مرکز تخصصی بیش فعالی -نقص توجه،درمان و کاهش علائم اختلال بیش فعالی

مرکز تخصصی بیش فعالی -نقص توجه

 

چگونه ADHD می تواند بر زندگی شما تاثیر بگذارد؟

 

 

داشتن اختلال بیش فعالی ( ADHD ) اغلب به این معنی است که شما با توانایی محدود کردن رفتار خود (مانند خوردن) مبارزه می کنید. علاوه بر این، ADHD با سطح پائین دوپامین قسمت لذت مغز درگیر است ،پرخوری کردن برای افزایش احساس خوب  افزایش دوپامین در ان گروه زیاد اتفاق می افتد .

 

 

 

 

اضطراب و درمان آن با گروه متخصصان جایروس 

 

نگران بودن و لذت نبردن از زندگی همان طور که خودتان دوست دارید میتواند نشانه ای از اضطراب باشد  . حدود نیمی از بزرگسالان مبتلا به ADHD نیز اختلال اضطرابی دارند. گاهی اوقات علائم ADHD شما باعث احساس اضطراب می شود.

هنگامی که  اختلال بیش فعالی ( ADHD) شما درمان شوند به اضطراب شما نیز کمک خواهد شد.

 

 

 

سوءمصرف مواد و ترک مواد و الکل با متخصصان با تجربه جایروس

 

 

همان رفتار “هیجان انگیز” که منجر به عدم کنترل مصرف غذا  می شود، می تواند نقش سوء مصرف مواد مخدر و الکل را بازی کند. پزشکان معتقدند ممکن است بین ADHD و اختلالات مصرف دارو یا مصرف الکل ارتباط وجود داشته باشد و البته جای نگرانی نیست متخصصان ما با روش های غیردارویی و دارویی در مرکز ترک جایروس میتوانند به شما عزیزان کمک کنند.


اگر به دنبالی راهی برای افزایش هوش و حافظه و بهبود عملکرد مغزتان هستید، دوره تقویت هوش و تقویت حافظه دکتر مصطفی امیری را از دست ندهید.

تقویت هوش


 

 

 

استرس مزمن و درمان آن توسط روانشناسان مجرب جایروس

 

علائم ADHD شما می تواند استرس زا باشد. این احتمال وجود دارد که سطح استرس شما بیشتر از زمانی است که اختلال دارید. با گذشت زمان، استرس می تواند منجر به مسائل دیگری مانند:

تنش و درد ماهیچه
مشکلات تنفسی
مسائل قلب
مشکل کنترل قند خون شما
مسائل مربوط به هضم

 

 

درمان استرس و کاهش علائم جسمی استرس با روش غیردارویی بیوفیدبک 

 

 

درمان مشکلات خواب در کلینیک تخصصی خواب جایروس 

 

اختلال بیش فعالی ( ADHD) می تواند خواب شما را تحت تاثیر قرار دهد.

این اختلال میتواند شانس خروپف، آپنه خواب و سندرم پاهای بیقراری (تمایل به حرکت پاهای شما هنگام استراحت)را افزایش دهد . این می تواند ساعت داخلی بدن شما را به نام ریتم شبانه روزی به هم بریزد و شما درتلاش برای خوابیدن و بیدار شدن در زمان های غیر معمول می باشید.

فوق تخصصان خواب در کلینیک خواب جایروس آماده ارائه خمدمات تخصصی -فوق تخصصی برای شما عزیزان می باشند.

 

 

مشکلاتی در رابطه کار 

اگرچه همه محل های کار متفاوت هستند، ولی در اکثر آنها انتظار می رود که شما کار خود را در زمان مشخصی سازماندهی کنید ، توجه و تمرکز در کار از شما خواسته میشود.

اختلال ADHD می تواند همه این را سخت تر کند. در نتیجه، ممکن است نتوانید به انتظارات کارفرمایانتان برسید. بنابراین ممکن است تلاش زیادی برای حفظ کار داشته باشید.

 

عدم کنترل زمان 

 

یک فرد با اختلال بیش فعالی- نقص توجه  می تواند به راحتی زمان را از دست میدهد و به دلیل مشکلات تمرکزی با مدیریت زمان مشکل دارد .

 

 

 

خرج کردن های بی رویه 


خرید کردن چیزهایی فقط به این دلیل که می خواهید  خوشحالی کودتاه مدت داشته باشید در مدت زمان کوتاهی میتواند منجر به تخلیه حساب بانکی شما شود و کم اعتبار شوید.

کاهش مهلت ها و انجام خریدهای پر هزینه، تنها دو مورد از این مواردی است که موجب افزایش احتمال عدم پرداخت صورتحساب می شود.

 

 

 

 

مشکلات جنسی

اگر علائم ADHD شما در طول رابطه جنسی نشان داده شود، آنها واقعا می توانند خلق و خو را خنثی کنند. ذهن شما می تواند شرکای شما و تجربه کلی را از بین ببرد. عدم صبر و بردباری می تواند منجر به مشکلاتی در رابطه شود. شما همچنین برای برقراری رابطه جنسی سالم به ارتباط خوب نیاز دارید و باید تلاش زیادی بکنید.

نه تنها در رابطه جنسی بلکه در رابطه بین فردی نیز دچار مشکل خواهید شد.در صورتی که درمان صورت نگیرد هیچ وقت نمیتوانید رابطه بلند مدتی داشته باشید.

 

 

 

منبع 

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

0 دیدگاه دربارهٔ «مرکز تخصصی بیش فعالی -نقص توجه،درمان و کاهش علائم اختلال بیش فعالی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *