زنان بیشتر جذب چه مردانی میشوند؟

علاقه زنان نسبت به مردانچرا زنان درآرزوي دست يافتن به مردان دست نايافتني به سر مي برند؟

بيشتر زنان به طور ناخودآگاه جذب مردانی میشوند که دست یافتن به آنها دشوار است.

بيشتر زنان در جست و جوي مردان دست نيافتني (غیر پایبند) نيستند  و آنها را تحمل نمي كنند، با اين وجود هنوز  زنان زيادي در مقايسه  با هريك از ما  وجود دارند كه تمايل دارند این مسئله را بپذيرند.

با توجه به کتاب غلبه بر سندرم تکرار رابطه ،قصد داریم برای شما توضیح دهیم که چرا بعضی از زنان به دنبال چنین مردانی هستند.

در ابتدا توضيحي در اين مورد خواهم داد كه عاشق چنین مردانی شدن چگونه رخ می دهد؟

 زناني كه مجذوب چنين افرادي  مي شوند، خودشان را در رابطه با مرداني مي يابند كه در نهايت هيچ تعهدي را در قبال آنها نمی پذیرند، قبلاً ازدواج كرده اند يا درگير رابطه ديگري هستند يا در روابط تك همسري خود بي وفا و خيانت­كار هستند.

 زناني كه عاشق چنين مرداني مي شوند احساس مي كنند كه در اين رابطه، بيشتر از مردان ، قبول تعهد كرده اند.

 اين زنان معمولاً احساس مي كنند كه در اين رابطه مردان داراي قدرت و كنترل هستند وآن ها بايستي سخت تلاش كنند تا شريك و همسر خود را راضي نگه دارند. آن ها اغلب سعي مي كنند خودشان را به گونه اي شكل دهند و تبديل به هر آن چيزي شوند كه فكر مي كنند شريكشان در جست و جوي آن است.

به زبان ساده تر واضح است كه رابطه با چنين مرداني ناكام كننده است و رضايت بخش نيست، با اين وجود هنوز زنان زيادي هستند كه پيوسته تلاش مي كنند رابطه خود را حفظ کرده و کارهایی برای آن انجام دهند.

 چرا

 سوال اساسي و مهم اين است كه …  واقعا چرا؟

زناني كه جذب چنين مرداني مي شوند، ناامني هاي عميقي در زندگي  داشته و مشکلاتی در زمینه عزت نفس دارند ،آنها به دليل داشتن انگيزه اي ناهشيار براي تعقيب ودنبال كردن  اين گونه مردان ، سرمايه گذاري زيادي در اين زمينه  مي كنند. اگر نهايتاً‌ اين مردان قبول تعهد كردند آنها دليلي براي ارزشمندي خود مي يابند. متاسفانه بدون چنين مدركي، ارزش خود را می پندارند مانند شئیی که در باد به هر سو می رود.

علاوه بر آن اين زنان احساس مي كنند سرمايه گذاري زيادي در اين زمينه كرده اند و مدت زمان زيادي منتظر آن مانده اند بنابراين رها كردن آن بدون هيچ حاصل و نتيحه اي غير قابل تصور است.

البته این زنان نادان وابله نیستند اتفاقا پشتکار زیادی در این زمینه هم دارند، اما این رفتار او این واقعیت را منعکس می کند که صبور،سخت کوش و متعهد نسبت به چیزی است.

براي زناني كه خودشان را در رابطه با مردان غیر پایبند مي يابند، نيازي نيست كه همه چيز را در رابطه با خودشان تغيير دهند آنها تنها نياز دارند كه كانون توجه خودشان را تغيير دهند، به ويژه آنها نياز دارند به جاي صرف انرژي براي كسب محبت مردان بر نيازهاي هيجاني خودشان تمركز كنند.

اگر شما خودتان را در چنين الگوي رفتاري يافتيد با درمانگران ما در آلومینا صحبت كنيد


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *