بهترین جدیدترین متد جوانسازی صورت و گردن | اندولیفت (Endolift)

جدیدترین متد جوانسازی صورت و گردن

بهترین روش جوانسازی پوست نی نی سایت

با افزایش سن ، با تغییر رنگ و بروز چین و چروک یا افتادگی پوست که در سن 40 سالگی ظاهر می شود ، نیاز به لیفت کردن و جوانسازی صورت و گردن اضطرار بیشتری پیدا می کند ، به ویژه برای گردن. متاسفانه ناحیه گردن ، مهجور ترین نقطه از پوست است که معمولا بدون و درمان ‌های خانگی به حال خود رها می شود.

مراقبت های جوانسازی صورت بسیار اهمیت دارد اما این بسیار بد است که به پوست گردن رسیدگی نکنیم. زیرا پوست گردن و ناحیه دکلته ما مستعد پیری زودرس هستند ، چرا که سه برابر نازک ‌تر از پوست صورت ما می باشند. همچنین فاقد توانایی احیا کنندگی مورد نیاز برای ترمیم در هنگام آسیب است.

به طور کلی ، عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض بیش از حد اشعه ماوراء بنفش و حساسیت بیش از حد ناشی از اسپری عطر، دلایل اصلی پیری صورت و گردن و ناحیه دکلته ، پیش از موعد هستند. این عوامل همچنین اغلب می توانند منجر به بیماری به نام پویکیلودرما شوند.

پویکیلودرما یک اختلال پوستی بسیار جدی است که در مورد پوست نازک گردن و قفسه سینه ، جدی تری نیز می شود. پویکیلودرما که به صورت قرمز و قهوه ای شدن پوست ظاهر می شود ، باعث ایجاد بافتی زمخت و خشن یا اصطلاحا “پوست مرغی” می شود. این بافت خشن الاستوز است که در نتیجه الیاف الاستین غیر طبیعی تولید می شود. این باعث می شود پوست ضخیم، چروکیده و افتاده به نظر برسد.

علاوه بر پویکیلودرما، برخی از زنان می توانند ظاهر «رگی» پیری در گردن ایجاد کنند. این به دلیل برجسته تر شدن ماهیچه ای به نام پلاتیسما است که منجر به ایجاد نوارهای پلاتیسمی می شود. این نوارها به “گردن بوقلمون” کمک می کنند که بسیاری از زنان با افزایش سن تجربه می کنند.

این تنها چند نمونه از مشکلاتی است که در کنار چین و چروک و پیری ممکن است برای پوست صورت و گردن رخ دهد. اما نگران نباشید، ما در این مطلب قصد داریم شما را با دو تا از جدیدترین و بهترین روش جوانسازی پوست صورت و گردن  آشنا کنیم که بدون نیاز به جراحی و تنها در یک جلسه مشکلات پوست صورت و گردن تان را که ناشی از پیری و سایر موارد است ، برطرف می سازند.

 

اندولیفت: بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست

اندولیفت غبغب چیست

اندولیفت (ENDOLIFT®) جدیدترین دستگاه جوانسازی صورت و گردن ، یک تکنیک لیزر درمانی سرپایی و حداقل تهاجمی است که جهت زیبایی و جوانسازی بافت های پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این روش درمانی با آخرین تکنولوژی روز دنیا مورد تایید اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است. اندولیفت دارای اهداف درمانی متعددی از جمله بازسازی لایه های عمیق و سطحی پوست، اصلاح رنگ پوست، اصلاح سپتوم های همبند، تحریک تولید کلاژن و در صورت لزوم، کاهش چربی اضافی می باشد. هدف اصلی اندولیفت، بهبود استحکام پوست، یا به عبارت دیگر اصلاح و کاهش شلی و افتادگی پوست با استفاده از فعال سازی نئو کلاژنسیس (فرایند تولید کلاژن بیشتر) و عملکرد های متابولیک در ماتریکس برون یاخته ای (ECM) است. استحکام و جوانسازی پوست که توسط اندولیفت صورت می پذیرد، به طور مستقیم با اشعه لیزر انتخابی مورد استفاده، در ارتباط است. بدین مفهوم که لیزر به طور انتخابی دو عنصر اصلی بدن انسان، یعنی آب و چربی را مورد هدف قرار می دهد.

اندولیفت چیست؟

اندولیفت یک درمان بدون اسکار، بدون درد و بدون نیاز به تیغ جراحی است که برای جوانسازی و بازسازی پوست از تکنولوژی لیزر (فیبر نوری) بهره می گیرد. اندولیفت، نتیجه پیشرفته ترین فن آوری و تحقیقات پزشکی است.

هم مردان و هم زنان می توانند از این درمان فوق العاده مفید بهره مند شوند. لیزر اندولیفت، پوست ناحیه تحت درمان را استحکام می بخشد و پوست صورت و گردن تان را جوان تر می سازد.

عوارض اندولیفت

این درمان به مراتب ساده تر و ایمن تر از درمان لیپوساکشن سنتی است که همه افتادگی پوست را برطرف نمی سازد و در ضمن از خود اسکار دائمی نیز بر جای می گذارد.

فرایند اندولیفت صورت چیست و چگونه است؟

اندولیفت زیر چشم

در جلسه مشاوره اولیه جهت جوانسازی پوست صورت با لیزر اندولیفت ، پزشک تمام مزایا و عوارض را برای شما شرح خواهد داد و در صورت لزوم، برای تان آنتی بیوتیک تجویز خواهد کرد. پزشک همچنین، نتایج مورد انتظار را برای تان توضیح می دهد و یک روز را برای انجام این فرایند تنظیم می کند.

هزینه لیزر اندولیفت

در روز تعیین شده، قبل از شروع درمان، پزشک لیدوکائین به شما تزریق می کند تا درمان بسیار راحت و قابل تحمل باشد. اولین گام این است که فیبر نوری لیزر 1 میلی متری درون پوست قرار گیرد تا چربی موجود را ذوب کند و در عین حال، تولید کلاژن بر روی بافت اطراف تحریک شود. این امر موجب استحکام پوست می گردد و نتایج بهتری را حاصل می کند.

گام دوم این است که چربی ذوب شده تخلیه شود تا قسمت تحتانی صورت و گردن شکل بگیرد. کل جلسه درمان کمتر از یک ساعت طول می کشد و شما می توانید نتایج آن را بلافاصله مشاهده کنید. در روزهای بعد باید شب ها از یک باند فشرده سازی استفاده کنید. همچنین ممکن است پزشک داروی ضد درد و ضد التهاب برای تان تجویز کند. نتایج حاصل از لیزر اندولیفت دائمی است و شما می توانید طی 2 روز، مجددا فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.

اندولیفت در تهران

گرمایی که از لیزر به میکروفیبر نوری و به همین ترتیب به بافت زیر جلدی منتقل می شود، موجب می شود:

  • از تجمع چربی های موضعی، امولسیون شکل بگیرد
  • پوست در ناحیه تحت درمان بلافاصله تقویت شود
  • به علت سنتز کلاژن جدید، بهبود متوسط ​​تا بلند مدت بافت اتفاق بیافتد. حتی چند ماه پس از درمان، منطقه درمان شده همچنان به بازسازی و بهبود بافت خود ادامه می دهد.
عکس قبل و بعد اندولیفت

فیلم اندولیفت صورت

 

جوانسازی پوست صورت و گردن با نخ

جوانسازی پوست صورت و گردن

نخ کلاژن ساز و جوانسازی PDO یا پلی دیکسانون ، نخ هایی هستند که به طور خاص به منظور لیفت کردن ، استحکام بخشیدن و رفع شلی و افتادگی پوست استفاده می شود. لیف با نخPDO  یک جایگزین غیر جراحی برای لیفت صورت است.

نخهای PDO تخصصی برای بلند کردن و سفت کردن پوست افتاده در اطراف صورت و گردن و تحریک شبکه فیبرهای کلاژن حمایتی در پوست استفاده می شود. نخ های مخصوص با دقت در داخل صورت قرار می گیرند تا بدون نیاز به جراحی و یا مدت زمان زیاد ، ظاهر جوان تری به دست آورند. نتایج حاصل از لیفت تهدید PDO معمولاً طولانی تر از فیلرهای پوستی و بوتاکس است.

لیفت با نخ PDO یک روش کم تهاجمی است که نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و مدت زمان خرابی بسیار کمی دارد. در نخ کلاژن ساز صورت پلی دیکسانون (PDO) از همان ماده ای استفاده شده است که در بخیه های قابل جذب برای بستن زخم ها استفاده می شود. با این حال ، به جای این که دو هفته طول بکشد تا جذب شود ، حدود شش تا نه ماه زمان می برد.

لیفت با نخ کلاژن ساز pdo حدود 30 دقیقه طول می کشد به همین دلیل به عنوان لیفت صورت نیم ساعته معروف شده است. پس از استفاده از بی حسی موضعی ، نخ هاي كلاژن ساز در لایه های عمیق تر پوست توسط پزشک درج می شوند و بدین ترتیب پوست بالا کشیده می شود.

به طور کلی این روش یک درمان بی خطر است و می توانید همان روز با کمترین عارضه به محل کار خود بازگردید. نخ لیفت کلاژن ساز PDO علاوه بر لیفتینگ صورت می تواند صرفاً برای تحریک تولید کلاژن در پوست استفاده شود و به همین دلیل ، به کار گیری این روش در ترکیب با سایر درمان های جوان کننده نتیجه بسیار شگرفی در پی خواهد داشت.

جوانسازی صورت و گردن با نخ چگونه است؟

لیفت با نخ اولین نوع از جوانسازی صورت با حداقل تهاجم و یک روش غیر جراحی است که در آن از نخ های قابل جذب برای مقابله با سستی پوست صورت استفاده می شود و تا حدی جوانی را در صورت ، گردن یا خط فک باز می گرداند و در نتیجه ، یک ظرافت طبیعی اما قابل ملاحظه در پوست ایجاد می شود.

در این روش از نخ هاي كلاژن ساز PDO قابل حل که دارای تیغ های کوچکی است در زیر سطح پوست استفاده می شود. با کشیده شدن نخ ، تیغ ها بافت را نگه می دارند و پوست را به بالا می کشند. بدن به طور طبیعی نخ ها را طی 6 الی 8 ماه جذب می کند. با این حال ، نتایج آن می تواند 12 الی 24 ماه ماندگاری داشته باشد.

تحقیقات نشان داده است لیفت با نخ موجب تغییر موقعیت طبیعی بافت صورت می شود و فرایند بازسازی کلاژن را تحریک می کند. همین امر باعث جوانسازی مداوم و پیشرونده بافت های صورت می شود. در حقیقت ، تزریق نخ کلاژن ساز روند طبیعی درمان بدن را آغاز می کند که تولید کلاژن را تحریک می کند.

با افزایش سن ، کلاژن ، الاستین ، چربی صورت ، توده عضلانی و تراکم استخوان کاهش می یابد. کلاژن با حمایت از “عوامل رشد” که بر وضعیت پوست ما تأثیر می گذارد ، کمک می کند. هنگامی که بدن را مجبور کنیم روند بهبودی را آغاز کند ، در واقع با روند پیری مقابله می کنیم و کلاژن و الاستین را نیز افزایش می دهیم.

لیفت با نخ کلاژن ساز pdo روش طبیعی تری برای دستیابی به ظاهری جوانتر و شاداب تر در صورت است. اکثر مراجعه کنندگان لیفت با نخ را یک جایگزین مقرون به صرفه برای جراحی لیفت صورت با کمترین هزینه تلقی می کنند.

دوران ریکاوری بعد از درمان لیفت با نخ کلاژن ساز حداقل (2 الی 3 روز) است ، اما ممکن است در روزهای بعد کمی کبودی یا تورم جزئی و در نواحی برداشته شده کمی تنش ایجاد شود. لیفت با نخ باید به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی جامع که ممکن است شامل تزریق ژل یا بوتاکس باشد ، مورد استفاده قرار گیرد تا به نتایج طبیعی تر و بهتری دست یابید.

 

از بین این دو کدام روش جوانسازی بهتر است ؟

اندولیفت بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست

این موضوع تا حد زیادی به عمق مشکل پوستی شما ارتباط دارد. در جلسه مشاوره این موضوع توسط متخصص پوست مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد و شما به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که از بین این دو کدام روش جوانسازی بهتر است.

داغ داغ!!!

این مطلب را از دست ندهید: اندولیفت بهتر است یا هایفو

 

چه کسی کاندیدای مناسبی برای جوانسازی صورت و گردن است؟

بسیاری از افراد می توانند با خیالی آسوده جوانسازی صورت و گردن را انجام دهند. اما در شرایط زیر به احتمال زیاد بهترین و ماندگارترین نتایج را شاهد خواهید بود:

  • وزن مناسبی داشته باشید
  • رژیم غذایی سالم داشته باشید
  • سیگار نکشید
  • الکل بیش از حد ننوشید
  • از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید و هرگز در سولاریوم برنزه نکنید
  • افتادگی پوست مختصری داشته باشید

این روش ها ممکن است برای افراد باردار ، دارای عفونت پوستی دارد یا در شرایط مصرف داروهای خاص ، مناسب نباشند.


بهترین مرکز زیبایی در تهران ارائه دهنده بهترین روش جوانسازی پوست – اندولیفت

بهترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست در تهران، مرکز برکه با سابقه ای درخشان است که کلیه خدمات را با قیمت هایی ارزان تر و کیفیتی بالاتر نسبت به سایر مراکز زیبایی ارائه می دهد.

جوانسازی با متدهای پیشرفته در این مرکز جوابدهی عالی و سریع بدون درد و عارضه ای را به همراه دارد. مرکز حرفه ای لیزر و جوانسازی پوست برکه واقع در شمال تهران (محدوده قلهک شریعتی) با بهره مندی از بهترین و مجرب ترین پزشکان جراح و متخصص پوست و مو و لیزر بهترین خدمات زیبایی را ارائه می دهد.

جهت ارتباط با این مرکز زیبایی به سایت www.tehranskin.com یا لینک زیر مراجعه فرمایید:

بهترین مرکز زیبایی و جوانسازی در تهران


منابع:

eufotonartisanclinicsaad


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *