افزایش مهارتهای اجتماعی با یک ابزار جدید- نوروفیدبک

 

افزایش مهارتهای اجتماعی با یک ابزار جدید

 

برخی از مراجعین از نتایج غیر منتظره و جادویی در روابط بین فردیشان بعد از تمرینات مغزی که انجام داده اند  صحبت میکنند  و گزارش میدهند.

در حال حاضر شما میتوانید زندگی شخصی خود را فراتر از این چیزی که وجود دارد ارتقا دهید.

پرورش این ویژگی ها به معنای مراقبت بهتر از خود، خانواده و همه کسانی است که در اطراف شما هستند می باشد.

 

مهارت های رهبری

ارتباطات در مدیریت تیم های  محل کار و مشتریان به طور یکسان کلیدی است. با پرورش مهارتهای اجتماعی و ویژه گیهای شخصی و حفظ روحیه عاطفی، می تواند باعث ارتقا شما میشود.

نوروفیدبک (Neurofeedback) به شما این امکان را می دهد که مهارت های رهبری موثر را با تمرکز تمرکز ، اعتماد به نفس و کنترل احساسی خود – حتی در شرایط استرس زا – توسعه دهید.

 

اضطراب اجتماعی

 

تعریف اضطراب اجتماعی 

 

همه ما احساس  عصبانیت یا ناراحتی در وضعیت اجتماعی را می دانیم. شاید قبل از ارائه یک سخنرانی ، شما در جلسات با افراد جدید  عرق کنید.

اگرچه اختلال اضطراب اجتماعی دارید، اما استرس این موقعیتها بیش از حد است. شما ممکن است از تمام تماس های اجتماعی جلوگیری کنید، زیرا چیزهایی که افراد دیگر “عادی” می شمارند – مانند صحبت کردن و تماس چشمی – باعث ناراحتی در شما می شوند.

تمام جنبه های زندگی شما، نه فقط اجتماعی را تحت الشعاع قرار دهد .

اختلال اضطراب اجتماعی (همچنین به عنوان فوبیایی اجتماعی) یکی از شایع ترین اختلالات روانی است، بنابراین اگر شما آن را دارید جای امید وجود دارد.

 

 

تعامل اجتماعی چیزی است که به زندگی ما عمق و معنا می دهد؛ اعتماد به نفس، تعادل احساسی و حضور شخصی آرام، تعاملات اجتماعی را راحت و آسان می کند.

تعارض اجتماعی ممکن است با خجالت، ترس از رد یا انتقاد، اضطراب، عدم اعتماد به نفس، اعتماد به نفس پایین یا خجالت زده شدن نشان داده شود.

همه این ها احساساتی هستند که از کنترل خارج شده و تعاملات اجتماعی را محدود می کنند.

نوروفیدبک (Neurofeedback) به شما کمک می کند ذهن خود را تمرین دهید تا از این احساسات مزمن و بدون کنترل جلوگیری کنید،نوروفیدبک به شما اجازه می دهد در شرایط اجتماعی راحت تر باشید.

 

این روش (نوروفیدبک ) غیردارویی و یکی از ابعاد وسیع ابزار موجود بوده  و یک ابزار خوب است.

نوروفیدبک باعث تسریع درکاهش  علائم و توسعه خودمراقبت های سالم می شود، بدین معنی که بدن خود بیمار تنظیمات مناسب را انجام می دهد.

 

در استفاده از روش درمانی EEG بیوفیدبک یا همان نوروفیدبک مطالعه منفی کمی بوده و اثر بخشی آن در بسیاری از اختلالاتی که نسبت به درمان دارویی مقاوم بوده اند نشان داده شده است .

 

منبع 1

منبع2


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

0 دیدگاه دربارهٔ «افزایش مهارتهای اجتماعی با یک ابزار جدید- نوروفیدبک»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *