نکاتی که مردان باید در ارتباط با خانم هایی که به آنها علاقه دارند، رعایت کنند!

when_a_man_loves_a_woman_by_cunho0209-d5ms8be

یک  بانوی محترم  هفت نیاز  اساسی دارد که یک آقای محترم اگر همسرش را همان گونه که موردپسند خداوند است، دوست  می دارد،  باید با نیازهای او آشنا باشد و در جهت رفع  آنها برآید.

خداوند مهربان و بخشنده ازدواج را مایه ناراحتی و آزار و اذیت زن  و مرد قرار نداده است. او ازدواج و خانواده را مایه آرامش زن و مرد قرار داده است. او می خواهد زن و مرد در یک کنار یکدیگر احساس کامل بودن کنند و همواره خوشبخت و خوشحال باشند و به منظور اینکه آن دو بیشترین رضایت را از ازدواج خود داشته باشند، هم بانو و هم آقا باید به نیازهای اولیه یکدیگر آگاه باشند.

خانم ها و آقایان از بسیاری جهات از یکدیگر متمایز هستند  و یکی از این حوزه ها، در نیازهای اولیه آنهاست. بانوان گرامی نیازهایی دارند که به طور چشمگیری جدا و متفاوت  از نیازهای آقایان است. خداوند چگونه زن را آفرید؟ یک بانو از مرد زندگی خود چه در خواست ها و انتظاراتی دارد؟

در یک ازدواج خجسته و مبارک، مرد با برطرف کردن هفت نیاز اصلی همسر خود، عشقش را نثار بانوی خانه خود می کند. آقایان باید توجه داشته باشند که این نیازها پیکره و موجودیت همسرشان را تشکیل می دهد.

  1. یک بانو به یک رهبر روحانی نیاز دارد.

فرشته مرد

خانم ها به مردانی علاقه نشان می دهند که شجاع، متعهد، دارای عقیده و عزم راسخ، با احساس و با شخصیت باشند. یک خانم  مردی را دوست دارد که در عین حال همچون آهن محکم است ولی در باطن مهربان و لطیف است. علاوه بر اینکه مردانگی خود را نشان می دهد، بسیار مهربان، خوش برخورد و آرام است. چنین مردی می تواند رهبر روحانی زندگی بانوی خانه خود باشد. مرد باعث رشد معنوی هم شخص خود و هم همسرش می شود. او زندگی را در پیش خواهد گرفت که مورد رضایت خداوند خواهد بود و فرزندان چنین خانواده ای مطمئنا راه خدا در پیش خواهند گرفت.

  1. یک بانو دوست دارد که همسرش برای او ارزش قائل شود و به خوبی های او اذعان کند.

12468_370346215088_143678730088_10115860_1910630_n

 مردی که همسرش را از ته دل دوست می دارد، او را به خاطر استعدادها، توانایی ها و ویژگی های شخصیتی او می ستاید.  مرد زندگی به فضیلت ها و پاکدامنی همسرش و بعد ها به عنوان مادر فرزندانش اغراق می کند و  او را به خاطر خودش می ستاید و  حتی در جمع دوستان و همکاران و خانواده اش آشکارا به عشق خود در مقابل همسرش اعتراف می کند. هیچ کس برای مرد زندگی، مهم تر از بانوی خانه اش و مادر فرزندانش نیست.

البته آقایان محترم توجه داشته باشید که راه های دیگری نیز برای نشان دادن  عشق و احترام متقابل مرد به همسر خود وجود دارد، برای مثال، زمانی که مرد در محل کار حضور دارد، تلفن را بر می دارد و با همسر خود تماس می گیرد و از احوال او با خبر می شود. مرد به هیچ وجه حق ندارد درباره مواردی مانند: برای شام چه داریم یا آیا بسته پستی برای او امده است، از بانوی خانه خود سوال کند. از طرف دیگر، آقایانی نیز هستند که از لبه دیگر بام می افتند. به محض اینکه آقایان به اشتباه خود پی می برند، سعی در جبران آن بر می آیند اما به گونه ای که موجبات ناراحتی خانم ها را فراهم می کند. برای مثال، مردی که تا کنون با همسر خود تماس نمی گرفته است، در حال حاضر روزی پنج بار با منزل تماس می گیرد و حال همسر خود را جویا می شود.

نکته جالب در اینجاست که گرچه خود عمل تماس با منزل به دفعات زیاد، مایه ناراحتی خانم ها میشود، اما وقتی خانم ها میبینند که مرد زندگی شان به فکر آنها  بوده و تصمیم گرفته که با او تماس تلفنی برقرار کند، از عمل همسرانشان بسیار خشنود می شوند، حتی اگر در تماس تلفنی صحبت های زیادی نداشته باشند که با یکدیگر در میان بگذارند.

  1. یک بانو به اظهار محبت و عشق مرد زندگی خود نیاز دارد.

ابراز عقش مرد به زن

رابطه عاشقانه برای یک مرد به معنای داشتن رابطه جنسی است. مرد نمی تواند تصور درستی از رابطه عاشقانه آنطور که خانم ها در نظر دارند، داشته باشد. رابطه عاشقانه می تواند شامل چیزهای مختلفی باشد که رابطه جنسی می تواند جزئی از آن باشد یا نباشد.

رابطه عاشقانه مانند یک بازی می مانند، مثلا بازی قایم موشک که در این بازی خانم قایم می شود و مرد باید بدنبال همسر خود بگردد. اگر همسر خود را پیدا کنید، بازی برای شما لذت بخش است و اگر قادر به تشخیص محل قایم شدن همسر خود نباشید،  عصبانی می شوید و بازی برای شما خسته کننده خواهد بود. اگر این بازی رضایت خاطر شما را فراهم نکندف بدین معنی است که شما بقیه عمر خود را مانند یک فرد غرغروی پیر می گذرانید. اکثر مردان بدین شیوه عمل می کنند. اما اگر مرد به خود یادآوری کند که این فقط یک بازی کودکانه است که برد و باخت دارد، بازی برای هر دو طرف خوشایند و یادآور خاطرات خوب خواهد شد.

the-worlds-most-famous-lovers

اما آقایان توجه داشته باشید آن چیزی که مورد علاقه شماست و از انجام آن لذت کامل رو می برید، برای بانوی شما خوشایند  نیست. خانم ها بسیار زرنگ و هشیار هستند،  برای مثال فعالیتی که بانوان را در یک روز مشغول به خود می کند، ممکن است در روزهای دیگر برای آنها جذاب نباشد. در واقع آقایان محترم به خاطر داشته باشید که تنها از یک راه بدنبال جذب عشق و توجه همسر خود نباشید. ممکن است روزهایی در زندگی شما پیش اید که با خود بگویید:” آیا این بانو همان همسری است که من با او ازدواج کردم؟”.

  1. یک بانو به صحبت های عاشقانه،  نگاه های  گرم و  از ته قلب مرد زندگی خود نیاز دارد.

عشق و علاقه و ازدواج

یک بانو به مردی علاقه نشان می دهد که بتواند احساسات خود را با او در میان بگذارد و مرد نیز از صمیم قلب به او گوش دهد، به او توجه داشته باشد و به احساسات او پاسخ متقابل نشان دهد. زمانی که مرد از سرکار به منزل بر می گردد، بانوی خانه دوست دارد که تمام اتفاقاتی را که در طول روز برای او رخ داده است، با جزئیات برای مرد خود تعریف کند و انتظار دارد که همسرش نیز با دقت و توجه به صحبت های گوش کند. زمانی که مرد با همسر خود صحبت می کند، بدین معنی است که او و احساساتش را درک می کند. مردان باهوش پس از ازدواج متوجه می شوند که خانم ها، استاد زبان کد بندی شده هستند. آنها چیزی را که منظورشان است بیان می کنند و انتظار دارند که همسرشان منظور آنها را به درستی درک کند. البته برخی مردان در این مرحله کند عمل می کنند و همین عامل مردان را با مشکل در زندگی زناشویی مواجه می کند.

  1. یک بانو به صداقت مرد در زندگی نیاز دارد.

صداقت

یک بانو دوست دارد که مرد زندگی او در مستقیم در چشمانش نگاه کند و هر آنچه در ذهن دارد برای او بیان کند. مرد باید برنامه های خود را به طور کامل برای همسرش توضیح دهد، زیرا مرد خود را مسئول زندگی بانوی منزل خود می بیند. مرد می خواهد که همسرش به او اطمینان کامل داشته باشد و احساس امنیت کند. مرد می خواهد به همسرش نشان دهد که چقدر وجود زن در زندگی مرد مهم  و باارزش است. صداقت و روراستی عامل تقویت رابطه زناشویی و استحکام ستون زندگی است.

  1. یک بانو به امنیت و ثبات در زندگی نیاز دارد.

safety

مردی که خانمی را دوست دارد، باید مسئولیت خوراک، پوشاک و مسکن و دیگر نیازهای او را با دل و جان بپذیرد  و از همسر خود حمایت کند. زمانی که همسر متوجه می شود که می تواند به مرد زندگی خود و پدر فرزندان آینده شان اعنماد کند، زندگی برای آنها طعم دیگری پیدا می کند.

  1. یک بانو به تعهد و مسئولیت پذیری مرد نسبت به خانواده نیاز دارد.

اهمیت خانواده

 یک بانو دوست دارد بداند که خانواده بیش از هر چیزی برای مرد اهمیت دارد و در اولویت اوست.  چنین مردی تلاش می کند که تمام وقت و انرژی و محبت خود را صرف خانواده و فرزندان کند و  موجبات پیشرفت آنها را فراهم کند. برای مثال، زمانی که مرد از سرکار به خانه باز می گردد، بهانه خستگی را نگیرد و با فرزندان خود بازی کند، برای آنها کتاب بخواند، با خانواده به تفریح بروند و غیره.

زمانی که مرد زنی را از صمیم قلب دوست می دارد، برطرف کردن نیازهای او را هدف زندگی زناشویی خود قرار می دهد و در جهت رفع آنها بر می آید. وقتی که هر دو طرف احساس تعهد می کنند و بدان عمل می کنند، جای تعجب نیست که زندگی شیرین می شود و همیشه لبخند بر لبان بانو و آقاست. این همان شیوه زندگی است که خداوند مهربان از ازل برای زن و مرد در نظر گرفته بوده است.  

 

  منبع:

http://www.familylife.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان آلومینا


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

4 دیدگاه دربارهٔ «نکاتی که مردان باید در ارتباط با خانم هایی که به آنها علاقه دارند، رعایت کنند!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *