ده فعالیت مناسب برای فرزندان در تابستان

ده فعالیتی که فرزندان شما میتوانند در تابستان انجام دهند

 

یادگیری یک ماجراجویی

درتابستان، فرزندان خود را تشویق کنید تا در تورهایی مانند بازدید از برخی کارخانه یا تورهای هنری مانند استودیو شرکت کنند ، با این فعالیت ها کودک شما به یادگیری چگونگی انجام امور می پردازد.

 

صداهای جدید بسازند

تابستان زمان ایده آل برای فرزند شما است تا یک ساز ویادگیری موسیقی را یادگیرد، زیرا اودر تابستان  زمان زیادی برای تمرین دارد.

 

فشار را متوقف کنید!

ازکودک تان بخواهید تا در تابستان امسال به نوشتن مهارت های خود بپردازد. ایده های مغزی در مورد آنچه که دوست دارد مانند : مصاحبه با اعضای خانواده، بررسی فیلم و کتاب، ستون مشاوره و مسابقه عکس.در واقع باعث افزایش خلاقیت کودکتان میشود.

 

مهارت های ریاضی را مرور کنند

بیشتر بچه ها در طول ماه های بلند تابستان از درس و مطالعه و مهارتهایی که ضعف دارند دوری میکنند .تابستان زمان مناسبی است تا  شما مهارتهایی را که کودک تان دچار نقص است ارتقا بخشید.


اگر به دنبالی راهی برای افزایش هوش و حافظه و بهبود عملکرد مغزتان هستید، دوره تقویت هوش و تقویت حافظه دکتر مصطفی امیری را از دست ندهید.

تقویت هوش


 

 

تابستان را به آنها معرفی کنید

به بچه هایتان کمک کنید تا با محیط زیست شان بیشتر سازگار باشند ، محیط اطرافشان را بشناسند ، استفاده از منابع طبیعی را فرا گیرند ،استفاده بهینه از مصرف آب ،برق و گاز را به آنها بیاموزید تا علاوه بر مسائل درسی ، مسائل زندگی را نیز بیاموزند.

 

مطالعه کردن را افزایش دهند

با انها به فرئشگاه ها بروید و در حین خرید سوالاتی را از آنها بپرسید و ذهن انها را دچار چالش کنید و آز انها بخواهید جواب سوالات را با مطالعه بدست اورند و یا درمورد مسائلی که علاقمند هستند مطالعه بیشتری داشته باشند یا در مورد سفری که مد نظر دارید و قبل از رفتن به آنجا اطلاعاتی را کسب کنند تا به این صورت کم کم علاقمندی به مطالعه را در آنها افزایش دهیم.

 

سرویس های اجتماعی

آیا نوجوان شما درتابستان در فعالیت های اجتماعی یا گروه های اجتماعی شرکت میکند؟ آیا فرزندتان در گروه ها برای انجام کارها داوطلب میشود ؟ در این خصوص بهتراست از انها بخواهید تا در کتابخانه های عمومی ویا کلاسهای گروهی تابستانه ویا امور خیریه شرکت کنند و مهارتهای اجتماعی شان را ارتقا بخشند، تجربیات جدید کسب کنند .

 

ریاضی انجام دهید

به طور روزانه با فرزندتان ریاضیات انجام دهید با او خرید بروید  و اجازه دهید او هم در انتخاب مواد غذایی  کمک کند و خودش انتخاب کند.قیمت کمتر و قیمت بیشتر ، ارزش کمتر و بیشتر را در محیط های واقعی درک کند ، اجازه دهید باقیمانده پول را برای خودش ذخیره کند تا پس انداز کردن را از سنین کودکی بیاموزد.

 

داستان های تابستانی

در تابستان امسال مهارت های نوشتن کودک خود را با تشویق او به نوشتن و نشان دادن کتاب خود از افسانه ها تقویت کنید.

 

نوروفیدبک

یکی از کلاس های تابستانه برای ارتقاء عملکرد ذهنی کودکتان ،برای افزایش توجه و تمرکز و کاهش مشکلات در حیطه یادگیری استفاده از روش نوروفیدبک است ، هم بازی است هم ورزش مغز که تابستان زمان بسیار مناسبی است .

 

یکی از بهترین مراکز نوروفیدبک 

منبع :

summer-learning

 

مریم عبداللهی ،روانشناس و نوروتراپیست

درمانگر تخصصی کودکان

عضو انجمن روانشناسان


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *