معجزه مزونیدلینگ برای رفع لک صورت

مزونیدلینگ برای لک صورت

آیا مزونیدلینگ برای لک صورت خوبه ؟

مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ (Meso-needling) در واقع درمان میکرونیدلینگ با استفاده از تزریق کوکتل های مزوتراپی خاص است. این تکنیک به طور قابل توجهی نفوذ ترانس اپیدرمی مواد فعال را افزایش می دهد. در مزونیدلینگ از دستگاه میکرونیدلینگ استفاده می شود و عمق سوزن ها لایه مزودرم پوست را هدف قرار می دهد تا درمان خاص تری با نتایج بهتر حاصل شود. هدف این درمان تحریک تولید کلاژن و تجدید آن برای داشتن پوستی صاف تر و جوان تر است. از مزونیدلینگ به طور موثری برای درمان لک صورت یا پیگمانتاسیون، خطوط ریز، تغییرات رنگدانه ای، جای جوش و ترک های پوستی استفاده می شود. در ادامه این مطلب به طور تخصصی درباره فرایند مزونیدلینگ برای لک صورت شرح داده ایم.

کلمه مزونیدلینگ از ترکیب دو کلمه مزو و نیدلینگ تشکیل شده است. همین موضوع نشان می‌ دهد که این روش یکی از روش‌ های ترکیبی برای جوانسازی پوست است. مزونیدلینگ ترکیبی از روش‌ های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش‌ های متداول پزشکی در حوزه پوست و مو هستند. در این روش، کوکتل‌ های مزوتراپی از طریق سوزن‌ های میکرونیدلینگ وارد پوست می‌ شوند و با نفوذ به بافت‌ های آسیب‌ دیده آنها را درمان می‌ کنند.

تفاوت مزونیدلینگ با میکرونیدلینگ

تنوع بالای مواد فعال موجود در فرمول مزونیدلینگ برای لک صورت ، رویدادهای طبیعی ترمیم سلولی را تقویت می کند و در عین حال اختلالات بافت پوست را کاهش می دهد. PH مزونیدلینگ در محدوده PH فیزیولوژیکی است و سطح بهینه تحمل پوست را تضمین می کند. هر ویال مزونیدلینگ برای لک صورت حاوی مقدار مواد فعال لازم برای یک جلسه فردی و برای اطمینان از نتیجه مطلوب در طول فرآیند درمان است.

 

محلول دپیگمانتاسیون مزونیدلینگ برای لک صورت

مزونیدلینگ برای لک صورت نی نی سایت

محلول دپیگمانتاسیون مزونیدلینگ برای درمان هایپرپیگمانتاسیون ​​(لکه های ناشی از سن یا نور خورشید) متوسط یا هایپرپیگمانتاسیون پس از التهاب در مقیاس رنگ های پوستی روشن و متوسط ​​(I-III) مناسب است. درمان پیگمانتاسیون با مزونیدلینگ به یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می کند و به پوست روشنایی و شادابی می بخشد.

فرآیند ملانوژنز

ملانوژنز شامل تولید ملانین در داخل ملانوسیت ها می شود که عوامل محرک متعددی در این فرآیند وجود دارد مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، تغییرات ژنتیکی، هورمونی، و تغییرات التهابی. تجمع بیش از حد ملانین در سطح پوست در نهایت منجر به تشکیل لکه های قابل مشاهده می شود. محلول دپیگمانتاسیون مزونیدلینگ لک صورت ترکیبی قدرتمند از مواد فعال با عملکرد اصلاحی اختلالات رنگدانه ای و آنتی اکسیدانی است. این ماده، تولید ملانین را تنظیم می کند و ملانین موجود در سلول های اپیدرم که مسئول رنگدانه های قابل مشاهده است را حذف می کند. همچنین حاوی عوامل آنتی اکسیدانی است که تولید بیش از حد ملانین را تنظیم می کند.

عناصر فعال محلول مزونیدلینگ برای لک صورت:

  • ترانکسامیک اسید (tranexamic acid): این اسید آزادسازی فاکتورهای محرک ملانوسیت را مهار می کند
  • ان استیل گلوکزامین (N-acetyl glucosamine): از فرایند تیروزیناز (مسئول تولید ملانین) جلوگیری می کند.
  • ویتامین C : آنتی اکسیدان و روشن کننده.
  • ایدبنون (Idebenone): با کاهش فرآیند اکسیداتیو تیروزین، سنتز ملانین را مهار می کند.

 

فیلم مزونیدلینگ برای لک صورت

 

ماندگاری مزونیدلینگ

مزونیدلینگ یک درمان دائمی نیست زیرا پوست یک بافت زنده است که در معرض تغییرات مداوم است. علاوه بر این، پوست هر فردی متفاوت است. از این رو، مدت زمان ماندگاری مزونیدلینگ بسته به عوامل مختلف از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

درمان کک و مک با مزونیدلینگ

به طور کلی، شما می توانید انتظار داشته باشید که نتایج درمان های مزونیدلینگ حدود سه تا پنج ماه باقی بماند. ماندگاری مزونیدلینگ به دو عامل بستگی دارد: مدت زمان ماندگاری کلاژن جدید در پوست شما و عمق مشکل پوستی شما.

مزونیدلینگ برای جای جوش

 

فواید مزونیدلینگ صورت چیست؟

مزونیدلینگ لک صورت نی نی سایت

معجزه مزونیدلینگ این است که می تواند به بهبود ظاهر و بافت پوست شما کمک کند. این درمان علاوه بر درمان پیگمانتاسیون پوست می تواند ترک های پوستی، اسکار، چین و چروک و سایر نگرانی های پوستی را به حداقل برساند. برخلاف برخی از روش‌ های جوان‌ سازی صورت که از گرما، نور یا لیزر بهره می برند، مزونیدلینگ خطر تغییر رنگ پوست را به همراه ندارد.

پاسخ به سوالات متداول درباره مزونیدلینگ

 

عوارض مزونیدلینگ صورت

به طور کلی مناطق تحت درمان پوست به سرعت پس از دپیگمانتاسیون با مزونیدلینگ بهبود می یابند. با این حال گهگاه احتمال بروز عوارض جانبی وجود دارد که عبارتند از:

  • ترشح و تورم در مرحله بهبودی
  • عفونت پوستی ناشی از باکتری (نادر) یا ویروس هرپس سیمپلکس (تبخال)
  • میلیا (دانه های چربی دور چشم) که به راحتی قابل حذف است
  • بیرون ریختن جوش ها که معمولاً خفیف است

 

ملاحظات

مزونیدلینگ برای لک صورت

مراقبت های قبل از مزونیدلینگ

  • از انجام سایر روش های زیبایی مانند تزریق بوتاکس و تزریق ژل تا ۲ هفته قبل از درمان خودداری کنید.
  • پوست خود را برنزه نکنید و قبل از درمان هم کاملاً آن را تمیز کنید.
  • مصرف داروهایی که منجر به رقیق شدن خون می شوند را ۱ هفته قبل از درمان قطع کنید.

مراقبتهای بعد از مزونیدلینگ صورت

  • با توجه به اینکه در این درمان از سوزن های مخصوص استفاده می شود، قرمزی و التهاب بعد از انجام آن طبیعی است. به طور معمولی پوست بعد از انجام مزونیدلینگ کمی تیره شده و بین ۷ الی ۱۰ روز زمان می برد تا پوسته پوسته شده و از بین برود.
  • بعد از ۳ الی ۵ روز می توانید فعالیت های روزمره تان را از سر بگیرید.
  • بهتر است که در طول دوره نقاهت از داروهایی که پزشک تجویز می کند، چه به صورت موضعی و چه خوراکی، مصرف کنید.
  • از رفتن به استخر، سونا و محیط هایی که بیش از اندازه گرم هستند، خودداری کنید.
  • از تحریک ناحیه تحت درمان، از جمله مالش یا خاراندن خودداری کنید.

 

هزینه مزونیدلینگ چقدر است؟

معجزه مزونیدلینگ

هزینه این کار بسته به تعداد جلسات مورد نیاز، نوع مواد مصرفی، مرکز و تخصص پزشک متفاوت است؛ مشاوره تلفنی و حضوری برای هر نوع فرایند زیبایی در مرکز ما رایگان می باشد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

 

بهترین مرکز زیبایی در شمال تهران

چنانچه به دنبال یک مرکز زیبایی خوب در تهران به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، کلیه خدمات زیبایی و لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط مجرب ترین متخصصان انجام می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: maskinclinic


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *