هزینه فیزیوتراپی کمر + فیلم فیزیوتراپی کمر

هزینه فیزیوتراپی کمر

هزینه فیزیوتراپی کمر

اگر تا به حال در زندگی تان به کمردرد دچار نشده اید ، باید بگوییم که انسان بسیار خوش شانس و خوش بختی هستید چرا که افراد مبتلا به کمردرد به خوبی می دانند که درد کمر تا چه حد می تواند موجب از کار افتادگی و زمین گیر شدن فرد شود.

وقتی که کمردرد دارید ، انگار که به طور کلی قدرت حرکت خود را از دست می دهید و دیگر توان راه رفتن یا انجام فعالیت های روزمره خود را نخواهید داشت و به همین خاطر حاضرید هر هزینه ای را پرداخت کنید تا فقط از دست کمردرد خلاص شوید.

هزینه فیزیوتراپی کمر
هزینه فیزیوتراپی کمر

راه های مختلفی برای تسکین این درد وجود دارد. می تواند قرص های مسکن مصرف کنید ، یا این که به بیمارستان رفته و داروهای ضدالتهابی تزریق کنید.

اما به خاطر داشته باشید که تمام این موارد و راه ها موقتی هستند و طولی نمی کشد که دوباره کمردرد شما عود خواهد کرد.

البته نمی توان گفت که تمام کمردرد ها دائمی و همیشگی هستند اما در صورتی که به طور مکرر به این درد دچار می شوید و ناچارید که دارو مصرف کنید ، توصیه می کنیم که درمان های طولانی مدت تر مانند فیزیوتراپی را در نظر بگیرید.

افراد بسیاری هستند که وقتی واژه ی فیزیوتراپی را می شنوند ، تصور می کنند که قرار است هزینه های بسیار زیادی برای جلسات فیزیوتراپی صرف کنند اما واقعیت این است که به هیچ وجه این تصور صحیح نیست.

در طول جلسات فیزیوتراپی، فیزیوتراپیست شما تلاش می کند که با آموزش برخی حرکات و تمرین های ورزشی و هم چنین متدهای دیگر درمانی، موجب تسکین و برطرف شدن عارضه شما شود.

در صورتی که کمردرد شما به خاطر عارضه های وخیمی مانند آرتروز یا آسیب های ستون فقرات باشد ، ضروری ترین اقدام، رفتن به جلسات فیزیوتراپی است.

فیزیوتراپی به شما کمک می کند تا قدرت عضلات خود را دوباره برگردانید و هم چنین موجب افزایش انعطاف آن ها می شود.

علاوه بر این ،فیزیوتراپی به شما کمک می کند تا روند بهبود خود را پس از جراحی های ستون فقرات ، سریع تر طی کنید. در صورتی که برای دیسک کمر یا آرتروز ناچار به جراحی شده اید ، اولین کاری که جراح شما توصیه می کند ، رفتن به جلسات فیزیوتراپی قبل و بعد از عمل است.

هزینه فیزیوتراپی کمر
هزینه فیزیوتراپی کمر

این جلسات به بیمار کمک می کنند تا بهتر بتواند از پَسِ پیامدهای عمل جراحی برآید و دوره ی نقاهت را کوتاه تر کند. در واقع می توان این گونه گفت که فیزیوتراپی جهت توانبخشی پس از جراحی های کمر نیز به کار می رود.

فیزیوتراپی کمر در منزل

مرکز شایگان مهر به عنوان یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی در شمال تهران خدمات فراوانی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می کند.

در این مرکز ،ما از مرحله اول بیماری همراه شما خواهیم بود و پزشکان و متخصصین مختلف در ابتدا اقدام به شناسایی و تشخیص عارضه تان خواهند کرد.

پس از تشخیص اولیه ،درمان های متناسب با بیماری شما تجویز خواهد شد و می توانید کلیه ی آن ها را در خانه یا مطب انجام دهید.

هزینه فیزیوتراپی کمر
هزینه فیزیوتراپی کمر

در صورتی که نیاز به جلسات فیزیوتراپی باشد ، شما به یک متخصص فیزیوتراپیست ارجاع داده می شوید و وی برای شما یک برنامه درمانی تنظیم خواهد کرد که نممکن است شامل ورزش درمانی، الکتروتراپی و… باشد.

اما در صورتی که تمایل دارید ورزش ها و تمرینات فیزیوتراپی را در منزل خود انجام دهید ، می توانید با این مرکز تماس حاصل کرده و درخواست یک فیزیوتراپیست در منزل را داشته باشید.

متخصصین ما به منزل شما مراجعه کرده و کلیه تمرینات را در خانه تان پیگیری خواهند کرد.

به خاطر داشته باشید که فیزیوتراپی یک درمان بسیار تخصصی است و در صورتی که درخواست فیزیوتراپیست در منزل را داشته اید ، حتما و لزوما باید کارت نظام پزشکی فرد را بررسی کنید. چرا که متاسفانه در حال حاضر مراکز بسیاری وجود دارند که به جای متخصص و پزشک ماهر، اقدام به ارسال افراد غیر متخصص می نماید که همین مسئله منجر به بروز مشکلات و پیامدهای بیشتری برای بیمار می شود.

در ابتدا از اعتبار مرکز مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید و پس از آن اقدام به درخواست فیزیوتراپی در منزل داشته باشید.

هزینه فیزیوتراپی کمر
هزینه فیزیوتراپی کمر

فیلم فیزیوتراپی کمر

فیزیوتراپیست شما به خوبی تمام تمرینات و ورزش های مورد نظر برای قوی کردن عضلات کمر را به شما آموزش خواهد داد اما در صورتی که به راستی هزینه  فیزیوتراپی کمر برای شما سنگین است و نمی توانید از عهده ی آن برآیید می توانید فیلم آموزشی زیر را مشاهده کنید. در فیلم زیر حرکاتی ابتدایی به شما آموزش داده می شود که می توانید به راحتی در منزل انجام دهید.

بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران

مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی شایگان مهر با همکاری پزشکان جایروس افتخار دارد که بهترین خدمات را به شما ارائه کند. هزینه فیزیوتراپی کمر در این مجموعه بسیار به صرفه و پایین تر از همه جاست.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

این مرکز یکی از مجهزترین مراکز فیزیوتراپی در تهران می باشد که با استفاده از آخرین متدهای و روش های درمانی دنیا، اقدام به درمان بیماران عزیز می کند.

در این مرکز علاوه بر تجهیزات مدرن ، رفتار پرسنل نیز بسیار صمیمانه و حرفه ای است و کاملا شرایط بیمار را درک خواهند کرد.

تعهد و مسئولیت این مرکز نسبت به درمان بیماران و مراجعه کنندگان عزیز مثال زدنی است و تلاش می شود که علاوه بر تسکین درد بیمار، آموزش های لازم نیز به وی داده شود تا از بروز چنین مشکلاتی در آینده نیز جلوگیری به عمل آید.

هزینه هایی که در این مرکز صرف می کنید ، کاملا مناسب بوده و با توجه به خدماتی که دریافت خواهید کرد ، می توان گفت که مجموعه شایگان مهر یکی از ارزان ترین و بهترین مراکز فیزیوتراپی در شمال تهران می باشد.

مترجم و محقق : ندا ناصری


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

2 دیدگاه دربارهٔ «هزینه فیزیوتراپی کمر + فیلم فیزیوتراپی کمر»

  1. سلام ایابرای بیماران سکته مغزی هم فیزیوتراپی دارید وهزینه دست و پای سمت چپ چقدرهست وبرای خانمم میخوام انجام بدم ودرامدمن بسیار پایین هست ایامیشوددرمرکزشمافیزیوتراپی بشه لطفا جواب بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *