نوروفیدبک NFB چیست و چگونه کار می کند؟

در یک جلسه NFB چه اتفاقی می افتد؟

یک مربی نوروفیدبک با یک ارزیابی کامل و پر کردن فرم نظرسنجی در مورد شما چالش ها و مشکلات شما را لیست کرده و بررسی می کند. پس از آن در یک فضای آرام، راحت و روی یک صندلی خمیده قرار خواهید گرفت. مربی حسگرهای خاصی را به سر شما متصل می کند که الگوهای امواج مغزی شما را به نرم افزار برنامه ضمیمه خواهد کرد.

جلسه نوروفیدبک یک جلسه آرام و لذت بخش است که معمولا 30 دقیقه طول می کشد. با شروع جلسه، موسیقی نیز از طریق هدفون شنیده خواهد شد. در این موسیقی گاهی پرش یا وقفه ای ایجاد می شود که در واقع سیگنالی است مغز را برای تنظیم مجدد و بهینه سازی تحریک می کند.

نوروفیدبک اختصاصی 0

نوروفیدبک یک فرایند غیرتهاجمی است. در این فرایند شوکی به مغز وارد نمی شود و تغییری نیز در مغز ایجاد نمی شود. بلکه وقتی امواج مغز در حالت مطلوب برای انجام کاری عمل می کنند، آنها را تقویت می کنیم.

در پایان جلسه، احتمالا کمتر احساس اضطراب کرده و ذهن آرام تری دارید. بعید است که پس از پایان جلسه تاثیر منفی احساس کنید، چرا که این فرایند مغز را در جهت خاصی تحت فشار قرار نمی دهد. بسیاری از کاربران این روش پس از انجام اولین جلسه نوروفیدبک خواب عمیق تر و رویاهای واضح تری را تجربه کردند.

سیستم نوروفیدبک یک نرم افزار آموزشی بسیار تخصصی برای مغز است که سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کند تا از منابع عصبی مغز بهترین استفاده را داشته باشد.

آموزش نوروفیدبک برای مغز مانند آموزش های جسمی برای بدن است. بسیاری از ناراحتی های ما ناشی از افکار و احساساتی است که در محدوده زمانی معینی فراگیر هستند که در آنها ذهن ما از نظر احساسی یا شناختی درگیر می شود. نوروفیدبک مغز را تحریک می کند تا از منابع موجود خود استفاده کرده و خود را از این شیارهای ذهنی بیرون بکشد. نتیجه آن یک طرز فکر باز و مثبت است که در آن موانع بیشتر از قبل قابل کنترل و قابل حل هستند.

مانند یک آینه که به نوعی خود اصلاحی را تحریک می کند، برنامه نوروفیدبک نیز امواج مغزی را کنترل کرده و سپس بازخوردی در مورد آنچه انجام شده، به سیستم عصبی مرکزی ارسال می کند. زمانی که نرم افزار لرزشی را در الگوی امواج مغزی کشف می کند، یک سیگنال صوتی ارسال می کند که مغز را تشویق می کند تا تنظیم مجدد انجام دهد.

در ادامه:تفاوت نوروفیدبک با دیگر سیستم ها چیست؟


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *