حقایقی در مورد داروهای ضد افسردگی

داروهای ضد افسردگی

 

 

داروهای ضد افسردگی  که به طور معمول تجویز میشوند عبارتند از:

 

پروزاک

کلکسا (Celexa)

لاووکس (Luvox)

زولفت(Zoloft)

پاکسیل (Paxil)

لکساپرو (Lexapro)

ویبراید (Viibryd)

برینتلیکس (Brintellix)

 

 

داروهای ضد افسردگی (SSRI  ) به طور قابل توجهی باعث  بهبود خلق و خوی و رفتار در افراد مبتلا به افسردگی می شوند. اگر چه با وجود مزایای مثبت، اغلب می تواند باعث نگرانی بسیاری از مردم شود.

آنها ممکن است فکر کنند که مصرف SSRI ضرر داشته باشد ،  اکثر کارشناسان افسردگی می گویند : زمانی که داروهای ضد افسردگی موثر هستند، اثرات منفی انها کمرنگ تر خواهد بود . داروهای ضد افسردگی به جای آنکه شخصیت یک فرد را تغییر دهد شخصیت واعی آنها را نشان خواهد داد .

 

همه داروها می توانند عوارض جانبی داشته باشد  و درمان افسردگی با دارو نیز استثنا نیستند. اگر چه به طور کلی قابل تحمل، داروهای ضد افسردگی در هر فرد تاثیر متفاوتی دارد. درک واقعیت این داروهای ضد افسردگی ( SSRI ) می تواند بیشتر به شما کمک کند .

 

داروهای ضد افسردگی  ( SSRI ها ) با ترکیب با داروهای دیگر خطرناک هستند؟

اگر چه هیچ دارویی 100٪ برای همه  امن نیست،اما SSRI ها در میان انها امن ترین است. به ندرت با داروهای دیگر به مشکل بر می خورد. با این حال، SSRI ها باید با داروهای زیر با توجه به خطر ابتلا به فشار خون بالا و یا سندرم بیماری به نام سروتونین پزشکی جدی گرفته شود:

 

مهار کننده های مونوآمین اکسیداز (MAO): این داروها می توانند در درمان افسردگی بسیار موثر باشد اما نباید با سایر داروهای ضد افسردگی ترکیب شود آنها عبارتند از : Parnate، Marplan، Nardil و Emsem.

 

ترامادول

 

زیووکس (Zyvox ) : این یک آنتی بیوتیکی است  که به طور مشابه  مانند یک مهار کننده MAO عمل می کند.

 

در ادامه :SSRI  ها یا داروهای ضد افسردگی شخصیت فرد را تغییر می دهند

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *