مکمل هایی برای درمان مغز مه آلود

Universal Mind series. Backdrop of  human head and fractal clouds to complement your design on the subject of mind, dreams, thinking, consciousness and imagination

برخی مکمل ها وجود دارند که به برطرف شدن مشکل مغز مه آلود و عملکرد صحیح مغز کمک می کنند. گفته می شود هیچ جایگزینی برای رژیم غذایی سالم، استراحت منظم، ورزش کردن و سبک زندگی شاد وجود ندارد. کلام اخر اینکه اگر هورمون های اصلی در مغز شما تولید نشوند، مکمل ها، روش های درمانی و حتی برخی روش های پزشکی به شما کمک نخواهند کرد. بنابراین ابتدا باید یک زندگی سالم برای خود انتخاب کنید و پس از آن مکمل هایی را به آن اضافه کنید تا بهبود مشکل را تسریع بخشد.

  • گیاهان سازش زا مانند ریحان، ماکا و ashwagandha – گیاهان سازش زا به کاهش کورتیزول کمک کرده و از بدن در مقابل خستگی و اضطراب حمایت می کنند.
  • روغن های ماهی و امگا 3 – امگا 3 نسبت اسیدهای چرب را در رژیم غذایی متعادل کرده، به کاهش التهاب کمک کرده و از سلامت مغز حمایت می کند.
  • ویتامین B – کمبود انواع ویتامین B باعث بروز بدخلقی می شود. ویتامین B کمک می کند مواد مغذی موجود در غذا به سوخت قابل استفاده برای بدن تبدیل شود، بنابراین مصرف مکمل های ویتامین B برای بدن ضروریست.

همچنین به یاد داشته باشید که برخی داروها منجر به بروز مغز مه آلود می شوند، این داروها عبارتند از ضدافسردگی ها، محرک ها، داروهای خواب آور، داروهای ضدروان پریشی و حتی داروهای فشار خون. این تصور وجود دارد که برخی داروها باعث افزایش التهاب مغز و اختلال در عملکرد هورمون ها می شوند. اگر دارویی را به طور منظم مصرف می کنید و احساس بروز تغییر در روحیات و انرژی خود شده اید، به پزشک مراجعه کرده و در مورد کاهش علائم مغز مه آلود با وی مشورت کنید.

منبع:

https://draxe.com/brain-fog/

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان جایروس


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *