روانشناس کودک! یک درمانگر خوب کودک چه کسی است؟ – مرکز مشاوره کودک در تهران

روانشناس کودک! یک درمانگر خوب کودک چه کسی است؟

به نظر شما چه کسی می تواند کودکتان را بهتردرک کند ؟ ویا یک درمانگر خوب کودک چه کسی است؟

روانشناس کودک

بله درست است کسی که خودش عاشق کودکان باشد و با انها زمان سپری کرده باشد .

کسی که لحظه لحظه رشد آنها را چه از لحاظ علمی وچه از لحاظ تجربی حس کرده باشد ، بتواند به راحتی با کودکتان ارتباط برقرار کرده و همچون گل آنها را ببوید .

فردی باشد که دنیا را از نگاه کودک شما بنگرد و بتواند کودک درون خود را در جلسات درمان حفظ وزنده نگه دارد و در عین حال مدیریت جلسه درمان را نیز بر عهده داشته باشد ،مطئن باشید که  درچنین شرایطی ارتباطی ومحیطی مناسب 50 % درمان صورت گرفته است.

مرکز مغزو اعصاب و روان  آلومینا نیز با همکاری گروهی از روانشناسان و روانپزشکان و درمانگران متعهد ومجرب آماده ارائه خدمات تخصصی در حیطه های نامبرده می باشد.

 

 

مریم عبداللهی

مریم عبداللهی کارشناس ارشد روانشناسی و نوروتراپیست


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

43 دیدگاه دربارهٔ «روانشناس کودک! یک درمانگر خوب کودک چه کسی است؟ – مرکز مشاوره کودک در تهران»

  1. با سلام . دختر من هفت سالشه و کلاس اول با روابط عمومی بسیار بالا. چند وقته که حدودا از ساعت 9 شب به بعد از درد دل شکایت داره . دکترهای زیادی بردم و از همه نظر مورد بررسی قرار گرفته ولی تشخیص قابل قبولی متاسفانه داده نشده . دخترم تا حد شدیدی از دل درد شکایت میکنه و تقریبا شبها نه خودش میخوابه و نه میذاره من و پدرش بخوابیم و همش میگه استرس دارم و حالت تهوع و بدن درد البته در حد بسیار شدید . خواهشا راهنمایی بفرمایید . ممنون

    1. ممن است علل نادری مانند میگرن شکمی و عللی مانند دردهای غیر جسمانی (ناشی از استرس) و… مطرح باشد. در هرصورت چیزی نیست که بتوان اینترنتی تشخیص داد و توصیه ما اینست که نظر پزشک اطفال،گوارش و اعصاب را جویا شوید.

  2. سلام خسته نباشید.پسر من سه سالشه در برقراری ارتباط با همسالان خود مشکل داره اما با بزرگترها مشکلی نداره . با هیچ بچه ایی حاضر به دوستی نیست اگر هم با کودکی هم بازی بشه برای برداشتن هر اسباب بازی حتی اسباب بازی خودش از اون کودک اجازه میگیره و مرتب در موضع کودک ضعیف قرار میگیره .
    لطفا راهنمایی کنید

    1. مدیر بخش توسعه و تحقیق

      سلام، برای رفع مشکل کودکتان بهتر است با یک روانشناس کودک صحبت کنید. از طریق صفحه تماس با ما با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتون کنند. (روانشناس خانم عبداللهی برای رفع مشکل کودکتان مناسب است)

  3. سلام. خسته نباشید
    من یه دختر 2سال و سه ماهه دارم. روزها شر کار میرم و دخترم رو پیش مامانم میذارم. اونجا خیلی همه چی باب میلش هست. توی خونه هم زیاد باهاش مخالفتی نمیکنیم اما نمیدونم واسه چی همه خواسته هاش رو با داد و فریاد و گریه مطرح یکنم. اصلا صبر نداره. البته میدونم که معنیه صبر هنوز براش زوده اما واقعا همیشه خیلی سریع به کارهاش رسیدگی میکنم. درضمن وقتی مهمونی میریم با بعضی از کسیانی که همیشه باهاش مهربونن و دوستش دارن رفتار خوبی نداره بی جهت. مدتی هم هست که شبها ساعت 2 میخوابه و همش گریه میکنه که نخوابیم. لطفا بنده رو راهنمایی کنید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جهت مشاوره رفتاری و بررسی های دقیق تر برای خانم عبداللهی در شعبه رسالت ،شریعتی و یا کرج میتوانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  4. با سلام و خسته نباشید
    من با مردی ازدواج کردم که یه پسر سه ساله داره.با اینکه بچه با مادربزرگ پدری زندگی میکنه ولی من خیلی باهاش مشکل دارم.بچه فوق العاده لوس و بی ادب و پرخشاگره.همسرم راضی نمیشه که بچرو بیاریم پیش خودمون من خیلی اصرار میکنم چون میترسم بچه بیشتر ازاین با من ناسازگار بشه.
    لطفا راهنمایی کنین که من چطور باهاش رفتار کنم؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      متاسفانه این موضوع به گونه ای است که نیاز به زمان بیشتری دارد و برای خانم عبداللهی در شعبه شریعتی و یا کرج می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  5. سلام خسته نباشید. دختر من امسال کلاس اول میره. پیش دبستانی هم رفته. ولی وابستگی ناایمن داره. فوق العاده اضطراب مدرسه داره. به حدی که انقد توو حیاط مدرسه گریه میکنه که خون دماغ میشه. همش التماس میکنه که تنهاش نزارم. واقعا نمیدونم چی کار باید بکنم. میشه راهنماییم کنید؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جهت کنترل موقتی اضطراب بهتراست از درمان دارویی زیر نظر خانم دکتر رنجبر در شعبه شریعتی بهره گیرید .

  6. با سلام و احترام
    پسری 7 ساله دارم از زمانی که به دنیا امد همیشه نا ارام بود گریه میکرد و سرش را به زمین می زد. حالا هم خیلی عصبانی هست همیشه بهونه میگیرد و در زمانی که عصبانی میشود هرچی به دستش میرسد پرتاب می کند وهمه را کتک میزند. لطفا من را را هنمایی کنید.
    با سپاس فراوان

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم عبداللهی جهت بررسی های بیشتر نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  7. سلام . دختر من 7 سالشه و حدودا یکماهی است که همیشه دلشوره داره و میگه حتما پیش مادرش باشه و اگر من و برادرش پیشش نباشیم باز نارحت میشه و گریه میکنه . ناگفته نمونه این مورد قبلا وجود نداشته و هر جای میرفت و اگر من و مادرش بیرون میرفتیم بهانه نمگرفت . لطفا راهنمایی کنید . با تشکر

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      سلام. بهتر است به یک فوق تخصص کودک مراجعه فرمایید. خانم دکتر رنجبر یا آقای دکتر موسوی در این زمینه کمک می کنند.

  8. سلام من ی پسر 10 ساله دارم که خیلی شلوغه اصلا اروم و قرار نداره به همه چیز دست میزنه میشکنه کارای عجیب میکنه همه ذله شدن از دستش به همه پرخاش میکنه

  9. زهرا کرمی خودلان

    سلام
    پسرم دو سال و دو ماهش تو خونه کاراش قابل کنترل اما بیرون که میریم مثلا تو پارک سراغ اسبابازی بچه های دیگه میره و همش میخواد ازشون بگیر اگه نتونه گریه میکنه تو خونه هم یک برادر بزرگتر از خودش داره که 5 سالش تموم شده هر چی دستش بگیره اونو میخواد تو بیرون خونه اصلا حرف شنوی نداره شبا تا صبح 5 یا 6 بار با وجود اینکه خوب شام خورده برای خوردن شیر بیدار میشه اما فوق العاده مهربون مهمونی که میریم به همه وسایل دست میزنه و میخواد برداره ضمن اینکه آدم غریبه میبینه از بغل من و پدرش پایین نمیاد.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. این موضوع می تواند طبیعی باشد اما برای مشاوره در زمینه فرزندپروری و آموزش در زمینه برخورد صحیح تر با کودک می توانید از خانم دکتر، فوق تخصص کودک نوبت ویزیت تهیه فرمایید. باسپاس

  10. محمد رضوان کریمی

    سلام خواهشا کمک کنید .
    پسری دارم 3.5 ساله شبها ساعت 11.30 با هزار مکافات میخوابه دو ساعت بعد با گریه بیدار میشه و بهونه من و مامانشو میگیره و میگه پیشم بشینین الان حدود 1 ماه اینجوری شده .
    حدود 9ماه هست که از اتاق خودمون جداش کردیم و در اتاق خودش می خوابه از وقتی که فهمیدیم که بچه دوم داره میاد . براش هیچی کم نزاشتم که بخوام بگم احساس نا امنی کنه با حظور بچه دون.
    الان چکار باید بکنم.
    خواهشا راهنمایی کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم عبداللهی در کلینیک شریعتی میتوانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

    2. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جهت بررسی های بیشتر برای خانم عبداللهی در کلینیک شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  11. درود
    من دختری حدودا 6 ساله دارم که در ارتباط برقرار کردن و دوست پیدا کردن شدیدا ضعیفه
    و کلا اجتماعی نیست به همین خاطر هم تو پیش دبستانی معمولا تنهاست
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  12. سلام
    من پسری ۳/۵ دارم وقتی تو خونه با هم تنهاییم از من حرف شنوی دارد ولی در زمان حضور دیگران اصلا توجهی به حرف های من ندارد. شیطنتهایش بیشتر شده و من و پدرش خیلی نگرانیم . لطفا من را راهنمایی کنید

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. شما می توانید برای خانم دکتر رنجبر نوبت ویزیت تهیه فرمایید. باسپاس.

  13. سلام
    پسرم من دو سال و نیمه است. البته هفت ماهه به دنیا اومده با وزن تقریبی یک و نیم کیلو. مشکل شنوایی نداره و مفهوم جملات رو به خوبی متوجه می شه ولی حرف نمی زنه. کاملا می فهمه که چه کاری ازش می خوایم و انجام می ده .در زمان نوزاد ی کاملا واکنش های نرمال داشت و اصوات رو تقلید می کرد و کلمات مامان و بابا رو زیر یکسال می گفت و به شعرها جواب می داد ولی الان با وجود این که متوجه حرف ها می شه واکنش کلامی نداره. چند روز مهد کودک رفت و خیلی موثر بود و کلی کار تازه یاد گرفت. چون مریض شد نتونست ادامه بده. من خیلی نگران حرف زدنش هستم. به نظر شما این وضعیت یک روند طبیعیه؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      نیاز به بررسی بیشتر دارد بهتر است برای خانم عبداللهی در کلینیک شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  14. باسلام
    پسری دارم 9ساله؛شبها حتماٌباید مادرش در اتاقش باشد تا بخوابد.برخی مواقع نصف شب از خواب برمی خیزد و مادرش را صدا می کند.(با خواهر 11ساله اش اتاق مشترک دارند).جدیداً ازاسترس اغلب صبح ها در مدرسه دل درد دارد.توقع دارد هر روز مادرش ظهر او را از مدرسه بیاورد. معظل بزرگی شده .لطفا راهنمایی بفرمایید .متشکرم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جهت بررسی های بیشتر برای خانم عبداللهی در کلینیک شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  15. با سلام
    لطفا راهنمایی بفرمایید برای بی دقتی های زیاد پسر 8 ساله ام در خواندن دروس چه کار کنم.
    ممنون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      میتوانید از روش غیردارویی بی عارضه نوروفیدبک استفاده کنید در این خصوص خانم عبداللهی در کلینیک شریعتی میتوانند به شما کمک کنند.

  16. با سلام
    من پسر 7 ساله ای دارم که بسیار در دروسش بی دقتی می کند، خواهشا راهنمایی بفرمایید ، چه کار کنم.
    ممنون

  17. با سلام دختر من 6 سالشه .زود عصبی میشه .انتظار داره همیشه همه به حرفش گوش کنن.لطفا منو برای پیدا کردن مشاور کودک خوب راهنمایی کنید

  18. با سلام و خسته نباشيد ؛
    پسرم سه سالش مدتی است که خیلی به آلتش دست می زند و یک بار دیدم شب که خواب بودم دست منو برداشت گذاشت روی آلتش و ور می رفت با خودش . من خیلی نگرانم واقعاً نمی دونم چه برخوردی باهاش بکنم خواهش می کنم ازتون منو راهنمایی بکنید . با تشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم عبداللهی در کلینیک شریعتی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام.بهتر است مراحل تشخیص صحیح ابتدا سپری شود. برای درمان دارویی می توانید برای خانم دکتر رنجبر یا آقای دکتر موسوی ( فوق تخصص اطفال) نوبت ویزیت تهیه فرمایید. برای درمان غیردارویی و نوروفیدبک هم خانم سجادی یا خانم عبداللهی به شما کمک می کنند. با سپاس.

  19. سلام پسر من سه ماهه دیگه سه ساله میشه الان یه چند وقت ناخنای دستشو میخوره میشه یه راهنمایی بکنید عصبی یا اقتضای سن است با تشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      ممکن است علائم اضطرابی داشته باشد ولی نیاز به بررسی های بیشتر دارد در این خصوص برای خانم عبداللهی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  20. با سلام
    پسر 5.5 ساله ای دارم که خیلی زود عصبانی می شه. علتش می تونه کنار نیومدن با یه بچه باشه یا اینکه وقتی نتونه یه نقاشی رو اونطور که دلش می خواد بکشه. احساس می کنم به توانایی های خودش باور نداره. معمولا در مهمونی ها من شرمنده می شم که چرا اینقدر اخم و تخم می کنه وطلبکاره. اگه یکی بخواد سر به سرش بذاره باهاش پرخاشگری می کنه و چند تا مشت نثار جانش می کنه. در ضمن باید وقتی ازش چیزی می خوام انجام بده خیلی محتاط باشم چون اگه یه کم جدی بگم سریع می گه چرا با عصبانیت از من خواستی اصلا من انجام نمی دم.
    لطفا مرا راهنمایی کنید با کدام یک از مشاوران کودک باید صحبت کنم
    متشکرم
    مریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *