واقعیت شگفت آور در مورد استمناء ( خود ارضایی )

 

رابطه و تعامل

 

مشکلات جنسی باعث میشود تا فرد از داشتن رابطه جنسی ، لذت نبرند و به سمت فیلم های غیر متعارف و استمناء روی آورند ولی در بعضی مواقع نیز مشکلاتی که همسر دارد  به عنوان مثال MS  باعث میشود تا شوهر به سمت استمناء گرایش پیدا کند و در بعضی مواقع دیگر به علت عدم رعایت بهداشت فردی  زن، شوهر به این سمت کشیده میشود.

در یک مطالعه اشاره شده است که استمناء مانند یک تمرین لباس پوشیدن است ، این کار  در میان جوانان بیشتر رایج است ولی باید مد نظر داشت که انجام استمناء می تواند داشتن رابطه جنسی همراه با همسر را کاهش دهد و نتواند رابطه درست جنسی با همسر خود برقرار کند. همچنین استمنا در دین مبین اسلام فعل حرام به شمار می رود و ممنوع شمرده می شود.

البته در بعضی مواقع به علت نیاز بیش از اندازه میل جنسی در آقایان و اینکه نمی خواهند  همسران خود را اذیت  کنند ترجیح میدهند  به جای اینکه همسر خود را مورد آزار قرار دهند و یا اینکه به انحراف کشیده شوند ، از استمناء استفاده کنند که در اینگونه موارد بهتر است زوجین تحت مشاوره جنسی قرار گیرند.

نعوظ یا انزال به عوامل متعددی وابسته است مانند: اضطراب ، خشم و خستگی و …

که می تواند فرد را از لذت بردن رابطه جنسی با همسر خود باز دارد اما اگر مشکلات فوق علت آن نبود بهتر است به درمانگران جنسی و متخصص اورولوژی مراجعه فرمائید.

 

منبع :

womenshealthmag


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

2 دیدگاه دربارهٔ «واقعیت شگفت آور در مورد استمناء ( خود ارضایی )»

  1. اینجانب دارای فرزندی 19 ساله هستم که برای کنکور آماده میشود البته سال گذشته در کنکور قبول نشد و به دلیل اضطراب نتوانست در امتحان کنکور موفق شود و امسال هم به دلیل اضطراب ضدید نمیتواند به اندازه کافی در درس تمرکز پیدا کند و همچنین به مشکل حودارضایی نیز ظاهرا اضافه شده است خواهشمند است در اینخصوص یکی از پزشکان در مرکز 1 یا مکز رسالت معرفی نمایید.
    با تشکر

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      خانم دکتر بنی هاشمی در کلینیک شماره یک یا آقای دکتر هرمزپور در کلینیک شماره یک یا شماره سه
      سپاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *