معرفی متخصص اختلالات خواب در مرکز فوق تخصصی اختلالات خواب جایروس

متخصص اختلالات خواب کیست؟

 

متخصص اختلالات خواب یا همان فلوشیپ اختلالات خواب پزشکی است که از یکی از رشته های تخصصی مغز و اعصاب ، روانپزشکی، طب کار، گوش و حلق و بینی یا ریه فارغ التحصیل شده است و سپس دوره فلوشیپ فوق تخصصی اختلالات خواب را گذرانده است.

این دوره چند سالی است که در ایران هم راه افتاده است ولی تا چند سال پیش تمام فارغ التحصیلان این رشته از خارج از کشور مدارکشان را کسب می کردند.


دکتر مغز و اعصاب مصطفی امیری

  • دکتر مصطفی امیری متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات
  • دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
  •  فلوشیپ اختلالات خواب از اسپانیا

**********************************************************************************

ایشان در اختلالات خواب در حیطه های زیر در کلینیک فعالیت می کنند:

  • بی خوابی شبانه
  • خواب آلودگی روزانه
  • بیدار شدن مکرر شبانه از خواب
  • سندرم پاهای بی قرار
  • نارکولپسی
  • سندرم وحشت خواب
  • راه رفتن در خواب و خواب گردی
  • آپنه خواب
  • خروپف در خواب
  • اختلال در به خواب رفتن یا بیدار شدن از خواب
  • کابوس شبانه
  • خواب شبانه روزی بیش از حد زیاد
  • انجام و تفسیر تست خواب

***********************************************************

برای تماس و نوبت ویزیت با متخصص اختلالات خواب به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

61 دیدگاه دربارهٔ «معرفی متخصص اختلالات خواب در مرکز فوق تخصصی اختلالات خواب جایروس»

  1. سلام من ۱۹ سالمه و قبل از خواب وقتی که چشمام داره از خواب سنگین میشه بدنم سنگین و کرخت میشه به طوری که اصلا نمیتونم بدنم رو تکون بدم و از این پهلو به اون پهلو بشم . قبلا این اتفاق برام نمی‌افتاد ولی الان ۵ یا ۶ شب هست که هرشب این اتفاق برام میوفته . میخواستم بدونم که دلیلش چیه؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد. جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. توصیه می شود چنانچه این حالت تکرار و تشدید گردید توسط متخصص اختلال خواب معاینه شوید. در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  2. سلام من چندین ساله کابوس میبینم وبعضی از خواب های شبانه ام همراه با جیغ کشیدن و پریدن ازخواب هستش جوری که تپش قلب بدی میگیرم و بدنم ساعتی به لرزه میفته ازطرفی باعث ازار اعضای خوانواده ام شدم دیگه خسته شدم ومیخام اقدام کنم به درمان لطفا راهنماییم کنین.ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      موضوع اختلال خواب مطرح می باشد. توصیه می شود توسط متخصص اختلال خواب معاینه شوید. در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      از طریق صفحه اصلی سایت، که در زیر درج گردیده است می توانید با شماره های مرکز تماس بگیرید، همکاران راهنماییتان می کنند.
      https://gyrusclinic.com/

  3. دوستی دارم ۱۴ سالشه ظهر ها نمی خوابید و و شب ها تا ساعت ۳ یا ۴ خواب نمیرفت و اخر شبا بیدار بود ولی الان چند ماهه که ظهرا به شدت خوابش میاد و می خوابه و شب ها هم ساعت ۱۲ شب داره با گوشی کار میکنه و چت میکنه ناخداگاه بیهوش میشه و خواب میره بدون اینکه از عمد باشه کارش یا حتی دلش بخواد بخوابه
    ایا مشکلی داره بایید نگرانش بشیم یا چیز مهمی نیست؟ممنون میشم راه نماییم کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      توصیه می شود در این خصوص توسط متخصص اختلال خواب ویزیت شوند.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید و از جناب دکتر حامد امیری (متخصص مغز و اعصاب، فلوشیپ اختلال خواب) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  4. سلام ببهشید ایا امکان دارد غیر حضوری با اقای دکتر صحبت کنیم چون از شهرستانیم و امکان اومدن حضوری رو نداریم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بله، با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  5. ریحانه شریفات

    سلام خسته نباشید من ۱۹سالمه یه مدت نمیتونسم بخوابم و با اینکه خوابم میومد تا به رختخواب میرفتم با اینکه چشام سنگین میشد و نمیتونسم بازشون کنم ولی مغزم فعال میشدو تا ساعتها طول مکشید خوابم ببره اما یه مدتی شروع کردم درس خوندن خوب پیش رفتم ولی الان همش در طول روز خوابم میاد و حوصله درس خوندن رو ندارم حتی یادگیریم ضعیف شده زود یادم میره واگه درسم نبود فک کنم یه روز کامل هم میتونم بخوابم لطفا راهنمایم کنید چیکار کنم من خوزستانم چطوری با دکتر امیری مشورت کنم اینجا هم دکتر خوب نمیشناسم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.
      هم چنین در وب سایت زیر دوره های مفید و موثری در خصوص خواب وجود دارد که می توانید استفاده نمایید. دوره ها توسط آقای دکتر مصطفی امیری گردآوری گردیده است.
      http://www.wikichera.com

  6. سلام حدود یک سالی هست که شدیداً دچار اختلال خواب شدم.بخاطر یک شوک عصبی که در چند سال پیش برام پیش اومده بود.ولی از سال پیش کم کم دچار اختلال خواب شدم.گاهی ۸ساعت رو کامل می‌خوابم که البته کم پیش اومده،ولی اکثر اوقات ۳یا۴یا۵ساعت می‌خوابم وحتی گاهی اوقات تا صبح خوابم نمیبره.لطفا منو راهنمایی کنید که چکار باید بکنم.ممنونم

  7. سلام خواهری دارم ۴۴ساله. همیشه در مقابل ازدواج ممانعت میکرد چون با اصرار ما مواجه شدد گفت من اصلا نمیتونم ازدواج کنم چون سالهای سال است که کابوس میبینم که منو تو خواب بزور برهنه میکنند و بهم … گریه می‌کنه و میگه از ازدواج گریزانم برام قابل تحمل نیست تازه این قضیه رو به ما گفته و میگه حاضر نیست پیش پزشک مرد جزییات خوابهاشو بگه چون خجالت میکشه . از وقتی مشکلشو گفته دیگه به فکر هول دادنش برا ازدواج نیستم به فکر حل مشکلشم که زجر نکشه طفلک خواهرم. تراخدا پزشک زن خوب بهم معرفی کنید ببرمش

  8. عرض سلام وادب خدمت شما
    بنده مدت چند ماهه که اصلا نمیتونم در طول روز بخوابم در حالی که قبلا بعد از نهار میتونستم حتی شبها انقد دیر خوابم می بره که نمیدونم کی خوابیدم میخواستم بدونم درد کمری که دارم میتونه در این مشکل تاثیر داشته باشه

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بله ممکن است ،البته بهتر است عواملی که در این مدت در زندگیتان نیز تغییر کرده است را مورد بررسی و شناسایی قرار داده و تاحد امکان به حالت سابق برگردانید در صورت عدم تغییر و بهبود نیاز به بررسی حضوری توسط دکتر امیری فوق تخصص خواب دارید.

  9. سلام دختری دارم۱۴ ساله و تک فرزند هستن.یک سال هست که شبها خواب راحتی و عمیقی نداره و به هیچ عنوان حاضر به تنها خوابیدن در اتاقش نیست.مدام خوابهای وحشتناک میبینه که مدام در حال فراره.و خوابش به حدی سبکه که با کوچکترین حرکت من بیدار میشه.لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی وی می باشد. علل مختلفی موجب بروز این حالت می گردد که متناسب با علت و شدت اختلال راهکار مناسب درمانی اتخاذ می گردد.
      توصیه می شود توسط متخصص اختلالات خواب، ویزیت صورت گیرد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک جایروس کلینیک تماس بگیرید و از دکتر مصطفی امیری (متخصص مغز و اعصاب، فلوشیپ اختلالات خواب) تایم ویزیت اخذ نمایید.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  10. باسلام و خسته نباشید. از شیراز هستم.پسرم سه سالشه و از بدو تولد کم خواب بوده بطوریکه تا ۹ ماه اول آفتا میزد و میخوابیدیم. گریه نداشت. و فقط دوست داشت بازی کنه. اللن که بزرگتر شده وضع بدتر شده متوجه میشم که شدیدا خوابش میاد حتی ظهرها و میاد رو تخت دراز میکشه ولی بلافاصله به بهانه ای از جایش بلند میشه. و معمولا بخاطر خواب آلودگی در عصر پرخاشگرمیشه. و خیلی چیزها رو پرتاب میکنه و میدود. تاحالا سعی کردم از داروهای خواب آورهم استفاده نکنم.البته بجز دوسه دفعه شربتهای گیاهی و عرقیجات. لطفا راهنمائیم کنیید. چون واقعا غیرقابل تحمل شده بیخوابیهاش و تواننو ازدست دادم. ممنونم

    1. مدیر بخش توسعه و تحقیق

      دوست گرامی
      بدون ارزیابی بالینی و معاینه نمیتوتن تشخیص داد
      بیش فعالی ، پرخاشگری ، تاثیرات داروها ، بیماری های مختلف …همه میتوانند از ذلایل باشند
      توصیه ما این است که به پزشک متخصص اختلالات خواب یا روانپزشک کودک مراجعه کنید
      در صورت تمایل به صفحه تماس با ما مراجعه کنید

  11. سلام مادر من كلا بي خواب ٢٣ سال با قرص خواب زولپيدوم الپرازولام به زور ميخوابه به خاطر همين مشگلات زيادي براش پيش اومده كلافگي افسردگي فشار چشم بدن درد ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      کم خوابی و بیخوابی علل گوناگونی دارد.
      عللی مانند بیماری های روانپزشکی, مشکلات سیستم عصبی, اختلال در سیکل خواب و بیداری و… برای تشخیص علت شرح حال دقیق تر نیاز است.
      در بحث کم خوابی و بیخوابی شخص می تواند شخصا ً اقداماتی برای مبارزه با اختلالات خواب انجام دهد، اما برخی از شرایط نیاز به توجه و بررسی پزشکی دارد.
      قبل از اینکه به مطب پزشک بروید بهتر است ابتدا موارد زیر را انجام شود:
      یک دفترچه یادداشت خواب تهیه کنید :
      نمودار عادات خواب مادرتان را برای 1-2 هفته یادداشت کنید زیرا می تواند اطلاعات با ارزشی ارائه دهد. مواردی که باید در این دفترچه یادداشت کنید ، شامل:
      _ هنگامی که وی به رختخواب می رود( زمان خواب رفتن و بیدارشدن )
      _ چه مدت و با چه کیفیتی می خوابد؟
      _ زمان بیدارشدن در شب (در صورت وجود)
      _ زمانی که کافئین مصرف کرده است.
      _ زمان خوردن و نوشیدن
      _ احساسات و استرس ها
      _ مواد مخدر و داروهای مصرفی …
      _ توصیف اختلالات و مشکلات حین خواب
      برای تشخیص اختلال خواب، با پزشک در مورد عادات خواب خود و شرایط پزشکی وی صحبت کنید. درمرحله بعد، ممکن است به پلی سومنوگرام که نوعی مطالعه خواب است، احتیاج باشد .
      در کلینیک خواب جایروس کلینیک، از این تست برای بررسی فعالیت مغز، حرکات چشم و تنفس در هنگام خواب استفاده میشود.
      این الگوها می توانند یک اختلال مثل آپنه خواب و یا انواع دیگر اختلال خواب را که کمتر معمول است، نشان دهند.
      دوست گرامی با توجه به مواردی که ذکر کردید توصیه می شود مادرتان حتما توسط پزشک متخصص اختلالات خواب معاینه شوند.
      دکتر مصطفی امیری (متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات) (فلوشیپ اختلالات خواب از دانشگاه بارسلونا)

  12. سلام
    لطفا کمکم کنید. 25 سالمه. مجردم. فوق لیسانس روانشناسی درام. ساکن شهرستانم.
    خوابهایی که میبینم و بیدار شدنم عادی نیست. خوابهای خیلی وحشتناکی در مورد اهریمن میبینم. وقتی بیدار میشم وقتی بیدار میشم، رو به بالا هستم، دستهام به صورت مشت شده یا باز به صورت ضربدری روی قفسه سینم هست و یکی از پاهام روی اون یک پام. مثل بعضی از مسیحیا که مردها هاشون رو تویی تابوت میزارن. خیلی وحشتناکه! شبا از ترس خوابهام و مدل بیدار شدنم، سعی میکنم نخوابم ولی فایده نداره. مدت کوتاهی با مشورت روانشناس داروهای آرام بخش خوردم ولی توی مدتی که دارو مصرف میکردم، خوابهام خیلی عمیق شدن و ترس ها هم عمیقتر. من توی همون حالت که توصیف کردم خشک میشدم و با تلاش خانواده بیدار میشدم و چندین بار با بیهوشی کامل رفتم بیمارستان. به همین خاطر دوز و نوع دارو ها رو تغییر دادن ولی فایده نداشت. برای همین دارو ها رو بعد از 3 ماه قطع کردیم. پزشک مغز و اعصاب هم تمام آزمایشات رو سالم تشخیص داده. پیش هر متخصصی که فکرشو بکنید رفتم. هیچ تجربه غیر عادی و وحشت ناک یا مرگ عزیزان رو هم تا به حال تجریه نکردم. من قبل از این خوابها ادم شجاعی بودم ولی الان از خوابیدن میترسم. خانوادم کم کم دارن دست به دامن جادو و جنبل میشن.
    یک ساله که درگیر این خوابها شدم، گاهی هر شب/ گاهی چند شب درمیون!
    توی خواب، حرف نمیزنم، گریه نمیکنم، راه نمیرم
    فقط وقتی که دارو آرام بخش مصرف میکردم گاهی پرش عضلانی شدید داشتم
    .
    من خیلی میترسم. کمکم کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست از رواندرمانی تحلیلی استفاده کنید .

  13. با سلام
    دختر ٢٩ ساله هستم
    همين كه چشمم رو ميبندم به خواب ميرم اما از لحظه اي كه به خواب ميرم تا وقتي بيدار ميشم خواب ميبينم
    خواب هاي عجيبي كه تمام روز ذهن من رو درگير ميكنن و تمركزم رو ازم ميگيرن
    چيزايي كه تو خواب ميبينم كلا جديد هستن ( نه آدما رو ميشناسم نه جاهايي كه تو خواب ميبينم) اگر هم جديد نباشن چهره متفاوت دارن
    بعضي وقتا حتي ادامه خوابم رو ممكنه چند هفته بعد ببينم
    وقتي كسي توي اتاقم هست از حرف زدنم توي خواب شكايت ميكنه
    چيزاي عجيب زيادي توي خواب تجربه كردم و خوابهايي هستن كه به تناوب تكرار ميشن ( يك موضوع هر بار به شكل متفاوت)
    ساكن شيراز هستم
    حدود ٦-٧ ماه هست كه فلوكستين مصرف ميكنم
    قبلا هم حدود ١ سال فلووكسامين مصرف ميكردم
    خيلي دوست دارم در اين مورد با كسي صحبت كنم كه بتونه كمكم كنه خواب آرومي داشته باشم
    ميشه به من كمك كنيد لطفا؟

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. در این زمینه خانم دکتر نیوشا محمدی به شما کمک می کنند. سپاس.

  14. سلام روز به خیر دختر 17 ساله ای هستم از چند وقت پیش کم خوابی گرفتم و یا وقتی میخوابم کابوس های وحشتناک میبینم جدیدا از خواب متنفر شدم وقتی از خواب بلند میشم با ترس و هیجانه حالم خیلی بده بای دچه کار بکنم دارم روانی میشم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست با خانم عبداللهی و یا خانم امیری روانشناس در شعبه شریعتی ویزیت داشته باشید .

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      در سوال ذکر نکردید که چه موردی برای کودک 8 ماهه وجود دارد.میتوانید برای بررسی به سرکار خانم دکتر رنجبر یا سرکار خانم احمدی مراجعه نمایید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      به صفحه تماس با ما مراجعه کرده واحد شریعتی دپارتمان مغزو اعصاب

  15. امیر نشوری

    سلام از شهر رشت تماس می گیرم خروپف شدید در موقع خواب دارم و به محض اینکه یه کمی بی تحرک روی صندلی می نشینم خوابم می بره و تنفسم سنگین می شه تا حد زیادی شبیه خروپف . در طول روز هم اکثرا احساس خواب الودگی دارم . لطفا راهنمائی فرمائید برای رفع این مشکلات چه باید بکنم و به کجا مراجعه کنم. متشکرم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      در قدم اول فرم پذیرش کلینیک خواب را تکمیل نمایید (صفحه تماس با ما)

  16. ﺳﻼﻡ .ﻣﻦ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﻴﻪﻓﻬﻤﻴﺪم ﺗﻮ ﺧﻮاﺏ ﺷﺪﻳﺪا ﻧﺎﻟﻪ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﭘﻴﺶ ﺭﻭاﻧﺸﻨﺎس و ﻣﺘﺨﺼﺺ اﻋﺼﺎﺏ ﻫﻢ ﺭﻓﺘﻢ ﻭﻟﻲ ﻓﺎﻳﺪﻩ اﻱﻧﺪاﺷﺖ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻛﻨﻢ ﻓﻘﻄ ﻣﻴﮕﻦ اﺳﺘﺭﺳﻪ اﻣﺎ ﺑﺮاﻡ ﻗﺎﻧﻊ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻮﻥ ﻧﺎﻟﻢ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ اﺩاﻣﻪ ﺩاﺭﻩ

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      میتوانید پرسشنامه خواب را به صورت آنلاین در سایت پاسخ داده و به صورت ایمیل روند درمان برای شما توضیح داده خواهد شد.

  17. سلام من ۱۰سال هست که دچار بی خوابی شدم .رجوع به دکترهای زیادی در زمینه مغزو اعصاب داشتم ولی نتیجه نگرفتم .به مرور زمان این بیخوابیها تبدیل به افسردگی شده .شما چه پیشنهادی برای من دارید. ممنون

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      فرم تست خواب در صفحه تماس با ما را پر کنید تا دکتر امیری شما را راهنمایی کنند. سپاس

        1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

          سلام، دوست گرامی با شعبه شریعتی تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

    2. عزیزم شما باید پیش روانپزشک برید متخصص مغزو اعصاب فوقش براتون داروهای امی، نورو ،دیازپام بنویسه دیگ شما باید پیش روانپزشک برید البته روانپزشکا نه روانشناس

  18. با سلام من ا ز اهواز مزاحمتون میشم.بنده در خواب خرو پف بسیار شدیدی دارم به طوری که برای اطرافیانم قابل تحمل نیست و سر کار هم بلافاصله بعد از نشستن مدتی روی صندلی احساس خواب آلودگی شدید دارم و مدام احساس کسل بودن در روز را دارم و صبحها هم وقتی از خواب بلند میشم دهانم به شدت خشکه. میخواستم ببینم برای درمان میتونم خدمت خانم کیانی که در اهواز هست مراجعه کنم و میخواستم ببینم کیفیت درمان ایشون مانند تهران هست یا خیر تشکر از لطفتون

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      خیر باید ابندا برای تست خواب به کلینیک شریعتی واحد تست خواب در تهران مراجعه کنید (ابتدا جهت هماهنگی تماس بگیرید)

  19. سلام
    خواب خیلی سنگینی دارم
    خوابم زیاد نیست ولی خیلی سنگینه
    لطفا یه متخصص معرفی کنین
    با تشکر

    1. سلام چن ماه پیش بخاطر لاغری و مشکلات گوارشی به دکتر مراجعه کردم ایشون برام ۲ماه الانزاپین تجویز کردن بعد دوماه دچار بی خوابی و اضطراب شدم الانم بیشتر از دو ماهه که ادامه داره ایا مشکل من درمان داره…؟

      1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

        سلام دوست عزیز
        جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار درمانی، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
        قطعا راهکارهای موثری در این خصوص وجود دارد که متناسب با علت و شدت اختلال، اتخاذ می گردد.
        در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      همه پزشکان در گروه آلومینا بسیار مجرب بوده ولی هر کدام از پزشکان محترم به صورت اختصاصی فعالیت می کنند و در این زمینه خانم دکتر نیوشا محمدی و جناب دکتر هرمز پور در کلینیک شریعتی

  20. سلام . من از لحظه ای ک میخوابم تا لخظه بیدار شدنم کلا خواب میبینم .. هیچ لذتی از خوابم نمیبرم..فراموشی و ناتوانی در تمرکز هم خیلی ازارم میده.. لطفا اگ راهی بلدین کمک کنید و فارغم کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جهت کلینیک خواب و بررسی های لازم نوبت ویزیت تهیه فرمائید. جهت کسب اطلاعات تماس به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

  21. با سلام. آیا استفاده از دستگاه سی پپ برای فردی که آپنه متوسط دارد، ایجاد وابستگی به استفاده از آن می‌کند؟
    آیا می‌توان پس از مدتی استفاده از آن را کنار گذاشت؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      وابستگی ایجاد نمیکند و اگر علت زمینه ای آپنه برطرف شود بله میتوان آن را کنار گذاشت

  22. سلام , من دچار پرخوابی هستم و خوابم زیاد است.چیکار کنم و به چه دکتری مراجعه کنم؟
    (چون تهران نیستم نمی تونم پیش آقای امیری بیام)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *