مراحل تشخیص ودرمان کودکان بیش فعال /کم توجه در تیم آلومینا

 

چارت بیش فعالی


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

6 دیدگاه دربارهٔ «مراحل تشخیص ودرمان کودکان بیش فعال /کم توجه در تیم آلومینا»

  1. با سلام پسرم10 ساله است هوش فوق العاده ای دارد ولی بسیار پر جنب وجوش است حتی توی مدرسه سر کلاس آرامش ندارد مدام تحرک دارد و مربیان با این مسیله دچار مشکل هستند آیا کودک من بیش فعال است آیا میتوانید مرکزی به من معرفی کنید که برای تشخیص بیش فعالی کودکم مراجعه کنم من در مشهد زندگی میکنم

  2. با سلام پسری دارم 2 ساله که بسیار پر انرژی است هوش خوبی دارد و اصلا آرومی قرار ندارد. از یکسالی تمام رنگ ها را بلد است و اختلال خواب هم دارد اصلا توجهی به خطرات اطراف ندارد. گاز می گیرد و حتی مرا می زند. کم توجه به بعضی موضوعات است وقتی می گم این کار انجام نده یا می گویم اگر این کار را انجام بدهی در قبلش اینو بهت میدم نمی فهمه توجه نمی کنه اما حواسش به همه کس هست می خواستم بدانم پسرم پیش فعال است چون خیلی ورشو ورجه می کنه و یک دقیقه هم آروم نمی نشینه! لطفا راهنمایی کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      با سلام
      تا قبل از 5 سالگی تشخیص بیش فعالی بسیار مشکل بوده و نیاز به بررسی های تشخیصی بیشتری دارد، پیشنهاد میشود یک متخصص کودک کودک شما را ویززیت کرده تا روش های درمانی مناسب برای فرزند شما اعم از دارو درمانی یا بازی درمانی و رفتار درمانی و مشاوره والدین استفاده شود.

  3. سلام .
    دختری دارم 12 ساله که در سن یک و نیم سالگی دو با ر تحت عمل جراحی در خصوص هیدروسفالی بودنش قرار گرفت و با شانتی که در سر ایشان قرار دادند موضوع تحت کنترل قرار گرفت . ضمنا دخترم هایپو تیروئید نیز میباشد . پس از عمل نیمه چپ اعضای حرکتی اش دچار اختلال شد به نحوی که مجبور به اعمال کاردرمانی در چهار عضو حرکتی اش شدیم . ضمنا به لحاظ یادگیری و توجه و تمرکز نیز با مشکلاتی از قبیل دیر آموزی و بی توحهی و تمرکز حواس نسبی مواجه هستیم اکنون دخترم چهارم ابتدائی است و در مدرسه عادی مشغول به تحصیل میباشد و صد البته مراحل آموزش را با کمک معلم و مربی خصوصی طی میکند و اگر چنین عوامل کمکی ای را نداشته باشیم قطعا از درسهایش عقب مانده و شاهد پیشرفت چشمگیری نخواهیم بود .
    سوال اینکه : با مطالعه مختصری که در مورد تکنیک های نورو فیدبک گرفته ام میخواهم بدانم آیا این موضوع می تواند کمکی به بهبود وضع ذهنی , مغزی , افزایش تمرکز , کاهش اضطراب نسبی ای که دارد و … میکند یا خیر ؟ اگر پاسخ مثبت است از کجا بایستی شروع کنیم و چه مراحلی را بایستی طی کنیم و حدود هزینه و بودجه لازم به رسید به هدف مورد نظر چیست و در نهایت اینکه اعمال چنین پروژه ای تا چند در صد در چنین کیس هایی جواب میدهد .

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      با سلام

      بصورت کلی می توان گفت که بله ایشان احتمالا از نوروفیدبک و سایر روش های افزایش تمرکز سود خواهند برد.

      اما دانستن این نکات حائز اهمیت است:
      تعیین دقیق پاسخ به درمان امکان پذیر نیست و تعیین نسبی میزان پاسخ به درمان پس از جلسه اول ویزیت و انجام بررسی ها اولیه قایل پیش بینی خواهد بود.

      هزینه لازم برای کل دوره با توجه به اینکه هنوز تست های اولیه انجام نشده و نوع و مدت درمان مشخص نشده قابل پیش بینی نمی باشد.
      برای شروع کار لازم است که نوبت برای انجام تست های اولیه و ویزیت نوروتراپیست بگیرید.

      با آرزوی سلامتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *