همه چیز درباره لیفت صورت با نخ در تهران | معرفی بهترین مرکز

لیفت صورت با نخ در تهران

لیفت صورت با نخ یک عمل زیبایی است که به عنوان جایگزینی ایمن و مناسب برای لیفت صورت با جراحی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این روش غیرتهاجمی در بین سایر درمان های جایگزین، جزو بهترین هاست. خدمات لیفت صورت با نخ در تهران ، توسط بهترین مراکز زیبایی ارائه می شود. در این مطلب تلاش می کنیم تا بیشتر در مورد این پروسیجر زیبایی و بهترین مراکز انجام آن در تهران صحبت کنیم.

لیفت صورت با نخ در تهران
لیفت صورت با نخ در تهران

لیفت صورت با نخ چیست؟

عمل لیفت صورت با نخ برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست انجام می پذیرد. در این فرآیند نخ های بخیه مانندی در زیر پوست قرار می گیرند که کار عضلات نگهدارنده و شل شده پوست را انجام می دهند. سپس با بالا کشیدن این نخ، پوست صورت هم لیفت می شود و حالت افتادگی آن برطرف می گردد.

لیفت صورت با نخ از جمله درمان های غیر تهاجمی است که عوارض محدود و مزیت های زیادی دارد. اثر آن نیز موقتی بوده و بعد از یک الی یکسال و نیم باید مجددا باید آن را انجام دهید. این به خاطر ان است که نخ های قرار گرفته در زیر پوست جذب شونده و طبیعی هستند و بعد از این مدت در بافت پوست حل می شوند.

عمل لیفت صورت با نخ از دهه 90 میلادی انجام می شده، اما پیشرفت تکنولوژی و مواد جدید امروزی، باعث شده تا میزان اثرگذاری و در نتیجه محبوبیت آن در سال های اخیر به شکال قابل توجهی افزایش پیدا کند.

لیفت صورت با نخ مناسب چه کسانی است؟

اصولا افراد معمولا در اواخر 30 سالگی تا اوایل 50 سالگی عمل لیفت صورت با نخ را انجام می دهند. کسانی که شرایط سلامت مناسبی دارند اما کم کم متوجه بروز علائم پیری، چین و چروک یا افتادگی پوست در صورت خود می شوند، بیشترین سود را پروسیجر زیبایی لیفت با نخ می برند.

همچنین لیفت صورت با نخ برای افرادی که به خاطر بیماری یا شرایط مختلف سلامتی امکان انجام جراحی های لیفت و جوانسازی صورت را ندارند یا نمی توانند تحت بیهوشی عمومی قرار بگیرند، گزینه جایگزین بسیار مناسبی است.

نکته : دقت داشته باشید که لیفت صورت با نخ اصولا درمانی ملایم برای رفع افتادگی ها و چروک های نه چندان جدی است. بنابراین برای رفع چروک های عمیق پوستی باید سراغ پروسیجرهای دیگری همچون بوتاکس یا فیلر را بگیرید.

لیفت صورت با نخ در تهران
لیفت صورت با نخ در تهران

نحوه اثرگذاری لیفت با نخ

با بالا رفتن سن، پوست ما به صورت طبیعی روند ترشح کلاژن و الاستین را متوقف می کند. در سنین بالای 30 سال معمولا کلاژن تنها برای ترمیم آسیب های پوستی ترشح می شود. از این رو رفته رفته عضلات نگهدارنده پوست صورت ضعیف شده و شل می شوند. اتفاقی که باعث بروز علائم چین و چروک و البته افتادگی پوست می شود.

لیفت صورت با نخ تقربا یک روش مستقیم است. در این پروسیجر پزشک چند نخ نازک و جذب شونده را زیر پوست شما قرار می دهد و آنها را به سمت بالا، به طرف پیشانی یا گردن می کشد. بالا کشیدن نخ ها عملا باعث لیفت پوست صورت شما می شود.

این نخ های نامرئیِ بدون درد به خوبی در زیر پوست صورت شما قرار می گیرند و با محکم کشیده شدن، بافت ماهیچه های زیرپوستی را تقویت می کنند.

از طرف دیگر قرار دادن نخ در زیر پوست، مخصوصا نخ های مخصوص خاردار، باعث می شود تا یک آسیب سطحی به پوست وارد شود و در نتیجه پوست برای ترمیم آن، دور نخ کلاژن تولید کند. اتفاقی که باعث می شود خود بدن هم به صورت طبیعی در لیفت و جوانسازی صورت به نخ ها کمک کند.

در سال 2017 روی 100 خانمی که کار لیفت صورت با نخ را انجام داده بودند تحقیقی صورت گرفت. اثر نخ های لیفت کننده که واقعا پوست صورت این خانم ها را محکم تر کرده بود، بعد از حدود یکسال رفته رفته کمرنگ تر شد. هرچند بعد از انجام دوباره این عمل مشخص شد که در بار دوم اثر لیفت نخ تا 3 سال پایدار ماند.

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می شود؟

نحوه انجام پروسیجر لیفت صورت با نخ در تهران ممکن است بسته به قسمتی از صورت که کار لیفت را روی آن انجام می دهید متفاوت باشد. اما اصول اولیه لیفت با نخ در همه شرایط یکسان است. مراحل انجام این پروسیجر عبارتند از:

  1. از شما خواسته می شود در اتاقی که عمل در آن انجام می شود دراز بکشید. الکل پاک کننده و سپس بی حس کننده موضعی روی پوست شما قرار داده می شود تا برای عمل آماده شوید.
  2. پزشک متخصص یک سوزن یا کانول نازک را برای وارد کردن نخ ها در زیر پوست قرار می دهد. این پروسه معمولا حدود 30 تا 45 دقیقه طول می کشد.
  3. پس از قرار گرفتن نخ ها در زیر پوست، آنها توسط پزشک کمی بالا کشیده می شوند. در این مرحله ممکن است اندکی فشار روی پوست صورت خود احساس کنید.
  4. سپس در عرض چند دقیقه، پس از بیرون آوردن سوزن‌ ها عمل شما کامل می‌شود و می‌توانید به خانه بازگردید.
لیفت صورت با نخ در تهران
لیفت صورت با نخ در تهران

کدام قسمت صورت را می توان با نخ لیفت کرد؟

بیشتر مردم عمل لیفت با نخ را روی صورت خود انجام می دهند تا از این طریق افتادگی پوست را برطرف کرده و با جوانسازی پوست صورت، چهره شادابتری داشته باشند. نواحی مختلف صورت که می توان کار لیفت را روی آن انجام داد عبارتند از:

  • چانه و خط چانه
  • خط ابرو
  • ناحیه زیر چشم (برای رفع گودی چشم)
  • پیشانی
  • گونه ها
  • بینی

البته از نخ های زیرپوستی برای لیفت سینه، مخصوصا بعد از بارداری یا کاهش وزن شدید هم استفاده می شود.

تعداد نخ برای لیفت صورت

تعداد نخ هایی که برای لیفت نواحی صورت زیر پوست قرار داده می شوند متفاوت است. تعداد این نخ ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی همچون جنس نخ های به کار رفته،‌ میزان افتادگی پوست، سلامتی پوست،‌حساسیت پوست، میزان چین و چروک های پوستی ناحیه و ضخامت پوست صورت.

از طرف دیگر خود ناحیه ای که قصد لیفت کردن آن با نخ را دارید نیز در تعیین تعداد این نخ ها اثرگذار است.

به صورت کلی برای ناحیه ای همچون گونه ها پزیک می تواند بین ۲ تا ۴ نخ را استفاده کند. اما تعیین نخ های مورد نیاز شما به نظر پزشک بستگی دارد.

عوارض لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ از جمله عمل های زیبایی کم خطر است که زمان بهبودی بسیار کوتاهی هم دارد. اما به هر صورت مانند هر عمل زیبایی دیگری می تواند عوارض خاص خودش را داشته باشد. هرچند تا زمانی که به بهترین مرکز زیبایی تهران مراجعه می کنید، شانس بروز عوارض جانبی بسیار کم خواهد بود. عوارضی که عبارتند از:

  • کبودی
  • ورم
  • خونریزی سطحی
  • اندکی درد در ناحیه قرار دادن نخ ها

البته شانس اندکی از ابتلا به عفونت هم وجود دارد. همچنین برخی از افراد ممکن است واکنش آلرژیک به این نخ های زیر پوستی داشته باشند.

لیفت صورت با نخ در تهران
لیفت صورت با نخ در تهران

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران

دقت داشته باشید که لیفت صورت با نخ یک عمل زیبایی به شمار رفته و حتما باید توسط یک پزشک متخصص زیبایی صورت بگیرد. این به معنای آن است که به هیچ مرکز آرایشی که ادعای انجام این عمل را دارد، یا هیچ اپراتوری که ادعای تجربه بالا می کند اعتماد نکنید.

اگر سلامتی پوست صورتتان برای شما مهم است ریسک نکرده و حتما سراغ یک پزشک متخصص خوب در یک مرکز زیبایی معتبر بروید. به یاد داشته باشید که اگر یک پزشک متخصص و با تجربه کار لیفت صورت با نخ را برای شما انجام ندهد شانس بروز عوارض جانبی جدی بالا می رود.

با عدم مراجعه به یک متخصص صورت خود را در معرض زخم،‌خونریزی شدید،‌باقی ماندن رد نخ زیر پوست،‌پاره شدن نخ زیر پوست و از ریخت افتادن ناحیه،‌ کبودی،‌ باقی ماندن جای زخم و عفونت قرار می دهید.

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران را در  معتبرترین مراکز زیبایی پیدا خواهید کرد.

بنابراین ریسک پیشنهادات ارزان قیمت را به جان نخرید و با اطمینان خاطر به یک متخصص مراجعه نمایید.

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

گرچه برای انجام لیفت صورت با نخ نیازی به مراجعه به بیمارستان ندارید، اما لیفت با نخ به هر صورت یک عمل زیبایی است. پس حتما باید توسط یک متخصص حرفه ای پوست و در یک مرکز قابل اطمینان انجام بگیرد.

گرچه بسیاری از مراکز زیبایی ممکن است وعده انجام لیفت صورت با نخ را به شما بدهند، اما توصیه ما این است که به یک مرکز معتبر و خوب مراجعه کنید.

بهترین مرکز برای لیفت صورت با نخ در تهران ، مرکزی است که اولا یک پزشک متخصص خوب در آن فعالیت داشته باشد. از طرف دیگر کیفیت مواد و متریالی که نخ زیرپوستی از آنها ساخته شده نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. همچنین دقت داشته باشید که هزینه انجام این عمل منطقی و منصافنه باشد. یعنی نه خیلی ارزنقیمت و نه زیاده از حد گران باشد.

مرکز زیبایی شمال تهران، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز زیبای در پایتخت است که سال هاست بهترین خدمات لیفت صورت با نخ را به مراجعین خود ارائه می دهد. این مرکز را با اطمینان خاطر به شما توصیه می کنیم.

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

قیمت لیفت صورت با نخ

هزینه و قیمت لیفت صورت با نخ به عوامل متعددی بستگی دارد. عوامل زیر می توانند روی قیمت لیفت صورت با نخ اثرگذار باشند:

  • تعداد نخ ها : طبیعتا هرچقدر تعداد نخ های به کار رفته برای لیفت صورت بیشتر باشد، هزینه نهایی عمل هم بالاتر خواهد بود.
  • برند نخ ها :‌ برند های مختلفی هستند که نخ های مخصوص لیفت صورت تولید می کنند. قیمت برخی از برندها از برخی دیگر گرانتر خواهد بود.
  • نوع نخ : نخ های مخصوص لیفت پوست انواع مختلفی دارند. نخ های کاگ،‌سیلوت،‌پی دی او و غیره هرکدام قیمت های مختلفی دارند. برخی از انواع نخ ها کیفیت و کارایی بهتری دارند. البته هر نوع نخی هم برای هر نوع پوستی مناسب نیست.
  • کشور تولید کننده نخ : در کنار برندها، کشورهای تولید کننده نخ های زیر پوستی نیز بر روی قیمت نهایی اثرگذارند. به عنوان مثال برخلاف تصور عمومی نخ های ساخته شده توسط کشور کره جنوبی از نخ های آلمانی و آمریکایی مرغوب تر بوده و طبیعتا قیمت بالاتری هم دارند. در این میان نخ های ارزان قیمت و بی کیفیت چینی هم هستند که قیمت پایینی دارند.
  • تعرفه مرکز زیبایی : هرکدام از مراکز زیبایی تعرفه قیمتی خاص خودشان را دارند. دقت داشته باشید که بهترین مراکز زیبایی الزاما گرانترین ها نیستند. بلکه بهترین مراکز آنهایی هستند که با تضمین کیفیت تعرفه های منطقی و معقول دارند.

برای مطالعه حرفه ای


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *