رابطه جنسی و اثرات معجزه آسای آن بر بدن

رابطه جنسی و اثرات آن

رابطه جنسی ؟ درسته ، قطعا رابطه جنسی احساس خوبی را در ما برانگیخته می کنه و به آن احساسات رمانتیک و عاشقانه بستگی داره اما اثبات شده که سکس بر روی جسم نیز اثر مثبت می گذاره.یک سیستم منظم رابطه جنسی(2 الی 3 بار در هفته) بسیار عالی است و منافع مشخص و اثبات شده ای هم داره .اگر سکس منظم ،جایی در زندگی مشترک شما نداره، بهتره آن را در برنامه زندگی خود قرار دهید چرا که ممکنه ، زندگی تان را نیز تغییر بده (و حتی دندان های شما را نیز قوی تر و محکم تر کنه )

رابطه
رابطه

تاثیر رابطه جنسی بر پوست

رابطه جنسی پوست را جوان و سالم نگه می داره

 سکس جریان خون را افزایش می ده که همین مسئله ، کمک می کند اکسیژن به پوست پمپاژ شده و در نتیجه ظاهر و پوست درخشان تری داشته باشید. از این رو پس از سکس  پوست بهتری دارید. یک رابطه جنسی منظم و طولانی مدت بر ما اثر مثبت گذاشته و شما جوان تر به نظر بیایید. سکس تولید کلاژن را در ما بهبود بخشیده که این ماده سلول های پیر و لکه های ناشی از پیری را پنهان می کنه .می بینید که چقدر ساده است؟ چین و چروک بیشتر در ملافه های روی تخت مساوی است با چین و چروک های کمتر روی پوست.

همچنین بهتر است با درمان ها و قرص های معجزه گر درمان آکنه خداحافظی کنید.سکس سطوح هورمون ها را متعادل می کنه که در نتیجه پوست بهتری برای ما به ارمغان میاره .چه قدر خوب شد که ما این مسئله رو در دوران بلوغ نمی دونستیم…

خب این هم یک سری مطالب و حقایق علمی : سکس جریان خون را بهبود بخشیده و به بدن آن مقدار رطوبتی را که برای سلامتی نیاز دارد،می بخشد.به زبان ساده تر : دیگه پوستتون خشک نمیشه.

به علاوه، عرق کردن به هنگام رابطه جنسی، باعث میشه که خاک و گرد و غبار از منافذ پوستتون بیرون بیاد.فکر می کنید که شوهرتون مثل خدای زئوس می مونه؟ کسی چه می دونه..شایدم باشه

رابطه جنسی و تقویت سیستم ایمنی بدن

می دونید  که قدیمی ها چی می گفتن :” خوردن یک سیب در روز موجب سلامتی می شود”.

مشخص شد که این مسئله در مجلات پزشکی هم اثبات شده .اما باید بگوییم :” یک یا دو بار رابطه جنسی در هفته،سطوح ماده ای به نام ایمونوگلوبین (ماده ای که موجب توقف سرماخوردگی و دیگر عفونت ها می شود) را افزایش داده و این گونه سلامتی بدن را تضمین  می کنه .پس رابطه جنسی بیشتر به معنای سیستم ایمنی سالم تر است.

رابطه
رابطه

تاثیر رابطه جنسی بر مو

هورمون ها  نه فقط تمایل جنسی ما را کنترل می کنند، بلکه بر روی ظاهر موهای ما هم تاثیر می گذارند.تحقیقات نشان داده است که یک سکس رضایت بخش منجر به داشتن موهای درخشان و لخت می شود چرا که این مسئله توانایی بدن را برای دریافت و سوخت و ساز مواد طبیعی را افزایش می دهد.

رابطه جنسی بیشتر و اسپرم سالم تر

می دونیم که مردان به میزان اسپرم های خود افتخار می کنند.تحقیقات نشان داده است که مردانی که به طور مرتب رابطه جنسی دارند، اسپرم های سالم و قدرتمندتری  نسبت به آن دسته از مردانی دارند که رابطه جنسی منظم ندارند.این خبر خوشی برای زنان هم هست چرا که میزان بالای اسپرم کمک می کنه که افسردگی فرد کاهش پیدا کرده و انرژی بالا بره و حتی موجب می شه که در صورت بارداری،زایمان بهتری داشته باشند.

رابطه جنسی و کاهش استرس

زندگی پر از فشار است.راه های بسیاری برای درمان و علاج این فشارها و استرس ها وجود دارد.از جمله: ورزش روزانه، نوشیدن مایعات فراوان،رابطه عاطفی سالم،مدیتیشن صبحگاهی ،پیاده روی روزانه و موارد این چنینی

اما هنوز هم رابطه جنسی منظم بهترین روش کاهش استرس به حساب میاد. .تصور می رود که در طول رابطه جنسی، فشار خون متعادل می شود و این گونه رابطه جنسی منجر به داشتن یک فشار خون سالم و استرس کمتر می شود

تقویت ناخن ها و رابطه جنسی

رابطه جنسی ای که موجب درخشش پوست می شود همچنین موجب تقویت ناخن ها نیز می گردد که این بدین معنیست که ناخن ها کمتر می شکنن و مانیکورهای شما بیشتر دوام می آورند

اثرات رابطه جنسی بر سلامت قلب

می خواهید تا 100 سالگی عمر کنین ؟ خب راه حل آن سکس منظم است. تحقیقات نشان داده که مردانی که دو بار در هفته رابطه جنسی دارند نسبت به آن دسته که کمتر از 1 بار در ماه سکس می کنند، کمتر دچار بیماری های قلبی می شوند.

رابطه
رابطه

اثر رابطه جنسی بر درد

یکی از مواد شیمیایی به نام اوکسی توسین که در طول رابطه جنسی ترشح میشه،باعث می شه که درد (مخصوصا سردرد) کاهش پیدا کنه .به هرحال اگر شریکتون از سردرد شکایت کرد فورا بهش پیشنهاد برقراری رابطه بدین…رابطه جنسی همچنین باعث می شه که زخم ها(حتی آفتاب سوختگی) زودتر خوب بشن.قبل از این که سراغ کابینت قرص ها برین،چرا سکس رو امتحان نمی کنین؟

تاثیر رابطه زناشویی بر وزن

چند کیلو وزن اضافه  کردین و حالا نمیدونین که چجوری وزن کم کنید؟ خب رابطه جنسی انتخاب خوبیه…گرچه سکس به اندازه ورزش کردن و رژیم غذایی ممکنه موثر نباشه اما به هرحال در طول 1 ساعت رابطه جنسی 170 کالری مصرف می کنیم که به این معنیه که پس از 21 بار رابطه جنسی، یک کیلو وزن کم می کنیم…اما به هر حال باید گفت که این بدترین راه ممکن برای کاهش وزنه…بهتره به رژیم غذایی و ورزش بچسبید.

تاثیر روابط زناشویی بر زندگی

اوکس توسین به “هورمون عشق” معروفه…چرا که باعث می شه بین طرفین اعتماد و اعتقاد به وجود بیاد. یک زوج هرچی بیشتر رابطه جنسی داشته باشن، اوکسی توسین بیشتری رد و بدل می کنن در نتیجه احساس اعتماد و هم بستگی بیشتری خواهند داشت

اوکسی توسین،همچنین احساس سخاوت رو هم افزایش می دهد.پس اگر شریک شما اخیرا حرکات عاشقانه بیشتری می زنه و مدام براتون گل می خره بهتره از هورمون معجزه گر “اوکسی توسین” تشکر کنید

لینک منبع

بیشتر بدانید

مترجم و محقق : ندا ناصری


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

2 دیدگاه دربارهٔ «رابطه جنسی و اثرات معجزه آسای آن بر بدن»

  1. چگونه یک رابطه جنسی عالی برای همسر فراهم نموده که هر دو بهترین لحظه ها را داشته باشند همیشه باید من ابراز عشق و احساسات نموده همسرم هیج حرکتی انجام نمیده میگه بهتر دوست داره منم نمیتونم چیزی بگم که حس و حال خوب داشته باشه حالش را خراب نکنم و خسته میشم چکارکنم خوبه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      علل متعددی می تواند موجب بروز این رفتار باشد.
      بهتر است در این خصوص با سکس تراپیست مشورت نمایید.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *