ذهن خوانی کُن و زندگی زناشویی ات را نجات بده!

ذهن خوانی

حتما برای شما هم پیش آمده که در یک گفتگوی ساده، قبل از این که فرد مقابل، حرفی بزند می توانید آن را حدس زده و بیان کنید! این اتفاق کوچک و ساده می تواند این احساس را در ما پدید بیاورد که یک ذهن خوان بزرگ هستیم.

اما اگر به شما بگوییم ذهن خوانی وجود دارد و کاملا واقعی است چه؟ اگر بگوییم که می توانید واقعا یک ذهن خوان شوید چه می گویید؟ اگر این نکته را متذکر شویم که با استفاده از ذهن خوانی می توانید روابط بهتری در زندگی داشته باشید، چه نظری خواهید داشت؟

خب واقعیت این جاست که ذهن خوانی چیزی نیست جز هنر مشاهده دقیق!

بله! درست شنیده اید! کلیشه هایتان را دور بیاندازید و رها کنید. اگر می خواهید که یک ذهن خوان قوی باشید، نباید چشم هایتان را ببندید و درست مثل فیلم های هالیوودی در یک خلسه فرو بروید! اتفاقا باید حسابی چشم هایتان را باز نگه دارید و به دقت اطراف خود را مشاهده کنید.

ذهن خوانی

ذهن‌خوانی در روانشناسی

ذهن‌خوانی بخش مهمی از علم روانشناسی را به خود اختصاص داده است چرا که با استفاده از ذهن‌خوانی می توان رفتار و حالات دیگری را تجزیه و تحلیل یا پیش بینی کرد.

بخش مهمی از روانشناسی به واکنش های رفتاری افراد برمی گردد. اتفاقا در ذهن‌خوانی نیز چنین است. حتما شما هم یک بار به ذهنتان خطور کرده است که گویی روانشناس یا مشاورتان، مثل یک ذهن خوان عمل کرده و دقیقا حرفی را می زند که شما در ذهن داشته اید!

اما واقعیت این جاست که علم روانشناسی، علم پیش بینی و تحلیل رفتارها و واکنش هاست! ذهن آدمی درست مثل یک فرکانس رادیویی است. زمانی که بتوانید الگوی تکرار شونده ی آن را کشف کنید، حدس زدن صداهایی که این فرکانس برایتان به وجود می آورد ساده خواهد بود.

درست زمانی که در حال گوش دادن به یک موسیقی هستید. بعد از چند دقیقه اگر باهوش و نکته سنج باشید، می توانید الگوی تکرار شونده ی نت ها را کشف کنید و قبل از این که صدایی بشنوید، می توانید حدس بزنید که چه صدایی خواهید شنید! یک موسیقی دان خوب، آن کسی است که بتواند انتظارات شما را برآورده نسازد بلکه چیز بیشتری عرضه کند و الگوهای ذهنی شما را بشکند.

حالا اجازه بدهید به تاثیر ذهن‌خوانی در رابطه ی میان همسران بپردازیم

ذهن خوانی

فرمول ذهن‌خوانی در رابطه ی همسران

زمانی که حرف از ذهن‌خوانی در روابط زوجین می زنیم، منظورمان این نیست که ذهن همسرتان را بخوانید و خیانت ها و دروغ هایی که به شما گفته است را کشف کنید! اگر به این منظور وارد این صفحه شده اید، همین الان به شما هشدار می دهیم که کاری بس اشتباه و غلط انجام می دهید و بر سر زندگی خود قمار می کنید.

هر کسی نیازمند یک فضای شخصی حداقلی است. بنابراین زمانی که شما مانند یک کارآگاه می خواهید به ذهن همسرتان نفوذ کنید، مستقیما این فضای شخصی را مورد حمله ی خود قرار داده اید و مطمئن باشید که او را در حالت دفاع خواهید برد.

اما اگر می خواهید که از ذهن خوانی برای سالم سازی روابط خود استفاده کنید، به جای خوبی آمده اید.

با ذهن‌خوانی می توانید واکنش های همسرتان را تجزیه و تحلیل کنید و بفهمید که چه چیزهایی او را آزار می دهد و به این ترتیب از ارتکاب آن ها پیشگیری کنید. یا این که می توانید به عمق احساسات و ذهنیات همسرتان برسید و از این اطلاعات فوق العاده، در جهت تحکیم روابط زناشویی تان استفاده کنید.

روش ذهن خوانی

حالا که با اصول ذهن‌خوانی آشنا شدید، زمانش رسیده تا دوره ای را به شما معرفی کنیم که به طور کامل، می تواند انتظارات شما را برآورده کنید.

دوره آموزش ذهن‌خوانی در وب سایت ویکی چرا، یکی از بهترین کارگاه هایی است که برای آموزش ذهن‌خوانی در فضای اینترنت وجود دارد. بنابراین شما می توانید فرصت را از دست نداده و همین الان از طریق لینک زیر، به سراغ این دوره بروید و ابعاد جدیدی از کارکرد مغز و ذهن را دریابید و از دستورالعمل هایی که در این دوره داده شده است جهت تحکیم روابط زناشویی خود استفاده کنید.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *