بزرگترین اشتباهات خانم ها در برقراری رابطه جنسی

رابطه جنسی

خانم ها لطفا صادق باشید. زمانی که زندگی جنسی شما یکنواخت می شود، مطمئن باشید شریک جنسی تان لذت نخواهد برد. خانم ها معمولا ناخواسته و بدون اینکه آگاه باشند، در زمان برقراری رابطه جنسی اشتباهاتی را مرتکب می شوند. اما این اشتباهات چیست و علت آنها چیست؟ در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

قبل از بررسی این اشتباهات بهتر است با برخی مشکلات جنسی در بین خانم و علت بروز این مشکلات آشنا شوید:

  1. آغاز کننده رابطه جنسی با شریک خود نیستند.

بسیاری از خانم ها نگران این رفتار هستند و سعی دارند وقار را در رفتار خود حفظ کنند. بسیاری از آنها تمایل ندارند فرد آغاز کننده باشند تا مبادا برچسب تهاجمی بودن دریافت کنند. طبق نظر دکتر لس پاروت، استاد روانشناسی در دانشگاه سیاتل، عدم آغاز رابطه جنسی توسط خانم ها یکی از بزرگترین اشتباهات آنهاست.

اکثر مردان همیشه آغازگر رابطه هستند و این تعادل شور و اشتیاق را بر هم می زند. به طور کل مردان هم تمایل دارند مورد تقاضای همسر خود باشند، درست به همان اندازه که زنان این احساس را دوست دارند.

به علاوه زنان میزان لذت خود پنهان می کنند. به همین دلیل مردان تصور می کنند زنان تمایلی به رابطه جنسی ندارند، در حالیکه این تمایل در بین مردان و زنان به یک اندازه است. بنابراین با پیشقدم شدن علاقه و میل خود را نشان دهید. مطمئن باشید مردان خوشحال خواهند شد و شکل جدیدی از رابطه را تجربه خواهید کرد.

  1. نگرانی در مورد ظاهر خود

فکر کردن به ظاهر خود در طول برقراری رابطه جنسی باعث کاهش لذت جنسی شده و فرصت دست یافت به ارگاسم را کاهش می دهد. به فکر چربی های دور شکم یا آرایش روی صورت خود نباشید و فقط بر روی لذت این رابطه تمرکز کنید. در این صورت می توانید به ارگاسم برسید.

مردان از زنان می خواهند که در هنگام برقراری رابطه جنسی خود را رها کنند و اگر زن نگران ظاهر خود باشد، این رهایی به دست نمی آید. دکتر هلن فیشر از دانشگاه راجرز می گوید مردان در زمان برقراری رابطه جنسی، به نیمی از چیزهایی که زنان را نگران می کند، توجه نمی کنند.

به گفته فیشر توضیح کاملی برای عدم توجه مردان به معایب فیزیکی زنان در این شرایط وجود ندارد. بنا به دلایل داروینی، مردان به طور ناخودآگاه به دنبال زنانی هستند که قادر به آوردن نوزادان سالم باشند. این قضیه میلیون ها سال پیش آغاز شد، زمانی که مردان به سمت زنان بارور جذب شدند و کودکان زیادی به دنیا آوردند و به این ترتیب زندگی ادامه پیدا کرد. مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که سالم، جوان و بارور باشند و نه زنانی که نگران دور کمر یا دور باسن خود هستند.

  1. رابطه جنسی را به عنوان یک عملکرد گاه به گاه برای مردان تلقی می کنند.

بهتر است همه ما این افکار قدیمی را کنار بگذاریم که رابطه جنسی فقط برای مردان است و یا اینکه زنان تمایلی به برقراری روابط جنسی ندارند. برای برخی از مردان رابطه جنسی مسئله بسیار مهمی است، آن را دست کم نگیرید.

به علاوه این رابطه برای زنان هم به اندازه مردان مهم است. در تحقیقی که در این زمینه انجام شد، محققان دریافتند که بیشتر از 50 درصد زنان و 52 درصد مردان تمایل به برقراری یک رابطه طولانی دارند که یک سوم آنها نیز سعی در برقراری چنین رابطه ای داشتند. بنابراین به یاد داشته باشید دو اشتباه بزرگ از طرف خانم ها این است که تصور می کنند تمایل جنسی زنان از مردان کمتر است و اینکه مردان به اندازه زنان احساساتی و رمانتیک نیستند.

  1. مردان همیشه آماده برقراری رابطه جنسی هستند.

آمادگی برای برقراری رابطه جنسی در هر لحظه در مورد پسران نوجوان درست است، اما در مورد مردان اینطور نیست. فشار روزانه مشکلات زندگی – خانواده، کار و مشکلات مالی – بر روی تمایلات جنسی مردان تاثیر می گذارد. این مسئله برای بسیاری از خانم ها عجیب است و معمولا عدم تمایل مرد به برقراری رابطه جنسی را یک مسئله شخصی در نظر می گیرند.

فیشر در این مورد می گوید: عدم تمایل مردان به رابطه جنسی بسیار برای زنان عجیب است؛ زنان خود را می شناسند و می دانند چه زمانی آمادگی برقراری این رابطه را دارند، اما در هر شرایط شوهر خود را دوست دارند. اما وقتی متوجه می شوند مرد تمایل به رابطه ندارد یا آمادگی این کار را ندارد، تصور می کنند که علاقه مرد به وی کم شده است. اما این مسئله درست نیست، مردها نیز گاهی آمادگی و تمایلی به این کار ندارند.

  1. راهنمایی نکردن مرد.

ممکن است صحبت کردن در مورد چیزهایی که در رابطه جنسی دوست داریم و یا مواردی که دوست نداریم، برای همه ما سخت باشد، حتی با شخصی که مدت زیادی رابطه داشته ایم. اما صحبت کردن در مورد این مسائل تنها راه برای رسیدن به لذت جنسی است.

زن بیاد مسئولیت رابطه جنسی را بپذیرد و هیچ مردی نیز بدون پذیرش این مسئولیت نمی تواند همسر خود را به اوج لذت جنسی برساند. حتی عاشق ترین مردها هم نیاز همسر خود را نمی دانند، تا زمانی که با آن نیازها آشنا نشوند.

اما جالب است بدانید مردها خیلی دوست دارند که زن در این رابطه لذت ببرد. بنابراین اگر می توانید نیازهای خود را به طریقی بیان کنید که مرد را ناراحت نکند، مطمئن باشید مردان از این نیازها استقبال می کنند. مطمئن باشید مردان به این صحبت های شما گوش می دهند و تاثیر حرفهایتان را در رابطه بعدی که با وی داشته باشید مشاهده خواهید کرد.

  1. عصبانی شدن در زمان طرح پیشنهاد جدید

پس از مدتی طبیعی است که خواهان تنوع و تغییر در رابطه خود باشید. اینکه مرد پیشنهاد جدیدی می دهد یا می خواهد که کار جدیدی را تجربه کند، به معنای عدم رضایت وی از برقراری رابطه با شما نیست. به طور خلاصه پیشنهاد برای تنوع را مسئله شخصی نکنید.

در عین حال هیچ کس مجبور نیست کاری را که دوست ندارد، انجام دهد. اگر مرد خواسته ای خارج از محدوده های اخلاقی از شما داشت، مجبور به قبول آن نیستید و علت این مسئله را به طور کامل و با مهربانی برایش توضیح دهید. سعی کنید واکنش شدیدی از خود نشان ندهید.

برترین مراکز زوج درمانی در سراسر کشور را از ما بخواهید (اینجا کلیک کنید) 

 

در ادامه می توانید به صحبت های دکتر سینا قاسمی در رابطه با اعتماد به نفس جنسی گوش دهید:

 

[button color=”blue” size=”medium” link=” http://www.webmd.com/women/features/6-sex-mistakes-women-make#1″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

محقق و مترجم: سمیه محمدی

گروه پزشکان جایروس


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

2 دیدگاه دربارهٔ «بزرگترین اشتباهات خانم ها در برقراری رابطه جنسی»

  1. سلام… همیشه مشکلات جنسی برای زنان و مردان وجود خواهد داشت و خود زن و مرد باید برای ازبین بردن این مشکلات تصمیم بگیرند… امیدوارم هیچ مشکلی در روابط جنسی زن و مرد وجود نداشته باشد…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *