7 نکته طلایی از بهترین متخصص بوتاکس در شمال تهران

بهترین متخصص بوتاکس تهران

بهترین متخصص بوتاکس تهران هفت نکته طلایی درباره چگونگی موفقیت در تزریق بوتاکس رو یادآوری می کنند. این 7 نکته به شما کمک می کنند تا سریع ترین نتایج ایمن، موثر و ماندگار رو از تزریق بوتاکس بگیرید، اعتماد به نفستان چند برابر شده و از حس خوب زیبایی لذت ببرید. پس با ما همراه باشید.

بهترین متخصص بوتاکس شمال تهران

شرایط زیباجو قبل از بوتاکس

نکته اول: اطلاعات عمومی لازم قبل از تزریق بوتاکس را بدانیم.

بعضی از ماها از نظر مصرف سرخود دارو و تزریق سرخود ژل و بوتاکس نمونه نداریم!!! افرادی رو می شناسم که بدون شرکت در جلسه ی مشاوره و یا بدون مطالعه ی اطلاعات بوتاکس در فرم رضایت نامه، فوری امضاء می کنند. بعدا که دچار عوارض شدند تقصیر رو به گردن مرکز و دکتر می اندازند.

اولین سوالی که قبل از تزریق بوتاکس باید از خودتان بپرسید این است: “آیا من کاندید مناسبی برای بوتاکس هستم. آیا تزریق بوتاکس برای من ضرری دارد یا ندارد؟” البته تزریق بوتاکس تقریبا برای همه مناسب است اما افرادی هستند که با شرایط ذیل بهتر است احتیاط کرده و یا از تزریق بوتاکس خودداری کنند:

  • دوران بارداری و شیردهی
  • حساسیت به ماده بوتاکس
  • عفونت فعال یا ضایعه پوستی مشکوک در محل تزریق بوتاکس
  • دارای بیماری های خاص مانند اختلالات خونی جدی
  • مجبور به مصرف داروهایی که با بوتاکس تداخل جدی دارند
  • همزمان با عمل های زیبایی تداخل کننده. برای مثال، انجام تزریق ژل و میکرونیدلینگ همزمان با تزریق بوتاکس در نواحی یکسان

باورهای غلط درباره بوتاکس

نکته دوم: درباره ی باورها و تصورات غلط درباره بوتاکس بیشتر بدانید.

افرادی هستند که در عین نیاز شدید به رفع خط اخم عمیق و چین و چروک های دور چشم، از تزریق بوتاکس می ترسند چون تصورت غلطی از آن دارند. چند تا از باورهای غلط درباره بوتاکس رو بدانیم:

  • اگه بوتاکس رو دیگه تزریق نکنم، پوستم پیرتر می شود
  • اصلا مهم نیست پیش یه دکتر متخصص بوتاکس بزنم یا دستیار و آرایشگر، مهم کاربلد بودنه
  • هر چه مارک بوتاکس گران تر باشه، نتیجه بوتاکس من بهتره
  • بوتاکس ارزان قیمت بزنم چون به هر حال ماندگاری بوتاکس فقط 3 تا 4 ماه بیشتر نیست و پول بیشتر نپردازم
  • و غیره.

پوست شما با توقف تزریق بوتاکس بدتر نمی شود. بلکه، چون اثر بوتاکس پس از گذشت تقریبا 12 هفته تمام می شود، پوست به حالت قبل بر میگردد نه اینکه پیرتر شود. بنابراین، شما فقط به تمدید تزریق نیاز دارید. بوتاکس شبیه مسواک زدن به کند شدن روند پیری و حفظ سلامت پوست کمک می کند.

تزریق توسط بهترین متخصص بوتاکس اهمیت زیادی دارد. یک پزشک مجرب می تواند واکنش پوست شما به ماده بوتاکس رو پیش بینی کند، بهترین برند متناسب شرایط شما رو معرفی کند، بوتاکس اصل و تازه رو از تقلبی تشخیص بدهد، نقاط پیری را به دقت بررسی کند، دوز و مقدار واحد بوتاکس برای هر زیباجو رو دقیق تشخیص دهد، نقاط و عمق تزریق رو به درستی و با دقت بشناسد و طوری تزریق کند که کوچکترین عارضه ای رو تجربه نکنید.

همیشه گران ترین مارک بوتاکس لزوما مناسب ترین نیست! هزینه دیسپورت از مسپورت ایرانی خیلی بالاتر است اما به اندازه ی مسپورت با بدن ما ایرانی ها سازگار نیست! سردرد و افتادگی پلک از عوارض شایع دیسپورت برای ایرانی ها می باشد.

بوتاکس ارزان قیمت اصلا مرغوب نیست. ناخالصی و پر از آب است و عوارض ناخوشایندی بر جای می گذارد. بوتاکس های باکیفیت ارزان قیمت نیستند بلکه حدود دو سه برابر قیمت دارند.

مزایای بوتاکس برای درمان و زیبایی

نکته سوم: تزریق بوتاکس یک سری مزایای باور نکردنی دارد و اگر حرفه ای تزریق شود، عارضه ای ایجاد نمی کند.

کاربردها و مزایای بوتاکس

تمامی مشکلات زیر رو می توانید به کمک بوتاکس حل کنید:

  • چین و چروک های دور چشم، پیشانی و خط لبخند و دو طرف بینی
  • خطوط اخم و عمیق عمودی یا افقی بین ابروها
  • زمانی که ابروها نامتقارن باشند
  • رفع تنبلی چشم و پلک زدن غیر ارادی
  • درمان تعریق زیر بغل
  •  اسپاسم عضلانی (گرفتگی): برای مثال، فلج بلز که یک طرف صورت کج و نامتقارن است
  • سردرد میگرنی مزمن
  • افسردگی

راههای جلوگیری از عوارض بوتاکس

نکته چهارم: بوتاکس یک پروسه ی قانونمند است و اگر دوست دارید بوتاکس کاملا ایمن و موفقی رو تجربه کنید، باید شرایط زیر رو رعایت کنید. عدم رعایت هر یک از شروط زیر به عوارض می انجامد.

  • حتما بهترین متخصص تزریق بوتاکس رو انتخاب کنید. دکترهای خوب به روز هستند. جدیدترین تکنیک های تزریق بوتاکس حرفه ای و برندهای اصل رو می شناسند و سالها تجربه تزریق رو دارند. ضمن اینکه همیشه برای زیباجو وقت کافی اختصاص داده و وضعیت وی رو به درستی ارزیابی می کنند.
  • حتما برند بوتاکس مرغوب و متناسب با شرایط پوستی خود رو تزریق کنید.
  • حتما مراقبت های بوتاکس رو رعایت کنید.

عوارض بوتاکس غیر حرفه ای

در صورت تزریق غیر حرفه ای با مارک نامرغوب و بی دقتی در مراقبت ها، عوارض بوتاکس دور از انتظار نیست.

عفونت، افتادگی پلک، تاری دید، اخلالات بلع و تکلم، سرگیجه و سردرد، کج شدن یکی از ابروها، مشکلات عضلانی ناشی از پخش مواد بوتاکس و اور دوز و مسمومیت از جمله عوارض بوتاکس در کلینیک ها و مراکز نامعتبر و غیر حرفه ای می باشند.

بهترین مارک بوتاکس مناسب پوست خود رو بشناسید

نکته پنجم:بهترین مارک بوتاکس مارکی هست که پزشک پس از بررسی وضعیت پوست و شرایط بدنی شما پیشنهاد می کنند.

برای تشخیص بوتاکس اصل از تقلبی بهتر است از بهترین متخصص بوتاکس کمک بگیرید. هیچکس به اندازه ی یک پزشک و مرکز خبره نمی تواند با یک نگاه بوتاکس اصل رو تشخیص دهد زیرا تقلبی ها شباهت 90 درصدی با اصل آن دارند! به علاوه، یک متخصص مجرب همیشه محصولات فیلر و بوتاکس رو از شرکت های سازنده اصلی یا نمایندگی های رسمی خریداری می کند.

طبق گزارش اغلب مراکز بوتاکس در ایران، در صورت تزریق حرفه ای، اثرات بوتاکس مسپورت ایرانی بر پوست های ایرانی ها خیلی عالی بوده. در واقع، اولین گزینه پیشنهادی می تواند همان مسپورت اصل باشد که دست کمی از مارک های خارجی ندارد.

و اما کمتر کسی با دیسپورت انگلیسی آشنایی ندارد. دیسپورت مرغوب و اصل گران قیمت است. ترکیبات پروتئینی دیسپورت با بوتاکس فرق دارد و شامل لاکتوز نیز می باشد. دیسپورت قوی ست و ظرف چند روز اول اثرات خود رو نشان می دهد. اما برای ایرانی ها عارضه های سردرد و افتادگی پلک رو ایجاد کرده. برای یک ایرانی، بهتر است ابتدا به سراغ تزریق مصپورت ایرانی اصل برود. علت عوارض دیسپورت خاصیت پخش شوندگی بالای آن می باشد. گرچه برای رفع خط اخم خیلی سریع عمل می کند، عوارض افتادگی پلک احتمالا اتفاق می افتد مگر اینکه پزشک شما حقیقتا حرفه ای و کاربلد باشد.

و اما بوتاکس زئومین آلمان برای افرادی که آلرژی دارند یک گزینه عالی می باشد. زئومین به “بوتاکس برهنه” شهرت دارد چون خالص است. زئومین مواد افزودنی، آنتی بادی و ترکیبات پروتئین شیمیایی واسطه و لاکتوز ندارد به همین دلیل برای افراد حساس به لاکتوز مناسب است.

بوتاکس دیستون یک محصول تمام ایرانی ست و دست کمی از بوتاکس های خارجی مشابه ندارد. دیستون حاوی لاکتوز می باشد و برای افراد حساس به مواد لبنی مناسب نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع برندهای بوتاکس معتبر در ایران، می توانید با آفیس بهترین متخصص بوتاکس در شمال تهران تماس گرفته و مشورت نمائید.

رعایت مراقبت های بوتاکس بر نتایج بوتاکس اثر دارد

نکته ششم: حتی اگر تزریق بوتاکس شما توسط بهترین متخصص بوتاکس در شمال تهران انجام شود، باز به رعایت مراقبت ها نیاز دارید.
فرض کنید شما پس از تزریق بوتاکس سر خود رو پایین نگه دارید و یا حرارت بخورید، چه اتفاقی می افتد؟ جواب این است که بوتاکس از جای اصلی خود جابجا شده، پخش می شود و بر عضلات جانبی نامرتبط اثر منفی می گذارد. اغلب مواقع، عارضه ی نامتقارن شدن یکی از ابروها یا افتادگی پلک ناشی از رعایت نکردن مراقبت ها بوده هر چند تزریق ناشیانه نیز بی تاثیر نبوده.

مراقبت های اصلی قبل و بعد از بوتاکس

  • خم نکردن سر، بلافاصله نخوابیدن تا شب
  • قرار دادن سر به عقب و بالا یا روبرو موقع خوابیدن یا نشستن
  • وارد نیاوردن فشار و لمس نکردن نواحی تزریق
  • آب پاشیدن به صورت موقع حمام (تا سه روز) و اینکه فشار وارد نکنید
  • دوری از حرارت حمام داغ و سونا و موارد دیگر
  • عدم مصرف داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین از چند روز قبل و بعد از بوتاکس
  • آرایش نکردن در 24 ساعت اول
  • مشورت با پزشک درباره مصرف داروها و مواد مخدر خاص
  • عدم مصرف الکل، داروهای ضد افسردگی، ترامادول و غیره بلافاصله پس از بوتاکس

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس در شمال تهران مرکز شریعتی

نکته هفتم: تجربه یک بوتاکس ماندگار و موفق فقط و فقط با تزریق حرفه ای توسط دکتر به روز و کاربلد به دست می آید.

برای تزریق بوتاکس حرفه ای کاملا ایمن، مرکز شریعتی تهران رو پیشنهاد می کنیم. این مرکز دارای سابقه چندین ساله در زمینه اجرای تمامی عمل های زیبایی می باشد. تجهیزات و امکانات مطابق استاندارد روز دنیا می باشد. محیط مرکز شریعتی بسیار آرام بخش و تمیز می باشد. پرسنل کوشا، متعهد و با اخلاق همکاری کاملی با زیباجویان دارند. به علاوه، بهترین متخصصین زیبایی، پوست و مو و لیزر در این مرکز مشغول به کارند.

با بهترین متخصص تزریق بوتاکس در شمال تهران آشنا شوید.


تزریق بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی


30 پرسش و پاسخ رایج درباره بوتاکس


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *