به کمک این روش ها استرس خود را کاهش دهید

 استرس

استرس

ایا شما معمولا احساس خستگی میکنید ؟باید بدانید که تنها نیستید و امروز تعداد افرادی که از خستگی و بی حالی و اضطراب و استرس شکایت میکنند کم نیستند .البته بیشتر این افراد مشکلات خواب هم دارند .

این حالت در اثر برانگیختگی دائمی سیستم عصبی در طی زندگی ایجاد میشود .در این حالت بدن میزان زیادی از ادرنالین ,کورتیزول و دیگر هورمونهای استرس تولید میکند و این باعث میشود تا غدد فوق کلیوی فرسوده شده و به اختلالاتی در غده تیرویید منجر میشود و این حالت ها هم خود تغییرات عاطفی و کاهش انرژی را موجب میشوند .

شما میتوانید با تعدادی از راهکار هایی پیشنهادی در این پست برای همیشه استرس خود را کاهش دهید و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری نمایید :

وعده های غذایی خود را حذف نکنید 

هیچ وقت وعده های غذایی خود را حذف نکنید .زمانی که شما گرسنه هستید سطح قند خونتان افت میکند و غدد قوق کلیوی شما تحت فشار قرار میگیرند و در نهایت سیستم عصبی تحریک میشود و حالتهایی مانند اشتیاق به غذا ,اضطراب و خستگی را ایجاد میکند .

زمانی که شما وعده صبحانه را حذف میکنید در واقع در حال ریختن برنامه ای برای افزایش بیشتر وزن میباشید نه کاهش ان .در صورتی که شما صبحانه مناسبی داشته باشید و هر 3 تا 4 ساعت  بدن خود را تغذیه نمایید ,متابولیسم به خوبی انجام خواهد گرفت و سطح قند خون بدنتان هم پایین نخواهد رفت و در نهایت انرژی بیشتری خواهید داشت .هر چه میزان قند خون شما پایین تر باشد , سرعت پردازش اطلاعات مغز شما کم شده و توجه شما به مسائل کمتر خواهد شد .

بیشتر از غذاهای خام و نپخته استفاده کنید :

بیشتر امریکایی ها برای صبحانه به سراغ  مراکز  مک دونالد میروند ولی این روش انرژی بیشتری  را به انها نمیدهد بلکه بیشتر به افزایش وزن انها منجر میشود .تخم مرغ خام گزینه مناسبی میباشد و البته مدتی طول میشکد تا به ان عادت کنید ولی راه خیلی خوبی برای افزایش پروتئین خام و چربی در رژیم غذایی شما میباشد

از روش های درمانی فشاری برای کاهش استرس خود استفاده کنید 

  • روش های ازاد کننده احساسات : این روش یک تکنیک ساده وقدرتمند برای کاهش سریع استرس میباشد حتی میتواند درد های فیزیکی مانند الرژی و دیگر موارد را درمان نماید .این روش در 80 درصد از موارد پاسخ مثبتی میدهد وعوارض جانبی هم ندارد .

بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

1 دیدگاه دربارهٔ «به کمک این روش ها استرس خود را کاهش دهید»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *