بهترین نرم افزار های 2018 برای افراد بیش فعال

بهترین نرم افزار های 2018 برای افراد بیش فعال

 

ما این برنامه ها را براساس کیفیت، بررسی کاربران و قابلیت اطمینان کلی به عنوان منبع حمایت برای افرادی که با ADHD زندگی می کنند انتخاب کرده ایم. اگر می خواهید برنامه ای را برای این لیست انتخاب کنید، به آدرس [email protected] ایمیل بزنید.

 

اختلال بیش فعالی کم توجه (ADHD) یکی از شایع ترین اختلالات دوران کودکی است. انجمن روانپزشکی آمریکا تخمین می زند که 5 درصد کودکان ADHD دارند. اما در حالی که بسیاری از افراد ADHD را با کودکان مرتبط می کنند، می توان آن را در بزرگسالان نیز تشخیص داد.

زندگی با ADHD به عنوان یک بزرگسال دارای چالش های فراوانی است از شبیه سازی زندگی کاری و زندگی خانوادگی برای اولویت بندی لیست های طولانی کار شما. پرورش محیط زیست سازمان، روال و تشویق مثبت می تواند راه طولانی در کمک به شما در مدیریت وضعیت خود و زندگی سالم زندگی می کنند.

این برنامه های ADHD به دنبال این هستند که به شما اجازه ورود اطلاعات و تنظیم یادآوری ها را بدهند تا شما را در مسیر حرکت قرار دهند. در اینجا لیستی از بهترین برنامه های ما برای بزرگسالان و کودکان مبتلا به ADHD وجود دارد:

 

 

بهترین مشاغل برای افراد مبتلا به بیش فعالی -نقص توجه( ADHD )

آساناس(Asana)

اگر چه Asana برای کسب و کار ساخته شده است، این یک راه عالی برای تقویت سازمان های شخصی و مهارت های مدیریت است. شما می توانید پروژه های متعددی ایجاد کنید، وظایف خود را اعطا کنید و ضوابط تعیین شده را تعیین کنید. تابع اطلاع رسانی شما را از مرحله های مهم پروژه پیگیری می کند، در حالی که برنامه همچنین به شما اجازه می دهد تا در مورد وظایف و ارسال یادداشت ها به دیگران درگیر پروژه. برنامه اجازه می دهد تا تا 15 کاربران به صورت رایگان، که ایده آل برای تمام خانواده است.

 

Remember the Milk

هماهنگی، تکمیل و به اشتراک گذاری کارها با این برنامه. ساختن لیست کارهای خود و تنظیم یادآوری در مورد آنها، که می تواند از طریق متن، ایمیل یا رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. این نیز عالی است اگر شما می خواهید وظایف را به شخص دیگری منتقل کنید، اما پیگیری کنید. همچنین در دستگاه های شما و سایر برنامه ها از جمله Gmail و Evernote همگام سازی می شود. اشتراک شامل گزینه های پیشرفته مرتبسازی و کدگذاری رنگ است. ویژگی های حتی بیشتر با اشتراک حرفه ای خود را باز کنید.

 

Evernote

دفترچه یادداشت دیجیتال” است که به عنوان یک مکان برای جمع آوری عکس ها، فیلم ها، یادداشت ها و موارد دیگر عمل می کند. پین مقاله های دیجیتال و بیشتر به یک یادداشت بنابراین شما به یاد داشته باشید که آن را در نهایت به خواندن. یا برای آرشیو سریع، فقط یک عکس از یک سند ضربه بزنید و آن را به نوت بوک خود اضافه کنید – مناسب برای زمانی که میخواهید چیزی را ذکر کنید، اما می دانید احتمالا آن را فراموش کرده اید. این برنامه همچنین به شما اجازه می دهد تا لیست کارهایتان را انجام دهید و یادآوری ها را تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که یک ضرب و شتم را از دست ندهید. اشتراک حق بیمه به صورت ماهیانه یا سالانه نیز در دسترس است.

 

 

Dropbox

زبانه ها را بر روی تمام فایل های خود – عکس ها، اسناد، فیلم ها و غیره نگه دارید – و دسترسی به آن فایل ها در هر نقطه با Dropbox به. فقط یک حساب کاربری ایجاد کنید و به فایلها بر روی هر دستگاه با استفاده از این برنامه ذخیره سازی ابر دسترسی پیدا کنید. برای بچه های ADHD، این یک راه عالی برای والدین برای مدیریت تکالیف است. Dropbox به صورت رایگان با ذخیره محدود است، اما شما می توانید با اشتراک بیشتر خریداری کنید.

 

Momento

به عنوان یک مجله دیجیتال عمل می کند، به شما اجازه می دهد تا لحظات را با متن، عکس و ویدیو ضبط کنید. افراد و مکان هایی را برچسب گذاری کنید که مفید است اگر شما جزئیات را فراموش کرده اید. ویژگی جستجو به شما یادآوری یادداشت های قبلی را کمک می کند و با رسانه های اجتماعی ادغام می شود تا به شما در به اشتراک گذاشتن جزئیات در آن بپردازد. Momento رایگان است، اما توابع خاص فقط از طریق خرید برنامه های باز شده قفل می شوند.

 

Priority Matrix

اولویت های خود را با اولویت ماتریکس دریافت کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا مهارت های سازمان و اولویت بندی را افزایش دهید. کاربران می توانند به عنوان یک تیم کار کنند تا بتوانند بر روی همان صفحه در مورد تنظیم و انجام اهداف یا صرفا اجرای یک پروژه شرکت کنند. یادآوری های مفید و به روز رسانی های کار در زمان واقعی کمک می کند تا شما را در پیگیری، و گزارش ها به شما می دهد که چگونه شما در حال مدیریت زمان خود را. همچنین می توان با ابزارهای دیگر مانند ایمیل، تقویم، Google Docs و Evernote استفاده کرد.

 

RescueTime

اکثر مردم از طریق رسانه های اجتماعی یا زمان رایانه پریشان می شوند – این برنامه به شما کمک می کند زمان خود را نجات دهید و اولویت بندی آنچه انجام می دهید، پس از ظهر به رسانه های اجتماعی یا سایر وقفه ها را از دست ندهید. علاوه بر ردیابی فعالیت های آفلاین، RescueTime به شما امکان می دهد تا زمان صرف شده برای برنامه های تلفن همراه و تماس های صوتی را پیگیری کنید. اهداف زندگی دیجیتال خود را تنظیم کنید و عادت های خود را مشاهده کنید تا ببینید که چگونه آنها در طول زمان تغییر می کنند. گزینه های حریم خصوصی به شما اجازه می دهد کنترل کنید که چه چیزی نظارت هم می شود.

 

Wunderlist

این برنامه به عنوان یک راه عالی برای ضبط ایده های شما و تبدیل یادداشت های ذهنی به لیست های دیجیتال انجام شده است. کار بر روی یک پروژه حرفه ای، شروع یک لیست مواد غذایی یا برنامه ریزی تعطیلات. لیست ها می توانند به اشتراک گذاشته شوند و دیگران می توانند با شما در آن لیست ها همکاری کنند. Wunderlist بین گوشی، رایانه لوحی و رایانه شما همگام سازی می شود، بنابراین لیست ها در هر کجا قابل دسترسی هستند.

 

Todoist

با ذکر خاطرات با Todoist، فضای خود را در ذهن خود آزاد کنید. این به شما کمک می کند تا کارهای خود را به لیست کاری انجام دهید که با استفاده از هشتگ ها برای آنها بهتر هماهنگ شده است. همچنین دارای سطوح اولویت رنگی برای اطمینان از انجام کارها است و به شما امکان می دهد که نمودارهای بهره وری خود را مشاهده کنید. اشتراک حقوقی سالانه حق بیمه نیز برای گرفتن Todoist شما به سطح بعدی در دسترس است.

 

30/30

شما شگفت زده می شوید که چقدر می توانید در یک زمان خاصی انجام دهید. برنامه 30/30 برنامه ای است که به شما امکان می دهد تا وظایفی را ایجاد کرده و مدت زمان را برای انجام آنها تعیین کنید. فقط وظیفه و مهلت را وارد کنید و تایمر را شروع کنید. شما می توانید کارها را اضافه کنید تا زمانیکه شما را مجبور به حرکت به کار بعدی در زمان مناسب می کند. کنترل تمام این کار پریدن با حرکات، مانند کشیدن چپ یا راست، برای یک روش طبیعی تر برای استفاده از برنامه. چند tasker؟ لذت بردن از استفاده از آن با چندین لیست. به علاوه، شما می توانید همه چیز را در مورد iCloud همگام سازی کنید.

 

Fathm

احساس کنید که وقت خود را صرف می کنید و یاد می گیرید آن را با Fathm بهینه سازی کنید. مشاهده نمودار های رنگی تعاملی که به شما در مورد آنچه که شما انجام می دهید را با 24 ساعت کاری هر روز در اختیار شما قرار می دهد.

 

Moments

پیگیری زمان خود را با کمترین تلاش مورد نیاز با استفاده از این برنامه را دنبال کنید. آن را سفارشی کنید تا فعالیت های روزانه خود را برآورده کنید، و سپس آیکون های خود را اختصاص دهید که می تواند برای ردیابی زمان خود تنها با یک لمس استفاده شود. تمام ویژگی ها برای 30 روز اول در دسترس هستند. سپس، فقط 1.49 دلار در سال است.

 

Brain Focus Productivity Timer

شروع و توقف کار یا جلسات پروژه، احساس بهتر برای بهره وری روزانه خود و پیدا کردن راه هایی برای بهترین زمان خود را با Brain Focus مدیریت کنید. شما می توانید در طول جلسه یا در پایان، خود را با وقفه ها تحسین کنید. این برنامه دارای یک رابط ساده و تمیز، به علاوه گزارشاتی است که می تواند به شما کمک کند تمرکز کنید.

 

منبع :

https://www.healthline.com/health/adhd/top-iphone-android-apps#brain-focus


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *