چرا زمان زیادی از دست میدهیم؟

زمان

گاهی پیش می آید که هر چه تلاش می کنیم و عجله می کنیم باز هم به قرارمان دیر می رسیم و یا کلی از کارهایمان باقی می ماند البته برای بعضی از ما در برخی موقع پیش می آید اما اگر این اتفاق همیشگی است باید دلایل زیر را بررسی کنید:
شاید دچار استرس میشوید!

هنگامی که شما با چیزی مواجه میشوید که تمایلی به آن ندارید می تواند در شما احساس تنش ایجاد کند و همین تنش می تواند استدر فعالیت های شما تاثیر منفی داشته باشد .

هر فعالیتی که به تعئویق می افتد در شما احساس گناه و ناامیدی ایجاد می کند و شما را عصبانی می کند همین مسائل منجربه افزایش استرس در شما میشود .

اگر تنش به اندازه کافی شما را از انجام کارهایتان عقب بیندازد می تواند علائم زیر را به همراه داشته باشد :

مشکل خواب
ایجاد افکار مزاحم

کمبود انرژی و یا مشکل در تمرکز

سردرد و یا تنش عضلانی

خلق و خوی خود را با ورزش منظم،محدود الکل و کافئین (که می تواند استرس را بدتر می کند) و خواب به اندازه کافی ، کنترل کنید . و در نهایت با یک مشاور ، ملاقات داشته باشید.

[divider]

شاید اختلال کم توجهی- بیش فعالی دارید!

اختلال بیش فعالی و کمبود توجه بر رفتار تاثیر می گذارد. افرادی که اغلب درتصمیم گیری و یا بر عهده گرفتن وظایف مشکل دارند و یا بیش از حد پریشان میشوندو نمی توانند چند فعالیت را با هم انجام دهند ، با برنامه ریزی نیز مشکل دارند و به راحتی ناامید و تسلیم میشوند ممکن است از این اختلال رنج ببرند.

سایر علائم ADHD عبارتند از:

خیال بافی
فراموش کردن و یا از دست دادن همه چیز
اشتباه، بی دقتی و یا در نظر نگرفتن خطرات
بی قراری

داروها اغلب می تواند علائم را کنترل کنند درمان شناختی رفتاری نیز می تواند در شناسایی و تغییر الگوهای فکری منفی، مدیریت بهتر زمان کمک کنند .

 

در ادامه :مطمئنی که خسته نیستی


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *