چگونگی رفتار یک خانم در شروع یک رابطه عاشقانه

رابطه

آیا قصد شروع یک رابطه جدید با یک مرد را دارید. در این مقاله برای داشتن یک رابطه عاشقانه موفق با فرد دلخواهتان راه کارهایی ارائه می شود.

  1. بهتر است نسبت به مردی که قرار است ملاقات کنید، شناخت پیدا کنید. ممکن است با این فرد بارها صحبت کرده و یا ملاقات کرده باشید، اما دلیل بر شناخت وی نیست. برای شناخت بیشتر به وی اجازه دهید صحبت کند و شما سعی کنید شنونده باشید. موضوعاتی را بیان کنید که تمایل دارید در موردشان صحبت شود. بیشتر لبخند بزنید و به وی اجازه دهید راحت باشد، این امر باعث می شود که فرد خودش باشد و می توانید وی را بهتر بشناسید. می توانید سوالاتی در مورد موضوعات زیر بپرسید:
    • در مورد علائق و سرگرمی های وی بپرسید و علایق خود را نیز مطرح کنید.
    • در مورد کتاب، رنگ، حیوان، فیلم یا رویاهای مورد علاقه و انتظاراتش صحبت کنید.
  2. به وی نزدیکتر شوید. پس از بیان اطلاعاتی در مورد یکدیگر، سعی کنید از لحاظ عاطفی به وی نزدیک شوید. هر چه از لحاظ عاطفی به فرد نزدیکتر شوید، پایه رابطه مستحکم تر خواهد شد. می توانید رابطه را ادامه دهید و با اقدامات زیر به شخص مورد علاقه خود نزدیکتر شوید:
    • از او بخواهید که با هم به بیرون بروید، حتما لزومی ندارد که تنها باشید، می توانید یکی از دوستان خود را نیز همراه ببرید. اما مطمئن باشید که زمانی را برای با هم بودن دارید.
    • با هم به سینما بروید یا برای صرف شام مدتی با هم باشید.
    • اگر قرار ملاقات لغو شد، برخورد احساسی نداشته باشید و ابراز ناراحتی نکنید؛ به این فکر کنید که هرکس دارای مشغله است.
    • به او پییام بدهید یا با وی تماس بگیرید، اما نه زمانی که فکر می کنید نمی تواند پاسخ شما را بدهد.
  3. خوشگذران باشید. با هم به بیرون بروید و زمانی را صرف ورزش های مختلف کنید.
    • به عنوان مثال او می تواند به شما فوتبال آموزش دهد و شما برای او از بسکتبال بگویید.
    • برخی فعالیت های بدنی و ورزشی را با هم انجام دهید، به عنوان مثال برای قدم زدن با هم به بیرون بروید، به کوه بروید و غیره.
  4. از تجربیات جدید استقبال کنید. کارهایی را که او دوست دارد، امتحان کرده و خود را علاقمند نشان دهید. به عنوان مثال به تماشای فیلم مورد علاقه او بنشینید یا ورزش مورد علاقه او را دنبال کنید.
  5. هرگز بیش از حد در دسترس نباشید. اگر تمایل دارید قرار را کنسل کنید یا زمانی را به خود اختصاص دهید، تردید نداشته باشید. می توانید با دوستان خود باشید، به خرید بروید، تلویزیون تماشا کنید و یا سرگرمی های مورد علاقه خود را انجام دهید. طوری رفتار نکنید که این تفکر را در فرد القا کنید که در نبود او هیچ کاری نمی توانید انجام دهید و تمام و کمال در اختیار او هستید.
  6. نه گفتن را یاد بگیرید. اگر فرد از شما خواست که عشق خود را با کاری که قادر به انجامش نیستید، به او ثابت کنید، دلایل خود را توضیح داده ولی آن را انجام ندهید و صبر کنید تا او نیز خواسته خود را فراموش کند.
  7. برای او احترام قائل شوید. او ممکن است به شما اعتماد کرده و گذشته خود را با شما مطرح کند. عکس العمل منطقی نسبت به هر موضوعی نشان دهید و اجازه ندهید نسبت به کار خود احساس پشیمانی کند. می توانید موضوع را عوض کنید، اما هرگز باعث رنجش وی نشوید.
  8. خونسرد و صبور باشید. گاهی ممکن است هیچ موضوع خاصی برای صحبت کردن وجود نداشته باشد. سعی کنید در این مواقع صبور باشید و هرگز او را مسئول بی حوصلگی خود ندانید. به یکدیگر اجازه بدهید زمانی را به خودتان اختصاص دهید.
  9. در مواقع لازم حمایت کننده باشید. زندگی همیشه یک روال ندارد. گاهی لازم است نقش یک حمایت کننده را در زندگی فرد دیگری بازی کنید. حتی اگر نمی دانید چه کاری انجام دهید، سعی کنید در کنارش باشید.
  10. از او انتظار داشته باشید شما را همانگونه که هستید، بپذیرد. اگر فرد مورد نظر با وجود رفتارهای خوبتان در مورد شما قضاوت می کند، برایش توضیح دهید که این را اصلا نمی پسندید. به وی اجازه دهید که نگرانی هایش را با شما مطرح کند. اگر صحبت های وی به نظر شما ناعادلانه بود، به او فرصت بدهید. اگر باز هم بی منطق و بی رحمانه رفتا کرد و به قضاوت های خود ادامه داد، وی را ترک کنید.
نگارنده: سمیه محمدی

تیم فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان آلومینا


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

1 دیدگاه دربارهٔ «چگونگی رفتار یک خانم در شروع یک رابطه عاشقانه»

  1. نکته قابل تامل اینه که در ابتدا حتما بصورت منطقی و احساسی توامان به این فکر کنید که این اختلافات که باعث جدایی شده چقدر عمیق و جدیه در خیلی از مواقع یه سو تفاهم یا انتقال بد مفاهیم یا عدم مهارت در رابطه بدلیل عدم شناخت جنسیتی و… باعث برداشت منفی یکی از طرفین میشه قبل اینکه تمام راه های ارتباطی رو ببندید و تلاش کنید تا برای فراموشی اقدام کنید حتما و حتما تز این موضوع اطمینان حاصل کنید و اگه در حال حاضر هم متوجه اشتباهتون شدید حتی اگر وارد رابطه واکنشی هم شده اید سریعا بدون عذر و بهونه از رابطه ناسالمی که توش رفتید بیرون بیاین دقیقا این رابطه مثل باتلاقه که کم کم شما رو غرق میکنه اگه از همه لحاظ مطمن شدید که این جدایی عجولانه بوده و بدلیل برداشت منفی ایجاد شده حتما بدون غرور و لجبازی حضورا باهم صحبت کنید و فرصت جبران بهم بدید در خیلی از مواقع حتی اگه طلاق توافقی هم صورت گرفته باشه و طرفین هیچ احساسی بهم هم نداشته باشن یعنی نه تنها عشق بلکه هیچ احساس مثبتی نسبت بهم نداشته باشن هم مدتی حدود 6 ماه تا یکسال زمان میبره که مراحل سوگ طی بشه تازه این جدایی شکست عشقی محسوب نمیشه حالا شما تصور کنی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *