چگونه مشکلات را مدیریت کنیم

 

 

شما احساس می کنید که دور وبر شما از چیز های بد و مشکلات احاطه شده است و محیط به شما خیانت می کند؟

شما سعی می کنید که در مقابل دیگران به مبارزه بپردازید و به طور مکرر در حال جنگیدن هستید ؟

فکر می کنید ممکن است به خاطر این رفتارها شغلتان را از دست بدهید ؟

نیاز است که کنترل بیشتری داشته باشید؟

 

دعوای زوجین

روش 1: جلوگیری از رفتارهایی که باعث درگیری میشود ، اجتناب از رفتارهای که مشکل را بدتر میکنند.در بعضی مواقع مثلا اگر دوست شما از رفتاری ناراحت میشود بهتر است از انجام آن رفتار اجتناب کنید.

اگر نامزد شما فکر میکند که شما نسبت به او خیانت می کنید ( حتی اگر فکر او اشتباه است ) بهتر است در محیط های اجتماعی با جنس مخالف کمتر ارتباط داشته باشید .

 

در مثال دیگر اگر شما می خواهید که در مهمانی دوستتان به مشکلی بر نخورید و البته دوست دارید که حضور پیدا کنید، بهتر است از موقعیتی که در آن هستید و نزدیک دوستتان هستید دوری کنید و زمان را با فرد دیگری بگذرانید و تلاش کنید رفتار مناسب و خوبی داشته باشید منظور آن است که در رفتارتان و یا صحبتتان با فرد دیگر غرض نداشته باشید.

 

فکر کردن
روش 2 : قبل از اینکه در مورد یک مشکلی با طرف مقابلتان بحث و دعوا کنید تلاش کنید تا نگرش و درک خود را برای وی توضیح دهید تا مطمئن شوید که مشکل را درست متوجه شده اید و در درک آن مشکلی نداشته اید و سعی کنید سریع قضاوت نکنید و در مورد چیزی که شنیده اید توضیح بخواهید تا سوء تفاهم ایجاد نشود.

صحبن کردن

روش 3 : سعی کنید دیدگاه های همدیگر را ببینید و درک کنید ،زمانی که شما در حال مبارزه با کسی هستید به راحتی حق را به خودتان می دهید .در بعضی مواقع که دیدگاه طرف مقابل را درک نمی کنید از خود وی بپرسید و از پرسیدن خجالت نکشید ، به عنوان مثال بپرسید تو نظرت در مورد من چیست؟

شما با صحبت کردن و پرسیدن نظر طرف مقابل می توانید به راحتی مشکلاتتان را حل کنید و یا با کمک همدیگر راه حل های مناسبی را برای حل مشکل پیدا کنید .

 

 

منبع:

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *