21 سالمه هيچوقت لذتي از زندگي نبردم فكر نكنم هم ببرم 9 ساله درسو ول كردم كه كار كنم هنوزم دارم كارم ميكنم ولي هيچ همش 2 ميليون پول ندارم مسافرتم هم انگشت شمار فقط رفتم هر وقت ميرفتم همه دعوا بحث بود اونم دو روزه برميگشتم نه ديگه حوصله كسي دارم نه چيز فقط ميرم سركار روزمو شب كنم بخوابم فقط ميخوام بميرم راحت شم

      1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

        سلام
        نیاز است که تحت نظر روانشناس مورد بررسی دقیق تری قرار گیرید .در این خصوص جناب دکتر شیبانی و یا جناب دکتر محرمی در شعبه شریعتی می توانند به شما کمک کنند.

  29. سلام جوانی سی ساله هستم.ازس ن ده سالگی دچار وسواس عملی شدم.ولی به مرورکتر شد .همیشه حالت جنگ واضطراب داشتم گاهی اوقات هم حالم خوب بود زمانی که هدف وبرنامه داشتم..الان مدت یکساله دچار حملات هراس شدم وتوی یک افسردگی گیر کردم.همش فکر میکنم باید بمیرم اصلا دنیا بی فلسفه وبی معنیه همش میگم بیقه چرا دنبال زندگی هستن وقتی که میمیرن.صب تا شب فقط فکرم مشغول اینه که میمیرم یا تنگی نفس میگیرم یا یک مشل شدید جسمی دارم همش فکر میکنم یه بیماری صب العلاج دارم.همش فک مینک سکته میکنم. اصلا یه ذره حالم طبیعی نمیشه همش با خودم توی کشمکشم.پیش دکتر رفتم چند نمونه قرص دادم.فلوکستین.نورتریپلین.آلپرازولام وپرپرانولول .ولی من میترسم دارو بخورم فقط روزی نصف آلپرا میخورم ویک پرانول 10 .تازگی ها بدنم بشدت داغ میشه وطوری میشم که ازحال میرم ولی هوشیارم وهمش ده ثانیه طول میکشه.آزمایشات مختلفی دادم میگن پانیکه..واقعا زندگی برا من بی فلسفه وبی معنیع وهیچ خوشی ندارم.لطفا راهنماییم کنید

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      بله به نظر میرسد مشکل شما پانیک باشد. برای درمان آن بیوفیدبک یا رواندرمانی بسیار کمک کننده است.

  30. سلام من خیلی تنهام ن پدرم ب فکر ماست ن مادرم پدر بااعتیادش مادرهم باشوهرش تتها دلیل اینکه خودمو خلاص نمیکنم داداش کوچیکمه دلم میخواد زودتر روپاش بایسته تامنم بمیرم ازاین دنیا بیزارم بدم متنفرم از پدرومادرمم متنفرم

  31. سلام
    پسری هستم که به مدت سه ماه هست که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور آمده ام. بسیار نگران هستم و استرس بیش از حد دارد مرا می کشد. نگران هستم که آینده من چه می شود، نگران هستم که نمیتوانم با زندگی اینجا با قوانین اینجا کنار بیایم همه اش ترس دارم که یک وقت به خاطر ناآشنایی با قوانین کار خطایی انجام دهم. به هیچ عنوان قدرت ریسک ندارم و از طرفی هم چون به دلایلی نمیتوانم حداقل تا 5 سال آینده به ایران برگردم و با خانواده ام دیدار کنم بسیار دلتنگ و غمگینم. بسیاری از روزها دوز این اضطراب به قدری زیاد است که از اتاقم خارج نمی شوم و همه روز را در اتاق و تختم به سر میبرم. بسیاری از صبح ها با نگرانی و دل آشوبه از خواب بیدار می شوم و قدرت هیچ کاری را ندارم. ممنون می شوم من را راهنمایی بکنید. تا حالا چندین بار به سرم زده است که کلا بی خیال همه چی شوم و انصراف داده و برگردم.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      بنظر میرسد که حتما نیاز به مشاوره و درمان دارید و اگر اقدام نکنید ممکن است شرایط بدتر شود.در همان کشور برای یک متخصص روانپزشکی وقت ویزیت بگیرید

    2. لیاقت داشته باش و از فرصتی ک برات مهیا شده استفاده کن، گذر زمان پوست کلفتت میکنه، تنها دغدغت شکمت باشه و … و درس خوندنت، مابقی را ب زمان واگذار کن

  32. با سلام من با زیاد. سرچ کردن توی اینترنت دچار خود بیمار انگاری شدم و پس از مراجعه به روانپزشک به من داروی کلومیپرامین دادند. ولی عوارض دارو به حدی افسرده ومضطرب کرده که بیشتر. از قبل حالا درمورد اینکه وسواس دارم فکر میکنم وبیشتر که توی اینترنت راجع به این بیماری میخونم بیشتر. میترسم ونمیتونم از این فکر بیماری وسواس رها بشم در. حقیقت هرچه بیشتر میدانم واطلاعات پیدا میکنم بار. ذهنم سنگین تر میشه یک درمانگر. ماهر دراین زمینه میخواستم ممنون میشم راهنمایی کنید

  33. من افسردگی دارمو مشکلات زیاد ..ولی با این وجود همیشه خداروشکر میکنم ک سالمم.شاید فکر کنین خیالاتیم نمیدونم چرا حس میکنم خدا ازم محافظت میکنه اخه اتفاقای عجیبی تو زندگیم میفته و تو بدترین شرایط هیچ اسیبی بهم نمیرسه.شایدم فکرو خیال باشه…

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است با یک روانشناس ملاقاتی داشته باشید در این خصوص جناب ضرابی و یا خانم امیری میت وانند به شما کمک کنند.

  34. سلام من ۱۹سالمه امتیازم ۲۳شدهخیلی وقته که دیگه از زندگیم لذت نمیبرم.من روزهایی میشه که حتی از اتاقم بیرون نیام و به هرچیزی فک میکنم گریم میگیره تو این مدت خیلی مشکلا برام پیش اومد به هر دری زدم یه سد جلو راهم بوده من قبلا نامزد بودم اما یسال میشه که بهم زدم اونم به این خاطر که نامزدم به جایی امیدواری همش از همه چی ناامید بود و الان هم بهم پ میده ک من دلیل زندگی بدش شدم و میخواد که برگردم من نمیدونم چیکار کنم بیشتر شبا تا گریه نکنم خوابم نمیبره تو این مدت خیلی لاغرشدم فک کنم وزنم به ۴۰رسیده باشه لطفا راهنماییم کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم دکتر بنی هاشمی و یا جناب دکتر شیرآلی در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  35. سلام من 15 سالمه تستای مختلف دادم و درصد افسردگیم بالا بود
    الانم 50 شد این شرایطو تفریبا 2 ساله دارم خسته شدم مادرمم افسرده اس
    ولی بائر نداره مادرم وضیغت روحیش خیلی بدنرهه مادرم 52 سالشه به نظرتون به خاطر یاسه شدنشه
    یا منم مشکلی ندارم و به خازر دوران بلوغمه
    نیازه مراجفه کنم؟

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      در صورتیکه مادر محترمتان نیز مبتلا به اختلال افسردگی هستند و شما علایم مشابه ایشان را دارید،نیاز به مراجعه شما و مادرتان به روانپزشک وجود دارد.در مورد شما نیز با توجه به شرایط مادر ،احتمال اختلال بالاتر هست.میتوانید برای بررسی به کلینبک شریعتی یا آزادی دکتر فرزانه مراجعه نمایید.

  36. سلام،من امتیازم50شد،ب نظرم ازمون استاندارد نیس،و ب صورت هوشمندانه ادم تشخیص میده،کدوم گزینه ب نتیجه بدتر میرسه و انتخابش میکنه،در نتیجه ازمون راحت فریب میخوره

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بله به همین دلیل این تنها روش تشخیص نیست و بررسی های بالینی نیز اهمیت زیادی دارند.

  37. سلام امتیاز تست من 43شد فقط میخوام بدونم افسردگیه من در چه حدی جدیه اگه میشه زود تر جواب بدین

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      بله و حتما نیاز به مراجعه حضوری شما نزد یک روانپزشک یا رواندرمانگر وجود دارد. سپاس.

  38. سلام من 35 سالمه و 9ساله ازدواج کردم و یک فرزند دختر 5ساله دارم. همیشه سر مسائل جنسی با همسرم مشکل دارم و ایشان از این قضیه به علت عدم بچه دار شدن فرار میکنند و یا هنگامی خود ارضا می شوند به فکر من نیستن. روز به روز من خسته تر و افسرده تر و حتی سردردهای عصبی می گیرم وهر چه سر این مسئله با ایشان صحبت می کنم هیچ واکنشی نمی بینم و این مسئله در زندگی من تاثیر بدی دارد می گذارد
    خواهشمندم کمکک کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست با همراه با همسرتان برای خانم دکتر فرزانه و یا جناب دکتر قاسمی در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  39. سلام امتياز من ٢٩شد ،حدود ٤ماهه كه زايمان كردم ،توي بارداري حال روحي خيلي بدي داشتم بعد زايمان بهتر شدم ولي دوباره همون افكار به سراغم اومدن كلا از فرايند زندگي ميترسم هر مشكلي كه براي كسي پيش مياد فكر ميكنم براي منم حتما بوجود مياد،همش منتظر يك اتفاق ناگوارم و ترس از دست دادن اطرافيان ازارم ميده ،انگيزه ندارم با اينكه فرزند و همسرم و خيلي خيلي دوست دارم ولي شوق زندگي ندارم ،سردرد هاي زيادي ميگيرم همراه با حالت تهوع ،ممنون ميشم راهنماييم كنيد .

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به موارد ذکر شده به نظر میرسد که مبتلا به اختلال افسردی بعد زایمان هستید .توصیه میکنم که به مقاله ای که در سایت با عنوان” اختلال افسردگی بارداری و بعد زایمان ” وجود دارد مراجعه نمایید.درصورت نیاز به مشاوره تکمیلی میتوانید به دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه نمایید.

  40. من يه دختر ١٨سالم هيچ ازادي كه تو سن من وجوددارد رو من ندارم نه تنها ميتونم برم بيرون نه ميتونم تو خونه ازاد بگردم. همه بهم شك دارن يا حرفا مو باور نميكنن واقا از زندگيم خسته شدم چيكاركنم. امتيازهم 44

  41. سلام من يه دختر ١٨ سالم چند وقتيه تو هر موقعيتي قرار ميگيرم منو باهركس مقايسه ميكنند حتي حس ميكنم با بقيه فرق دارم چون ازادي ندارم نه تنها ميتونم برم بيرون نه جلو پدرم ميتونم ازاد باشم واقعا ديگه نميدونم چيكار كنم تورو خدا كمك كنيد !

  42. سلام .امتیازم 51 شد .من دختر 23 ساله ام .احساس میکنم ازغصه دق میکنم هیچ کاری نمیتونم بکنم نمیتونم تشخیص بدم حتی چی دوست دارم و چیکار باید بکنم .عصبی ام 3 ماه از خونه بیرون نرفتم .از همه متنفرم

  43. سلام ببخشید من نمیدونستم که سوالمو کجا باید بنویسم.امتیاز من 9 شد.ولی سوال من اینه من فوق لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات هستم در جای خوبی مشغول به کارم و متاهل هستم.من همسرمو خیلی دوست دارم اما تفاوت هایی باهم داریم.من بچه اول خانواده بودم و و در خانواده من خیلی مورد توجه بودم و همیشه اولویت با نظر من بود مخصوصا از سمت پدرم.ما وقتی ازدواج کردیم خیلی سخت بود خانواده همسر هیچ گونه حمایتی نمیکردن و همه مشکلا به دوش خودمون بود همسرم فردی بسیار صبور و مهربان و آرام هستش.ام من جدیدا خیلی عصبی شدم سریع عصبانی میشم و تمام بی توجهی های خانواده اش و مشکلات مالی همسرم رو به روش میارم خودم از این موضوع خیلی ناراحت میشم.بی نهایت به همسرم وابسته ام و دوستش دارم من ساعت 5 صبح بیدار میشم میرم سرکار تا 9 شب همسرمم کار سختی دارن.زمانی که جمعه مجبر بشه بره سرکار کلا من ناراحتم و نمیشه باهام صحبت کرد.من خیلی سریع خوابم میبره حتی اگر ناراحت باشم یا درحال گریه کردن بعد از اینکه سرمو روی بالش میزارم خوابم میبره خیلی سریع اما تو خواب پریشونم و مدام از خواب میپرم.بی نهایت سریع عصبانی میشم نمیدونم چیکار کنم مخصوصا نسبت به همسرم.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر صلحی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید جهت خانواده درمانی و رواندرمانی .

  44. سلام
    امتیاز من ۳۸ شد من ۴ ماه که متارکه کردم از ۱۰ سال زندگی مشترک ۲۹ سالم هستش و خودم علایم افسردگی را حس میکنم تا حالا پیش خیلی روانشناس رفتم ولی متاسفانه هیچ کس نتونست کمکی کنند لطفا راهنمایی کنید بنده را و کسی را معرفی کنید که در این رابطه مهارت دارد ممنون

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      توصیه میکنم که مقاله ای در سایت وجود دارد در مورد اختلالات افسردگی و علایم آن را مطالعه نمایید.میتوانید به مقاله ای که با عنوان”آیا احساس افسردگی معادل بیماری افسردگی است” نیز برای self-assessment مراجعه نمایید.

  45. سلام
    بنده 25 سالمه دوسال که ازدواج کردم اما متاسفانه میل جنسی رو از دست دادم و هیچگونه تمایلی به سکس ندارم و برای شروع کردن رابطه واقعا عذاب میکشم زندگیمو دوست دارم و همچنین همسرم رو ولی این سرد مزاجی داره باعث خرابی رابطه شده الان مدت 2 ماه که رابطه ای نداشتم
    لطفا کمکم کنید و یه دکتر در این زمینه به بنده معرفی کنید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم دکتر فرزانه نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  46. سلام مسعود محمدي هستم 42 ساله از اصفهان و 7سال هست كه ساكن تهران هستم امتياز من 41 شد ، من فكرميكنم مشكل ناركولوپسي هم دارم چون خوابم تنظيم نيست وشبها معمولا چندين بار بيدار ميشوم درضمن درطول روز خوابم ميبرد شبها از قرص هاي آرام بخش استفاده ميكنم البته الان آنها هم جواب نميدهند و از متادون براي خوابيدن استفاده ميكنم ولي روزها ضعف دارم ، درضمن به تازگي آنژيو قلب كرده وسه فنر داخل رگهايم گذاشته اند از طرفي پرده فتخم هم پاره شده وبايد عمل كنم ، يك غده هم دركشاله ران پايم زده وهمه اينها باعث شده كه احساس بدي داشته باشم وهر لحظه منتظر مرگ باشم .از لحاظ خانوادگي هم سه سال است كه از همسر وفرزندم جدا شده و در تهران زندگي ميكنم ولي هنوز كارهاي قانوني طلاق را انجام نداد ه ام ، كارمند يك شركت خودرو سازي ميباشم و اين مشكلات باعث شده در محل كارم هم به مشكل برخورد كنم ، لطفا راهنمايي فرماييد.ممنون

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      شما کاندید تست خواب هستید و بهتر است در مرحله اول در شعبه شریعتی تست خواب انجام دهید و سپس توسط خانم دکتر وهابی ویزیت شوید.

  47. سلام سلام امتیاز من ۳۷ شد من نمیتونم مشگلمو به صورت حضوری مراجعه کنم چون مشگلاتی توزندگیم دارم نمیشه لطفایک مشاوریا روان شناس بامن تماس بکیره
    +

  48. خیلی خوابم میگیره هر روز،بی حوصله م،دوست دارم باهمه دعوا کنم،عصبی ام،حوصله م سر میره،هی بی خود و باخود گریه ام میگیره،گاهی احساس میکنم نیاز به معشوق دارم اما هیچ کس رو به عنوان معشوق ندارم باحاش درد و دل کنم.خجالتی هم هستم

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      توصیه میکنم که در قسمت تستهای سایت، تستهای مربوط به اضطراب و افسردگی را پر نمایید.درصورت بالا بودن عدد، میتوانید برای ارزیابی روانپزشکی به خانم دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه نمایید.

  49. سلام
    من یه دختر 23ساله ی مجردم
    به خاطر مشکلات و فشارهای خانوادگی و فردی احساس میکنم دچار افسردگی شدم
    دوسالو نیم پیش برای مشاوره به بیمارستان چمران مراجعه کردم اما گفتن تا زمانی که روانپزشک منو معاینه نکنه و تایید نکنه امکان ملاقات با روانشناسو ندارم
    روانپزشک با تشخیص افسردگی و وسواس فکری برام داروتجویز کرد که باعث شد فقط بعد0 3روز از مصرف داروی فلوکستین اولین حملات پانیک رو تجربه کنم
    ماه ها سختی این بیماری رو کشیدم و با عوض کردن داروها به وسیله پزشکان هر روز حالم بدتر میشد تا به پزشکی مراجعه کردم که گفت نیازی به دارو درمانی نداشتم و با چند جلسه مشاوره خوب میشدم ایشون وضعیت منو ثابت کرد و در کنار درمان گیاهی به وسیله ی پزشک طب اسلامی حملات منو قطع کرد و من بعد از دو سالو نیم موفق شدم دارو رو به طور کامل کنار بگذارم
    اما توی این مدت مشکلات من با وجود اون بیماری خیلی بیشتر شد و من به خاطر مشکلاتی که برام به وجود اومد الان که از اون بیماری بیرون اومدم مشکلات و فشارهام بیشتر شده
    مدت هاست که عصبی شدم و ناامید،اعتماد بنفسمو از دست دادم، 10تا 15کیلو افزایش وزن داشتم ،مشکل توی خوابیدن شب دارم و نمیتونم به زندگی عادی برگردمو..،تحمل این وضع برام سخت شده
    هیچ علاقه ای برای مراجعه به مشاور ندارم چون اصلا دلم نمیخواد برچسب بیمار بخورم و دوباره با دارو درمانی شرایطم سخت تر شه و مشکلاتم بیشتر
    از طرفی هم روانشناس های حاذق و دلسوز هزینه های درمانی بالایی میگیرن که در توان من نیس
    میشه کتاب یا راه موثر معرفی کنین تا خودم بتونم به افسردگی غلبه کنم و شرایطم رو بهبود ببخشم؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      می توانید از سایت ما جهت ارتقاء اطلاعاتتان بهره بگیرید.

  50. سلام خسته نباشید امتیاز من 34 شده.تو زندگی خیلی سختی کشیدم با تمام علاقه ای که به خانمم دارم علاقه به من نداره.یکبار همب ه من خیانت کرده با رفیق صمیمی دوست شو به مدت سه هفته . میگه نمیتونم بهت احساس علاقه داشته باشم واقعا دیگه از این زندگی بریدم .لینم بگم خودش به اشتباهش پی برده میگه که اشتباه کرده .اما من دوست نداره چیکار کنم .

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به موردی که بنا کردید،ترمیم زندگی خانوادگی بعد از رابطه خیانت یکی از زوجین، بسیار حساس و حیاتی است.برای کسب اطلاع میتوانید به مقاله از که در سایت در مورد روابط بین زوجین بعد از خیانت توسط همکاران نوشته شده مراجعه نمایید.برای بررسی و مشاوره میتوانید به خانم دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه نمایید.

  51. باسلام. من سالهاست که مشکلات مختلف روانی و افسردگی دارم. مساله ای که میخاستم عرض کنم و بسیاری دیگر از مردمی که با مشکلات روحی مواجه هستن و به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کردند هم همین نظررو دارن اینه که متاسفانه در بیش از 90 درصد مواردمراجعه به پزشک، آن طور که بیمار انتظار داره باهاش برخورد نمیشه..اغلب موارد پزشک دقیق و باتمرکز کافی و با القا حس دلسوزی و درک با بیماربرخورد نمیکنه..اغلب زود قضاوت میکنه و این حس به آدم القامیشه که مشکل من برای پزشک اصلا مهم نیست و پزشک سعی نمیکنه که من رو به طور کامل درک کنه..همینطور متاسفانه اغلب پزشکان با توجه به هزینه های بالای جلسات رواندرمانی و ویزیت ها، بدون اینکه نتیجه ای برای بیمار حاصل بشه دایما اصرار دارند که در فواصل زمانی نزدیک بیمار مجددا مراجعه کنه و ویزیت پرداخت کنه.. نتیجه این هست که اغلب اقراد مثل من با مراجعه به تعداد زیادی پزشک روان شناس و روانپزشک، از هیچکدام از اونها رضایت حاصل نشده و هیچ گونه نتیجه مثبتی هم نداشته و هرکدو رو نیمه کاره رها کردیم چون احساس کردیم پزشک به هیچ وجه جدیت و احساس مسیولیت کافی برای درمان بیماری ما رو نداره… و نتیجه اینکه تعداد افرادی که در کشور با مراجعه به پزشک و با درمان پزشکی بهبود یافته باشن بسیار کمه و اغلب خوددرمانی میکنن یا با بیماریشون کنار میان و درانش نمیکنن.. ممنونم از سایت خوبتون.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      بله درست است
      علل زیادی مطرح است
      1-تعرفه پایین خدمات پزشکی در ایران (در امریکا و اروپا تعرفه های ویزیت حدود 50-100برابر کشور ماست که البته بیمه ها به پزشکان پرداخت میکنند! ولی در ایران کمی اوضاع پیچیده است)
      2- مشکل در فرهنگ سلامت (تعویض مرتب پزشک و درمانگر تقریبا در هیچ جای کشورهای پیشرفته دیده نمیشود)
      3…

  52. سلام خسته نباشید میشه کمکم کنید ؟امتیاز من شد 35 دانشجو هستم و بی حوصلگی و استرس و حس اینکه از بقیه چیزی کمترم و نمیتونم مث بقیه باشم درس بخونم هم باعث کمبود روحیه و هم باعث شده درسم ضعیف بشه خیلی ناامید شدم ممنون اگه جواب بدین

  53. جواب تست افسردگي من 23 بود از 63
    من چهل ساله هستم و مجرد 15 ساله رابطه با شخصي دارم كه مدام درگيري و تنش دارم
    بسيار بدبين و شكاك شدم و خيلي هم عصبي هستم روز به روز هم دارم بدتر ميشم بعضي اوقات كنترلي روي عصبانيتم ندارم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست از رواندرمانی استفاده کنید در این خصوص خانم ندا فرزانه در شعبه شریعتی می توانند به شما کمک کنند.

  54. امتیاز که نه بدبختیام شد 43 چرا چرا خدا قدرتش رو نشون نمیده تا دعای منو که صبح تا شب طلب مرگ میکنم نشون بده

  55. من مسعودم و 34 سالمه من توی ده سال دو بار از شرایط فوق خوب مالی به زیر صفر رسیدم..دوست دختری داشتم که 7 سال باهم بودیم و روزای خوب و بد هم داشتیم ولی واقعا از ته دل ارامش بهم میداد و با مهربونیاش ارومم میکرد..تا اینکه خانواده ها مخالفت کردن و ما از هم جدا شدیم..بعد از یک سال با خانمی از طرف دوستانم اشنا شدم بسیار خانم خوب موادب و قانع تو زندگی.بعد از یک سال اصرار کرد که به خواستگاریش برم و این شرایط واسه خانواده سنتیش قابل هصم نبود.ولی من گفتم امادگی ندا ن تا اینکه گفت فقط بیا برای اشنایی و دو سال بعد عقد میکنیم ولط وقتی رفتم بعد 6 ماه دیدم وارد همه مراحل شدم.بعد از عقد شد یه نفر دیگه..بد دهن با توقع بالا و توهین کننده به خانوادم..الان یک سال و نیم از عقدمون میگزره میترسم عروسی بگیرم و بدتر بشه..کاری باهام کرده که دست و دلم به کار نمیره و هرلحطه به فکر خود کشیم.همه چیزم رو ازم گرفته.منی که روزی تو دوستان منشا شادی و ارامش بودم فقط دلم میخواد تو خونه تنها باشم بعصی وقتا میرم هتل اطاق میگیرم که هیچ کس رو نبینم.نمیدونم دیگه چی کار کنم.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جهت مشاوره می توانید از جناب دکتر شیبانی در شعبه شریعتی کمک بگیرید.

  56. من 19 سالمه و تا دو سال پیش یکی از خوشبخت ترین ادم های روی زمین خودم رو حساب می کردم اون وقت ها معلولیت شدید جسمی داشتم و با اینکه تنها یه دوست داشتم و همه همکلاسی هام من رو مسخره می کردند ولی اونقدر شاد بودم ولی الان با اینکه تقریبا معلولیتم با عمل جراحی خوب شده ولی اصلا خودم خوب نیستم با اینکه همه چیز دارم ولی هیچ چیز نمی تونه من رو شاد کنه تقریبا یک هفته ای میشه که پامو از خونه بیرون نذاشتم چند بار هم به خودکشی قکر کردم شاید روزی بریدم و دیگه همه چیز رو تموم کردم

  57. سلام .امتیازم شد 34 .الان که دارم مینویسم گریه امانم نمیده من 19 سالمه 1سالو خورده ای هست که ازدواج کردم منتهی تو یه شهر غریب که هیچکس به جز من و اون اینجا نیست کار شوهرم جوریه که همیشه تا 2 شب تنهام..دارم از تنهایی دیوونه میشم.دوست دارم بمیرم تو قفس زندانی ام شوهرم نمیزاره تنها هیج جا برم خودشم نمیتونه باهام جایی بیاد در نهایت تو خونه زندانی ام .هرروز گریه میکنم نمیتونم هم اصلا با اون دردو دل کنم فک میکنم نمیفهمه حرفامو

    1. مسعودم 43 شدم..مهم نیست..فقط ارزو میکنم عزیزترین کسی که تو زندگی دارم یعنی مادرم بمیره چون بلافاصله بعد از مرگش منم خودم رو خلاص میکنم و نمیخوام قبل از خودش مرگ منو ببینه چون دلم نمیاد عذاب بکشه..

  58. محمد عالیشوندی

    سایتتون جامع و کامل و بسیار راضی کننده است. شخصا خیلی استفاده بردم و خیلی خیلی سپاسگزارم. پرتوان باشین …

  59. من شدم 43 بیخوابی شدید دارم ضمن اینکه اختلاف شدید با نامزدم دارم از طرفی دوسش دارم از طرفی اذیتم میکنه و واقعا مریضم کرده…

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      برای جناب دکتر شیبانی ( دکترای روانشناسی ) می توانید در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  60. سلام. وقت بخیر. من 30 سالمه و دخترم. مجردم. امتیازم 23 شد. یه جایی درس خوندم که اصلا از رشتم چیزی یاد نگرفتم به خاطر همین کاری رو هم که در اون مشغول هستم باب میلم نیس هر چند که حقوقش بد نیس. تو رشته خودم چیزی بلد نیستم این اذیتم میکنه. اینکه نتونستم یه جای باابهت کار پیدا کنم. یکم نگران ازدواجمم هستم.
    هرر وز با نگرانی و دلشوره از خواب بیدار میشم. تا یک ساعت نگرانم و احساس گریه دارم. اما بعد با خودم حرف میزنم و خدا رو شکر میکنم. عبارات تاکیدی رو میگم وحالم بهتر میشه.اما دوباره صبح روز بعد همونجوری ام. چیکار باید کنم؟ مرسی اگه راهنماییم کنید . ممنون

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به نمره بالای آزمون و وجود علایم خلق افسرده،اضطراب و احساس بی کفایتی نیاز هست که مورد بررسی روانپزشکی قرار بگیرید.برای بررسی میتوانید به کلینیک شریعتی و آزادی به خانم دکتر فرزانه مراجعه نمایید.

  61. سه سال میشه ک عاشقشم ، اما اون منو دوس نداره ، این موضوع منو خیلی رنج میده ، نمیدونم چ کار کنم، حتی وقتی اونو میبینم دستام سرد میشن و میلرزم ، بهش نتونستم بگم دوسش دارم تا اینکه یه دوستم بهش گفت ، خلاصه من خیلی ازین زنده گی خستم ، تا یه کم امید پیدا میکنم یه کاری میشه ک دوباره نا امید بشم .

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      نیاز به شما دارید برای جناب دکتر شیبانی و یا جناب دکتر محرمی در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به افکار خودکشی و نمره بالای آزمون ، نیاز به بررسی فوری روانپزشکی وجود دارد.میتوانید به خانم دکتر رنجبر روانپزشک فوق تخصص کودک، نوجوان و بزرگسال در کلینیک شریعتی مراجعه نمایید.

  62. سلام.من 42 شدم از 63 .راستش بیشتر از هر چیز نگاه و قضاوت ناعادلانه دیگران نسبت به خودم ازارم میده.منی که واقعا انرژی انجام هیچ کاری ندارم.دوس ندارم تو جمع باشم ولی حتی خانواده ام به جایه کمک همه از رفتارای من انتفاد میکنن و حتی قهر میکنن.درحالی که نمیفهمن من هیچ کدوم از رفتارام از روی عمد نیست.واقعا خستم.مصرف قرص و هیپنوتیزم درمانی هم هیچ کمکی به من نکرده.از همه بدتر این که باید مسئولیت خرج و مخارج همسر و دختر 4 سالمم رو هم به دوش بکشم.منی که حتی دیگه نای حرف زدن ندارم.باید چه کار کنم………

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به مواردی که مطرح کردید به نظر میرسد که در حیطه ” روابط بین فردی” مورد وجود دارد.مطرح فرمودید که قرص و هیپنوتیزم نیز کمک نمیکند اما اشاره ای به سوابق درمانهایی قبلی و نام دقیق داروها نکردید.توصیه میکنم که در صورت نیاز برای بررسی به خانم دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی مراجعه نمایید.

  63. من 16سالمه وشد 38هیچ امیدی به آینده ندارم حتی دیگه دوس ندارم درس بخونم فقط دوس دارم بیفتم یه گوشه وبمیرم

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به علایم ذکر شده و عدد بالای آزمون نیاز به ویزیت روانپزشکی بسیار جدی است.برای بررسی میتوانید به خانم دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی مراجعه نمایید

  64. سلام. من 16 سالمه و نتیجه شد 10 در حالی که فکر میکردم خیلی بدتر باشه. فقط یه خواهش دارم لطفا هم دیگه رو زود قضاوت نکنیم و این که انتظار هر کاری و از هرکسی داشته باشیم که بعدا خودمون اذیت نشیم!!. آدما تصورات ما نیستن که هرجور ما خواستیم رفتار کنن.یا حق

  65. یه پسر دارم که همش احساس میکنم شاید مشکلی داشته باشه لازمه بگم قبلش دو تا دختر ام به دنیا اومدن که خیلی گلن و دوستشون دارم ولی پسرم دیر شروع به حرف زدن کرد بردمش دکتر الان که نزدیک چهار سالشه تقریبا خوبه حتی به نظر خودم و سایرین هم میگن خیلی خوبه حرف زدنش ولی همش با سایر پسرا مقایسه اش میکنم و احساس میکنم شاید الان یا در آینده مشکلی براش پیش بیاد نمی دونم مشکل از منه یا نه ..
    در هر حال هیچ احساس خوبی نسبت به آینده ندارم هرچند از نظر مالی هم در مقایسه با سایر همتایانم در فامیل یا محله در موقعیت خوبی هستم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست هر دوی شما عزیز تحت مشاوره با روانشناس درآئید تا بررسی شده و در صورت لزوم و مشکل برای هر کدام از شما عزیزان راهنمایی درست انجام شود .

  66. ۱۶سالمه ۲۷ شدم
    من همیشه میگم که به یک روانپزشک نیاز دارم
    ولی میگن که این حس و حالا واس سنته اخه ینی چی
    احساس میکنم روحم داره ضعف میره
    بیخودی سردرد میگیرم
    زیاد فکر میکنم و بخاطرش عصبی میشم
    به چیزایی فکر میکنم و اهمیت میدم که میگن واس سن تو نیست اخه من چکار کنم

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      در صورت نیاز برای بررسی از لحاظ روانپزشکی برای مطرح کردن دقیق مسایلی که در سوال خود بیان کردید، میتوانید به خانم دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی مراجعه نمایید.

  67. 23 سالمه و دخترم.
    41 شدم این آزمونو :'(((((((
    ای خدا دارم دیوونه میشم. نه عشقی داشتم که ولم کرده باشه سالمم نه کسی رو از دست دادم. فقط زندگی خیلی سخت و خاصی داشتیم از بچگی. الانم در راهی قرار گرفتم که هیییچ لذتی ازش نمیبرم. فقط زجر میکشم. زجررررررررر.

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توحه به نتیجه آزمون ، احتمال اختلالات افسردگی وجود دارد.اختلال افسردگی ، علل متعددی دارد که فقط مربوط به مواردی که در سوال ذکر کردید نیست.برای بررسی دقیق روانپزشکی میتوانید به خانم دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی مراجعه نمایید.

  68. 36 از 63 ! از چند سال پیش که زندگیم شروع کرد به بی رنگ شدن و این تستو حل میکنم تا حالا یه بارم جوابش عوض نشده. من فقط 18 سالمه. واقعا احساس میکنم حتی از زندگی کردن هم خسته شدم. همه ی مشکلاتم یه طرف، شکستی که توی کنکور خوردم هم یه طرف. رویام پرستار یا زوانشناس شدن بود که به باد رفت. دیگه چی برام مونده؟ واقعا آدما با چه هدفی زندگی میکنن؟

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      بعد از توضیحی که در مورد نحوه تفسیر از شکست در کنکور بیان گردید و نیز توجه به نتیجه تست به نظر میرسد که نیاز بررسی از لحاظ روانپزشکی در مورد اختلال افسردگی دارید.میتوانید به کلینیک شریعتی یا آزادی برای خانم دکتر قرزانه مراجعه نمایید.

  69. سلام. 21 از 63 شدم و روانشناس برای این امتیاز در نظر گرفته شده ، البته خودم هم در فکرش بودم ، متاسفانه امسال برای من بدترین سال زندگی 42 ساله ی که گذران کردم شده ، دقیقا 91 روز پیش همسر گلم را بعد از 20 سال زندگی از دست دادم هنوز تو شوک فراقش هستم ، که 20 روز پیش پدر نازنینم دار فانی را وداع گفت و در حال حاضر 3 شبانه روز نخوابیدم ، در ایام جلوتر قبل از فوت بابا تا 5 شبانه روز هم خوابم نبرده نمی دونم چکار باید بکنم با توجه به 2 پسری که یادگار زندگی مشترک هست ، پسر کوچیکه داره 8 ساله میشه و بزرگه سال آخر دبیرستان هستش ،خیلی سخته هیچ کاری از دستت بر نیاد جز غم و غصه خوردن که چیزی را هم حل نکرده تا حالا و توکل کردم به خدا تا شاید بتونم واسه بچه هام پدری کنم ، با خدا نمیشه جنگید فقط باید عشق بدی و بگیری که من خیلی دلم میخواد نزدیکش بشم و شدیدا نیاز به راهنمایی دارم ، شرمنده دوستان پر حرفی شد ولی دل پر دردی دارم، به امید روزی که حال هر بچه بی مادری خوب باشه و یک گوشه زانوی غم بغل نکنه.

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به نتیجه تست و نیز شرح حالی که از فوت همسر و علایم خودتان ذکر کردید، نیاز به درمان اختلال افسردگی احتمالی دارید.میتوانید به خانم دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه نمایید .

  70. من 22شدم!
    من فقط 16سالمه و خیلی زود واسه افسرده شدن ولی اگه هرکس دیگه ای جای من می بود تا حالا یا از غصه دق کرده بود یا خودکشی!

  71. منم افسرده شدم…حیوون خونگیمو از دست دادم…6 سال بزرگش کردم و توی دستام جون داد از اون روز کاملا داغون شدم و برای اینکه خانوادم ناراحت نشن مجبورم یواشکی گریه کنم… خیلی بده که آدم بهترین دوستشو از دست بده…اگه بیشتر هواشو داشتم اینطوری نمی شد…همش تقصیر منه

  72. من 44 شدم، حمله های پانیک شدید دارم. بیشتر از دو ساله. بشدت غمگینم و امیدی به درمانم ندارم با اینکه خیلی دکتر رفتم و دارو خوردم…

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست حتما تحت نظر مشاور جهت درمان غیردارویی و در صورت علاقه به درمان دارویی برای خانم دکتر محمدی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  73. من33 شدم
    بیماری اعصاب و روان دارم
    دوساله ازدواج کردم…از بچه دار شدن می ترسم…انقدر ناامیدم که فکر می کنم هرگز خوب نمیشم…دلم برای همسرم میسوزه…دلش بچه میخواد…خیلی دوسش دارم… خیلی حالم بده…بعضی شبا انقدر گریه می کردم تا خوابم می برد…الان چند وقته توی خونه حتی ظرفارو چهار پنج روز یکبار می شورم…همش بهم تذکر میده…خودشو با کارهاش سرگرم کرده…حس میکنم توجهش بهم خیلی کم شده…حس می کنم خیلی تنهام…

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست برای خانم دکتر بنی هاشمی متخصص روانپزشکی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  74. من 16سالمه…نتیجش شد 57….هه نظراتو که خوندم فک کنم افسرده ترینتونم…من ی دختر شاد و سرحال که کسی میمرد میگفتم همه میمیرن تا این حد بیخیال ولی از وقتی که فهمیدم عزیزترین کس زندگیم دچار بیماری شده که میگن شدیدترین بیماری روانی و تا آخر عمرشم دارو بخوره درمان نمیشه…هی خدا کرمتو شکر عده ای از اینکه دوس پسرشون ولشون کرده غصه میخورن و عده ایم بخاطر اینکه دو تومن از ماله دنیا بیشتر داشته باشن برید خداروشکر کنید که تنتون سالمه و از زندگیتون لذت ببرید…هیچی بدتر از بیماری نیست اونم از نوع اعصاب روانش…واسه شفای همه مریضا صلوات

  75. سکوت کنید
    خالی کنید ذهنتونو و سکوت کنید
    سکوت
    به هیچ چی فکر نکنید هیچ چی
    نگران نباش ذهنت آروم میشه
    موفق باشی
    بای

  76. بیاید همه با هم تصمیم بگیریم ازین وضع بیرون بیایم. بعضی ها شدن 14 پس ما هم میتونیم. اونا تونستن ما هم میتونیم. باید هممممه چی رو تغییر بدیم. اما نه یه شبه. خورد خورد گاماس گاماس تغییر میدیم. اوایل ناموفق خواهیم بود. اما ناامید نمیشیم. به تلاش میرزه. اررره ما میتووووونیییییم

  77. من 8 از 63
    تازه تو روزای بدی هستم
    جالبه!!!!
    کاش یه جا بود فقط میشد حرف زد بدون ترسیدن از قضاوت
    کسی که 2 ساله عاشقش هستم بهم میگه بهم احساسی نداشته
    کسی حالمو میدونه که این روزا روکشیده باشه

    1. منم مثل تو سه سال عاشق یکیم ولی تو برزخ این که اون دوسم داره یا ن گرفتارم هیچ چیزی واضح بهم نگفته یه چیزایی هم اتفاق افتاده که من اونو شاید با دل خودم تفسیر کردم من ن میتونم فراموشش کنم و ن اتفاق جدیدی میفته که منو امیدوار کنه خسته شدم از انتظار..

    2. من شدم ۳۱ واقعا خودم میدونستم افسرده ام و دلیل این افسردگی رو هم خوب میدونم اول از همه اعتیاد بابام و طلاق مامانم از بابام دوم درد و دل کردن با یک ادم بیشعور شاید کسی حرفمو نفهمه ولی خواهش میکنم برام دعا کنین خیلی نیاز دارم به دعا هاتون

  78. 19سالمه و 41 شدم.بخدا دیگه ازین زندگی کوفتی خسته هیج امیدی ن ب خودم دارم ن ب آینده.دیگه هیچ اعتماد ب نفسی از خودم ندارم منی که بخدا معدل ابتداییم تا سوم دبیرستان از19.5 پایین نمیومدهمیشه شاگرد اول بودم منیکه همه ازم انتظار پزشکی دارن حتی خودمم مصمم بودم برا رسیدن ب پزشکی الان دیگه هیچ امیدی ن ب خودم ن ب آینده ندارم.کاشکی فقط بمیرم یا چشامو ببیندم باز کنم ببینم همه چی عوض شده

  79. 19سالمه و 41 شدم.بخدا دیگه ازین زندگی کوفتی خسته هیج امیدی ن ب خودم دارم ن ب آینده.دیگه هیچ اعتماد ب نفسی از خودم ندارم منی که بخدا معدل ابتداییم تا سوم دبیرستان از19.5 پایین نمیومد منیکه همه ازم انتظار پزشکی دارن حتی خودمم مصمم بودم برا رسیدن ب پزشکی الان دیگه هیچ امید ن ب خودم ن ب آینده ندارم.کاشکی فقط بمیرم یا چشامو ببیندم باز کنم ببینم همه چی عوض شده

  80. لطفا حداقل اسم دوتا روانشناس بگین که کاری از دستشون بیاد برام، من کرمانشاه زندگی میکنم، سه ساله اینجاییم ، وهمین زندگی تو این شهر اوج بدبختیمه، حتی یه روانشناس نداره،

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      متاسفانه در انجا کسی را نمیشناسیم.
      ولی در سنندج جناب دکتر احمدیان

  81. من 19 سالمه جواب تستم 44شده، بیشتر از 7 بار از کلاس چهارم دبستان تا حالا خودکشی ناموفق داشتم ، چندروز بیهوشی وبعد بازم برگشتم…یکسال پیش درمان دارویی داشتم ، به شدت بد بود وهزاران برابر مخرب تر از اونچه تصور کنید، هیچ روانشناسی پیدا نکردم ، فقط چندتا مشاور بودن که هیچ روش وراه علمی ، حتی دوتا تمرین ساده هم بهم ندادن، عین مامان بزرگا حرف میزدن، واقعا به یه روانشناس احتیاج دارم،ولی نیست، پیش روانپزشکی که رفتم هم، یک دقیقه حرف نزدم دوتا آمپول خواب آور ودومدل قرص که یکیش زاناکس بود نوشت هیچی به هیچی …الان چون مشکل خوابم شدید شده بود وتا 5 و 6 صبح خوابم نمی برد خودم شروع به مصرف زاناکس کردم ،ساعت 8 میخورم ، 12 خوابم میبره، روزبعد ساعت 12 ازخواب بیدار میشم، پیشه بگین جز مردن راه دیگه ای هست برام یا نه ؟

  82. 18 سالم تموم نشده شد 38
    حال الانمو نمیخوام ولی محکوم به تحملم
    چون هنوز دارم با کسایی که به اینجا رسوندنم زندگی میکنم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      باسلام. افسردگی ممکن است بسیار مقاوم باشد و با یک بار دارودرمانی و یا چند جلسه رواندرمانی بهتر نشود. پیشنهاد میکنیم باز هم مراجعه کنید. و این بار داروهای قدیمی را هم همراه بیاورید و به دکترتان راجع به سیر درمان قبلی توضیحات را بفرمایید. سپاس

  83. کلا داغونم زندگی خیلی به نظرم مزخرف و بیهوده است حال هیچ کاری رو هم ندارم با اینکه یه دختر 19 ساله باید تو اوج میل جنسی باشه اما یه چند وقتیه هیچ حسی از این جهت ندارم حتی اگه صحنه تحریک کننده ببینم مدام به این فک میکنم که شایستگی من مرگه دوس دارم همش بخوابم اصلن بخوابم و دیگه بیدار نشم

  84. سلام به همه خدایا کمکمون کن من 33 سالمه و تستم 63 هست اونی که 16 سالشه و تستش 43 هست و به سن من برسه چی میشه

  85. از 45 رسیدم به 19 فقط به خاطر اینکه باور کردم پذیرفتم زندگی همینه و دلیل مهمتر اینکه کار پیدا کردم. افسردگی جوونای ایران یا از بیکاری و بی پولیه یا از بی کسی

  86. الان هم به شدت حالم بده،همش میشینم دائما بدنمو تکون میدم.چند روزه به جز اب هیچی نخوردم.تا زمانی که واقعا مطمئن نشم باز هم دوستم داره آروم نیمشم.

  87. سلام،من 25 سالمه،جواب تست من 56 شد.واقعا به فکر خودکشی هستم.اگه کسی که عاشقشم دیگه نتونه منو دوست داشته باشه و بخواد ترکم کنه،یک لحظه ام تردید نمیکنم برای این کار.همیشه ام میدونستم اگه روزی در کنارم نباشه یا عاشقم نباشه دیگه به زندگیم ادامه نمیدم.

  88. سلام 17سالمه واسه منو زد 45من افسرده به تمام عیارم اون یکی سایتها هم رفتم دیگه رسما بهم ثابت شد افسردم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای بررسی دقیق تر و غیر دارویی نیاز است برای جناب دکتر محرمی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  89. من 38 سالمه نمرم شد 31 در حالی که نزدیک 2 ساله قرص ضد افسردگی میخورم تحت نظر روانپزشک
    میل جنسی من خیلی ضعیف شده طوری که از ازدواج کردن میترسم

  90. من خیلی وقته فهمیدم افسردم اما چند وقت پیش واقعا از خودم دیگه دارم میترسم . خیلی عوض شدم قبلا پنهانش میکردم اما حالا همه از رفتارام میفهمن من دیگه عادی نیستم باورم نمیشه دیگه کاری از دست خودم بر نمیاد . من فقط دوست داشتم فریاد بزنم من دیگه داره از خودم میترسم اما همیشه جلوی خودم میگیرم هیچکس نفهمه دوست ندارم والدینم بدونن من دیوونم . به زور خودمو نشوندم پشت لپ تاپ وقتی آزمون میگرفتم آزمون نفسم بالا نمیمد مثل الان که دوبراه میگم ولی میخوام تحمل بگم نمیخوام دیوونه بمونم میخوام به خودم کمک کنم ………..سختمه تجربه ی تلخیه این روزا خیلی خیلی غیر عادیم
    من نمیتونم بفهمم 29 از 36 شدم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر محرمی در حیطه درمان غیر دارویی و جناب دکتر ضلحی در حیطه درمان دارویی در کلینیک شریعتی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  91. سلام
    ماله من 36 شد.
    همینجوری میدونستم رد داده مغزم
    با این تست هم فهمیدم دیگه امیدی بهم نیست.

  92. 50 شد امتیازم 20 سالمه مبارکم باشه ☺ روانشناسا هم ک جی بگم والا کمک چندانی نمیکنن خودم یه پا روانشناس بودم واقعیتا رو فهمیدم و شدم این ک هستم

  93. من 22 سالمه
    43 شدم حدودا 4 ماهه که حالم بدتراز روزه قبلمه . هرچیم سعی میکنم ازین حال بیام بیرون نمیشه انگار توی یه مرداب گیر کردم .

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      آقای دکتر محمدرضا قاسم زاده به شما در این زمینه کمک می کنند. باسپاس

  94. 17 سالم بیشتر نیست و شدم 36…
    ینی داغونتر از من هست؟
    دیگه بهتره برم بمیرم
    مردن چیز خیلی خوبیه…
    از همه چی راحت میشم یه دفه ای

  95. بزرگترين اشتباه زندگيم باعث شده بود كمتراز ٦ماه قبل امتيازم ٤٦ باشه،،اما حالا شد ٤..خداياممنون ك كمكم كردي،،هميشه هواموداشته باش،تاوان اشتباهمودادم،هيچوقت نزار ب اون روزا برگردم..همه چي بهترميشه،،ايمان دارم

  96. 23سالمه امتیازم 32 شد فکرشومیکردم جواب تستم اینجوری شه :((( اخه خیلی وقته احساس افسردگی میکنم..مشکلات عجیب غریب اینجوریم کرده

  97. امتیازم 3 شد. خدایا شکرت….
    من روزی 46 بودم . خیلی هم به خود کشی فکر میکردم …
    هنوزم مشکل دارم ولی سپردم به خدا و با مشکلات زندگیم با همه ی وجودم می جنگم…
    همیشه با خودم این جمله رو تکرار میکنم ……………….************تمام می شود شبی ***************………………..

  98. با اینهمه مشکل امتیازم شد 3 . خدایا شکرت …
    قبلا 40 بودم روان شناسم رفتم ولی کمک اصلی روخودم به خودم کردم… نه که مشکلی نداشته باشم ولی سپردم به خدا … الان دیگه با نمره ی 3 افسرده نیستم

  99. سلام نیاز ب یک روانشناس مذهبی دارم تا همسرم اجازه بده بهش مراجعه کنم ممنون میشم معرفی کنین….من22ساله هستم و به شدت احساس نیاز ب مشاور دارم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      خانم دکتر بنی هاشمی به شما در این زمینه کمک می کنند.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست با خانم امیری جهت مشاوره و بررسی های بیشتر نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم دکتر بنی هاشمی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      بهتره با یک مشاور مشرت کنید در این زمینه خانم امیری به شما کمک خواهند کرد.

  100. سلام.
    چند بار دکترای مختلف رو دیدم و تشخیص دوقطبی دادن. یه مدت قرص خوردم و بعد خودم قطع کردم. برای من چه پزشکی رو معرفی میکنید. سمت رسالت.

  101. با سلام من 14سالمه نمرم شد 61
    حدود دوماه مدرسه نمیرم و تحت نظر مشاور و روانپزشک بودم چند مدت هم توی کلینیک روانی شفای رشت بستری بودم قرص سرترالین.کوییتاپین.ریسپریدون و بی پریدون مصرف میکنم مبتلا به سوشیال فوبیا هستم و هرهفته سه چهار بار دچار حملات پانیک میشم آخرین بارم فشارم رو 5بود هرچی آزمایش سی تی اسکن و ام آر آی و چکاپ و سی بی سی ازم گرفتن دیگه خسته شدم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      نیاز است در کنار درمان دارویی از رواندرمانی نیز استفاده کنید.

  102. سلام منم خیلی خستم از زندگیم .دیگه دانشگاه نمیرم .مرتب تو تختتم .میدونید همه ازدواج کردن بدون هیچ دغدغه ایی ولی من برای ازدواج باهمسرم التماس همه رو کردم همه منو به چشم یه بدبخت گدامیبینن چون بابام منو یه آدم کثیف لجن جلوهمه جلوه داده.خیلی توکارام خانوادم دخالت میکنن.طاقت حرف دیگرانو ندارم.خواهرشوهرام وپدرشوهرم منو دوست نداشتن منو اصلا به خونشون دعوت نمیکنن.منم یه دخترعقدکرده ام ولی خیلی روحیمو باختم.کمکم کنید.روقلبم احساس سنگینی میکنم.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      میتوانید جهت مشاوره برای جناب دکتر شیبانی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  103. سلام، من 37 سالم و حدود یک سال نیم قرص ضد افسردگی میخوردم ولی بعد از قطع کردن یعنی چهار ماه بعد دوباره همون حالت‌ها و احساسها قبلی بازگشت و برای همین دوباره دارو رو شروع کردم، بنظر شما کار درستی که دوباره دارو شروع کردم چون ترسیدم دوباره شدید بشه

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      بهتر بود زیر نظر پزشک دوباره داروها را شروع می کردید. و تا زمانی که رواندرمانی نرفته اید، نیاز به دارو درمانی وجود دارد. با سپاس

  104. سلام،26سالمه.از سال 90افسردگی دارم جوری که توخواب یه نیروی نامریی چندبارمیخواست خفم کنه ،شبا خوابم نمیبره باید1ساعت گریه کنم تاخوابم بیادالانم حدودیک ساله که وقتی ناراحت میشم دست چپم وقلبم درد میگیره رفتم متخصص قلب میگه ازاعصابته بهم قرص آلپرازولام وسیتالوپرام20 داده ولی میترسم استفاده کنم بهشون عادت کنم لطفاراهنمایی کنید باتشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      برای خانم امیری یا جناب خزاعی در کلینیک شریعتی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  105. 15 سالمه و حالم خیلی بده از همه بدم میاد پرخاشگر شدم همش گریه ام میگیره خسته ام دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم یک سال پیش هم افسردگی گرفتمو همش تو خودم بودم جوری که پدر مادرم به ظور منو از اتاقم بیرون میبردن نمی دونم چمه؟؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم دکتر بنی هاشمی در کلینیک شریعتی جهت درمان دارویی و رواندرمانی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  106. سلام ، من ۱۵ سالمه ،،، امتیازم تو تست شد ۵۳…بده آیا؟
    آخه تو زندگی به پوچی رسیده بودم و واقعا میل به خودکشی پیدا کرده بودم که یهو یه نامردی منو عاشق خودش کرد و بعد از ۵ ماه که حسمو بهش گفتم یهو گذاشت رفت ،،، بعدش با ۹ تا قرص استاژل تلاش کردم خودکشی کنم ولی سریع بردنم بیمارستان و بستریم کردن.
    الانم کلا تنها هدفی که دارم اینه که یه جوری خودمو بکشم.
    نظرتون چیه؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است با یک متخصص اعصاب روان ( روانپزشک) ملاقاتی داشته باشید در این زمینه جناب دکتر قاسمی در کلینیک شریعتی می توانند به شما کمک کنند.

  107. من امتیازم 39 شد.
    ماهی یه بار به مدت 6 ساعت باید گریه کنم…اطرافیانم میگن افسرده هستم.
    امتیاز 39 یعنی چی؟
    در ضمن اکثر اطرافیانم میگن ک از سال 92 تا الان افسرده بودم…چیکار کنم؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      برای جناب خزاعی و یا خانم امیری در کلینیک شریعتی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  108. من 19 سالمه امتیازم 42شد سابقه خودکشی هم دارم پیش روانشناس هم رفتم تاثیری نداشت از رفتن به روانپزشک میترسم چون هرکس رو میبینم بدتر هم شده تازگی هم به شدت به یک دختر وابسته شدم واقعا نمیدونم چیکار کنم لطفا راهی بهم نشون بدید

  109. سلام .من استرس شدید نست به گذشته دارم همش احساس میکنم اتفاق بدی توی اینده میفته که به گذشته مربوط مشه اطرافیان میگن فکرات خیلی مزخزفه ولی واسه من شدن عذاب حتی حس میکنم خیلی نسبت به گذشته توهم هم زدم.ی دکتر خوب معرفی کنید

  110. باسلام ممنون بابت تست
    من15سالمه امتیازم58شده،مبتلابه اختلالات پانیک هستم شدیداازاجتماع ومردم ووسایل نقلیه وحشت دارم چندوقتیه پیش روانپزشک مراجعه کردم وسرترالین مصرف میکنم
    خداکنه این مرض لعنتی دست ازهمه کسایی که بهش مبتلاشدن برداره

  111. با عرض سلام و خسته نباشید من 22 سالمه دچار ترس شدید در زندگی شدم و به هیج مردی نمیتونم اعتماد کنم ممکنه روانشناسی رو در اسرع وقت به من معرفی کنید

  112. بی سرزمین تر از باد . مجتبی تنها

    با سلام جوانی 28 ساله و مجرد هستم. خیلی روحیم داغونه . آدم تنها و منزوی و گوشه گیری هستم . به قول معروف ادم دلمرده ای شدم . اصلا انگیزه ای به زندگی کردن ندارم . بیشتر اوقات به این فکر میکنم هدف از خلقتم چه بوده؟ حتی یک دوست هم ندارم. اصلا نمیدانم برای چه زنده ام. همیشه احساس گناه میکنم. چون مشکلات خانوادگی و روحی زیادی دارم. من خیلی غریبم .من بدبختم. بیچارم. نمیخوام خودمو ادم ضعیفی نشان بدم ولی کارهای اشتباه زیادی انجام دادم. ن اینکه ادم خلافکاری یا دزد و قاچاقچی باشم نه. به هیچ چیزی علاقه ندارم . دردم زیاد است.
    ( خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است ●کارم از گریه گذشته که به آن میخندم.)
    بیقرارم.گوشه گیرم.حس ندارم.کاش بمیرم.

  113. سلام من ۱۸سالمه ,سوم دبیرستانم پارسال همین موقع هابود که معاون مدرسمون به خاطر افت شدید درسام باهام صحبت کرد وعلت اینکه توی کلاس خیلی تو خودم بودم روازم پرسید ومن به مشاور مدرسمون معرفی کرد وبعدشم باخانوادم درمیون گذاشتن وبه روانپزشک مراجعه کردبم که تشخیص افسردگی شدیدداده شد وبه مدت چهارماه دارومصرف میکردم که کمی حالم بهتر شده بود اما خودم دوست نداشتم ادامه ودوستانمون متجه بشن که من در رفت وآمدم ومتاسفانه درمانم ناقص گذاشتم یعنی خودم بهانه آوردم ودیگه ادامه ندادیم الان حالم خیلی بده وامتیازم ۴۲شده وکارم بهجایی رسیده که میدونم حتی نمیتونم یه ارتباط ساده باآدمای دیگه برقرارکنم یعنی اصلا نمتونم توچشم بقیه نیگاه کنم واینو میدونم که خانوادم وتی مسولین مدرسه واقعا ملاحظمو میکنن ولی اینجوری خودم که میدونم همچی مصنوعیه,من فقط یه حرفی که قانعم کنه تادرمانو شروع کنم کافیه برام

  114. 17 سالمه و امتیازم شد 47 🙁 . از زندگی به کلی بریدم.خستم خیلی.گوشه گیر نیستم اما …. از تمام ادما بدم میاد.

  115. سلام من مدتيه ديگه از همه چي زده شدم حتي چيزايي كه بهشون علاقه داشتم هر كسي كه بهم ميگه دوست دارم ازش متنفر ميشم… نميدونم چيكار كنم حس ميكنم ذره ذره دارم نابود ميشم زيباييمو از دست ميدم از خودم متنفر ميشم .. اي خدا

  116. سلام من 19سالمه نزدیک یک ساله ک هیچ حسی ندارم نه خوشحالی نه ناراحتی نه غم هیچی ولی از درون یه حس بدی دارم ک نمیتونم توصیفش کنم چیزی ک انگاری قلبمو فشار میده و بعضی وقتا راه نفسمو میگیره ازهمه هم فاصله گرفتم حتی دوستام تنهایی و دیگه ترجیح‌میدم به هرچیز دیگه ای ازشم راضیم،ولی چیکار کنم ک این حس لعنتی تموم شه؟

  117. سلام وقت به خیر.من 32 سال دارم تو زندگی خیلی سختی ها رو دیدم و کشیدم تا به حال .نه از دوران بچه گی نه الان که مادر سه تا بچه هستم اصلا از زندگیم راضی نیستم خیلی سختی ها و رنج ها رو دیدم خیلی که در کلام نمیگنجه. الانم شوهرم بعد از 18 سال زندگی بهم خیانت کرد که از اون ماجرا دو سال میگذره ولی تو روحیه ام خیلی تاثیر گذاشت آخه من از هیچ لحاظ براش بد نبودم دیگه بریدم نمیتونم خودمو جمع و جور کنم لطفا کمکم کنید نمیتونم به هیچ کسی هم بگم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است برای جناب دکتر شیبانی در کلینیک شریعتی وقت ملاقاتی تهیه فرمائید.

  118. سلام من احساس خیلی بدی دارم امسال من کنکوری ام و نمی دونم چرا دلم نمی خواهد مثل گذشته درس بخونم آخه من یک سری چیزهایی رو می خوام که با عقاید خانوادم جور نیس احساس دارم که من کاری ازم بر نمیاد این احساس باعث شده بعد از 11 سال که در دوره راهنمایی و دبیرستان معدلم بالا ی 19 باشد معدل سال سومم شده 18.42که من رو خیلی عصبی کرده به نظر شما چطور می تونم بهترین باشم افسردگی باعث شده به هیچ کاری دل نبندم.و خسته بشوم

  119. سلام
    دختر 25 ساله هستم
    مدتی هست ک احساسم نسبت به اطرافیانم کم شده و ازین بابت خیلی نگران هستم
    هیچ حسی نسبت به عزیزانم ندارم گاهی فک میکنم دوستشون ندارم
    البته احساس تنفر ندارم ولی کلا بی احساس شدم بر خلاف گذشته ک همیشه سرشار از احساس بودم حتی نسبت به کسانی ک نمیشناختمشون !
    این قضیه به شدت در احساسم نسبت به نامزدم هم اثر گذاشته
    انگار هیچوقت دوستش نداشتم ! گاهی فکر بهم زدن رابطه به سرم میزنه !
    ممکنه این بی احساسی پایدار باشه ؟
    لطفا راهنمایی کنید

      1. سلام .دوست عزیز شما رشته تحصیلیتون روانشناسیه یا روانپزشک؟هر کدوم از این دو باشین باید تفاوت روانشناس و روانپزشک رو بدونید.این دوستمون اول باید مراجعه کنن به روانشناس برای مشاوره و روان درمانی اگر مشاوره جواب نداد روانشناسشون توصیه می کنن که برای درمان دارویی به روانپزشک مراجعه کنن.

  120. با سلام
    من در حال حاضر حدود يك هفته است از قرص سرترالين 100 صبح به همراه كلرودياز پوكسايد و پرانول20 صبح ها و شب ترازودون50 به همراه پوكسايد و پرانول استفاده مي كنم. متاسفانه فكر ميكنم به ترازودون حساسيت دارم. درد قفسه سينه و پشت به طرزي كه حس ميكردم دارم سكته ميكنم. متاسفانه الان به دكترم دسترسي ندارم. از وقتي كه ترازودون رو قطع كردم درد سينه بهتر شده اما احساس ضعف و دلهره بي نهايت زيادي توي بدنم دارم. مخصوصا دلم. انگار هميشه آشوبه و هيچ جوره خوب نميشه. احساس اضطراب خيلي بدي دارم. قبل از مصرف اينقدر بالا نبود ولي الان خيلي بيشتر شده. جايگزيني براي ترازو.دون هست؟؟

  121. تست افسردگی شد 39
    تست اضطراب شد 45
    25 ساله ام و لیسانسه.
    از کارم استعفا دادم.
    در حال حاضر در حال نابودی ام !
    از استرس فلج شده ام!
    بدون لورازپام و زاناکس ، نه زنده ام و نه مرده.
    هیچ کاری نمی توانم انجام بدم.
    حافظه ام در حال پاک شدنه
    در روز شاید 2 یا 3 کلمه حرف بزنم.
    مدتهاست تلفنم رو جواب نمی دم و با کسی رابطه ندارم.
    هیچ اتفاق خاصی در زندگی ام نیوفتاده، آروم آروم اینطور شدم.
    یعنی برنامه هایی که داشتم هیچ کدوم رو نتونستم عملی کنم. به پوچی رسیدم و دلیلی برای تلاش کردن نمی بینم.
    تقریباً هر شب و هر روز به خودکشی فکر می کنم! یک بار رگم را زندم .ولی خوب نزدم!
    به فکر یه خودکشی راحتم. مرگ در خواب…
    1 با ر به روانشناس ، 2 بار به روانپزشک مراجعه کردم و بدتر شدم.
    می خوام برای آخرین بار برای درمان اقدام کنم…
    نمی خواهم زنده باشم و این طوری باشم!
    لطفاً راهنمایی بفرمایید…

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر شیرآلی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  122. با سلام من 23 سالمه به شدت افسردگی دارم پیش روانشناس و روانپزشک هم رفتم گویا تشخیص bipolar هم برام داده شده . دو قرص اسنترا و دپاکین هم مصرف میکنم اما بدتر شدم بیشتر از قبل گریه میکنم و به خودکشی فکر میکنم و اصلا اروم و قرار ندارم.لطفا من را راهنمایی کنید .

    با تشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      می توانید جهت درمان دارویی برای خانم دکتر بنی هاشمی و درمان غیر دارویی برای خانم کاشفی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  123. سلام؛ من 19 سالمه توی 16 سالگی توسط یه مرد آزار دیدم،از جنسه مخالف میترسم با اینکه آزار جدی نبود ، در 18 سالگی ب دلیله حاله روحیه مادرم مدرسه نرفتم که البته باز به درسم ادامه دادم اما سرخورده و ناامیدم هیچ امیدی به آینده ندارم خوابه آرومی ندارم کابوس های وحشتناک میبینم از خوابیدن فراری ام ،همش دوس دارم بمیرم و نمیتونم گریه کنم،3 ماهه پیش داییمم از دست دادم و حتی برا داییمم نمیتونم راحت گریه کنم و همش حالته خفگی بهم دست میده و روحیه ام بدتر شده،خیلی عصبی ام در طوله روز هم سردرد های شدید دارم لطفا کمکم کنید به چه دکتری مراجعه کنم

  124. سلام من 27سالمه وجواب تستم 68درصد شده،حالا موندم تو2راهی که به روانشناس مراجعه کنم یاروانپزشک،خواهش میکنم راهنماییم کنیدمن به همه چیزوهمه کس بدبینم به شدت ازهمه چیزوهمه کس متنفرم حتی ازخودم،همیشه ازایستادن جلوی آیینه وحشت دارم بخاطراینکه زشتم وهمیشه حبسم توخونه آخه خنده های مردم وفامیل عذابم میده احساس میکنم یه آدم پوچ وتوخالی هستم.وسواس فکری شدیددارم وبه چیزهای که فبلا علاقه شدیدی داشتم الان به شدت ازشون متنفرم،قدرت تصمیم گیری ندارم وحتی تشخیص غلط ازدرست واسم بسیارسخته…..دنبال بهانه هستم که باهرکسی مشاجره کنم وبسیار بسیارکم حافظه شدم،خسته شدم خسته….دیگه دوست ندارم ادامه بدم.لطفا راهنماییم کنید.باتشکر

  125. سلام، من در مواقعی که حالم خیلی داغون میشه به طور غیر ارادی خود آزاری می کنم طوری که بعدش به دلیل احساس گناه شدید گریه می کنم…دلیل این رفتار و حالاتم رو نمیدونم، ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است به یک متخصص اعصاب وروان مراجعه کنید در این خصوص جناب دکتر قاسمی و یا دکتر صلحی به خوبی می توانند به شما کمک کنند.

  126. سلام
    من 30 سال دارم جواب تستم 74.6 شده ، پرمو 15 سال پیش از دست دادام و تازگی ها 6 ماه مادرم خیلی احساس تنهایی میکنم ولی مشکلی که خیلی اذیتم میکنه برادرمه که 46 سال داره و با هم زندگی میکنیم قبلا بعد از فوت پدرم مواد شیشه و همه جور موادی به شدت مصرف می کرد تا اینکه 6 سال پیش به دلیل مصرف زیاد به کما و حالت بیهوشی عمیق رفت تو بیمارستان بستری شد و از اون به بعد مصرف نکرده ولی مشکلات رفتاری و ذهنی زیادی داشت که همش خواب بود اصلا حرف نمیزد و لج میکرد عملکرد مغزش مثل بچه های 3/4 ساله بود و دکتر ام ار ای و اس کن مغزیش کا ملا سالم بود ولی دکترم گفته بود سلول های خاکستریشو از دست داده که رفتارش مثل بچه هاست و کمکم بزرگ میشه چون مادرم ناراحتی قلبی داشت و برادرم همکاری نمی کرد من و مادرم نتونستیم دکتر ببریمتا بعد از فوت مادرم یهو خودش حرف میزد و بهتر شد متخصص مغز و اعصاب رفت گفت افسرده گی شدید داره یه بار گفت دچار دوگانه گی شده باید شک وارد کنن به خاطر این خواهر و برادر دیگم که ازدواج کردن دکترشو عوض کردن نه اون قرصای که دکتر داد بهش دادن نه دیگه دکتر بردن و (اصلا همکاری که نمیکنن اینجوریم مشکل ایجاد میکنن )الان دیگه دکتر نرفت چون تاثیر انچنانی نداشت و فقط قرص دپوکسین میخوره و حالا دو روز خوابه دو روز بیدار وقتی نمی خوابه حرفای نامربوط بی ربط میزنه منو عصبی میکنه وقتیم بیدار میشه کز میکنه یه گوشه و جدیدا خیلی عصبی شده هفته پیش دعوامون شد و دسته بزن پیدا کرده به طوریکه چشمم به شدت کبود شد و رباط آسیب دیده لطفا راهنماییم کنید دیگه خیلی خسته شدهام تنهایمم نمی تونم خونمونم به مرکز شادمان نزدیکه لطفا دکترای که تو این مرکزه معرفی کنید

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      دکتر رضا شیرالی و دکتر محمود صلحی در کلینیک آزادی به شما کمک خواهند کرد

  127. سلام من یه دختر 14 سالمه ام جواب تستم 41/27% شده و فکر میکنم برای این سن جواب بدی باشه نیاز به راهنمایی دارم

  128. ,فاطمه ايرندگانى

    سلام….من ادم خيلى افسرده ايم ازهمه بدم مياد فقط ميخوام تنها باشم ميرم تواتاقم درو مى بندم ….خسته ام خسته اززندگى کردن…..ميخوام بميرم….برام ارزوى مرگ کنين ممنون…..کمکم کنيد…خدااااااا

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای درمان دارویی جناب دکتر شیرآلی و جهت درمان غیر دارویی جناب ضرابی می تواننند به شما کمک کنند.

        1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

          عزیزم متاسفانه تا علائم به صورت حضوری بررسی نشود امکان تشخیص ضحیح و تجویز دارو از طریق اینترنت نیست.

  129. سلام..من دختری 20ساله هستم..یکی دو ساله هیچ انگیزه ای واسه زندگیم نمیبینم..بدون هیچ دلیل مهمی یا به هر بهونه کوچیکی گریه مینم..یعنی ناخوداگاه گریه ام میاد..روابط اجتماعیم واقعا پایین..نمیدونم چیکار باید کنم..ارزیابی هام منفی..یعنی همش فک میکنم دیگران نظر خوبی نسبت بهم ندارن..لطفا راهنماییم کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در صورت درمان دارویی برای خانم دکتر بنی هاشمی و در صورت درمان با روش غیر دارویی برای جناب ضرابی نوبت ویزیت تهیه فرمایید.

  130. سلام دختری 22 ساله هستم که طبق نظر خانواده در 18سالگی با مردی 32 ساله ازدواج کردم .البته من با ازدواج سنتی مخالف نبودم اما با ایشون هم موافق نبودم.با پافشاری خانواده ام قبول کردم و چند سالی زندگی کردیم اما از طرف اون خیلی ازار دیدم و حالا که بعد از کلی خسارت از هر جنبه ای بخصوص روحی جسمی خلاصه خانواده ام راضی به جداییمون شدن احساس میکنم خیلی حالم بده و دارم افسرده میشم اما به دکتر رجوع نکردم چون نمیخوام با قرص درمان شم فقط منتظرم زمان بگذره و زودتر از هم جدا شیم گرچه نمیدونم اون موقع حالم بهتر میشه یا نه شاید هم من فکر میکنم که این حالت فقط بخاطر اینه که توی این برهه زمانی تحت فشارم شاید بعد از طلاقم همینطوری بمونم

    1. مدیر ارشد دپارتمان خانواده درمانی

      سلام
      شما می توانید برای مشاوره و دریافت کمک تخصصی به دکتر شیبانی (روانشناس) مراجعه کنید.
      باسپاس

  131. سلام من دختر 20 ساله ای هستم که بخاطر یه سری مشکلات 1 ساله درگیرم .. یعنی بین دو راهی موندم قدرت تصمیم گیری وانتخاب خیلی واسم سخت شده .. هر بار که یک راهیو انتخاب میکنم اما بازم بر میگردم سر دو راهی .. میخوام ببینم باید چیکار کنم .. باید دارو بخورم؟؟؟

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      اگر این مشکل به شکل وسواس گونه باشد بله. هرچند بدون مصاحبه و ارزیابی بالینی کامل نمی توان نظر قطعی داد. بهتر است به یک روانپزشک مراجعه فرمایید تا ارزیابی دقیق تر و تصمیم گیری صحیح صورت بگیرد.

  132. سلام ٢٥ سالمه بيماري اختلالات دو قطبي دارم چند دفعه خودكشي كردم و سابقه بستري دارم.ميخوام يه روانپزشك خوب كه حرفامو بفهمه و درك كنه و روانكاو خوبي باشه معرفي كنيد از دكترم راضي نيستم.

  133. ٢٥ سالمه بيماري دو قطبي دارم ٥ بار خودكشي كردم و بيمارستان اتيه بستري بودم.يه روانپزشك خيلي بهتر براي مشاوره و روانكاوي كه باهاش بتونم راحت تر حرفامو بزنم ميخوام از دكتراي قبليم راضي نبودم.

  134. سلام من 31 سالمه و مجرد هستم . لیسانس دارم و بیکارم .به شدت دچار افسردگی و اضطراب و استرس هستم و بینهایت ترسو از همه چیز و همه کس مثل حیوانات – آدم ها – تاریکی – تنهایی – کار کردن – حرف زدن در جمع و … میترسم و وقتی در این شرایط قرا ر میگیرم دچار استرس و اضطراب زیادی میشم و بدن و صدام لرزش شدیدی پیدا میکند به همین خاطر تا به حال موفق به اشتغال نشده ام . اصلا از خودم و ظاهرم نفرت دارم .همیشه غمگینم و گریه میکنم مخصوصا وقتی میبینم تمام همسالان من یا حتی کوچکترها هم به سر و سامان رسیده و سرکار میروند ولی من هنوز سرجای اولم هستم افسرده تر میشوم. اصلا هیچ هدفی در زندگی ندارم نمیدونم چی دوس دارم از چه کاری خوشم می آید و…. به تازگی هم احساس میکنم که حافظه ام هم کم شده و هیچ چیزی یاد نمیگیرم. از گوش دادن به چیزی زود خسته میشود و شاید فقط با دقیقه اول یک مطلب گوش دهم و بعد دیگر متوجه هیچ چیزی نمیشوم. تا به حال هیچ کار را به اتمام نرسانده ام و همه کارهای من همیشه ناتمام میماند چون از انجام هر کاری زود خسته میشوم. زود رنج و حساس و منفی نگر هستم اگه کسی چیزی بگه یا مثلا دو نفر با هم حرف بزنن و بخندن من همش فکر میکنم در مورد من حرف میزنن و دیگه میرم تو فکر و آخرش هم به هیچ نتیجه ای نمیرسم و به شدت عصبی و پرخاشگر میشم.لطفا مرا را هنمایی کنین واقعا از خودم و زندگی خسته و بیزار شدم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      سارا عزیز تقریبا همه مسایلی که عنوان کردید علایم اضطراب و افسردگی شماست و درواقع شما فقط مشکل اضطراب و افسردگی تان که حل شود تمام این مشکلات در کنار آن حل خواهد شد. در در مرحله اول بهتر است به یک روانپزشک مراجعه فرمایید تا درمان دارویی را برای شما آغاز کنند و موازی با درمان دارویی از یک روانشناس نیز در این زمینه کمک بخواهید تا به شما راهبردهایی برای بهتر شدن اوضاع افکارتان آموزش دهند. در مرحله اول خانم دکتر نیوشا محمدی یا آقای دکتر رضا شیرآلی به شما کمک می کنند.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      در سن شما راههای درمانی بسیار زیاد و موثری وجود دارد
      فقط کافیست به روانپزشک مراجعه کنید

  135. سلام من یه دختر 23 ساله ام .. به شدت افسرده ام .. وسواس فکری شدید دارم … خیلی هم حساس هستم و هر روز گریه می کنم و هیچ امیدی به اینده ندارم همیشه به مرگ فکر می کنم با اینکه درسم خویه و چند تا زبان بلدم
    لطفا راهنماییم کنید من نمی تونم هر ساعتی که بخوام برم بیرون چون اجازه بیرون رفتن ندارم باید از دانشگاه برم .

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      ریحانه جان آقای دکتر شیرآلی در زمینه درمان افسردگی به شما کمک خواهند کرد.

  136. سلام من دختر 15ساله اام که وارد دوم دبیرستان میشم بخاطر نمره هام رشته ای که میخوام نمی تونم برم البته به رشته ای که الان میخوام برم علاقه دارم اما پدرو مادرم راضی نیستند و من کلا بی انگیزه شده ام چیکارکنم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب ضرابی در کلینیک شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  137. سلام من دختری هستم 17ساله ک ب علت سردرد های شدید از داروهای ضدافسردگی و ارامبخش استفاده میکردم ولی به اسرار خانواده به دلیل اینکه وابسته نشوم ان ها را ترک کردم
    الان حال مساعدی ندارم بیشتر از حد معمول گریه میکنم و بیشتر اوقات هم عصبانی هستم
    خودم تصمیم گرفتم از داروی ارامبخشه کلرودیازپوکساید 5 استفاده کنم
    ایا استفاده از این دارو نادرست است ؟یا عوارض خطرناکی برای من دارد ؟
    لطفا پاسخ دهید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در صورتی که دوز مصرفی دارو اشتباه مصرف شود بله می تواند فرد را دچار مشکلات بیشتری کند بهتر است درمان و مصرف دارو را حتما تحت نظر روانپزشک ادامه دهید.

  138. من اين تستو انجام دادم شديد بود حدود ٥٧ ٪ مشكل عمده ام هم بي حوصلكيه جي كار بايد بكنم ؟ ايا درمان داره و جه قد طول مي كشه

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بستگی به میزان و شدت آن دارد در صورت درمان غیر دارویی برای جناب خزاعی و یا خانم آقا محمدی در کلینیک شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  139. سلام – من يه جوون 18 ساله هستم كه بخاطر بعضي چيزا كه به بخاطر خيلي چيزا اصلاً با زندگي و با آدمايي كه تو زندگيم هستن حال نميكنم من 18 سالمه ولي متاسفانه بخاطر اينكه 6 ساله دارم كار ميكنم و خلي چيزا رو زود تر از چيزي كه بايد فهميدم و اينكه يهويي و خيلي زود و تو وسط لحظه اي از زندگي كه بايد شاد بود غمگينم و احساس جووني ندارم من مجري ام با اينكه به ظاهر آدم مساعدي به نظر ميايم بخوبي نمتونم راستش نميخوام حرفاي دلمو پيش كسي سفره كنم
    راستش شايد دلم نتونس طاب اين همه تنهايي رو بياره كه شاعر شد و ظاهراً شاعر تنهايي شهرم ولي بازم با اين همه تنهايي كه در زندگي تحمل كردم بازم نميخوام حرفاي دلم پيش كسي گفته شه شايد من نميتونم و يا نميخوام
    ولي اينو ميدونم با اينكه نفر اول مجريگري هستم كسي بهم تبريك نگف آدمايي اين دنيا فقط دنبال نقط ضعفاي من هستن همش دارن ايراد ميگرن با اينكه شعرم اول شد همه بجاي تبريك يه مشت دري وري تحويلم دادن
    خلاصه واقعاً‌ كم آوردن و قربون قلم كاغم كه تنها كساي زندگيم هستن
    يه جمله هم از خودم : عجب مهربان است لهاف را ميگويم او تنها كسي بود كه آغومشم را پس نزد
    با اينكه بازم يه دنيا حرف دارم ولي خدافظ

  140. سلام ، احساس ميكنمً راهم رو گم كردم، بعد از ١٢ سال شاغل بودن بيكار هيتم و از شغلم متنفر شدم ، نميدونم چه كاري خوشحالم ميكنه، از خودم و اينكه ٣٠ سال دارم و راهم رو پيدا نكردم متنفرم، اطفا راهنماييم كنيد

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است جهت مشاوره برای خانم امیری نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  141. سلام من 20 سالمه.عصبیم.از هیچ چیز لذت نمیبرم به اینده امیدی ندارم دایم فکر خود کشیم از همه بدم میاد از خودمم بدم میاد خوابم نمیبره میبره خوابایه وحشتناک میبینم کمک میخوام نمیدونم باید چیکار کنم فقط میخوام اروم بشم اروم بخوابم وراهنماییم کنید پیش کدوم دکتر برم.ممنون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای دکتر صلحی در کلینیک شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  142. من یه دختره ۱۹سالم که دیگه تحمل زندگی کردنو ندارم
    به ایندم هیچ امیدی ندارم
    جواب تستم وحشتناک بود
    ٪۸۸.۸۹
    دلیل افسردگیمو میدونم اما راه حل ندارم
    دلیلشم اینه که هیچ وقت خود واقعیم نبودم همیشه اون کسی بودم که خانوادم میخواست رشتمو اونا انتخاب کردن وقتی به خودم نگاه میکنم یه ادم تو خالیو میبینم
    قبلا دکتر رفتم دو سال پیش اون موقع وعضم وخیم بود
    اما دیگه نرفتم چون مشکل اصلیم پدرمه که اونم حاضر نیست بره.
    خواهش میکنم دارم دیونه میشم کمکم کنید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام نرگس عزیز بهتر است برای خانم امیری نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

      1. سلام من 33 ساله هستم شغل خوبی دارم اما بدلیل مشکلات زیادی که در طول سالهای گذشته برای من پیش آمده وخواسته یاناخواسته خودم بخشی از تقصیر را به گردن داشته ام والان حسابی من رو غرق درخودشون کردن وتمام حس وحال منو گرفتن نمیتونم زندگی رو اونطور که میخواستم پیش ببرم وشدیدا کم حوصله وغمگین هستم. حرف هامو بهیچوجه نمیتونم به شخصی که عامل اصلی ناتوانیهای من هست بقبولونم چون آدم لجبازی هست وفقط ادعا میکنه منو درک میکنه اما درحقیقت اینطور نیست وعلیرغم اینکه میدونه من درست میگم اما حاضر به انجام یک سری کارها نیست. لطفا کمکم کنید تا ازاین بحران خلاص بشم

        1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

          سولماز عزیز برای مشکلاتت مثل کم حوصلگی و غمگینی می توانی برای دکتر شیرآلی (اعصاب و روان) وقت بگیرید. اما اگر طرف مقابل شما همسرتان است بهتر است برای آقای دکتر شیبانی که روانشناس بالینی خانواده درمانگر هستند نوبت بگیرید. ایشان به شما کمک می کند که مشکلات رابطه تان را حل کنید.

  143. سلام من الان دو سال و نيم است كه دچار افسردگي پس از هستم. تحت درمان دكتر متخصص مغز و اعصابم كه در آخرين ويزيتشان استفاده از روش فيدبك را تجويز كردند. من به كجا بايد مراجعه كنم و اين روش درمان چيست؟ آيا درمان خواهم شد؟ با تشكر.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در صورتی که دچار افسردگی حاد باشید این روش خیلی برای شما کاربرد نخواهد داشت اما اگر زمینه اضطراب داشته باشد این روش بسیار برایتان مفید خواهد بود .

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر قاسمی نوبت ویزیت تهیه فرمائید .

  144. 16سالمه جواب تستم شد51
    16سالمه اما اندازه یه ادم 30سالمه درد کشیدم خیلی بیشتر از خیلی
    این روزا انقد گریه میکنم که دیگه واقعا حالم از خودم بهم میخوره همش با خانوادم دعوام میشه همه چیزو که نمیشه اینجا بگم اما یکیو دوس داشتمو دارم اما بابام هیچ جوره نزاشت بهم برسیم هرکاری کرد که مارو از هم جداکنه
    البته موفقم شد
    درسته سنم کمه اما درکم از زندگی خیلی بیشتر از یه دختر16سالس
    خیلی درد کشیدم خیلییییییییییییی
    دوس ندارمم که درمان بشم چون هیچ علاقه ای ندارم
    درسم خیلی خوب بود ازته دلم میخوندم اما یه دفعه همه چی بهم خورد دیگه نمیتونم به درس گوش کنم همش میرم تو فکر
    از ته دلم میگم که واقعا از زندگیم خسته شدم
    خودکشی تو نظرم واقعا کار مسخره ای هستش این کارو تو بدترین شرایطم نمیکنم ولی واقعا خستم
    همه اینا یه ور فرق گذاشتن یین منو بردارم تو خانواده یه ور
    هرچی بگمم بازم کمه…
    دیگه هیچ امیدی ندارم از وقتی هم که فرد مورد علاقم از زندگیم رفته بیرون حالم بدتر شده خودم فک میکنم که دلیل همه ی این حالتام رفتن اون باشه…هعیییی

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      متاسفانه تا نپذیرین که نیاز به کمک های حرفه ای دارید ما نمی توانیم به شما عزیز کمکی کنیم.

  145. سلام،من دختري بودم كه تو درسم عالي بودم اما امسال كه پيش هستم درس خوندن رو به دليل دروغ هاي اطرافيانم كه ميگفتند نميخوانند رها كردم و حالا كه دو ماه مانده به كنكور تازه يادم افتاده منم يه زماني ذهني داشتم و دارم ديوونه ميشم كه چيكار كنم ،مني كه رتبه يك كلاس بودم حالا شدم رتبه اخر كلاس و اين كه جواب پدر مادرم رو چه بدم وااااي از روزي كه نتيجه كنكورم بياد،جواب تستم هم ٣٦ شد از ظاهر عاليك اما از درون داغونممممم،دارم ديوونه ميشم،خانوادم هم باورشون نميشه من داغونم كمكم كنيد لطفاااااا

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      حتما در این زمینه برای دکتر شیبانی نوبت ویزیت تهیه فرمائید .

  146. از یکسال پیش دچار افسردگی شدم، جواب تستم 33 بود، اغلب اوقات گریه میکنم و سر دردهای شدید دارم همش نگران یه اتفاق بدم مثل مرگ یکی از اعضای خانواده و مخصوصا بیماری، قبلا شاد و پر انرژی بودم بحدی که میتونستم چند تا کار رو همزمان انجام بدم ولی از یکسال و نیم پیش که معده دردهای شدید و دوره ای گرفتم و شوهرم دچار بیماری شد ( همسرم هم افسردگی خفیف و گاه به گاه داره از گذشته،آدم شاد و برون گراییه ولی گاهی استرس میگیرتش و مشکلات شغلی هم در گذشته خیلی داشت ) خلاصه من خیلی حساسم، نگرانی درباره سلامت همسرم و آینده و معده دردهایی که دلیلش با آندوسکوپی هم مشخص نشد گفتن میگرن شکمیه و بعد سر دردهای شدید و دوری از خانواده منو دچار استرس و افسردگی کرد، همش فکر میکنم یه بیماری لاعلاج دارم یا با هر بیماری خودم یا همسرم به مسایل وحشتناک فکر میکنم، خواهش میکنم کمکم کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است جهت رواندرمانی و دارو درمانی برای خانم دکتر بنی هاشمی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  147. سلام من 15 سالمه عاشق پسرخالم شدم ولی اون عاشق یکی دیگه بوده که ترکش کرده اون از دوری اون دختره افسردگی گرفته و من از بی توجهی ها و سردی های پسرخالم افسردگی شدید گرفتم امتیازمم35 شد بنظرتون چیکار کنم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      اگر از این موضوع بیش از چندین هقته طول کشیده و موجب اختلال در زندگی و تحصیلات شما شده ایت بهتر است بت یک روانپزشک مشورت کنید
      سپاس

  148. هیچ کس منو درک نمیکنه حتی پدر مادرم دائما باهام دعوا میکنن منم تامیام حرف بزنم باز باهام دعوا میکنن حتی نمیذارن حرف بزنم هیچ کاره منو قبول ندارن اولا اعتراض میکردم ولی الانا دیگه نه امتیازم 20 شد مامانم دائم میگه تو تو زندگیت هرچی مشگل پیدا کنی واسه این که با من بد رفتار میکنی آخه مگه من چه کار کردم دائم سرکوفت بهم میزنه من دست به هرکاری میزنم آدم حسابم نمیکنن جلو همه فوشم میده مادربزرگم باهام دعوا میکنه تا میام کمک کنم توی هرکاری مامانم نمیذاره خودم انجام بدم و بعد میگه چرا کمک نمیکنی بعد جلوی همه ازم بد میگه

  149. من امتیازم چهل شد
    حالم خیلی بده همش خواب ممرده م حالم بده همش بهم توهین میکنن درسام خیلی بد شده تا صبح بیدارم داغونم …
    حتی از کسی که دوسش داشتم جدا شدم الکی

  150. سلام.
    من16سالمه و افسردگی خیلی شدید دارم.به خاطر خانوادمه.8ساله از هم جدا شدن و من 1 ساله تقریبا مادرمو ندیدم.یعنی بابام نمیذاره.از صبح تا شب خونم.فقط درس میخونم.البته نمیخونم چون دیگه رقبتی واسم نمونده.زندگی واسم یه نواخت شده.میخوام خونمونو ول کنم برم پیش مامانم ولی فعلا شرایطشو ندارم.از طرفی گذشته ی دردناکی داشتم که بیخیالم نیست.گذشتم دست از سرم بر نمیداره.همش جلو چشامه.عشق و عاشقی هم نیست چون هنوز زوده.
    بعد از اتفاقایی که پارسال واسم افتاد دیگه به هیچ کس اعتماد ندارم.همه ازم سواستفاده کردن.همه رو کمک کردم اخرشم بهم نارو زدن.اخه من مگه چند سالمه؟؟؟؟
    همش سعی میکنم با مشکلاتم کنار بیام ولی نمیشه.من یه دختر16 ساله خیییییییییییلیییییی مشکل دارم.نمیشه اینجا بگم
    نمیدونم باید چی کار کنم.
    با همه حرف میزنم و ارومشون میکنم و بهشون راه حل نشون میدم ولی خودم بدتر از همم.ظاهرا میخندم و همه رو میخندونم اما درونم داغونه.
    از دار دنیا فقط مادرمو داشتم که الان پیشم نیست.هیچ کسو ندارم که باهاش درد و دل کنم.
    درد من تنهاییه.

    1. من تا چند وقت پیش حس میگردم خیلی وضعم خرابه.افسردگی شدید داشتم.اول اینکه جز خدا هیچکس نمیتونه کمکت کنه.دوم اینکه باید باور داشته باشی که میتونی دوباره شاد باشی سختی نیست. من الان چند روزه خیلی خوبم.با خدا آشتی کن.خودتو دوست داشته باش.با خودت مهربون باش.خدا خیلی بزرگ و مهربونه!
      عاشقانه زندگی کن. ب عشق خودتو خدات! سمت رابطه عاشقانه هم نرو! فقط وضعیتو بدتر میکنه…زمان هم باید بگذره.بخودت وقت بده و خوب باش.امیدوارم خوب شی! من عاشقم…خیلی هم دارم درد میکشم. ولی چون با خدا خوبم، همش کمکم میکنه!
      اگه حالوحوصلشو داری نذر کن و قرآن بخون
      دیوان حافظ هم عالیه! منو خیلی آروم میکنه!
      امتحانش کن! موفق باشی…

  151. سلام
    امتیاز من ۳۵ شد. من خیلی از زندگی ناامیدم . حتی چندبار تا خودکشی پیش رفتم اما جرئت نکردم. الانم خیلی دلم میخواد بمیرم. من۲۶ سالمه.

  152. سلام من 17 سالمه یه دختر ساده زودرنج واحساساتی ام هیچوقت خام هیچ پسری نمیشدم و فک میکردم کسایی که با جنس مخالف ارتباط دارن ادمای ضعیفی ان و ازشون دوری میکردم چن بار از روی بیکاری رفتم چتروم تا اینکه با پسری ب ظاهر مذهبیو مهربون اشنا شدم خیلی طرز فکرمون شبیه هم بود نمیدونم چی شد ک وقتی شماره داد بهش زنگیدم چن روزی باهم حرف زدیم تا اینکه ب درخواست من رابطه مونتموم شد اما من هنوز بعد از شش ماه ب یادش بودم و دوسش داشتم چن شب پیش دوباره رفتم همون چتروم و ب طور اتفاقی اونجا بود کلا حرفای دیگه ای میزد و اشکارا دروغ میگفت و ب یکی هم شماره داد تازه فهمیدم اون فیلما رو واسه همه بازی میکرده حتی وقتی ب روش اوردم ک کیم در کمال پررویی و وقاحت گفت من ک کاری نکردم اگه ناراحتی برم
    شاید ب نظر شما من ادم ساده و احمقی باشم اما اون انقد سیاست داش ک من متوجه هیچی نشدم چن روزه مدام گریه میکنم میدونم اون ارزششو نداره ولی دست خودم نیست امتیازم شد 18 خواهش میکنم راهنماییم کنید

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      برای حل این مشکل نیازی به کمک حرفه ای احتمالا وجود ندارد و میتوانید از اعضای خانواده مورد اعتماد یا دوستان جهت مشاوره کمک بگیرید
      سپاس

  153. احساس خیلی بدی دارم حس می کنم هیچ کسی دوسم نداره مادرم همش بهم توهین می کنه و منو باخواهرمقایسه می کنه جواب تستم 43 شد پیش روانپزشکم نمی برن دیگه خسته شدم نمی دونم باید چیکار کنم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      مریم عزیز اگر شرایط روحی شما به گونه ای است که خللی در مسائل روزانه شما ایجاد کرده حتما باید یا به صورت دارویی تحت نظر روانپزشک و یا به صورت غیر دارویی و مشاوره ای مشکلات را حل کنید چرا که عدم درمان منجر به ایجاد مشکلات بیشتر در اینده خواهد شد.

  154. مردی۴۰ساله هستم که ۷سال جوانترنشان میدهم شناگرحرفه ی و کوهنورد و دونده آماتوری هستم طراح لباسم سخنور خوب میان دوستان وتا حدود قابل قبولی در کنفرانسها بودم مسافرتهای زیادی رفته م اما همه موارد فوق جزو ترسهای من شده اند فوبیا ازآشنا و مکانهای سرپوشیده گرفته م حملات وحشت بهم دست میدن میل به فرار از موقعیتهای فوف که زمانی بدون انها برایم زندگی معنی نداشت تمام دکترها وداروهایشان هیچ افاقه ی نکردن ضمنا مدت دوسال هست که گرفتار این ترسهای احمقانه شده م چیکارکنم به هر قبمتی میخوام زودتر بهبود پیداکنم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      نیاز به جلسات رواندرمانی در کنار درمان های دارویی وجود دارد.برای آقای دکتر سینا قاسمی نوبت ویزیت بگیرید
      سپاس

  155. سلام من از زندگی خستم و میخوام خودکشی کنم یا از خونمون فرار کنم من هیچ علاقه ای به ادامه زندگیم ندارم و از خودم متنفرم

  156. با سلام. جواب آزمونم 61 شد، هیچ امیدی نمونده برام جز اینکه روز به روز دارم به مــرگــ نزدیکتر میشم.فقط این خوشحالم میکنه. نمیتونم برم پیش پزشک، بدم میاد چیزای خصوصیم رو کسی بدونــــــــه. اگه برم پیشش باید همه چیزم رو بگم “که نمیگـــــــم”.
    لطف میکنین اگه یه راه حل خوب [جز مراجعه به پزشک ] بهم بدین.در ضمن یوگا هم میرم اما تاثیر نداشته.
    با تشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      نگین عزیز تا اطلاعات کامل دریافت نشه متاسفانه درمان واقعی هرگز صورت نخواهد گرفت و با گذشت زمان بدون درمان مشکلات بیشتری نیز پیدا خواهی کرد. کلینیک الومینا از روانشناسان و روانپزشکان مجرب خانم و اقا تشکیل شده که با نظر خودت میتونی یکی از این افراد را که تو راحت تری و احساس بهتری داری انتخاب کنی
      به امید سلامتی برای همه عزیزان

  157. سلام به همه منهم طَي يك اتفاق ناگوار كه بعد از زايمانم براي يك دوست صميمي پيش اومد ،دچار شوك شدم و طَي يك ماه كمتر بيست كيلو وزن كم كردم كه ناخواسته بود و صبح ها از پنج صبح با اضطراب بيدار ميشدم و فقط راه ميرفتم پاهام ناي راه رفتن نداشت اما نميتونستم بشينم واقعا واقعا هيچ مريضي بدتر از اين نيست اما تنها راه مبارزه با اون درمان همراه با ورزش است ورزش ورزش ورزش نجات دهنده ترين راه حل بعدشم مشغول كردن يا سرگرم كردن خود به هر روش مثل جدول حل كردن ،كمك كردن به ديگران ، فعاليتهاي اجتماعي ارتباط با خداااااااا ، خلاصه نبايد گذاشت ذهن بيكار باشه تا راه فكراي بد بسته باشه ،نبايد با خودمون مبارزه كنيد كه دارو نخوريد ، شايد بگير عوارض داره اما من اخر به اين نتيجه رسيدم كه فوق فوقش از دست قرصا پنج سال عمرم كم بشه عوضش هر روز احساس مرگ ندارم و به بچه ها وزندگيم ميرسم، ايشالله ي چيزي اختراع بشه كه مثل پاك كن أفكار منفي پاك پاك كنه

  158. سلام . از سایت خوبتون تشکر میکنم.من 25 سالمه .تا بحال مشکل جدی در زندگی نداشتم ولی اخیرا اتفاقاتی برام افتاد که در روحیه م تاثیر بدی گذاشت.انگار که یه دریچه به دنیا برام باز شده که قبلا بسته بود ولی خب با باز شدن این دریچه فکرم خراب شده.دیگه نمیتونم مثثل قبل با آرامش فکر کنم.یه حسی در من بیدار شده که دوسش ندارم..خوب نیست..فقط هم خودمو آزار میده نه اطرافیانم…دوست دارم اون قسمت از زندگیم پاک بشه.دوست دارم به قبل برگردم.. در مورد هیپنوتیزم شنیدم .خیلی بهش فکر میکنم..میخواستم بدونم امکانش هست که این کارو بکنم ؟ آیا میتونه کمکم کنه ؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      متاسفانه در مورد هیپنوز در مرکز آلومینا نمیتوانیم کمکی کنیم .

  159. سلام
    نتیجه تست من 55 شد متاسفانه…
    پیش روانپزشک هم رفتم نتیجه نداده…
    من 22 سالمه و تازگی اونقدر دیگه سیگارمیکشم که مطمئنم هرچی منو ازبین نبره سیگار میکشتم،یه راهنماییم بکنین لطفا…
    نه درمان دارویی جواب داده نه روش های دیگر
    فکر میکنین باید برم بیمارستان روانی ها!!!؟؟؟؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      در مواردی که شما داروها را مرتب و در بازه زمانی مناسب مصرف کرده باشید و از روش های غیردارویب نیز استفاده کرده باشید ٬ در شرایط عدم پاسخگویی به درمان نوع افسردگی شما مقاوم به درمان های خط اول است و شما کاندید درمان های دیگری هستید.بهرحال نکتهمهم اینست که از پیگیری درمان غافل نشوید و برای درمان میتوانید مجددا با یک روانپزشک دیگر نوبت ویزیت بگیرید.
      سپاس

  160. سلام
    ممنون ازینکه باحوصله به سوالا پاسخ میدید
    ممکنه ی روانشناس خوب تو کرج معرفی کنید
    ممنون میشم اگه پاسخ رو به ایمیلم ارسال کنید

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      متاسفانه در کرج نمایندگی نداریم.نزدیک ترین شعبه به کرج شعبه آزادی ست که میتوانید برای خانم امیری در شعبه آزادی نوبت ویزیت تهیه بفرمایید
      سپاس

  161. سلام..
    ۳۶ سالمه..اصلا احساس خوبی نسبت به خودمو زندگیم ندارم..در کل از همه چیز شکایت میکنمو ناراضیم..خیلی خیلی زود رنجم و نمیتونم حرفمو بزنم از این بابت خیلی اذیت میشمو و …
    لطفا ترجیحا در محدوده شرق تهران دکتر خیلی خوب و با حوصله معرفی بفرمایید.

  162. سلام من 52 ساله و متاهل داراي دو فرزند هستم ظرف چند سال اخير خيلي حساس شدم که باديدن صحنه هاي حتي معمولي غمناک تو تلويزيون گريه ام ميگيره و درضمن شايد وسواس هم گرفته ام که بعداز انجام کارها شک ميکنم که آيا انجام دادم يا نه و آيا درست انجام دادم يا نادرست مثلا چراغ محل کارم رو خاموش کردم دزدگيرو زدم وخلاصه از اين قبيل به توصيه کسي که دکتر رفته بود فلوکسامين مصرف کردم و گريه ام خوب شد ولي بعد از دوماه قطع کردم ودوباره کمي ضعيف تر حالتم رو دارم لطفا منو راهنمايي کنيد متشکرم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      پیشنهاد میشود علاوه بر درمان دارویی از روش های غیر دارویی و رواندرمانی تحت نظر دکتر هرمز پور نیز استفاده کنید تا مشکل شما به صورت ریشه ای درمان شود .

  163. سلام از زندگی خسته شدم مگه یه ادم چقدر باید زنده بمونه چند وقته دیگه صدای تپش قلبم رو نمیشنوم میخواستم خود کشی کنم فقط به خاطر مادرم نکردم پا بندشم از اشکاش میترسم از بس سیگار کشیدم تابلو شدم حالم از خودم بهم میخوره چه کار کنم؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      محمد عزیز ، هرفردی در زندگی ممکن است در مرحله ای از زندگی دچار مشکلاتی مشابه شما شود اما درمان دارویی و غیر دارویی و مشاوره ای در این زمینه بسیار موثر خواهد بود و بهتر است برای جناب دکتر قاسمی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  164. من تست رو دادم امتيازم ٢٣ شد، ولي حالم اصلا خوب تيست، يكًماه پيش زخم اثني عشر گرفتم، اضطزاب شديديى بعد از اون دارم امشب هم براي ارلين بار ساعت ٢.٥ شبه خوبم نبرده ، دو تا آرامبخش هم خوردم، كه براى اولين بار تو زندگيم بوده، ولي خوابم نمى بره ، ديگه كلافه هستم……

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      ممکن است چند جلسه مشاوره با روانشناس برای شما بسیار مفید باشد.
      سپاس

  165. پارسال همین موقع ها این است رو دادم. امتيازم روی 60 بود.
    واقعا خوشحالم که بگم امسال امتيازم 28 هستش.
    و خودمو بدون نیاز به هیچ دکتری درمان کردم.
    اگه آدم یاد بگیره ديدشو به زندگی عوض کنه، همه چیز خود به خود درست میشه 🙂

  166. سلام من از طریق دکتر و تست های روانشناسی فهمیدم که افسردگی شدید دارم اما به شدت از دکتر رفتن بدم میاد و نمیخوام مشکلاتم فاش بشه…
    حالم اصلا خوب نیست و نمیتونم با هیچکس ارتباط برقرار کنم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      هانا جان یک درمانگر میتواند به تو در طی شدن مراحل درمانت بسیار کمک کند. درغیر اینصورت ممکن است این مراحل خود به خود پیش نیاید و یا انقدر دیر اتفاق بیفتد که علایم افسردگی برایت تا سالها باقی بماند. اگر امکان آمدن نزد روانشناس برایت مهیا نیست، حتما پیگیر درمانت تحت نظر یک متخصص اعصاب و روان باش تا با استفاده از دارو درمانی به کاهش مشکلت کمک کنی. اگر امکان آمدن پیش روانپزشک هم فعلا مهیا نیست سعی کن از مطالب سایت ها کمک بگیری و کتاب های خوب در این زمینه بخوانی.

    2. به نظر من هانا خانم اینکه شما دوست ندارید برید پیش دکتر علتش اینه که میل دارید افسرده باشید! منم اینطوری بودم . دوست داری یه جا بشینی و هیچ کاری نکنی و از طرف دیگه از اینکه کاری نمیکنی اعتماد بنفست میاد پایین. اگر بر این احساس غلبه کنید و بلند شوید و برید پیش یک روانشناس یا روانپزشک خیلی بهتر میشوید و پیشرفت میکنید و عاشق زندگی میشوید و زندگی شما جوری لدت بخش میشه که قبلا تجربه اش رو نداشته اید!!!!!

  167. سلام من تا حالا چندیدن روانشناس رفتم و از طریق دکتر وتست های روانشناسی فهمیدم افسردگی شدید دارم اما نمیخوام دکتر برم به شدت حالم بده جوری که میخوام تمومش کنم بدون دکتر میتونم حالمو خوب کنم؟

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      هانا جان یک درمانگر میتواند به تو در طی شدن مراحل درمانت بسیار کمک کند. درغیر اینصورت ممکن است این مراحل خود به خود پیش نیاید و یا انقدر دیر اتفاق بیفتد که علایم افسردگی برایت تا سالها باقی بماند. اگر امکان آمدن نزد روانشناس برایت مهیا نیست، حتما پیگیر درمانت تحت نظر یک متخصص اعصاب و روان باش تا با استفاده از دارو درمانی به کاهش مشکلت کمک کنی. اگر امکان آمدن پیش روانپزشک هم فعلا مهیا نیست سعی کن از مطالب سایت ها کمک بگیری و کتاب های خوب در این زمینه بخوانی.

  168. سلام،من بهار هستم سی سالمه و این اواخر احساس سردرگمی تو زندگی پیدارکردم خوابم بی نظمرشده حساس و زودرنج شدم و احساس میکنم خانواده خودم مشکل دارن و حرف همو نمی فهمیم ولی با خانواده شوهرم روابطم خیلیرخیلی خوبه،.نمیدونم با این حالم چطور کنارربیام،چون قبلا تو کار و زندگیم خیلی موفق و فعال بودم الان موفق هستم اما اصلا فعال نیستم و این آزارم میده جواب تستمم 15 شد.لطفا کمکم کنید

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      ممکن است این حالت موقت و به دلیل تغییرات فصلی یا محیطی باشد ولی اگر این حالت بعد از حدود 1 ماه پایدار ماند بهتر است با یک روانپزشک یا روانشناس مشورت کنید.
      سپاس

  169. سلام
    من یه پسر17ساله ام که بخاطر دوری از یه دختری که عاشقشم و دلتنگی دچار افسردگی شدم
    با عشقم با اس ام اس در ارتباطم ولی دلتنگیم خیلی شدید شد و افسرده شدم
    جواب تست بالا هم شد 45 و منم نمیتونم برم دکتر چون مادر پدرم از رابطه ما خبر دار میشن
    حالم خیلی بده دیگه تمام زندگیم یک رنگ شده
    دیگه هیچ شادی و خوشی ندارم فقط لبخند الکی
    همیسه دلگیرم و آهنگ غمناک گوش میدم
    درسمم خوبه .مدرسه تیزهوشان با معدل 19.40درس میخونم ولی حالم اصلا خوب نیس
    به خوشحالی و تفریح همه حتی عشقم حسودی میکنم ولی به هیچ وج نمیتونم به پدر مادرم بگم امکان نداره
    لطفا کمکم کنید

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      شما میتوانید از راهنماهای روی سایت برای درمان غیردارویی افسردگی استفاده نمایید و در صورت حل نشدن مشکل باید به دنبال درمان حرفه ای و کمک گرفتن از یک روانپزشک باشید.
      سپاس

    2. به نظر من اولین کاری که باید انجام بدی ذف تمام آهنگهای غمگین درون تلفن همراهت هست. و همچنین تلاش کن یک دوست پسر صمیمی که بتوانی باهاش دردودل کنی پیدا کنی. اما به نظر من بر ترست غلبه کن و موضوع را به مامان و بابات بگو. یا با یک مشاور خوب مشکلت را مطرح کن.

    3. عزیز دل برادر تو که افسرده نیستی.اولا ترس داری دوما دچار یه جور عشق هورمونی قشنگ و لذت بخش ولی کوتاه مدت شدی.
      من کارشناسی ارشد دانشگاه … بودم.تو دبیرستان به مشکل تو دچار شدم. خیلی عشقم (مهتاب) رو دوست داشتم ،تازه اون زمان موبایل هم فراگیر نشده بود و ما با تلفن صحبت میکردیم.سارا شیراز بود و من اصفهان،دبیرستانم رو …. بودم درسم هم عالی ولی به خانوادم نمیتونستم حرف دلم رو بزنم هفته ای یک بار هم بیشتر صدای مهتاب رو نمیشنیدم،فامیل بودیم و عید تا عید سال همدیگه رو میدیدیممنم فکر میکردم یکی از خوشبختترین پسرای عالمم ولی نبود مهتاب عرصه رو بر من تنگ کرده بود،فکر شغل مناسب داشت دیوونم میکرد،وضع مالیمون هم بد بود،پدرم رو تو بچگی از دست داده بودم.،چهار سال از عشق منو مهتاب میگذشت،کنکور رتبه ام عالی شد زدم شیراز و رفتم پیشش.اونجا که رسیدم دیدم نه… من نه پولی دارم نه چیزی،دخترای مهندسی دانشگاه هم که میدیدم میگفتم لیاقت من بیشتر از این حرفاست،کم کم این عشق خاموش شد… هنوز گریه های مهتاب تو ذهنمه…. بهم زدیم،من رفتم سر کار سارا ازدواج کرد من خونه خریدم ماشین خریدم به همه رویاهای مادیم رسیدم اما جای مهتاب خالی بود… ازدواج کردم ، خانمم جلوم بود ولی من متاسفانه تو فکر مهتاب بودم… خلاصه زندگی قشنگی ندارم،خنده های مصنوعی،بیرون رفتن های الکی،خانمم به چشمم نمیاد… حالا میگم کاش مهتاب برگرده… این نتیجه چی بود؟ حماقت من.من باید حرف مادرم رو گوش میکردم که میگفت تو برو سر کار من خودم میرم خواستگاریش اما من میگفتم نه یکی میاد و از من میگیرتش،این نتیجه چی بود؟ عشق هورمونی یا همون هوس که الانم بعد 11 سال داره زندگیمو خراب میکنه.با آیندت به اسم دوست داشتن بازی نکن و حتما پدر مادرت رو در جریان بدار که اونا هم 100% این مسیر رو تجربه کردن حتی اگه به روی خودشون نیارن.اگه نشد بگو میخوام برم مشاور.یا حق.

      1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

        مرسی از اینکه سایت مارو برای در میان گذاشتن تجربیات خودتون انتخاب کردین
        به امید آرامش برای همه

  170. سلام
    تست افسردگي ام بالاسات 60 است از زماني كه مادرم و پدرم از هم جدا شدند از دانشگاه اخراج شدم وضع بدتر شد. تا چند ماه پيش سركار بودم اما نمي دونم چرا ديگ نرفتم . بيش از حد مي خوابم. غذام كم شده از بوي غذا متنفرم حالت تهوع شديد دارم. مشكلات مالي از زماني كه كارم را رها كردم شديد شده فكر مي كردم با پس اندازم ديگ تا ي مدتي نياز نيست كار كنم تنها زندگي مي كنم خسته ام از بيرون رفتن متنفرم هيچ حرفي با ادما ندارم . اين رو نميگم احساس ترحم كنيد چند ماه پيش روانشناس مي رفتم اما خب الان به خاطر اين ك وضع ماليم خوب نيست ديگ نمي رم . خواهش مي كنم به من راهنمايي كنيد. صابخونه با من درگير شده از اينك چرا اين قد خونه نامنظمه كلا وقتي بخام از خونه بيرون برم مي رم حمام از وجود آدما متنفرم خود اكشي و خودزني داشتم اما الان توان انجام آن را هم ندارم. خسته ام بشدت.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      برای شما درمان دارویی توصیه میشود و بهتر است در اسرع وقت با روانپزشک قرار ملاقات داشته باشید.
      سپاس

  171. سلام نمره من 17 و نمره شوهرم 19 شد ما با هم خوشبختیم اما از 4 ماهه پیش که پدر شوهرم تو اپارتمان ما به یه بچه تعرض کرد زندگیمون خراب شد خدارا شکر فقط 2 واحد از 20 واحد موضوع و فهمیدن و قرار شد به هیچکس نگن اما من و شوهرم از اون به بعد هر وقت بحثمون میشه میریم توجریانات اتفاق افتاده نمیتونیم خونمونو بفروشیم روش خیلی بدهکاریم اما خونمون هم برامون جذاب نیست نمیدونیم چطور میتونیم به ارامش برسیم ما در اصفهان ساکنینم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      بهتر است در شهر خودتان با یک مشاور و رواندرمانگر بصورت مشترک مشاوره کنید و موضوع را در میان بگذارید. حل کردن این موضوع نیاز به درمان های روانشناختی دارد.
      سپاس

  172. سلام نمره ی من 44 شد مشکلم تقریبا نتفاوته من به کسی علاقه مندم که حاضر با دوستی با من نیست البته یک بار هم داشتم باهاش دوست میشدم که بخاطر خانواده ام نشد…
    این عشق مثل آتشی شده که داره منو زنده زنده ذوب میکنه با خانواده ام هم مشکلات زیادی دارم و کم کم دارم به خودکشی فکر میکنم حالم واقعا بده لطفا راهنمایی کنید.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      این موضوع حتما نیازمند مداخله روانپزشکی است.برای بررسی و درمان برای آقای دکتر قاسمی یا دکتر صلحی نوبت ویزیت بگیرید.
      سپاس

  173. سلام من افسردگیم34بود واوضاع روانیم خیلی بد حدود6ماه بود که باپسری بودم نه به نیت دوستی بلکه ازدواج من تقریبا خودمم گرایش مذهبی دارم اونم همین طور اما با همه کاری که براش کردم ولم کرد حالا نمیتونم فراموشش کنم با وجود اینکه اولین تجربه من بود کمکم کنید

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      برای مشاوره و درمان برای آقای دکتر صلحی نوبت ویزیت بگیرید.
      سپاس

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است برای خانم دکتر محمدی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  174. من یه نفرو میخواستم بعد 4 سال دوستی ولم کرد و رفت
    الانم سربازیم کلن داغونم دیگه بریدم
    حس هیچیو ندارم نمره ازمونمم شد 60 تا 63
    22 سالمه و جدیدا قلبمم خیلی درد میگیره
    دیگه هیچ حسى نسبت به هیچی ندارم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      احمد عزیز ، بهتر است برای خانم دکتر محمدی نوبت ویزیت تهیه کنید.

  175. سلام ، زنی هستم 28 ساله ، متاهل دارای یک فرزند دختر، مشکل زندگی من شکاکی شوهرمه ، توی همه چیز شک داره ، به قدری که توی همه رفتارای من تاثیر گذاشته ، میترسم با کسی حرف بزنم مبادا اون بدش بیاد . برای هر چیز کوچکی اعصابمو بهم میریزه . دیگه نمیتونم با کسی حرف بزنم . دوس داره تو زندگی حرف اون باشه . قدرت تصمیم گیری برام به صفر رسیده . شخصیتم داغون شده . بی اراده . سست . فکر خودکشی هم به سرم زده . تست آزمونمم شده افسردگی وخیم . چی کار کنم
    توروخدا کمک کنید . شهرستان زندگی میکنم .

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      بهترین درمان برای شما زوج درمانی است و این مشکلی نیست که یکطرفه بتوانید آن را حل کنید.ابتدا باید با همسرتان صحبت کنید و ایشان را برای جلسات مشاوره زوجین متقاعد نمایید.
      سپاس

  176. سلام من گرفتگی و فشار روانی زیادی روی سرم دارم.بدنم مقاومت دارویی زیادی نشون میده.اکثر قرص ها روخوردم البته قرص ها ناراحتی معده شدید میدهد و باید داروی معده هم بخورم.از نظر جسمی سالمم ولی فقط یک جا میشینم انگیزه و حوصله و امید ندارم.با قرص می خوابم و کابوس می بینم.گرفتار عوارض جانبی بیشتر داروها هم میشم. استرس هم دارم.ساکن کرج 35 ساله هستم.چکار کنم؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      بهتر است روش های غیردارویی را شروع کنید. جهت درمان برای آقای دکتر سینا قاسمی نوبت ویزیت بگیرید
      سپاس

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      عزیزم این تست مربوط به افراد 18 سال به بالا است و برای شما روایی ندارد.

  177. سلام امتیازم 41 شد قبلا خودکشی کردم 30 سالمه دکتر روانشناس رفتم عوارض داروها خیلی شدید بود دو بچه 11و7 ساله دارم برای خودم بچه هام زندگیم نگرانم کمکم کنید خیلی شوهرمو دوست داشتم براش چیزی کم نزاشتم ولی بهم خیانت کرد از خانوادهام دورم هیچ دوستی ندارم میترسم با کسی دوست بشم وشوهرمو از دست بدم باید بستری میشدم ولی شوهرم به خاطر اینکه ابروش تو خانواده ها نره اجازه نداد دو ساله تو این وضعم با هیچکس نمیتونم حرف بزنم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      اگر تهران هستید برای آقای دکتر سینا قاسمی نوبت ویزیت بگیرید
      سپاس

  178. سلام من 14 سالمه میدونم خیلی بچم اما از وقتی به دنیا اومدم سختی کشیدم همش دعوا بود ده سالم که بود مامان بابام طلاق گرفتن مادرم تقریبا منو خواهرمو تنها گذاشت بعد با ی مرد معتاد ازدواج کرد الانم ی پسر داره ما با مادرم زندگی می کنیم پدرم خیلی عصبیه ی مدت زیر نظر پزشک بوده جوابم 30 بود میدونم که افسردم سابقشم چند سال پیش داشتم دکترم رفتم اما می ترسم به خانوادم بگم بعد اونا بهم بگن دیوونه من حالتای خیلی بدی بهم دست میده درست مثل الان همش گریه می کنم یا اگه شدید بشه لرز میکنمو همش عق میزنم من چی کار کنم؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهترین دوست خانواده ما هستند بهتر است خیلی دوستانه با مادر خود مشورت خواسته و مشکلاتتان را با ایشان در میان بگذارید و مطمئن باشد که هیچ مادری دوست ندارد چنین القابی روی فرزندش گذاشته شود.

  179. سلام
    نتیجه تست من 12 شد
    من بعد از دو سال و نیم تو یه رابطه دوستی بودن، کات کردم چوت پسر شرایطش مناسب نبود و تلاشی جهت ازدواج نمیکرد، ولی بعد از کات، خودش یک ماه بعد برگشت و منم چون بهش احساس داشتم دوباره رابطه رو شروع کردم ولی دو هفته بعد خودش به بدترین شکل ممکن کات کرد!
    الان حدود یه سال گذشته و اون دوست دختر داره، من گاهی اوقات که یادش میفتم دیپرس میشم، البته همیشه دیپرس نیستم ولی حرصم میگیره که اون منو راحت فراموش کرده و الان دوست دختر داره
    و مشکلم اینه که به پسرها بی اعتماد شدم و نمیتونم کسی را دوست داشته باشم
    به نظرتون باید چیکار کنم؟

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      نگار جان، بهتر است موضوع گذشته ات را کامل حل کنی. اینکه موضوع گذشته به ظاهر از ذهن ات پاک شده اما درواقع باعث شده دید ات نسبت به همه پسرها بد شود، نیاز به بررسی و اصلاح افکار دارد. دکتر فرشاد شیبانی یا دکتر سحر اعلایی به شما کمک خواهند کرد.

  180. سلام
    جواب تست من 36
    میخوام همه ادما کار شفل وسایلی رو که دوست دارم رو بزارم و برم
    میخوام ازاد باشم
    حتی جسمم رو هم میخوام ترک کنم

  181. ميزان افسردگي من ٢٨ ولي اصلا حوصله صحبت كردن با مشاور رو ندارم كلا هيچ وقت حوصله ندارم خيلي زود عصبي ميشم و داد و فرياد ميكنم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      متاسفاته تا حضور پیدا نکنید هیچ کمکی نمی توان به شما کرد

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      بله این نیز از علائم افسردگی است اما بهتر است ابتدا برای درمان اقدام نمایید و پس از بهبود مجدداً به شرایط تان نگاه کنید و قضاوت کنید.
      سپاس

  182. سلام من خیلی ناراحتم همش فکرمی کنم برام مشکل پیش میاد ازیکی می ترسم ایرومو ببره خیلی افسرئه شدم تحمل هیچی ندارم چکار کنم دوست دارم بمیرم تو روخدا کمکم کنین حالم بده دارم دق می کتم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      این وضعیت غیرطبیعی است ولی بادرمان های دارویی و غیردارویی متعددی قابل درمان است.
      برای بررسی و درمان میتوانید برای آقای دکتر هرمزپور نوبت ویزیت بگیرید
      سپاس

  183. سلام . امتیاز من شد 32 . من 21 سالمه و از زندگی خسته و نا امید به همه چی و آینده . سربازم و متاسفانه از لحاظ مالی توو وضعیت خوبی نیستم که به دوا درمون خودم بپردازم . تو رو خدا ی راه حل بهم نشون بدین . یبار خودکشی کردم قبل خدمت . اما دیگه از خدام میترسم و خجالت میکشم وگرنه باز خود کشی میکردم . دیگه از نداری و بدبختی بریدم .

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      روزهای فرد با کلینیک شماره یک تماس بگیرید و با خانم عبداللهی جهت ویزیت هماهنگ نمایید ( هماهنگلازم انجام شده است ) .

      1. سلام . من برای یکشنبه ساعت 12 وقت گرفتم . همکارتون پرسید نروفیدبک میخوای یا بیوفیدبک . نمیدونستم چی باید بگم . الان مشکلات من به کدوم از این متد ها میخوره؟

        1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

          سلام
          در مورد این.موضوع پس از جلسه بررسی و تست تصمیم گیری میشود.
          سپاس

    2. من هم هم سن سال خودتم اما من دخترم افسرده پسر بی شعوری که سرباز بود دوستش داشتم اما بعد کلی دعا براش بد تموم شدن سربازیش ی کار پیداکرده من ول کرد توهم از جنس منی اگه ازخدا نمیترسیدم بخدا خودکشی میکردم.

  184. سلام
    من با خوردن متادون (بدون تجویز پزشک) احساس آرامش عجیبی میکنم و چندبار که سعی کردم آن را قطع کنم به شدت افسرده و مضطرب شدم. روزانه حدود 40 میلیگرم متادون مصرف دارم. آیا این وضعیت خطرناک است؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      بله در طولانی مدت این کارایی از بین خواهد رفت و مشکلات اصلی آغاز میشود.
      سپاس

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام شما می توانید برای دکتر شیبانی جهت درمان غیر دارویی افسردگی خود برای ایشان نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  185. سلام و مرسی برای اطلاعات خوب سایت
    نمره من در تست افسردگی 16 شد و نتیجه افسردگی خفیف! حتما باید به مشاور رجوع کنم؟ یا خودم میتونم روی خودم کار کنم و شرایطمو بهبود بدم؟ ممنون میشم اگه مقاله یا راهکاری در این زمینه بهم معرفی کنید.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      دهها مقاله در بخش افسردگی سایت وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده نمایید ولی بهرحال اگر از لحاظ مالی و زمان امکان مراجعه به پزشک دارید بهتر است درمان را بصورت حرفه ای آغاز نمایید
      سپاس

  186. سلام من 19 شدم.ازوقتی دختر 3 ساله ام به دنیا آمد. مشکلاتم زیاد
    شده.دخترم تا 6ماه کولیک شبانه داشت همسرم هم سرکوفت میزد همیشه اینور اونور بودیم.الانم دخترم خوابش تنظیم نیست روزی 12_13ساعت می خوابه اما من دیوانه شدم،روابط جنسیمون کمه همسرم منو مقصر میدونه، زود عصبانی میشم داد میزنم دخترعم. دعوا میکنم. یاد روزهایی سخت گذشته می افتم زندگیمو بچمو همسرمو دوست دارم. راهنمایی کنید لطفا.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      از توصیه های روی سایت استفاده نمایید و در صورت عدم بهبود برای خانم دکتر محمدی یا آقای دکتر قاسمی نوبت ویزیت تهیه فرمایید
      سپاس

  187. سلام من این تست رو انجام دادم و جواب این تست44 شد اما من از رفتن پیش روانشناس میترسم چندین بار مراجعه به دیگر روانشناسان کردم اما جوابی نگرفتم و این باعث شده که من از رفتن بترسم از جواب نگرفتن بترسم باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      درمان های روانشناختی نیاز به مداومت داشته و باید صبوری بیشتری داشته باشید ، نابرده رنج گنج میسر نمیشود ،من پیشنهاد می کنم شما روش های درمانی دیگری از جمله رواندرمانی را نیز امتحان کنید.

  188. عدد من 24 شد نمی دونم افسردگی دارم یا نه همه چیز به خاطر پسرم شد امید وار بودم وقتی دیپلم گرفت وارد دانشگاه وبعد با تلاش یه شغل بعد هم ازدواج وتشکیل خانواده اما همه این ارزوها با یک تصادف که منجر به ضربه مغزی شد تا حدودی به دل ماند پسرم از مرگ نجات پیدا کرد اما از نظر رفتار مانند عقب مانده ذهنی شده در راه رفتن مشکل دارد هرچه تلاش بود برای برگشتن به سلامتی انجام دادم الان چهار سا ل است که منتظر ان روز هستم همین مسئله باعث نگرانی من شده تا حدی که اراده هر کاری را از من گرفته به این فکر م بعد از من کی از او مواظبت میکنه ایا به حالت اول بر میگرده یا تا اخر عمر معلول ذهنی باقی می مونه یکی از این نگرانیها م اینه که دوستانی که انتخاب میکنه در حدود راهنما یی دوم سوم هستند . خیلی باهاش حرف میزنم که تو بچه نیستی تو 25 سالته ولی از همسنو سا لها ش دوری میکنه وفکر میکنه هنوز بجه هست من چطور میتوانم به اینده ش امید وار شوم

  189. عدد من 39 شد. اما من احساس ميكنم بيشتر عصبي ام تا افسرده. چون دوس دارم همه رو بزنم. يني كسايي كه اذيتم كردن. دوس دارم زجر كشيدنشونو ببينم. حس ميكنم اينجوري دلم خنك ميشه. نميدونم شايدم نشد!

  190. عدد من 27 بود اما خودم احساس میکنم افسرده تر از این حرفام !
    خیلی وقته تصمیم دارم به یه پزشک مراجعه کنم اما راستش باوری به روانشناس ها و درمان هاشون ندارم !
    به طرز وحشتناکی بی حوصله م و بیشتر ساعات روز رو خواب هستم .. .
    یک ساله ازدواج کردم و شرایط روحیم روز به روز داره بدتر میشه . خیلی پرخاشگر و عصبی هم شدم .
    شیرازم و دنبال یه مشاور خوب که بتونه کمکم کنه تا کارک به جاهای باریک نکشیده !

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      شما می توانید در صورت تمایل با متخصصین ما در شعبات تهران نوبت ویزیت تهیه فرمائید ویا در غیر اینصورت تماس گرفته تا راهنمایی های لازم جهت نمایندگی های ما در شیراز انجام گردد.

  191. سلام جواب تست من 28 از 63 بود…واقعیتش اینه که من امسال دچار شکست بزرگی شدم با اینکه سعی میکنم فراموش کنم اما نمتونم دایم یادم میاد اولین دختری که تو زندگیم اومد و واقعا دوسش داشتم و هرکاری در توانم بود برای بدست اوردنش کردم اما خیلی راحت بخاطر مسایل مالی منو تنها گذاشت علیرغم تمام حرفا و قولای بین ما من شوکه شدم چجوری یدختر از ی خونواده مذهبی که میگفت اولین تجربشه تونست فقط بخاطر مسایل مالی (من تا جاییکه در توانم بود سعی میکردم همراهش باشم و اذیتش نمیکردم ولی از اول رفتاراش فقط شک بود و توهین و قهر.. )براحتی منو کنار بذاره اما من هشت ماه گذشته و هنوز نتونستم از این حالت در بیام سنم 29 ساله از عشقای طوفانی و بچه گانه ندارم فقط خیلی ساده ینفر رو دوس داشتم با اینکه خیلی بدی ازش دیدم اما تنهاش نذاشتم ولی اون خیلی راحت منو کنار گذاشت .خیلی ذهنم درگیره میتونم ساعتها بنویسم ولی میدونم شما هم فرصت کمی دارین فقط بهم بگین چجوری برگردم بحالت اول یا حداقل از این افکار در بیام

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      بهتر است به یک متخصص روانپزشکی مراجعه نمایید و تحت درمان غیر دارویی با روش های سایکوآنالیز قرار بگیرید. در کلینیک آلومینا می توانیدبرای اینکار برای آقای دکتر قاسمی نوبت ویزیت بگیرید.

    2. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات تعلیم و تربیت

      سلام
      اولین مرحله از رفع مشکل،اذعان به وجود چیزی غیر عادی، و بعدی تلاش برای رهایی از آن است که شما هر دو را دارید.منتهی بهتر است به جای مرور خاطرات و دنبال چرایی رفتار فردی باشید که ترکتان کرده به دنبال این چرا باشید که من حالا چرا برای این آدم وقت می گذارم؟ و برای مدیریت افکارم چه باید بکنم؟
      لینک زیر را بخوانید:
      https://gyrusclinic.com/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%AF-%D9%81%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D9%88%D9%82%D9%81-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/
      صحبت با مشاور نیز می توانید با توجه به شخصیت خود شما و مسائلتان بسیار کمک کننده باشد.
      به قسمت تماس با ما بروید و با کلینیک تماس بگیرید تا برای صحبت با مشاور مناسب راهنمائیتان کنند

      1. سلام (امتیاز تست من 29 از63 بود)

        زندگی (مشکل زندگی) من خیلی شبیه مشکل ایشونه ولی هنوز جدا نشدیم . 2-3 ماه قبل تصمیم به جدایی گرفته بودم یعنی در اصل تسلیم تصمیم اون شده بودم.،اما از همون اول نمیدونم که نمیخام یا نمیتونم قبول کنم که سمیرا خودش اینو میخاد یا به خاطر دخالت ها و اعمال نظرهای مادرش ، این تصمیمو گرفته.یه ماه قبل دقیقا برعکس حرفا و برخوردهای منفی خودش ،رفته پیش زن دوستم با کلی گریه و زاری ازش خواسته بود منو راضی کنه برم ،دنبال اون.با این که سخت بود برام باورکردم گفتم شاید منتظرمه روش نمیشه به خودم بگه ،رفتم سمتش دقیقا 180 درجه عوض شد اصلا نذاشت حتی به صحبت حضوری باهم برسیم و همه چیو باز خراب کرد. ولی من ( نمیدونم اینجا چه صفتی بهم تعلق میگیره )
        با اینکه خیلی بهم بی احترامی و بی مهری نشون داده و میده ،بازم نمیتونم بذارم با این اشتباه زندگی خودشو (اصلا زندگی من هیچی) خراب کنه .
        چرا من حاضرم بخاطر غرور و احساس و همه چیزمو بدم بااینکه تا حالا بخدا معرفت ازش ندیدم .
        به نظر شما من دیوونه شدم یا میخام بشم یا اصلا کسی میدونه من چه مرگمه؟؟؟؟؟
        شرمنده دیگه دلم پردرده ولی میدونم از کجاش بگم و بیشتر هم وقت دوستان را نمیگیرم
        اگه راهنمایی بدید خیلی ممنون میشم

        1. با سلام نمره من 23 شد . من هم مشکلم تقریبا شبیه این دوستانه . نامزدم بعد از چند ماه خیلی راحت بی خیال همه چی شد و گذاشت و رفت گفت فقط طلاق . الان برگشته و میگه بیا زندگی کنیم اما بهش اعتماد ندارم و میدونم واسه ترس از مهریه دادن این حرف و میزنه . هیچ کاری نمیتونم درست انجام بدم و خوابم بهم ریخته . دوست دارم پیش مشاوره برم اما واقعا نمیدونم کجا برم چون من کرج هستم و اینجا هم دکتر خوب سراغ ندارم .

          1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

            سلام
            برای آقای دکتر سینا قاسمی یا خانم دکتر بنی هاشمی نوبت ویزیت بگیرید
            سپاس

    3. سلام. به نظرم بهترین کار در این مواقع باز کردن باب آشنایی با یک شخص جدید هست. یادت باشه همه آدمهای دنیا شبیه هم هستن. همه درصدی نقاط ضعف و قوت دارند. به ذهن و قلبتون اجازه و فرصت بدید یک شخص جدید و بشناسه. فکر نکنید با رفتن یه نفر دنیا به پایان رسیده بلکه به خودتون بگید اون شخص از عشق و محبت سرشاری که شما نثارش می کردید خودشو محروم کرده و حتما یه شخص لایق تر در انتظارتونه. به طور حساب شده و با تفکر بیشتر وارد رابطه ی جدیدی بشید اونوقت می بینید که تو همون روزهای اول اون شخص و به راحتی فراموش می کنید.
      موفق باشید

  192. با سلام من دیروز به دکتر روانشناسی مراجعه کردم و تشخیص ایشون این بود که من افسرده هستم و همچنین تست بک رو انجام دادم و به مرحله دارو درمانی رسیده ام ولی میترسم که دارو بخورم و از طرفی به دخترم بسیار اسیب میرسه از این جهت که اصلا حوصله اش را ندارم لطفا راهنمایی کنید

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      سعی کنید از دارو خوردن نترسید و به تشخیص و درمان پزشکتان اعتماد کنید. معمولا اثرات دارو با عوارض جانبی آن سنجیده می شوند و دارو در مواقعی تجویز می شود که اثرات مثبت بیشتری نسبت به عوارض جانبی اش داشته باشد.
      با سپاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *