5 تا از مراحل فیشیال صورت که باید بدانید!

مراحل فیشیال صورت

مراحل فیشیال صورت

همین الان به آینه نگاه کنید و بگویید که چه می بینید؟ آیا پوستی خسته و پژمرده در برابر چشمانتان است؟ آیا احساس می کنید که طراوت جوانی از صورتتان رخت بربسته؟!

حتی اگر پاسختان به سوالات بالا مثبت است، نگران نباشید! قرار نیست که این آخر کار باشد و دیگر هرگز نتوانید احساس جوانی و زیبایی کنید! درمان های پزشکی زیبایی به قدری پیشرفت کرده اند که شما با خیال آسوده بتوانید به بازگشت جوانی تان امیدوار باشید.

در این میان مراحل فیشیال صورت و درمان هایی که روی پوست صورت می گیرد، می توانند بسیار اثرگذار باشند.

در این مقاله از وبسایت جایروس کلینیک می خواهیم در مورد مراحل فیشیال صورت صحبت کنیم و بگوییم که چگونه می توان از پیری پوست و بروز چین و چروک ها جلوگیری کرد. اگر به این موضوع علاقه دارید، به خواندن این متن ادامه دهید.

فیشیال صورت چیست؟

اصلی ترین سوال این جاست که فیشیال صورت چیست؟

فیشیال به مجموعه ای از درمان ها و مراقبت های پوستی گفته می شود که در نهایت باعث جوانی، طراوت و سلامت پوست می شوند. اما این مراحل شامل چه درمان هایی است؟

در ادامه به معرفی این مراحل پرداخته ایم:

پاکسازی پوست صورت

اصلی ترین مرحله، مربوط به پاکسازی پوست صورت می باشد. پوست ما روزانه مورد هجوم صدها نوع آلودگی قرار می گیرد. به همین دلیل باید مراقبت های ویژه ای از آن صورت بگیرد.

در طی مراحل فیشیال صورت، پوست باید پاک و تمیز باشد تا بتواند مواد مغذی و ویتامین ها را به خود جذب کند. به طور کلی پاکسازی پوست صورت با شیوه های زیر صورت می گیرد:

  • دستگاه فیس آپ

یکی از بهترین دستگاه هایی که در جهت پاکسازی پوست صورت استفاده می شود، دستگاه فیس آپ است. دستگاهی ساده اما کاربردی که نسل جدید میکرودرم ابریژن ها محسوب می شود.

این دستگاه مجهز به یک هندپیس است که دارای هدهای مختلف می باشد. هر یک از این هدها می توانند تا عمق مشخصی از پوست را لایه برداری کنند. در نتیجه با توجه به شرایط پوست فرد، می توان یک هد را انتخاب کرد.

بعد از آن، هندپیس به صورت دورانی روی پوست کشیده می شود و علاوه بر لایه برداری و پاکسازی، پوست را ماساژ هم می دهد که نتیجه اش، بهبود جریان خون و اکسیژن رسانی به پوست می شود.

دستگاه فیس آپ، می تواند مزایای زیر را هم داشته باشد:

  • رفع چین های خفیف پوست
  • بهبود ترک های پوستی
  • روشن کردن پوست
  • رفع جای زخم و اسکارهای خفیف

با توجه به این مزیت ها، طبیعی است که پاکسازی پوست را نیز با دستگاه فیس آپ انجام بدهند.

مراحل فیشیال صورت
مراحل فیشیال صورت

استفاده از آبرسان ها و تونرها

بعد از این که پوست صورت، پاکسازی شد نوبت به استفاده از مواد مغذی و آبرسان ها می رسد. پوست ما برای بهبود نیازمند مواد زیر است:

  • هیالورونیک اسید
  • ویتامین های مختلف پوست
  • تونرهای مرطوب کننده و آبرسان
  • مواد معدنی

می توان این مواد را از طریق ماسک های مختلف به دست آورد. در واقع زمانی که پوست لایه برداری و پاکسازی شده است، منافذ پوست باز می شوند و جذب مواد مغذی راحت تر صورت می گیرد.

ماساژ پوست

در گام بعدی، باید پوست ماساژ داده شود تا علاوه بر جذب بهتر مواد مغذی، گردش خون در زیر پوست نیز بهتر صورت بگیرد. هرچقدر که اکسیژن رسانی به پوست بهتر باشد، مشکلات پوستی مثل تیرگی، چین و چروک و…کمتر خواهد بود.

مراحل فیشیال صورت: ماساژ
مراحل فیشیال صورت: ماساژ

مزوتراپی پوست

یکی دیگر از مراحل فیشیال صورت، استفاده از کوکتل های مزوتراپی است. این کوکتل ها در واقع حاوی مواد معدنی و مفید برای پوست هستند. مزیت های مزوتراپی شامل موارد زیر است:

  • رفع تیرگی پوست ( به خصوص تیرگی دور چشم)
  • بهبود چین و چروک های پوستی
  • رفع اسکارهای عمیق
  • از بین بردن جای جوش و آکنه

می توان مزوتراپی را به دو شیوه ی تزریقی و سطحی به کار برد. در شیوه ی مزوتراپی سطحی، ظرف حاوی مزو شکسته می شود و روی پوست گذاشته خواهد شد. به این ترتیب مواد مورد نیاز به پوست خواهد رسید.

نوردرمانی

یکی از دستگاه های بسیار موثر در رفع معضلات پوستی، دستگاه ال ای دی تراپی است. این دستگاه از نورهای مختلف جهت رفع معضلات پوست استفاده می کند.

هر یک از نورهای قرمز، سبز و…این دستگاه می توانند یکی از مشکلات پوست ( مثل جوش های مختلف، اسکارهای خفیف و…) را برطرف کنند.

هزینه فیشیال صورت

تمام مراحلی که در بالا شرح دادیم، ممکن است کم و زیاد برای افراد مختلف انجام شود. یکی از بزرگ ترین مزیت های فیشیال صورت این است که پزشک بعد از معاینه ی پوست فرد، پکیج فیشیال مورد نظر را تجویز می کند. به همین دلیل می توان گفت که بهترین نتیجه را خواهند گرفت.

اما سوال مهم دیگری که مطرح می شود این که هزینه ی فیشیال صورت چقدر است؟

بهترین مرکز فیشیال صورت در تهران
بهترین مرکز فیشیال صورت در تهران

همان طور که گفتیم، مراحل فیشیال صورت ممکن است مختلف باشند. در نتیجه طبیعتا هزینه های این درمان را نیز برای هر فردی متفاوت است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پکیج های فیشیال، مطلب قیمت فیشیال صورت را مطالعه کنید.

بهترین مرکز فیشیال صورت در تهران

حالا که با جنبه های مختلف فیشیال صورت و انواع مراحل آن آشنا شدید، می خواهیم یکی از بهترین مراکز فیشیال صورت در تهران را نیز به شما معرفی کنیم:

یکی از قدیمی ترین مراکز زیبایی تهران، مرکز زیبایی شریعتی واقع در قلهک است. این مرکز همواره تلاش کرده که در ارائه ی خدمات زیبایی نوین پیشتاز باشد. مثلا اولین مرکزی که در ایران، دستگاه لیزر جدید یا همین دستگاه فیس آپ را استفاده کرد، مرکز زیبایی شریعتی بود.

به همین دلیل است که برای انجام تمام پروسیجرهای زیبایی، انتخاب ایده آلی محسوب می شود. بهترین پزشکان زیبایی در این مرکز مشغول به کار هستند.

همچنین مشاوره با این پزشکان رایگان است. شما می توانید همه روزه با مرکز تماس گرفته و نوبت مشاوره ی رایگان رزرو کنید.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که مراحل فیشیال صورت را با توجه به وضعیت و عارضه ی پوست تعیین می کنند. مثلا ممکن است برخی از افراد نیازی به مزوتراپی یا نور درمانی نداشته باشند.

اما فراموش نکنید که مراحلی مثل پاکسازی و لایه برداری پوست و همچنین استفاده از مواد مغذی، در تمام پکیج های فیشیال پوست رایج است.

نگارنده: ناصری

منبع


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *