زنان بیشتر از آنچه تصور می شود به روابط جنسی علاقه دارند!

روابط جنسی خانم ها

زنان ممکن است نسبت به آنچه شوهرشان تصور می کند، تمایل بیشتری به برقراری رابطه جنسی داشته باشند. به ندرت پیش می آید که محققان در این زمینه موفق باشند.

تحقیقات جدیدی که در این زمینه در دانشگاه های تورنتو و وسترن انتاریو انجام شده نشان داد که مردان در روابط بلند مدت اغلب میزان تمایل همسر خود را در برقراری رابطه جنسی دست کم می گیرند.

این تحقیقات بر روی 229 زوج انجام شد که دارای روابط بلند مدت بوده اند. محدوده سنی شرکت کنندگان از 18 تا 68 سال بود. این زوج ها به طور متوسط به مدت 6 سال با هم در ارتباط بوده اند و به طور میانگین 1 یا دو بار در هفته رابطه جنسی داشته اند.

در یک بررسی 44 زوج رویدادهای جنسی خود را در سه هفته یادداشت کردند: در این یادداشت ها سطح تمایلا ت هر روز خود و همچنین درک آنها از میزان تمایل جنسی همسر خود و میزان رضایت خود از برقراری رابطه را بیان کردند. در مطالعه دوم 84 زوج به آزمایشگاه مراجعه کرده و در سطح عمومی میزان تمایل خود، درک آنها از میزان تمایل همسرشان و رضایت خود از رابطه را بیان کردند. در مطالعه سوم نیز 101 زوج طی سه هفته همین موارد را در یک یادداشت بیان کردند. به علاوه از آنها خواسته شد تا انگیزه خود برای اجتناب از رابطه جنسی را ذکر کنند.

هر سه بررسی دارای یک نتیجه می باشند: مردها به طور مداوم تمایلات جنسی همسر خود را دست کم می گرفتند، در حالیکه زنان دقت بیشتری بر روی میزان تمایل شوهر خود داشتند. و روزهایی که مردان تصور می کردند همسرشان تمایل جنسی کمتری دارد، زنان اظهار می داشتند که رضایت بیشتری داشتند و به رابطه تمایل بیشتری نشان می دادند.

محققان معتقدند که مردان تمایلات همسر خود را دست کم می گیرند تا از طرد شدن جنسی جلوگیری کنند. اگر یک مرد آغاز کننده رابطه جنسی باشد و همسرش وی را طرد کند، در نتیجه مرد دچار رنجش خواهد شد و زن نیز احساس بدی پیدا خواهد کرد. با پذیرش این مسئله که زن تمایلی به برقراری رابطه ندارد و آغاز نکردن این رابطه، مرد سعی می کند از بروز احساسات ناخوشایند پیشگیری کند. به علاوه بیشتر تلاش می کند تا زن را به خود جذب کند.

تا چه اندازه برقراری رابطه جنسی طبیعی محسوب می شود؟ تقریبا 80 رصد زوج های متاهل چند بار در ماه با یکدیگر رابطه جنسی برقرار می کنند: 32 درصد آنها 2 یا 3 بار در هفته به برقراری این رابطه تمایل دارند و 47 درصد فقط چند بار در ماه.

روابط جنسی خانم ها0

تحقیقات نشان داده اند که مردان به طور متوسط میل جنسی بیشتری دارند. اما به طور معمول در روابط طولانی مدت، طولانی تر از سه سال، مردان تمایل جنسی مشابه با زنان یا حتی کمتر خواهند داشت. در تحقیقاتی که در این زمینه در سال 2015 انجام شد مشخص شد که تفاوت جنسی باعث اختلاف در میل جنسی نمی شود.

روانشناسان می گویند دلایلی وجود دارد مبنی بر اینکه چرا یک مرد تمیلات جنسی یک زن را نادیده می گیرد. برخی زنان در شروع کردن رابطه جنسی زیاد راحت نیستند. برخی دیگر با شروع رابطه و نادیده گرفته شدن مکرر خواسته هایشان تسلیم می شوند. بسیاری از زنان نیز به اندازه کافی سیگنال های واضح ارسال نمی کنند. زنان معمولا خواسته های خود را به طور غیر مستقیم، با خنده و غیر واضح بیان می کنند.

مشکل زنان در بیان این خواسته ها در برقراری رابطه پیچیده تر از آن است که زوج ها فکر می کنند. زن ممکن است واقعا نداند که چه می خواهد، بنابراین در بیان خواسته های خود دچار مشکل شده و یا احساس راحتی نمی کند. یا ممکن است تمایل زن بیشتر از شوهر خود باشد.

این زوج ها چه می توانند بکنند؟ با هم صحبت کنند، اما ن فقط در مورد زمان برقراری رابطه یا علائق خود، بلکه در مورد سیگنال هایی که برای نشان دادن تمایلات خود استفاده می کنند.

در زمان صحبت کردن با همسر خود در مورد سکس یا هر مسئله احساسی دیگر، از عبارت ما به جای تو استفاده کنید. به عنوان مثال صحبت خود را با این عبارت شروع کنید: برای من خیلی مهم است که موقعیتی ایجاد کنیم که برای هردوی ما راحت باشد. به این ترتیب هیچ سرزنشی وجود ندارد و هر دو طرف سعی در حل مشکل دارند.

اگر به همسر خود که تمایل به برقراری رابطه جنسی دارد بگویید که حوصله ندارید، در واقع وی را طرد کرده اید و تمایل خود را ارج نهاده اید. بهتر است ابتدا به او بگویید که او جذابیت های خود را دارد و از داشتن رابطه با او لذت می برید و برای وی توضیح دهید که در حال حاضر انجام این کار برایتان مقدور نیست.

به برقراری رابطه جنسی در حالیکه حوصله ندارید، فکر کنید. تحقیقات نشان داده اند که افردای که در بلند مدت این کار را انجام می دهند، در طول زمان راحت تر می توانند میل جنسی خود را حفظ کنند.

به برقراری یک برنامه برای روابط جنسی خود فکر کنید. این کار شاید زیاد عاشقانه نباشد، اما زوج های جدید زیادی این کار را انجام می دهند و تاریخ تعیین می کنند. تحقیقاتی در این زمینه انجام شد و محققان دریافتند که انجام این کار باعث تقویت رضایت جنسی زوجین می شود.

منبع:

http://www.wsj.com/articles/women-are-more-interested-in-sex-than-you-think-studies-show-1464626176

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان جایروس


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *