دلایل مهم برای داشتن رابطه جنسی

 سلامت جنسی 

 

سلامت جنسی یعنی وضعیت سلامتی جسمی، روانی و اجتماعی در رابطه با رابطه جنسی است .این نیاز به رویکرد مثبت و محترمانه نسبت به روابط جنسی و همچنین امکان تجارب لذت بخش  جنسی  بدون اجبار، تبعیض و خشونت است.هیچی دلیلی ندارد شما به خاطر چنین خواسته هایی خجالت بکشید مخصوصا داشتن اطلاعات درمورد سلامت جنسی بسیار مهم بوده و باید اطلاعاتی داشته باشید.

 

اگر احساس کردید دچار مشکل شدید و یا به مساله ای شک کردید پزشک شما می تواند به شما در حل و فصل سلامت جنسی مردان یا مشکلات جنسی زنان مانند ناهنجاری های نعوظ، واژینوز باکتریایی، تبخال تناسلی، HPV، HIV و بیماری های مقاربتی (STDS)کمک کند .

 

دلایل مهم برای داشتن رابطه جنسی

مراجعین زیادی مراجعه می کنند که شکایت اصلی آنها این است که همسرشان برخی مسائل را رعایت نمیکند و یا عصبی و پرخاشگر است و زمانی که هر دوی انها مورد بررسی قرار میگیرند متوجه میشوم که رابطه جنسی آنها و یا کیفیت رابطه شان دستخوش تغییرات منفی است حال در زیر دلایلی را برایتان خواهم آورد که نشان میدهد رابطه جنسی بین همسران بسیار مهم بوده و میتواند کیفیت رابطه زناشویی شان را به میزان زیادی ارتقاء بخشد.

 

 دلایل داشتن رابطه جنسی بین زوجین 

 

نوعی ورزش است درست است یک تمرین کامل نیست ولی تمرین و ورزش مناسبی است .

در مقایسه با یک پیاده روی سریع و یا دوچرخه سواری آهسته باعث افزایش ضربان قلب در شما می شود.

برای سلامت قلب خانم ها بسیار مهم و مناسب است ،زنانی که در هفته چند مرتبه رابطه جنسی دارند نسبت به زنانی که ماهی یکبار این رابطه را تجربه می کنند کمتر احتمال دارد به بیماری قلبی دچار شوند،برای مردان نیز مفید بوده البته اثر متفاوتی دارد.

ممکن است سردرد شما را درمان کند. تحقیقات نشان داده اند که  رابطه جنسی می تواند به درد کمک کند و شامل برخی از انواع سردرد، مانند میگرن نیز می باشد .

استرس را کاهش می دهد. افرادی که رابطه جنسی بیشتری دارند، زمانی که با وظایف استرس زا مانند گفتار عمومی یا ریاضی مواجه می شوند کمتر مضطرب میشوند، اما با توجه به مطالعاتی که انجام شده است زمانی منجر به کاهش استرس میشود که رابطه جنسی صورت پذیرد نه خود ارضایی یا استمناء.

 

دلایل مهم برای داشتن رابطه جنسی
یک مطالعه نشان داده است که رابطه جنسی منجر به طول عمر بیشتر میشود .

رابطه جنسی با ساخت سلول های جدید مغز مرتبط است و این چیز خوبی است. افراد بالای 50 سال که بیشتر رابطه جنسی داشته اند، بیشتر قادر هستند اعداد را به یاد بیاورند .

داشتن رابطه جنسی شما را شاد نگه میدارد و رابطه تا ن با شریک زندگی تان را محکم تر می کند. زرا در طول رابطه جنسی ،هورمون اکسی توسین  آزاد می شود و باعث احساس صمیمیت، محبت و نزدیک بودن با شریک زندگی میشود.

دلایل مهم برای داشتن رابطه جنسی

شما را لاغر نگه می دارد.

برای سلامت روان بسیار مفید و مناسب است .بزرگسالان در روابطی که متعهد و دارای رابطه جنسی بیشتری هستند کمتر احتمال دارد که افسرده شوند.

کمک به مبارزه با سرماخوردگی ،در مطالعاتی که بر روی دانشجویان انجام شده بود با داشتن دو بار رابطه جنسی در هفته آنتی بادی های سرماخوردگی بیشتری در بزاق  نسبت به کسانی که سکس کمتری داشتند دیده شده است.

کمک میکند تا بهتر بخوابید،ارگاسم موجب افزایش اندورفین ها و اکسیتوسین در مردان و زنان می شود و باعث  آرامش می شود و  هر دو  گروه از افراد می توانند  راحت تر بخوابند، اما با توجه به نظر دانشمندان و بسیاری از زنان، این تاثیر در مردان بیشتر است.

مردان وزنانی  که رابطه جنسی بیشتری دارند احتمال ابتلا به سرطان پروستات  در مردان و در زنان احتمال کاهش سرطان سینه را به همراه دارد.

افرادی که رابطه جنسی بیشتری دارند ممکن است منجر به کیفیت بهتر زندگی شان شود  و میتواند اثر دراز مدت نیز داشته باشد .

اگر شما در سن متوسط ​​زندگی رابطه جنسی فعالی داشته باشید و با افزایش سن نیز افزایش دهید، به احتمال زیاد با سلامت و شادی بیشتر مرتبط خواهد بود.

 

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *