مرکز مشاوره کودک جایروس | مشاور کودک در شمال تهران

مرکز مشاوره کودک          

                                                            

مرکز مشاوره روانشناسی چجور جایی هست؟

 

 

مرکز مشاوره کودک و خانواده روانشناسی جایی هست که بوسیله متخصصین به ارزیابی، بازشناسی (تشخیص)، درمان و هم چنین ارتقاء می‌پردازد، این مساله  بسیار با ارزش  می باشد که خدمات روانشناسی تنها به درمان یکسری از اختلالات روانشناسی محدود نمی‌شود و ارتقاء دادن در ابعاد مختلف شناختی، رفتاری و هیجانی یکی از اهداف اساسی روانشناسی امروز می‌باشد. 

یک مرکز مشاوره روانشناسی با سطح علمی خوب تنها به مشکلات لحظه ای کودک ، نوجوان یا بزرگسال تمرکز ندارد و هدف آن افزایش  سلامت روان کودک و کل اعضای خانواده می‌باشد و همه‌ی اعضا را تحت پوشش قرار می دهد. وقتی انواع متخصصین که همه با هم در حوزه  کودک، نوجوان و بزرگسال  هستند و در یک مرکز مشاوره کودک و خانواده  باهم فعالیت می کنند اعتماد اشخاص به آن مرکز افزایش پیدا می کند چرا که نشان دهنده این موضوع اساسی می باشد که آنجا امکانی می‌دهد که متخصصین در صورت نداشتن توانایی لازم در یک حوزه آن را به همکار خود که متخصص آن است ارجاع می‌دهند.

 

 

مرکز مشاوره کودک
مرکز مشاوره کودک

 

 

بعد از ورود به مرکز مشاوره کودک و خانواده چه اتفاقی رخ می دهد:

 

در مرکز مشاوره کودک و خانواده نخستین جلسه مربوط به ارزیابی کودک و نوجوان شما و هم چنین بررسی فرد بزرگسال با هر مشکل بالینی می‌ باشد. برای ارزیابی از دو روش استفاده میشود، یکی مصاحبه بالینی و دیگری بکارگیری تست‌های روانشناسی، اینکه چه نوع تستی را باید بدهید مرتبط به مصاحبه بالینی شما می شود، در مصاحبه بالینی شما مشکل خود را مطرح می کنید و روانشناس سوال‌های متعددی می‌پرسد تا به ریشه مشکل و نوع آن پی ببرد.

گاهی اختلالات روانشناسی خیلی نزدیک بهم هستند و تشخیص آن امکان دارد در ابتدای کار دشوار باشد به همین خاطر تست‌های روانشناسی خیلی در این زمینه کمک کننده هستند و کمک می کنند که ارزیابی زودتر انجام پذیرد.

پس از تشخیص، وارد پروسه درمان می شوید.  اینکه چند جلسه شما نیازمند هستید بطور کامل به مشکلتان وابسته است ولی بطور معمول ده تا پانزده جلسه امکان دارد که فرزند شما به درمان نیاز داشته باشد، هنگام ارزیابی امکان دارد فرد متخصص شما رو به درمانگر متخصص در آن زمینه ارجاع دهد.

در هنگام درمان کودک، روانشناسی که با فرزند شما کار می کند شما را درگیر محیط درمانی می کند و امکان دارد به این جمع بندی برسد که دلیل اختلال و مشکل کودکتان به شما یا شیوه تعامل غلط شما با والد دیگر بر می‌گردد و برای این موضوع برای شما و والد دیگر نیز جلساتی را در نظر بگیرد و به این شکل اتفاقی که می‌افتد کل اعضای خانواده گرفتار این فرایند می‌شوند و ارتقاء پیدا می کنند.

مرکز مشاوره کودک

 

خدمات مرکز مشاوره کودک و خانواده

 

 

  • افسردگی/ آسیب به خود / افکار مرتبط به خودکشی
  • انواع اختلالات اضطرابی مانند اختلال اضطراب فراگیر و اضطراب جدایی
  • انواع فوبی‌ها
  • وسواس
  • اوتیسم
  • بیش فعالی
  • نافرمانی مقابله‌ای
  • پرخاشگری
  • مشکلات مرتبط به خواب و شب ادراری
  • مقابله نسبت به مدرسه رفتن
  • کارکرد تحصیلی ضعیف
  •   مشکل در برقراری رابطه با پدر و مادر
  • سوگ و فقدان یکی از اعضاء خانواده
  • ضربه روانی سنگین و شدید مرتبط به یک حادثه یا اتفاق
  • روابط اجتماعی ضعیف
  • اعتماد به نفس و احترام به خود و اعتماد بنفس پایین
  • مشکلات مرتبط با هویت جنسی در نوجوانان
  • جدایی پدر و مادر
  • مشکلات تغذیه
  • مشکلات رشدی

و اختلالات و مشکلات رفتاری و هیجانی دیگر، اما آیا تمامی بار این مشکلات به شانه کودک هست و والدین نیازمند درمان هستند یا خیر!

بخش زیادی از اختلالات و مشکلات رفتاری کودک به دلیل تعامل غلط و شیوه‌های تربیتی ناکار آمد در این دوره می‌باشد و یک مرکز مشاوره کودک و خانواده خوب کمک می کند که در مجاور بچه کودک متخصص دیگری به پدر و مادر آن‌ها آموزش‌های ضروری را ارائه دهد و در صورت لزوم جلسات درمانی شخصی فردی و یا زوج درمانی را برای پدر و مادر در نظر بگیرد.

 

خدمات درمانی مرکز مشاوره کودک و خانواده برای پدر و مادرها

 

 

  • آموزش فرزند پروری اثربخش و شیوه تعامل درست پدر و مادر با یکدیگر و فرزندشان
  • شناسایی الگوهای مخرب در پدر و مادر که منتهی به اثرات منفی در فرزندشان می شود.
  • گاهی پدر و مادر گرفتار اختلالاتی هستند که از آن آگاهی ندارند و این موضوع در اختلال روانشناختی فرزندشان معلوم میشود.
  • مشکلات بین پدر و مادر با یکدیگر و آموزش و زوج درمانی این مشکلات
  • محیط فامیلی که کودک در آن خشونت زیادی را مرتبط به اعضای خانواده شکیبایی (تحمل) میکند.
  • اولیایی که در گیر و دار طلاق هستند و نمی‌دانند این موضوع را چطور با کودک خود حل کنند.

ولی همانطور که در گذشته ذکر کردیم خدمات روانشناسی تنها محدود به درمان نمی‌شود و ارتقاء سهم با اهمیتی را در این بین دارد.

مرکز مشاوره کودک

 

خدمات درمانی نوجوانان مرکز مشاوره کودک و خانواده 

 

 

  • آموزش شناخت انواع هیجان‌ها و چگونگی کنترل و مدیریت آن‌ها
  • شناخت خطاهای فکری ومدیریت آن‌ها
  • آموزش ایجاد تفکر مثبت در کودکان و نوجوانان
  • آموزش مهارت‌های زندگی
  • آموزش مهارت‌های کنترل خشم
  • آموزش مایندفولنس یا توانایی هایی در لحظه بودن
  • آموزش مهارت‌های اجتماعی
  • افزایش اعتماد بنفس و احترام به خود، عزت نفس
مرکز مشاوره کودک


 

درمان‌های فردی و گروهی با کودک، نوجوان ، بزرگسال

 

بازی درمانی:

 

بازی یکی از برترین راهها برای شناخت جهان ذهنی کودک می‌باشد، کودکان افکار ودغدغه هایشان را از طریق بازی بیان می کنند به همین خاطر متخصصین از بازی به عنوان یکی ابزارهای قدرتمند برای آموزش و تغییر در اطفال استفاده می کنند.

درمانگر تلاش می کند از طریق بازی به دنیای روانی کودک وارد بشود و با ترس‌ها، نگرانی‌ها و دغدغه هایش آشنا شود، پدر و مادر در روزگار کنونی مشغله‌های فراوانی دارند. این موضوع سبب بی دقتی آن‌ها در ارتباط با فرزندشان شده است، درمانگر امکان دارد که یکسری از بازی‌ها را طراحی کند تا پدر و مادر در خانه با فرزند خود انجام دهند و مشکلات پیش آمده بین همدیگر راکاهش بدهد.

مرکز مشاوره کودک

هنر درمانی:

 

هنر در مجاور بازی برای کودکان بسیار مفید می‌باشد، کودکان حرف‌های نگفته خود را از طریق هنر بیان می کنند، کودکان بکارگیری ابزار هنری را بسیار دوست دارند و بسیار سریع در مجاور یک درمانگر متخصص در این زمینه خود را بیان می کنند.

بچه ها خلاف افراد بزرگسال که پایداری زیادی برای بیان خود دارند بسیار زود درباره واقعیت‌ها حرف می‌زنند، می‌پذیرند و تغییر می کنند، بطور معمول برای اطفال هنر درمانی با بازی درمانی تلفیق می شود و درمانگر مضاف بر درمان مشکلات شخصی (فردی)، مهارت‌های بسیاری را با بکارگیری ابزار هنری آموزش می‌دهد.

مرکز مشاوره کودک

نوروفیدبک:

 

مغز ما، تمامی ماست، تمامی آنچیزی که هستیم و انجام می‌دهیم توسط مغز شکل می گیرد، بخش زیادی از مشکلات هیجانی، شناختی و رفتاری اطفال بر اساس بهم خوردن اعتدال مغزی صورت می گیرد.

نورو فیدبک امواج مغزی که هر لحظه توسط مغز ایجاد میشود را ثبت میکند و بطور کاملا دقیق به ما نمایش می‌دهد که در مغز فرد چه اتفاقی در حال رخ دادن می‌باش. شما یا فرزندتان می توانید با بکارگیری سیستم نوروفیدبک امواج مغزی خود را تنظیم نمایید، درمانگر در تمام مدت کنار شماست و به شما کمک میکند تا قادر باشید به خوبی این کار را انجام دهید.

برای نمونه بزرگسالان یا فرزندتان می‌آموزید که چگونه می توانید در هنگام پریشانی (اضطراب) امواج مغزی خود را به سوی آسودگی (آرامش) هدایت کنید.

اختلالاتی که برای درمان آن‌ها از نورو فیدبک استفاده میشود شامل:

پریشانی (اضطراب)، دلهره (استرس)، افسردگی، بیش فعالی – نقص توجه، سردرد (میگرن)، دردهای دیرینه (مزمن)، اختلالات خواب، سوء استفاده از مواد، وسواس، صرع (تشنج) و بازتوانی سکته (انسداد یا خونریزی) عروق مغزی می‌باشد.

مرکز مشاوره کودک

گروه درمانی:

 

ما در گروه زاده می شویم، در گروه زندگی می کنیم و در گروه از دنیا می رویم؛ پس چرا در گروه به دنبال درمان نباشیم (مورنو)

ما بطور کلی خود را در آینه دیگران می‌بینیم و می‌شناسیم، جمع و گروه به ما خیلی چیزهای مثبت و منفی یاد داده است و یکی از برترین روش‌های تغییر رفتار، شناخت و دیدگاههایمان گروه است.

گروه درمانی به اشخاص کمک می کند تا سریعتر تغییر کنند، وقتی افرادی با مشکلات همانند به خود را می‌بینند که دشواری هایی همانند مشکلات آن‌ها و شاید گاهی سخت‌تر دارند می‌فهمند که در جهان و در مقابل مشکلاتشان تنها نیستند، آن‌ها در مجاور یکدیگر مهارت‌های واجب و ضروری را کسب می کنند و به همدیگر یاد می‌دهند.

درمانگر در گروه درمانی به اشخاص کمک می کند تا بر روی همدیگر اثرات مثبت بگذارند، گروه درمانی به اشخاص کمک می کند تا افرادی را بیابند که دغدغه‌های شبیه خودشان دارند، بطور کلی رویه درمان در گروه سریعتر است رخ می‌دهد.

مرکز مشاوره کودک

دارو درمانی:

 

گاهی بعضی مشکلات و اختلالات روانشناختی بسیار حاد و پیچیده می‌باشد، در اینجور موقعیت‌ها دارو کمک زیادی به آن‌ها می کند که در کنار رواندرمانی (درمان روانشناختی)  دارو هم استفاده کنند. پس از این که چالش حاد کمی بر طرف شد متخصص میزان دارو را کاهش می‌دهد و در کنار آن رواندرمانی (درمان روانشناختی) ادامه پیدا می کند تا بهبودی کامل کسب شود و فرد قادر باشد به خوبی رفتار خود را کنترل نماید.

کودکی با اهمیت‌ترین دوره در زندگی هر انسانی می‌باشد، در این دوره است که زیر بنای اساسی شخصیت شکل می گیرد و نقش کلیدی و تعیین کننده ای را در ساختن رشد مناسب فرد دارد.  نباید از ارزش این دوره غافل بمانیم، جهان مدرن و روزمرگی‌های پدر و مادر در روزگار کنونی تبعات خوبی برای کودکان نداشته است و پدر و مادر در روزگار کنونی نیازمند آموزش‌های واجب و ضروری و  هستند تا بتوانند کودکی شاد و موفق داشته باشند.

زمانی که تصمیم گرفته ایم که این نقش اساسی و مهم مادر یا پدر بودن را بپذیریم بایست به این نقش پر مسئولیت بیشتر از هر نقشی اهمیت بدهیم.  جهان در روزگار کنونی ما مسائل و دشواری هایی را دارد که در گذشته هیچگاه مطرح نبوده است و لازمه فائق شدن بر این مشکلات آموزش درست  می‌باشد.

 

مرکز مشاوره کودک

اما مرکز مشاوره چه کارهایی در زمینه نوجوانان و بزرگسالان انجام می‌دهد؟

 

 

دوره نوجوانی به دوره طوفان و فشار معروف هست و اتفاقات شخصیتی با اهمیتی در این دوره رخ می دهد، پدر و مادر می بایست در نظر داشته باشند که در این دوره امکان تغییر بسیار بالاست و به نوعی توانایی دارند کم کاری‌های خودشان را در دوره کودکی در این دوره جبران کنند.

تغییرات بدنی و هورمونی در این دوره اثرات بسیار زیادی بر اخلاق و رفتار و رفتارهای تازه جوانان میگذارد و گاهی باعث شرایط بسیار دشواری برایشان می شود. بهترین کارکرد در این دوره کمک گرفتن از یک متخصص روانشناس آموزش دیده در ارتباط با این دوره می‌باشد.

 

متخصص روانشناسی نوجوان چه کسی است؟

 

چنانچه کودکتان بین ۱۳ تا ۲۱ سال قرار دارد خدمات مرکز مشاوره را می تواند دریافت نماید , نوجوانان در روزگار کنونی با فشار خیلی زیاد اجتماعی و تحصیلی به سر می برند. و همچنین با بیماریهای جسمی و روانی، عادت‌ها و رفتارهای بالقوه تهدید کننده زندگی مواجه اند.

فردی که به عنوان روانشناس در مرکز مشاوره نوجوان کار می کند، به خوبی با دغدغه‌ها این سن، دگرگونی تغییرات بدنی، جنسی و فیزیولوژیکی این دوره آشناست.

کسی که در این زمینه کار می کند قطعا باید دانش بسیار قوی در زمینه مراحل رشد و تغییرات آن داشته باشد و تمام این‌ها به این معنی است که یک روانشناس نوجوان یک نوجوان را با زمینه اجتماعی، بیولوژیکی، خانوادگی و تحصیلی می‌بیند، این سن زمان تشکیل نقش‌ها و گروههای اجتماعی است، یک روانشناس نوجوان می‌داند بحران اساسی در این دوره تشکیل هویت می‌باشد و نوجوان با درگیری‌های درونی زیادی مواجه می‌باشد.

بعضی از روانشناسان این دوره به طور انحصاری با یک جمعیت ویژه مانند اوتیسم، اختلال شخصیت، کسانی که گرفتار سو استفاده از مواد هستند کار می کنند.

مرکز مشاوره کودک

روانشناسان نوجوان در مرکز مشاوره کودک و نوجوان

 

روانشناسان نوجوان در مرکز مشاوره کودک و نوجوان با توجه به دشواری فرد یک طرح درمانی تدوین می کند و قطعا این موضوع را در نظر دارد که آموزش یکسری از مهارت‌ها برای این محدوده سنی و رشد فرد لازم است، ولی اینکه چه تکنیک‌های درمانی برای این سن استفاده می شود بطور کامل بستگی به سن فرد دارد، به عنوان مثال برای کودکان بیشتر از تکنیک‌های بازی درمانی استفاده می شود.

ولی در نوجوانان بکارگیری هنر و بازی با توجه با سن آن‌ها بطور کامل تغییر می کند، روانشناس قطعا در نظر میگیرد که یکسری از مهارت‌های واجب و ضروری را به نوجوان یاد دهد گاهی وقتها نداشتن یکسری از مهارت‌ها مانند کنترل خشم، همدلی، حل مسئله و غیره سبب زیان‌های زیادی به او و اطرافیانش می شود.

طی روند کار درمانی، روانشناس امکان دارد که پدر و مادر فرد را نیز وارد فرایند درمانی کند. بیشتر اوقات ریشه عمیق مشکلات نوجوان پدر و مادر و ناکارآمدی روابط پدر و مادر با وی می‌باشد. پدر و مادر حق دارند که گهگاهی در ارتباط برخورد با کودک خود گیج و گم شوند زیرا دگرگونی تغییرات در این سن بسیار بالاست و امکان دارد که نتوانند به خوبی از پس این ارتباط بر بیایند.

در این بین والدینی هستند که امکان دارد تصور کنند که چنانچه از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرند به این معنی است که آن‌ها شکست خورده هستند ولی عواقب این تفکر غلط خیلی بیشتر از چیزیست که فکر می کنید و این امکان دارد بهترین هدیه‌ای باشد که در زندگی خود به فرزندتان یا خودتان می‌دهید.

یک روانشناس مجرب ارتباط شما و کودکتان را از بیرون می‌بیند و با توجه به دانشی که دارد می تواند از نقطه‌ای آغاز کند که برای هر دوی شما یک اتفاق بطور کامل مثبت باشد.

 

روشهای درمانی مرکز مشاوره کودک، نوجوان و خانواده

جلسات رواندرمانی با رویکرد شناختی – رفتاری:

 

درمان شناختی رفتاری که نام اساسی آن cognitive behavioral therapy می‌باشد یکی از درمان هایی هست که در نیم قرن اخیر با استقبال زیادی از طرف روانشناسان مواجه شده است، این درمان بر روی خطاهای شناختی اشخاص کار می کند و بر همین اساس پیش می‌رود که شناسایی و تغییر خطاهای فکری سبب تغییر احساس اشخاص و در نتیجه رفتار اشخاص می شود.

آموزش‌های هفتگی و تمریناتی که هر هفت روز توسط روانشناس مشخص می شود و فرد در منزل انجام می دهد آرام آرام یک نیرومندی را در فرد ایجاد می کند که قادر باشد هر لحظه بر افکار و احساساتش مسلط شود و بی نیاز به روانشناس از پس موقعیت‌های مختلف بر بیاید.

 

جلسات رواندرمانی با رویکرد هنر درمانی:

 

هنر درمانی یکی از انواع رواندرمانی می باشد که از هنر به عنوان ابزاری برای استقرار رابطه مناسب‌تر با شخص استفاده می شود، در حقیقت هنر در این درمان زبان فرد می شود و احتیاج به تبادل نظر را کم‌تر می کند.

هنر درمانی در ایران کمی نوپا و نوین می‌باشد، ما در مرکز مشاوره روانشناسی جایروس به طور تخصصی به این درمان می‌پردازیم و از انواع شاخه‌های هنردرمانی و متخصصان آن‌ها استفاده می‌کنیم، هنر به فرد کمک می کند قادر باشد به عمیقترین لایه‌های عاطفی خود نزدیک شود و آن را لمس کند و هم چنین عواطف خود را واقعی‌تر و شفاف‌تر بیان کند تمامی این موارد کمک می کند که نوجوان به درکی از خود و مسائل خود برسد که تا آن لحظه هرگز بدین گونه خود را لمس نکرده است.

رابطه عمیق با خود و درک حقیقی خویشتن با اهمیت‌ترین اتفاقی است که در جلسات رواندرمانی رخ می دهد، اینکه بتوانیم خود را از جایی ببینیم که تا حالا ندیده ایم و به خود بیشتر و بیشتر نزدیک شویم. در این بین خانواده هم گاهی وارد محیط درمانی می‌شوند و چنانچه نوجوان با کسی از اعضاء خانواده زیادترین تعارضات را داشته باشد سعی در التیام و بهبود ارتباط و حل تعارضات میشود.

جلسات رواندرمانی گروهی در مرکز مشاوره روانشناسی

 

گروه درمانی یکی از درمانهای بسیار اثر بخش در روانشناسی می‌باشد، گاهی گروه درمانی از جلسات موردی مفید‌تر می‌باشد.

گروه درمانی کمک می کند تا نوجوان به این حقیقت برسد که تنها نیست، همسن‌های او در درگیری‌های شبیه و گاهی نامطلوب‌تر از او هستند.

گروه درمانی بر اساس یک هدف اساسی تشکیل می شود و بطور معمول اشخاص حاضر در گروه دغدغه مشترکی دارند. نوجوانی دوره‌ای است که انزوا طلبی در آن بسیار دیده می شود و گاهی نوجوانان توانایی ایجاد رابطه اجتماعی خوبی ندارند و این مسئله آن‌ها را به گوشه نشینی می‌کشاند. گروه درمانی هراس هایی این چنینی در فرد را از میان می برد و او را توانمند می‌سازد که بتواند در فضاهای جمعی وارد بشود و بتواند ارتباط برقرار کند.

هم چنین  تغییرات بسیاری در زمینه شناختی پیدا می کند که به خوبی آن را می‌فهمد، گروه جامعه‌ی کوچک و هم چنین آینه‌ای می شود که فرد خود را در آن می‌بیند.

مرکز مشاوره کودک

جلسات درمانی با روانپزشک:

 

چه وقتی نیازمند مراجعه به متخصص اعصاب و روان هست؟ 

ولی به طور خلاصه یکسری از مشکلات و اختلالات وقتی بسیار حاد می‌شوند نیازمند این است که فرد داور مصرف کند تا زمانیکه اعتدال مغزی فرد ایجاد شود و برای پیشگیری از برگشت حالت‌های قبلی آغاز جلسات رواندرمانی شخصی (فردی) یا گروهی لازم است چون هر انسانی باید بیاموزد که با کنترل هیجانات خود از بخش زیادی از اتفاقاتی که برایش دشوار هست عبور کند و مشکلاتش را با اطرافیانش حل کند.

 ریشه بعضی ازبیماریها و اختلالات سرشتی یا ژنتیکی است و فرد نسبت به سایر اعضای اجتماع بیشتر مستعد مبتلا شدن به آن می‌باشد با آگاهی ازاین مطلب متخصص اعصاب و روان کمک میکند تا فرد این موضوع را بفهمد و برای درمان خود مناسب‌تر و موثرتر مبادرت (اقدام) نماید، می‌توانید برای آشنایی بیشتر با اختلالات روانپزشکی اطفال و تازه جوانان این نوشتار را بخوانید.

 

  دپارتمانهای مرکز مشاوره کودک و خانواده جایروس

 

دپارتمان کودک و نوجوان : 

 

اضطراب، وسواس، بیش فعالی ، اوتیسم، اختلالات یادگیری ، مهارت های ارتباطی، فوبیا ، مشاوره تحصیلی، مشکلات رفتاری، پرخاشگری، لجبازی، نافرمانی

دپارتمان زوج و خانواده:

 

تعامل والد و کودک، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره طلاق، تعارضات زناشویی، سکس تراپی، خانواده درمانی

دپارتمان بزرگسالان:

 

اضطراب، وسواس، افسردگی، نقص توجه و تمرکز، مهارت های ارتباطی، فوبیا، مشکلات عاطفی

دپارتمان گفتار درمانی: لکنت، آفازی ، تاخیر رشد زبان، مشکلات گفتاری طیف اوتیسم، مشکلات پس از آسیب، سکته مغزی بزرگسالان

دپارتمان نوروتراپی:

نوروفیدبک، TDCS ، بیوفیدبک، EEG، QEEG

 

 

جهت نوبت دهی برای مشاوره کودک اینجا را کلینیک کنید.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *