یک هیچ به نفع شما! تکنیک های مذاکره را یاد بگیریم!

تکنیک های مذاکره

تکنیک های مذاکره

آره. نه. حتما. عالیه. راه نداره. کمتر از این نمیشه. خب برو جای دیگه. موفق باشی. قبوله. معامله خوبیه. راضی باش.
همه ما فکر می کنیم معامله کردن کار آسانیست. اما بیایید با خودمان صادق باشیم، تا به حال چند بار شده معامله ای بکنیم که سودش واقعا خوب بوده یا قراردادی ببندیم که درآمدش به نسبت زحمتش واقعا بالا بوده باشد؟ واقعیت این است که افرادی که قراردادهای خوب می بندند یا معامله های پرسود می کنند زیاد نیستند. کسی منکر این نیست که هر آدمی ممکن به فراخور شانسش چند معامله ی خوب در زندگیش کرده باشد، اما افراد واقعا موفق و کسانی که توانسته اند در زندگی مالی شان همواره پیروز باشند برای معاملاتشان به چیزی بیشتر از شانس متکی بوده اند. دانش و تجربه.

انجام دادن مذاکرات مالی یک هنر است. حال در هر سطحی که می خواهد باشد. از چانه زدن برای خرید یک جنس نسبتا ارزان گرفته تا مذارات برای همکاری های مالی کلان بین شرکت های بزرگ. شما با کسب مهارت مذاکرات مالی می توانید به یک بیزنس من موفق در هر سطحی تبدیل شوید. می توانید با این مهارت ها افزایش حقوق بگیرید، یک گام بزرگ رو به جلو در زندگیتان بردارید، یک معامله کلان بکنید، کارتان را گسترش بدهید و مسیر موفقیت را زودتر و بهتر طی کنید.

تکنیک های مذاکره
تکنیک های مذاکره

مذاکرات مالی

فرض کنید از شرایط کاری تان در شرکتی که در آن مشغولید ناراضی هستید. فردی که هنر مذاکرات مالی را بلد نیست، سریعا نامه استعفای خودش را می نویسد. اما خیلی از بزرگترین مدیران شرکتهای بزرگ دقیقا در همین شرایط بوده که توانسته اند به موفقیت برسند. کسی که هنر مذاکره را بلد باشد، حال که در آستانه ی استعفا چیزی برای از دست دادن ندارد این را به یک فرصت بدل کرده و برای بهتر کردن موقعیت شغلیش بیشترین استفاده را از آن می برد.

تکنیک های مذاکره
یا فرض کنید می خواهید در یک زمینه ی به خصوصی با کس دیگری شراکت کنید. مثلا می خواهید یک شرکت یا مغازه راه بیندازید، یک چیز را مشترکا بخرید یا هر مورد دیگری. در این وضعیت چه کار باید بکنید تا سرتان کلاه نرود؟ چگونه می توانید بدون اینکه بخواهید سر کسی کلاه بگذارید، کاری کنید تا سود بیشتری از این شراکت به دست بیاورید؟
واقعیت این است که هیچکس پای معامله هوای شما را ندارد و دنبال منافع شما نیست. بلکه هرکسی به فکر منفعت خودش است. اغلب ما فکر می کنیم در معامله کردن باهوشیم، زبان چربی داریم و خوب حرف می زنیم، اما بعد از بستن قرارداد تازه می فهمیم چه ضرری کرده ایم.

مذاکرات مالی
مذاکرات مالی

دانش مذاکرات مالی برای جلوگیری از این اتفاقات است. برای اینکه اسیر حرف های طرف مقابلتان نشوید و به قول معروف گول تعارفات رایج معاملات را نخورید. اکثر ما معامله کردن را دوست داریم. قرارداد بستن را دوست داریم. دست دادن و خوشحالی بعد از معامله را دوست داریم. به خاطر همین سودجویان زیاد سر ما کلاه گذاشته اند. البته 90 درصد این کلاه گذاشتن ها طوری نبوده که با متوجه آن بشویم! در واقع حتی اگر همین الان به قرارداد های خودتان نگاه کنید می بینید که اتفاقا راضی هم هستید!

تکنیک های مذاکره
اما تفاوت وقتی آشکار می شود که می بینید چقدر بیشتر می توانسته اید به دست بیاورید اما نیاوردید. یا اینکه طرف مقابلتان چقدر کمتر از این می توانسته به دست بیاورد که برعکسش اتفاق افتاده. ما عادت کرده ایم که سود کردن را در ضرر نکردن ببینیم. اما این عادت هرگز ما را موفق نمی کند. با این سبک زندگی هیچوقت به کسی بیشتر از “یک ذره موفق” تبدیل نمی شویم. هیچوقت آدم پولداری نمی شویم بلکه در طبقه متوسط خودمان بالا و پایین می کنیم و از ضرر نکردنمان راضی هستیم.
کسب همین مهارت کوچک، یعنی مهارت مذاکره مالی می تواند نقطه عطفی در زندگی هرکسی ایجاد کند. و چرا شما باید از این قاعده مستثنی باشید؟
حال سوال اصلی این است که چگونه می توان این مهارت را کسب کرد؟
در حقیقت کسب این مهارت آنقدر مهم بوده که به یکی از رشته های دانشگاهی تبدیل شده. خیلی از افراد هستند که درس این مهارت را خوانده اند و برایش چهار سال یا بیشتر به دانشگاه رفته اند. بهترین دانشگاه های مدیریت، بهترین دوره های مذاکرات مالی را برگزار می کنند و همواره شاگردان موفقی که در آینده هر کدام به یک مدیر بزرگ تبدیل خواهند شد تربیت می کنند.

تکنیک های مذاکره
اما ناامید نشوید. خوشبختانه دانشگاه ییل آمریکا(که یکی از معروف ترین و معتبرترین دانشگاه های جهان است) دوره های آنلاین آموزش مهارت مذاکره برگزار می کند. این دوره تخصصی با سطح بندی مناسب از مقدماتی تا فوق پیشرفته دقیقا همان درسی است که دانشجویان ییل آن را آموزش می بینند. دوره ای که به زبان بسیار ساده برگزار شده تا مناسب همگان باشد. و خبر خوب اینکه وبسایت آموزشی “ویکی چرا” با تهیه، ترجمه و تدوین این دوره، آن را با عنوان “ آموزش مهارت مذاکره و چانه زنی” در اختیار هموطنان عزیز قرار داده تا شما بتوانید با کمترین هزینه از آموزه های آن بیشترین و کاربردی ترین بهره ببرید.

این دوره کاملا مطابق با آخرین متدهای روز طرح ریزی شده و طبق آمار رسمی خود دانشگاه ییل کسانی که در این دوره ساده شرکت کرده اند، 100 درصدشان یادگرفته اند دوبرابر قبل از معاملاتشان سود کسب کنند ، 60 درصدشان یادگرفته اند به موقعیت مالی و کاری بهتری دست پیدا کنند، و 15 درصدشان به مدیران بسیار موفقی تبدیل شده اند.

شما می توانید از طریق این لینک مستقیما به دوره آموزش مهارت مذاکره و چانه زنی دسترسی داشته باشید و از تخفیف ویژه سطح مقدماتی بهره مند گردید.
موفقیت در انتظار شماست.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *