انواع نخ لیفت صورت را بیشتر بشناسیم!

انواع نخ لیفت صورت

انواع نخ لیفت صورت کدامند؟

شادابی و طراوت پوست، یکی از ملزومات زیبایی ماست. بدون داشتن یک پوست صاف و بدون چروک، زیبایی هیچ یک از بخش های صورت ما به چشم نمی آید. به همین دلیل است که بیشتر افراد به دنبال دریافت خدمات پوستی هستند. خدماتی که بتوان با استفاده از آن ها، سلامت پوست را تضمین کرد.

اما چه روش هایی برای جوانسازی پوست صورت وجود دارد؟ کدام یک از این روش ها مفیدتر است؟ آیا روشی بدون عارضه و مشکل وجود دارد که بتوان با خیال آسوده به کار برد؟

در این مقاله از وبسایت جایروس کلینیک می خواهیم در خصوص انواع نخ لیفت صورت صحبت کنیم. لیفت صورت با نخ روشی است که چند سالی است که معرفی شده و در مدتی کوتاه توانسته است محبوبیت خیلی زیادی پیدا کند.

لیفت صورت با نخ چیست؟

پروسیجر زیبایی لیفت صورت با نخ، اخیراً خیلی محبوبیت پیدا کرده است چرا که تقریبا عوارض خاصی ندارد و اثرگذاری آن جالب توجه است.

در طول این روش درمانی، از یک سری نخ های جذب شونده استفاده می شود تا پوست صورت را بالا بکشند. این نخ ها با استفاده از سوزن های خیلی ظریف به داخل پوست فرستاده می شوند و آن را بالا می کشند.

معرفی بهترین نخ های لیفت صورت

در ادامه تصمیم داریم به معرفی چند تا از بهترین نخ های لیفت صورت بپردازیم:

نخ کاگ

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نخ های موجود در بازار، نخ کاگ است که روی سطح آن خار وجود دارد. علت استفاده از این خارها روی نخ کاگ، افزایش چسبندگی آن است. علاوه بر این، نخ کاگ می تواند پوست را وادار به ساخت کلاژن و الاستین بیشتری کند.

انواع نخ لیفت صورت
انواع نخ لیفت صورت

البته این نخ نیز بعد از مدتی به طور کامل جذب خواهد شد اما به دلیل کیفیت بالایی که دارد گران تر از دیگر نخ های جذب شونده است.

بیشتر مواقع نیز برای رفع خط خنده استفاده می شود.

نخ سیلوئت

یکی دیگر از نخ های رایج برای لیفت صورت، نخ سیلوئت است که به استریلیزه بودن معروف است. در واقع این نخ کم عارضه ترین نخ موجود است و کیفیت بالایی دارد. علاوه بر این مواد سازنده ی این نخ، سازگاری خوبی با بدن دارند.

معمولا این نخ را برای رفع افتادگی صورت و گردن استفاده می کنند. در واقع برای لیفت صورت، بهترین گزینه به حساب می آید.

ماندگاری این نخ برخی مواقع تا دو سال نیز طول می کشد. برخی از پزشکان برای رفع خط خنده و اصلاح فک نیز از نخ سیلوئت استفاده می کنند.

نخ PDO

نوع دیگری از نخ در بازار موجود است که بیشتر برای لیفت صورت به کار می رود و به نام نخ PDO مشهور است. البته گاهی مواقع برای درمان مشکلات زنان و بخیه کردن نواحی تناسلی نیز به کار می رود. اصلی ترین مزیت این نخ بدون عوارض بودنش است و کیفیت خوبی هم دارد.

در ضمن می توان چنین گفت که نخ PDO برای استحکام پوست و تقویت آن بسیار مناسب است.

ماندگاری این نخ نیز معمولا تا 18 ماه است و بلافاصله بعد از اتمام جلسه ی درمانی می توانید نتایج آن را روی پوست خود مشاهده کنید.

نخ تایتنینگ

اصلی ترین ویژگی این نخ نازک بودن آن است. به نحوی که هیچ گونه ردی از خود به جای نمی گذارد و عوارض خیلی کمی دارد. جنس آن نیز از نوعی پروتئین انسانی است و می تواند به سرعت با بدن ما سازگار شود. این نخ را علاوه بر لیفت صورت، جهت کلاژن سازی نیز به کار می روند.

نخ امبدینگ

اصلی ترین مزیت این نخ، امکان استفاده از آن برای لیفت شکم و سینه است. البته هزینه ی این پروسیجر با توجه به تعداد بالای نخ ها ممکن است بالا برود.

به طور کلی، نخ های موجود در ایران، شامل این چند نوع می شوند. اما سوالی که در میان پیش می آید این است که بهترین نخ لیفت صورت کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهترین نخ لیفت با توجه به شرایط پوست انتخاب می شود. برخی از نخ ها جهت رفع خط اخم، خنده یا غیره به کار می روند. بهتر است پیش از هر چیزی با پزشک مورد اعتماد خود مشورت کنید و انتخاب را بر عهده ی وی بگذارید.

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ

حالا که با انواع نخ لیفت صورت آشنا شدید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که بهترین دکتر لیفت صورت با نخ کیست؟ اگر ساکن تهران هستید، می توانید سری به مرکز زیبایی شریعتی واقع در قلهک بزنید.

این مرکز سال هاست که مشغول به فعالیت می باشد و بهترین پزشکان زیبایی را گرد هم آورده است تا شما عزیزان بهترین نتیجه را بگیرید. کافیست سری به صفحه ی تماس با ما بزنید تا کارشناسان حاضر در مرکز، شما را به طور کامل راهنمایی کنند. در ضمن می توانید جلسه ی رایگان مشاوره با پزشک نیز داشته باشید.

قیمت انواع نخ لیفت صورت
قیمت انواع نخ لیفت صورت

قیمت نخ لیفت

قیمت نخ لیفت صورت بستگی زیادی به کیفیت و برند سازنده ی آن دارید. همان طور که قبل تر اشاره کردیم، نخ ها انواع و اقسامی دارند که هر یک از آن ها برای کاربردی خاص در نظر گرفته شده اند. این مسئله طبیعتا منجر به تفاوت قیمت آن ها می شود.

 

قیمت نخ لیفت به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

  • برند سازنده ی نخ
  • ضخامت نخ
  • طبیعی یا مصنوعی بودن الیاف نخ

البته در صورتی که بخواهید این پروسیجر را انجام بدهید، باید دستمزد پزشک و هزینه های رایج مطب را نیز بپردازید. اما به طور کلی باید بگوییم که هزینه لیفت صورت با نخ چندان بالا نیست. به خصوص وقتی هزینه های آن را با جراحی لیفت صورت مقایسه کنید.

عوارض لیفت با نخ

به طور کلی لیفت صورت با نخ، عوارض خاص و خطرناکی ندارد. اما در صورتی که از نخ های نامرغوب استفاده شود، ممکن است دچار مشکلات زیر شوید:

  • کبودی
  • قرمزی
  • التهاب
  • عفونت
  • تورم

تمام این عوارض بعد از مدتی از بین می روند. چرا که بدن انسان نیازمند مدت زمانی کوتاه است تا با نخ ها سازگار شود و طبیعی است که به مدتی کوتاه، این عوارض رخ دهند.

ماندگاری انواع نخ لیفت صورت
ماندگاری انواع نخ لیفت صورت

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد

ماندگاری نخ لیفت صورت به جنس و کیفیت نخ بستگی دارد. اما به طور کلی نخ های لیفت دهنده معمولا از 18 الی 24 ماه دوام دارند. در ضمن شرایط بدن فرد نیز در ماندگاری این پروسیجر موثر است. در صورتی که سوخت و ساز بدن فرد بالا باشد، احتمالا در مدت کوتاه تری نخ ها را به خود جذب می کند و طبیعتا اثر آن کوتاه تر خواهد شد.

کلام آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که در میان روش های لیفت صورت، استفاده از نخ های جذب شونده، یکی از بی عارضه ترین و بهترین روش های موجود است. شما می توانید این روش را در طول یک جلسه انجام داده و از مزیت های بی نظیری که دارد بهره مند شوید.

نگارنده: ناصری

منبع


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *